Hoi

Even tussen de inpakstress door hoor

Davinia, ik heb niet gelezen in het andere topic, de afgelopen dagen waren druk en hectisch. Maar meis, wat ongelooflijk balen, wat verdrietig, wat haren-uit-je-kop-trekken-vervelend zeg.. Ik vind het echt knap van je dat je er op deze manier mee bezig bent. Voor je kinderen, maar ik hoop zéker ook voor jezelf! Meis, ik zou het graag voor je oplossen, maar dat kan ik niet. Ik heb slechts een dikke

voor je in de aanbieding, en als je er meer nodighebt mag je het zeggen. Sterkte en veel succes met het traject waar je nu mee bezig bent, het zal niet de makkelijkste weg zijn, maar aan het eind wel degene die het meest zal lonen, denk ik. Zet 'm op meid!
Ssserpente, wat naar

Ik weet niet zo goed hoe ik dat zou doen, tot nu toe vind Stef tanden poetsen altijd superleuk.. Het lijkt me echt rot als je weet dat het wel belangrijk is maar het op deze manier alleen maar averechts lijkt te werken..

Groofs, ik ben vaak te laat voor jouw foto's en filmpjes, maar als ik op tijd ben geniet ik er altijd heel erg van

Wat een superventje zie ik daar! En weet je, ik heb wel vaker filmpjes van jou gekeken, maar het is me nooit opgevallen dat jij een zachte g hebt, haha! I'm shocked!

Asy, ik vind het zó leuk dat jij weer in 'mijn' topic woont

Ik heb niet goed bijgelezen, maar ik vind het gewoon fijn. Wilde ik even zeggen

De rest: dikke

, ik ben dus enorm gillend rondjes aan het rennen en willekeurige kledingstukken op een bergje aan het gooien voor Lowlands

Ik vind het zo leuk en spannend!
Heb ook nog een vraagje: wat denken jullie dat beter is als je je kleintje te logeren stuurt: dat je weggaat terwijl de koter in kwestie ligt te slapen, zodat hij bij het wakker worden gewoon gezellig met zijn oppas (opa en oma) kan tutten, of dat hij ziet dat je weggaat, dus pas weggaan wanneer hij alweer uit bed is? Wij willen eigenlijk stiekum donderdagavond al naar Lowlands gaan, maar we weten niet of dat wel fijn is voor Stef: dan zijn we er ineens niet meer als hij wakker wordt in de ochtend.
Stef is weer (of nog steeds? Ik hou het niet meer bij

) ziekjes, met verhoging, Heel Veel Snot en wat spugen en gedoe. En hij heeft rare rode bultjes in zijn gezicht, maar dat is alleen maar rond zijn mond (dat moet je wel ruim nemen, het zit ook op één neusvleugel) en verder nergens. Vind het een beetje raar, maargoed..
Eh..
Inpakken dus. Misschien tot zo nog!