Voel je je een beetje genegeerd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:08 schreef Groofsken3 het volgende:
Willen jullie trouwens een filmpje zien van mijn zoon? Of is het dan weer zo dat niemand hem ziet/ reageert?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:13 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Voel je je een beetje genegeerd?![]()
![]()
![]()
Filmpje!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:08 schreef Groofsken3 het volgende:
Willen jullie trouwens een filmpje zien van mijn zoon? Of is het dan weer zo dat niemand hem ziet/ reageert?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:18 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Filmpje!!!!!!!![]()
Die timmerman toch?Hij weet al goed hoe hij moet rammen!
Oh Trui, wat lief dat jij ook reageertquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:26 schreef trui het volgende:
oh groofs wat is 't toch een heerlijk ventje! en die ogen van 'm...!![]()
![]()
Haha, ik kan dan ook juist niet stilzitten. Dan voel ik me zo'n lapzwans.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:20 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga dan ineens als een dolle schoonmaken en opruimen, omdat ik een soort misplaatst gevoel van wat ben ik lui terwijl zij hard werken heb.
Ik ben ook aan het drentelen, maar ik doe niks nuttigs.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:21 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, ik kan dan ook juist niet stilzitten. Dan voel ik me zo'n lapzwans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jamie doet nog steeds verwoede pogingen tot kruipen wat nog niet lukt en dat leid to frustratie. Meneertje weet niet hoe hij moet gaan liggen als hij zit dus hij laat zich achter over vallen, en dan is het huilenOok heeft hij een nieuwe manier om aandacht te krijgen, hij gaat ontzettend zitten nep lachen waardoor wij dan ook moeten lachen en dan heeft Jamie alleen nog maar meer lol en de aandacht die hij wil
Ik heb er zo van genoten 2 weken mijn kleine man om me heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |