Voel je je een beetje genegeerd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:08 schreef Groofsken3 het volgende:
Willen jullie trouwens een filmpje zien van mijn zoon? Of is het dan weer zo dat niemand hem ziet/ reageert?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:13 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Voel je je een beetje genegeerd?![]()
![]()
![]()
Filmpje!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:08 schreef Groofsken3 het volgende:
Willen jullie trouwens een filmpje zien van mijn zoon? Of is het dan weer zo dat niemand hem ziet/ reageert?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:18 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Filmpje!!!!!!!![]()
Die timmerman toch?Hij weet al goed hoe hij moet rammen!
Oh Trui, wat lief dat jij ook reageertquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:26 schreef trui het volgende:
oh groofs wat is 't toch een heerlijk ventje! en die ogen van 'm...!![]()
![]()
Haha, ik kan dan ook juist niet stilzitten. Dan voel ik me zo'n lapzwans.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:20 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga dan ineens als een dolle schoonmaken en opruimen, omdat ik een soort misplaatst gevoel van wat ben ik lui terwijl zij hard werken heb.
Ik ben ook aan het drentelen, maar ik doe niks nuttigs.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:21 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, ik kan dan ook juist niet stilzitten. Dan voel ik me zo'n lapzwans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jamie doet nog steeds verwoede pogingen tot kruipen wat nog niet lukt en dat leid to frustratie. Meneertje weet niet hoe hij moet gaan liggen als hij zit dus hij laat zich achter over vallen, en dan is het huilenOok heeft hij een nieuwe manier om aandacht te krijgen, hij gaat ontzettend zitten nep lachen waardoor wij dan ook moeten lachen en dan heeft Jamie alleen nog maar meer lol en de aandacht die hij wil
Ik heb er zo van genoten 2 weken mijn kleine man om me heen.
Nou inderdaad... en tot nu toe is alleen bloemkool een no-go, dus dat scheelt een heleboel. De rest gaat er prima in van wat we tot nu toe geprobeerd hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:44 schreef Groofsken3 het volgende:
Moeilijk hè Lijnloos. R duwt alles ook weer meteen uit zijn mondje (het leek heel even beter te gaan). Hij heeft wel een soort ik-doe-wat-ik-vast-heb-in-mijn-mondje-reflex. Maar hij heeft vervolgens eigenlijk bij alles wat onder avondeten valt ook de ik-duw-alles-wat-mijn-tong-raakt-weer-naar-buiten-reflex.
Omdat hij fruit, brood en yoghurt wel erg lekker vindt ben ik nog niet heel bezorgd. Maar lastig vind ik het wel.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:50 schreef Groofsken3 het volgende:
Woehoei, ik sta in een Incantrix. En hoewel ik al vanaf mijn 12e in Brabant woon, verraadt mijn zachte g nogsteeds dat ik uit (nog!) zuiderlijke oorden kom
. Je hebt helemaal gggggelijk Incantrix.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar ik vind jou heel lief hoor!
(In Brabant hebben ze toch ook een zachte g? Dacht ik?)
Oohh, haha, ik heb volgens mij vooral vriendjes en vriendinnetjes uit Brabant en dat vind ik al heel bijzonder klinkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:54 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
. Alleen de mijne is zo mogelijk nog zachter
. Als ik mijn naam zeg aan de telefoon zeggen veel mensen: "Hoe? Suusje?"
Ohja, dan heb je nog evenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:55 schreef Lijnloos het volgende:
Trix, inpakstress!!! (Ik denk er gewoon nog even niet aan, dat komt bij mij donderdagochtend wel vlak voor ik Minke richting opa en oma ga brengen...) Ik breng Minke dus gewoon weg en ga daarna, ze is dan hoogstwaarschijnlijk gewoon wakker. Bij het kdv is het weggaan gelukkig ook nooit een probleem, sterker nog, zodra ze de juffen daar ziet ben ik al buiten beeld en kan ik zwaaien tot ik een ons weeg, nul reactie![]()
Maar wellicht is dat met Stef anders... doe wat je hart je ingeeft en als je denk dat hij het wel aan kan, dan kun je lijkt me prima donderdagavond al gaan... Wel leuk hoor
Oh en nog even een-je voor Stef en zijn SNOT.
Nou, dat het dan pas komt is niet handig hoor... want dan moet ik alles van ons (hopelijk heeft manlief dan wel zijn eigen zooi ingepakt/klaargelegd) inpakken, Minke's kleren, speelgoed, wagen, maxicosi, wipper, nog wat extra speelgoed, voeding, etc. in de auto, nog 6 keer naar binnen omdat ik vast wel wat ben vergeten. En dan hoop ik op weinig files want dan wordt het een ritje Leusden -> Maassluis -> Woerden (Man in auto) -> Biddinghuizen... en ergens onderweg effe maccen of zo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, dan heb je nog evenIk moet morgen werken, morgenavond komt de kattenoppas eten, die moet ik dan allemaal dingen uitleggen over medicijnen en blaas-voel-dingen voor mijn blaasontstekingskat en donderdagochtend willen we boodschappen doen en ervandoor gaan.. Maar ik denk eigenlijk dat het gewoon donderdagavond wordt, Stef is meestal niet zo moeilijk
Moeten mijn schoonouders hem maar gewoon naar zijn bedje brengen denk ik
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef Ca.ra het volgende:
Even zonder bij te lezen, Thomas heeft het geflikt hoor. Nog net voor zijn eerste verjaardag kruipt meneer! Jongens, ik heb zo ontzettend staan janken he. De knapperd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |