abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85383308
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:08 schreef Groofsken3 het volgende:
Willen jullie trouwens een filmpje zien van mijn zoon? Of is het dan weer zo dat niemand hem ziet/ reageert? ;(
Voel je je een beetje genegeerd? :o O+ :*

Ik kan hier geen filmpjes kijken, maar wil hem vanavond graag zien!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:14:23 #252
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85383345
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:13 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Voel je je een beetje genegeerd? :o O+ :*

:'( :Y ^O^ :P
pi_85383444
;) Nu wil ik dus wel écht dat filmpje zien vanavond! :P
pi_85383459
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:08 schreef Groofsken3 het volgende:
Willen jullie trouwens een filmpje zien van mijn zoon? Of is het dan weer zo dat niemand hem ziet/ reageert? ;(
Filmpje!!!!!!! *O*
Die timmerman toch? O+ Hij weet al goed hoe hij moet rammen!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:21:11 #255
313287 Groofsken3
pi_85383541
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:18 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Filmpje!!!!!!! *O*
Die timmerman toch? O+ Hij weet al goed hoe hij moet rammen!
:Y O+ :* .

En ik heb de jouwe dus nog niet gezien hè :@ . Ik ga hem nu kijken.
pi_85383554
Oh maar die heb ik al gezien! En toen floepte mijn laptop ineens uit :(

Was een lief filmpje!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:21:35 #257
313287 Groofsken3
pi_85383555
Zo, en nou toch maar weer weg :@ . Maar ik ben heel blij met alle lieve reacties erop O+ .

[ Bericht 57% gewijzigd door Groofsken3 op 17-08-2010 21:20:48 ]
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:25:43 #258
313287 Groofsken3
pi_85383664
Twinkly, wat jouw zoon daar doet is voor mij echt onvoorstelbaar nog :o . En hij springt op zijn knietjes _O- .

Wat een grote opening naar de tuin hebben jullie. Een grote schuifdeur ofzo? Ik zou ooit nog wel openslaande deuren naar de achtertuin willen. Lijkt me heerlijk ^O^ .
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:26:28 #259
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85383693
oh groofs wat is 't toch een heerlijk ventje! en die ogen van 'm...! O+ O+ O+
in de haak.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:28:15 #260
313287 Groofsken3
pi_85383743
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:26 schreef trui het volgende:
oh groofs wat is 't toch een heerlijk ventje! en die ogen van 'm...! O+ O+ O+
Oh Trui, wat lief dat jij ook reageert O+ . Thanks voor je lieve commentaar :* .
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:31:30 #261
313287 Groofsken3
pi_85383843
Er is hier nu iemand het bad aan het betegelen en ik ben dan altijd helemaal lamgeslagen. Er komt echt niks uit mijn handen als er werklui over de vloer zijn. 8)7
pi_85384181
Groof, je hebt een lief en stoer manneke hoor! Dat gebabbel tussendoor ook, supergrappig! En wat heb je de box daar nog hoog staan... ik zou echt bang zijn dat ie eruit kukkelt. :@
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:57:36 #263
313287 Groofsken3
pi_85384675
Haha, ja de box is nu net naar beneden. Ineens kreeg ik ook de bibbers. :Y
pi_85385410
Wat een scheetje, die zoon van je, Groof.
en ik heb dat ook...dat er niks uit mijn handen komt als er werkmensen zijn
pi_85385484
Ik ga dan ineens als een dolle schoonmaken en opruimen, omdat ik een soort misplaatst gevoel van wat ben ik lui terwijl zij hard werken heb.
pi_85385496
Sorbo, wat goed van Isabeau dat ze al ‘poef’ zegt! Ik vind sowieso dat de kindjes hier snel praten. Maar dat komt natuurlijk omdat Lente nog niks zegt. :P

Huup, wat heb je gekregen dan van de buuf? *O*

Free, hoest met Florian? Heeft ie goed geslapen vannacht?

Wauw, Mef, wat een verschil! Ik vind ‘m op foto’s ook al een echt peutertje om te zien altijd. Grappig dat jij vindt dat Lente voorloopt op Driekus. Als ik een foto van hem zie, vind ik ‘m juist altijd ouder lijken dan Lente.

Davinia, ik heb dat andere topic niet bijgehouden idd. Sterkte meis, hoop dat je er snel weer uitkrabbelt. :*

Twink, we hebben 'r geen gebarentaal geleerd, hoor. Wat ze doet is zwaaien. Want toen Nils ’s ochtends de deur uitging, hebben we ‘m uitgezwaaid. Dus elke keer als ze het woord ‘papa’ hoorde, begon ze te zwaaien.

Haha, Niels, kleine kikker! Ik vind jullie vloer altijd zo mooi schoon, Twink.

Lekker BJ! Ik moet nog drie dagen werken, dan heb ik ook drie weken vakantie! *O*

Wat een lekker ventje heb je, Groof! Zo een wil ik er ook wel! O+ Die hamer lijkt wel echt! :o
pi_85385525
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:20 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga dan ineens als een dolle schoonmaken en opruimen, omdat ik een soort misplaatst gevoel van wat ben ik lui terwijl zij hard werken heb.
Haha, ik kan dan ook juist niet stilzitten. Dan voel ik me zo'n lapzwans.
pi_85385766
Ja ik vind het ook zó knap van Isabeau! Maar ik ben niet geheel objectief :P
Ze heeft wel een vader met een echt uitzonderlijke talenknobbel. Wie weet helpt dat :D (zul je zien dat ze na mama, papa, opa en poef gewoon twee jaar niks nieuws meer gaat zeggen)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:29:11 #269
313287 Groofsken3
pi_85385794
Dat plastic hamertje is van S. Die heeft een eigen werksetje. In tegenstelling tot mijn lamgeslagen heen en weer gedrentel gaat zij altijd heel lief helpen (en in de weg lopen :X ). Oh en R timmert momenteel overal mee hoor. Geen idee hoe die hamer in de box terecht is gekomen, maar ik verdenk mijn dochter ;) .
pi_85385844
Zit me trouwens net te bedenken dat wij vroegen een kat hadden die Poefa heette. Zo noemde ik de poes altijd.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:33:59 #271
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85385979
Timmerman R O+
En ik doe ook nooit iets als er werklui in huis zijn. Ja, op en neer dreutelen om te kijken hoe ver ze zijn, of ze nog koffie willen etc :D

Nou gisteravond weer een hele strijd om pap naar binnen te krijgen, maar het merendeel blijft ernaast. Dan drinkt hij nog 2 borsten en dan gaat hij 3 uurtjes slapen (vanaf 23u). Tot zover het plan: geef pap en hij slaapt door. Vervolgens kwam hij om 2 en om 4 uur voor een voeding en slaapt opeens door tot 9 :?
Als hij dat nu eens net een beetje anders zou plannen...
Btw ik kap met de pap. Beter de nachtvoedingen dan een mama en Harry over de zeik omdat de pap niet lukt...
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:34:30 #272
313287 Groofsken3
pi_85386001
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:21 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Haha, ik kan dan ook juist niet stilzitten. Dan voel ik me zo'n lapzwans.
Ik ben ook aan het drentelen, maar ik doe niks nuttigs.
pi_85388578
Het is al weer heel lang geleden dat ik hier geweest ben :@ Dus ik haak hier maar weer in.
Ben vandaag weer op mn werk, dus heb in mn pauze ff tijd om te fokken. Hebben een heerlijke vakantie achter de rug. Een paar dagen aan boord bij mn vader. Ff Engeland / Frankrijk heen en weer. Alleen was Jamie zeeziek :r arm kereltje. Daarna zijn we nog een paar dagen naar Noord Frankrijk geweest waar mn schoonmams een huis heeft. Dus al met al 1,5 week met de familie. Daarna lekker thuis een paar dagen aan t klussen geweest.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jamie doet nog steeds verwoede pogingen tot kruipen wat nog niet lukt en dat leid to frustratie. Meneertje weet niet hoe hij moet gaan liggen als hij zit dus hij laat zich achter over vallen, en dan is het huilen :'( Ook heeft hij een nieuwe manier om aandacht te krijgen, hij gaat ontzettend zitten nep lachen waardoor wij dan ook moeten lachen en dan heeft Jamie alleen nog maar meer lol en de aandacht die hij wil O+ Ik heb er zo van genoten 2 weken mijn kleine man om me heen.
pi_85388921
Goofskens wat een leuk filmpje van je timmerman O+
pi_85390218
Heee, Harry is hier :D

en Jamie zeeziek, bwuh...ik ken dat ( ;( :r )
pi_85390531
Noh, een zeezieke baby ;( Dat is sneu!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:31:33 #277
313287 Groofsken3
pi_85390822
Aah, dat vind ik ook echt heel zielig, een zeezieke baby ;( . Hopelijk konden jullie snel aan land.

En Freecell, ik zie net Florian in het fototopic. Ik vind het ongelooflijk hoe snel die groot wordt :D . En dat hij zo goed blijft zitten ^O^ . Haha, en zo'n stemmtje op de achtergrond herken ik ook :P .
pi_85396810
Ja, mega issie al hè? :o
Overmorgen CB, ben oprecht heel benieuwd :D Zouden mijn kinderen allebei aan een kant de curve uitschieten? ;)
pi_85399161
Och, zeeziek is wel erg sneu, Martine. Moest ie spugen? Leuk dat ie probeert te kruipen, hoop dat ie het snel onder de knie heeft! Oh en neplachen? *Check!

Haha, ben ook benieuwd, Free. Als ukkie was ie toch juist erg klein?

Blegh, ik heb een baaldag. 't Regent, morgen moet ik weer werken, ik heb de afgelopen dagen niks leuks gedaan, alleen maar gepoetst en morgen moet ik weer werken.

Dus besloot ik net ff op de fiets met Lente naar de kinderboerderij te gaan. Trap ik me me het ongans de dijk op, wikkelt m'n veter zich om de trapper! :o Ik schrok me rot en zag ons al gaan. Gelukkig had ik toch nog voldoende vaart en lukte het me om 'm voorzichtig terug te draaien.

Maar eenmaal op de dijk begon het te regenen, dus zijn we maar weer naar huis gefietst. -O-
pi_85399338
Waaaah Serpente :o Daar kan je zo beroerd mee vallen :X en altijd die kant op waar je voet vastzit :')

Als ukkie was hij precies 6,5 pond, das heel normaal toch? ;)
pi_85405105
Ik zit te dubben...

Lente heeft net een nieuw tandje door, die naast d'r voortanden aan de bovenkant. D'r tandvlees in daar nog onwijs dik en geirriteerd. Tijdens het poetsen doet het 'r echt heel zeer en bloedt het als een rund. Enerzijds vind ik niet poetsen geen optie (d'r zit vaak echt een randje eten tussen), maar anderzijds wil ik niet dat ze een nog grotere afkeer krijgt van tandenpoetsen. Het is al zo'n drama. -O-

Ik poets heel zachtjes en voorzichtig, maar raak, juist door d'r gewurm, toch vaak een stukje zere plek en dan begint ze alleen maar harder te gillen. En een heel bekkie vol bloed is ook zo sneu.

Wat zouden jullie doen?
pi_85405933
Pff... moeilijk ssserpente.Kun je haar misschien zelf de borstel geven, dan gaat ze er vast vanzelf op kauwen. En als ze dan een beetje gewend is, nog even snel zelf afmaken?

Wij dachten vanavond ook heel even aan een tandje, ze had op een of ander speelding lopen kauwen en daar zat wat bloed aan, echt precies alsof er ergens een tandje door zit te komen of zo, echt zo'n puntje bloed. Maar ik mocht gewoon voelen en kijken, maar niks hoor.
En bloemkool is hier nu ook definitief van de lijst met dingen die worden geaccepteerd met eten. Had het al eens geprobeerd zonder veel succes, maar ik dacht dat ik het na zoveel tijd nog wel eens kon proberen, nou mooi niet dus. Meteen walging en rillen bij de eerste hap, tot kokhalzen en weer uitspugen bij de volgende hapjes. Toen heb ik het maar opgegeven en zijn we meteen doorgegaan met yoghurt... dat vind ze gelukkig wel erg lekker.
pi_85406158
Agos Jamie zeeziek, dat is al niet fijn, maar voor een baby helemaal sneu :*

Lastig Sssserpente... Zelf poetsen is dan een goede oplossing Lijnloos!

Esmee heeft ineens bedacht dat ze over precies een maand 1 jaar wordt en dat je dan best zelf mag eten... Ik mag niks meer voeren en pureren is ook over... Vanavond hadden we pasta, met geroosterde groenten en rode pesto. Drie keer raden hoe mijn vloer er nu uitziet :')
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:41:14 #284
313287 Groofsken3
pi_85406583
Oh ja Serpente, verschrikkelijk is dat :'( . Ik heb mijn dochter ook steeds maar weer in de houdgreep genomen en nog wel eens. En inderdaad ook eerst zelf en dan mama. Maar het blijft moeilijk. Geen tips hier. Niet poetsen is wat mij betreft ook niet een optie.
pi_85406755
Haha Stiemie, ik kan me er wel een voorstelling van maken! En pffff....is ze alweer zo snel jarig? Voor mijn gevoel schelen Isabeau en Esmee niet zoveel...

Ssserpente, lastig hoor. Maar ik denk dat ik nog eerder zou kiezen voor een keer niet poetsen dan voor traumatiserende drama's.

Ik heb vanavond in ieder geval al één advies opgevolgd. Ik heb Isabeau volle yoghurt na haar maaltijd gegeven. Ze heeft een flinke hoeveelheid rijst met kabeljauw, doperwtjes, courgette, paprika en tomatensaus gegeten en ook nog wat vis uit mijn (milde!) viscurry gesnoept. Wat een genot dat ze tegenwoordig zo enthousiast eet! Vannacht een schepje melk minder in de fles. Stap 1 op weg naar nachtrust ;)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:44:41 #286
313287 Groofsken3
pi_85406763
Moeilijk hè Lijnloos. R duwt alles ook weer meteen uit zijn mondje (het leek heel even beter te gaan). Hij heeft wel een soort ik-doe-wat-ik-vast-heb-in-mijn-mondje-reflex. Maar hij heeft vervolgens eigenlijk bij alles wat onder avondeten valt ook de ik-duw-alles-wat-mijn-tong-raakt-weer-naar-buiten-reflex.

Omdat hij fruit, brood en yoghurt wel erg lekker vindt ben ik nog niet heel bezorgd. Maar lastig vind ik het wel.
pi_85407038
Stiemie :D
Wat heerlijk dat Isabeau zo lekker eet :) Nu nog slapen...

Hier zit ik een beetje met het eten. Tot nu toe getest:

- wortel: was aanvallen,opeten, smullen, nergens last van, behalve uitslag op de plekken waar de wortel zijn huid had geraakt. Einde wortel.

Paprika: niet veel binnen gekregen, 3 dagen achter elkaar, leek goed te gaan

Courgette: lekker op geknaagd, na de tweede dag gillen, huilen, krijsen, dunne poep.

Maar op dag 2 van de courgette hadden we ook paprika gekookt, dus kreeg hj daar nu effectief meer van binnen.
Dus we weten niet of

a. courgette een reactie geeft
b. paprika een reactie geeft
c. beide geen reactie geven, maar hij gewoon iets anders had....

vandaag niet bijgevoerd, morgen ook niet, overmorgen heel rustig weer beginnen met totaal iets anders denk ik.
Zucht.
pi_85408896
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:44 schreef Groofsken3 het volgende:
Moeilijk hè Lijnloos. R duwt alles ook weer meteen uit zijn mondje (het leek heel even beter te gaan). Hij heeft wel een soort ik-doe-wat-ik-vast-heb-in-mijn-mondje-reflex. Maar hij heeft vervolgens eigenlijk bij alles wat onder avondeten valt ook de ik-duw-alles-wat-mijn-tong-raakt-weer-naar-buiten-reflex.

Omdat hij fruit, brood en yoghurt wel erg lekker vindt ben ik nog niet heel bezorgd. Maar lastig vind ik het wel.
Nou inderdaad... en tot nu toe is alleen bloemkool een no-go, dus dat scheelt een heleboel. De rest gaat er prima in van wat we tot nu toe geprobeerd hebben.

Free, lastig... wel erg jammer dat die wortel zo'n reactie geeft. Maar overnieuw beginnen met iets anders is denk ik wel een goed idee dan. Succes :*

Sorbootje, ik ga voor jullie duimen vannacht..
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:45:32 #289
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_85409319
Hoi :) Even tussen de inpakstress door hoor :)

Davinia, ik heb niet gelezen in het andere topic, de afgelopen dagen waren druk en hectisch. Maar meis, wat ongelooflijk balen, wat verdrietig, wat haren-uit-je-kop-trekken-vervelend zeg.. Ik vind het echt knap van je dat je er op deze manier mee bezig bent. Voor je kinderen, maar ik hoop zéker ook voor jezelf! Meis, ik zou het graag voor je oplossen, maar dat kan ik niet. Ik heb slechts een dikke :* voor je in de aanbieding, en als je er meer nodighebt mag je het zeggen. Sterkte en veel succes met het traject waar je nu mee bezig bent, het zal niet de makkelijkste weg zijn, maar aan het eind wel degene die het meest zal lonen, denk ik. Zet 'm op meid!

Ssserpente, wat naar :{ Ik weet niet zo goed hoe ik dat zou doen, tot nu toe vind Stef tanden poetsen altijd superleuk.. Het lijkt me echt rot als je weet dat het wel belangrijk is maar het op deze manier alleen maar averechts lijkt te werken.. :*

Groofs, ik ben vaak te laat voor jouw foto's en filmpjes, maar als ik op tijd ben geniet ik er altijd heel erg van :) Wat een superventje zie ik daar! En weet je, ik heb wel vaker filmpjes van jou gekeken, maar het is me nooit opgevallen dat jij een zachte g hebt, haha! I'm shocked! ;)

Asy, ik vind het zó leuk dat jij weer in 'mijn' topic woont :) Ik heb niet goed bijgelezen, maar ik vind het gewoon fijn. Wilde ik even zeggen :)

De rest: dikke :* , ik ben dus enorm gillend rondjes aan het rennen en willekeurige kledingstukken op een bergje aan het gooien voor Lowlands :) Ik vind het zo leuk en spannend!

Heb ook nog een vraagje: wat denken jullie dat beter is als je je kleintje te logeren stuurt: dat je weggaat terwijl de koter in kwestie ligt te slapen, zodat hij bij het wakker worden gewoon gezellig met zijn oppas (opa en oma) kan tutten, of dat hij ziet dat je weggaat, dus pas weggaan wanneer hij alweer uit bed is? Wij willen eigenlijk stiekum donderdagavond al naar Lowlands gaan, maar we weten niet of dat wel fijn is voor Stef: dan zijn we er ineens niet meer als hij wakker wordt in de ochtend.

Stef is weer (of nog steeds? Ik hou het niet meer bij :')) ziekjes, met verhoging, Heel Veel Snot en wat spugen en gedoe. En hij heeft rare rode bultjes in zijn gezicht, maar dat is alleen maar rond zijn mond (dat moet je wel ruim nemen, het zit ook op één neusvleugel) en verder nergens. Vind het een beetje raar, maargoed..

Eh..

Inpakken dus. Misschien tot zo nog!
3!
pi_85409525
Ssserpente, als je tandenpoetsen overslaan geen optie vindt zou ik een half uurtje van tevoren even wat dentinox smeren. Het doet dan vast minder pijn.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:50:20 #291
313287 Groofsken3
pi_85409541
Woehoei, ik sta in een Incantrix *O* . En hoewel ik al vanaf mijn 12e in Brabant woon, verraadt mijn zachte g nogsteeds dat ik uit (nog!) zuiderlijke oorden kom :') . Je hebt helemaal gggggelijk Incantrix.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:52:01 #292
95408 Incantrix
pi_85409617
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:50 schreef Groofsken3 het volgende:
Woehoei, ik sta in een Incantrix *O* . En hoewel ik al vanaf mijn 12e in Brabant woon, verraadt mijn zachte g nogsteeds dat ik uit (nog!) zuiderlijke oorden kom :') . Je hebt helemaal gggggelijk Incantrix.
:o

Maar ik vind jou heel lief hoor! :*

(In Brabant hebben ze toch ook een zachte g? Dacht ik? :@ )
3!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:54:09 #293
313287 Groofsken3
pi_85409722
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:52 schreef Incantrix het volgende:

[..]

:o

Maar ik vind jou heel lief hoor! :*

(In Brabant hebben ze toch ook een zachte g? Dacht ik? :@ )
:Y . Alleen de mijne is zo mogelijk nog zachter :X . Als ik mijn naam zeg aan de telefoon zeggen veel mensen: "Hoe? Suusje?" }:|
pi_85409785
Trix, inpakstress!!! (Ik denk er gewoon nog even niet aan, dat komt bij mij donderdagochtend wel vlak voor ik Minke richting opa en oma ga brengen...) Ik breng Minke dus gewoon weg en ga daarna, ze is dan hoogstwaarschijnlijk gewoon wakker. Bij het kdv is het weggaan gelukkig ook nooit een probleem, sterker nog, zodra ze de juffen daar ziet ben ik al buiten beeld en kan ik zwaaien tot ik een ons weeg, nul reactie }:|
Maar wellicht is dat met Stef anders... doe wat je hart je ingeeft en als je denk dat hij het wel aan kan, dan kun je lijkt me prima donderdagavond al gaan... Wel leuk hoor ;)
Oh en nog even een :* -je voor Stef en zijn SNOT.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:56:03 #295
95408 Incantrix
pi_85409810
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:54 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

:Y . Alleen de mijne is zo mogelijk nog zachter :X . Als ik mijn naam zeg aan de telefoon zeggen veel mensen: "Hoe? Suusje?" }:|
Oohh, haha, ik heb volgens mij vooral vriendjes en vriendinnetjes uit Brabant en dat vind ik al heel bijzonder klinken :D Laatst hadden ze het over een 'bochtje' maar dat bleek bij nader inzien toch een 'bordje' te betreffen :D

Gggggroofsken! (Haagse G he? ;))
3!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:58:02 #296
95408 Incantrix
pi_85409915
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:55 schreef Lijnloos het volgende:
Trix, inpakstress!!! (Ik denk er gewoon nog even niet aan, dat komt bij mij donderdagochtend wel vlak voor ik Minke richting opa en oma ga brengen...) Ik breng Minke dus gewoon weg en ga daarna, ze is dan hoogstwaarschijnlijk gewoon wakker. Bij het kdv is het weggaan gelukkig ook nooit een probleem, sterker nog, zodra ze de juffen daar ziet ben ik al buiten beeld en kan ik zwaaien tot ik een ons weeg, nul reactie }:|
Maar wellicht is dat met Stef anders... doe wat je hart je ingeeft en als je denk dat hij het wel aan kan, dan kun je lijkt me prima donderdagavond al gaan... Wel leuk hoor ;)
Oh en nog even een :* -je voor Stef en zijn SNOT.
Ohja, dan heb je nog even :) Ik moet morgen werken, morgenavond komt de kattenoppas eten, die moet ik dan allemaal dingen uitleggen over medicijnen en blaas-voel-dingen voor mijn blaasontstekingskat en donderdagochtend willen we boodschappen doen en ervandoor gaan.. Maar ik denk eigenlijk dat het gewoon donderdagavond wordt, Stef is meestal niet zo moeilijk :) Moeten mijn schoonouders hem maar gewoon naar zijn bedje brengen denk ik :)
3!
pi_85410115
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:58 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Ohja, dan heb je nog even :) Ik moet morgen werken, morgenavond komt de kattenoppas eten, die moet ik dan allemaal dingen uitleggen over medicijnen en blaas-voel-dingen voor mijn blaasontstekingskat en donderdagochtend willen we boodschappen doen en ervandoor gaan.. Maar ik denk eigenlijk dat het gewoon donderdagavond wordt, Stef is meestal niet zo moeilijk :) Moeten mijn schoonouders hem maar gewoon naar zijn bedje brengen denk ik :)
Nou, dat het dan pas komt is niet handig hoor... want dan moet ik alles van ons (hopelijk heeft manlief dan wel zijn eigen zooi ingepakt/klaargelegd) inpakken, Minke's kleren, speelgoed, wagen, maxicosi, wipper, nog wat extra speelgoed, voeding, etc. in de auto, nog 6 keer naar binnen omdat ik vast wel wat ben vergeten. En dan hoop ik op weinig files want dan wordt het een ritje Leusden -> Maassluis -> Woerden (Man in auto) -> Biddinghuizen... en ergens onderweg effe maccen of zo. :Y)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:04:03 #298
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85410176
Even zonder bij te lezen, Thomas heeft het geflikt hoor. Nog net voor zijn eerste verjaardag kruipt meneer! Jongens, ik heb zo ontzettend staan janken he. De knapperd.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85410192
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef Ca.ra het volgende:
Even zonder bij te lezen, Thomas heeft het geflikt hoor. Nog net voor zijn eerste verjaardag kruipt meneer! Jongens, ik heb zo ontzettend staan janken he. De knapperd.
*O* *O* *O*
pi_85410332
Sorbo, ik ben vast enorm spuit elf, maar wij hebben de nachtvoeding inderdaad afgebouwd door eerst de verhouding melkpoeder/water scheef te trekken (te veel water of te weinig schepjes) en toen door de totale hoeveelheid af te laten nemen. Nu staat er eigenlijk alleen wat water (40 ml) klaar voor de nacht en zelfs dat heeft ie meestal niet nodig.

Ik ben echt zooo moe... net alsof er nu pas uit komt dat Driekus weken slecht sliep. Al moet ik zeggen dat de krolse kat van vannacht ook niet echt meehielp.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')