Hmm. voel me een beetje lullig door mijn lompe opmerking op jouw filmpjes... mocht je dat vervelend hebben gevonden, sorry, ben in lompe modus vandaag.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:23 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Vanaf dat ze gaat, dus een maand nu...
Haha, ze is ook gewoon leuk! Maar nu even niet. Dat was ook wat ik dacht na jouw opmerking, dus das niet erg hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:49 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Hmm. voel me een beetje lullig door mijn lompe opmerking op jouw filmpjes... mocht je dat vervelend hebben gevonden, sorry, ben in lompe modus vandaag.Zo niet, dan laat maar
Maar wel een
lijkt me heel naar als het zo gaat. Kan me je twijfels daarom ook wel heel goed voorstellen. Is het een optie dat ze thuis blijft? Ik bedoel, kun je dat regelen (ben even vergeten of jij werkte of niet, of hoe jullie situatie is)...?
In elk geval sterkte met de beslissing...
Tijn met tandjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 20-08-2010 11:08:31 ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Probleem is dat ze gewoon heel snel wakker wordt. En daar slapen ze om 12u allemaal samen. Maar van iedere scheet van een ander kindje is ze bij wijze van spreke al wakker. Langer als een uurtje slaapt ze daardoor niet. In het begin legde ze d'r 's ochtends nog op bed, voor drie kwartier ofzo, maar dan sliep ze 's middags thuis niet meer en was ze 4u lang aan het huilen en doen. Dat is ook niks. Daar heeft ze dan tenminste nog afleiding om d'r door de vermoeidheid heen te trekken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:46 schreef Lijnloos het volgende:
Ah, gelukkig...Ik snap wel dat je zoiets heb van even doorbijten, het is inderdaad zonde als je straks een keer wel moet en je moet dan ook weer van voor af aan beginnen zoals je zegt. Maar wel duidelijk erg vermoeiend voor haar als je dat slaappatroon zo ziet. Minke is ook altijd wat vermoeider als ze een dagje kdv heeft gedaan, maar zo erg...
Hopelijk kan ze snel haar draai vinden, ook in het bedje al daar...
Ja, we moeten weer meeten binnenkort, ik mis je gewoon!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:58 schreef Sorbootje het volgende:
Hè getver Vlindur! Wat een gedoe met je pols.En dan ook zo slecht slapen... balen! 't gedrag van rienk in bed klinkt wel een beetje als dat van Isabeau een paar weken geleden. (en dat viel ook samen met ineens kunnen staan en kruipen enzo) Hier hielp gecontroleerd huilen als een tierelier, maar Rienk is natuurlijk een ander kind dan Isabeau. Nou ja, als je even wilt bijkletsen/mopperen/tieren/niksen-terwijl-ik-Rienk-entertain dan weet je me te vinden he!?
En het is inderdaad fijn dat Isabeau doorsliep, maar vooralsnog ga ik uit van een toevalstreffer. Lekker was het wel.
Hmm, ja das ook niks inderdaad... wel apart dat ze ze allemaal tegelijk op bed doen (vind ik persoonlijk). Bij ons kdv gaan ze gewoon wanneer ze slaapsignalen afgeven of als de leidsters zelf ook het idee krijgen dat het wel eens tijd wordt. Minke slaapt meestal 2x 1,5/2 uur daar. Als ik haar dan ophaal kukkelt ze inde auto nog wel eens in slaap, maar dan weet ik ook weer dat het niet laat wordt die avond. Als ze niet op het kdv is laten we haar thuis meestal ook 2x 1,5/2 uur slapen tussendoor. Dat is voor haar prima te doen, daar doet ze het goed op zeg maar.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:54 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Probleem is dat ze gewoon heel snel wakker wordt. En daar slapen ze om 12u allemaal samen. Maar van iedere scheet van een ander kindje is ze bij wijze van spreke al wakker. Langer als een uurtje slaapt ze daardoor niet. In het begin legde ze d'r 's ochtends nog op bed, voor drie kwartier ofzo, maar dan sliep ze 's middags thuis niet meer en was ze 4u lang aan het huilen en doen. Dat is ook niks. Daar heeft ze dan tenminste nog afleiding om d'r door de vermoeidheid heen te trekken.
Rienk, wat ga je goed! Wat leuk om te zien Vlindur, die combi van kruipen en tijgeren!
Tussen 12 en 2 is slaapjestijd hier, dan gaan alle kindjes naar bed, moe of niet. Kinderen die daar behoefte aan hebben kunnen 's ochends of 's middags nog een extra slaapje doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:06 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Hmm, ja das ook niks inderdaad... wel apart dat ze ze allemaal tegelijk op bed doen (vind ik persoonlijk). Bij ons kdv gaan ze gewoon wanneer ze slaapsignalen afgeven of als de leidsters zelf ook het idee krijgen dat het wel eens tijd wordt. Minke slaapt meestal 2x 1,5/2 uur daar. Als ik haar dan ophaal kukkelt ze inde auto nog wel eens in slaap, maar dan weet ik ook weer dat het niet laat wordt die avond. Als ze niet op het kdv is laten we haar thuis meestal ook 2x 1,5/2 uur slapen tussendoor. Dat is voor haar prima te doen, daar doet ze het goed op zeg maar.
Vlindur, wat geweldig van Rienk, hij gaat echt hard joh!
En eenvoor jou zelf en ook wel een beetje voor J. Hoop voor je dat het helpt zo'n operatie, klinkt wel naar...
Ik ben nu maar vast een inpaklijstje aan het maken voor morgen, om te voorkomen dat ik echt vanalles ga vergeten...Damn, wat heeft zo'n kind dan veel om mee te slepen. Gelukkig rij ik morgen met hubbies auto, want in mijn gebakje gaat dat echt allemaal niet passen als ook ons eigen spul allemaal nog mee moet.
Dat wou ik nog zeggen, naar dat filmpje ben ik wel benieuwd!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:39 schreef Claudia_x het volgende:
Maar toch, hè, mensen roepen al zolang tegen ons: "Wacht maar tot hij wat ouder wordt, dan is hij vast niet meer zo makkelijk." Maarja, hij blijft makkelijk. Het is echt geen verdienste van onze kant. Het lijkt de aard van het beestje te zijn. Hij is ook heus geen muurbloempje dat de hele dag stil op één plek ligt. Hij kruipt erop los, ontdekt de wereld, wil overal tegenaan staan en tegenop klimmen, is niet meer tevreden met op schoot zitten, maakt een héél groot drama als hij naar bed/in de autostoel/in de kinderwagen moet of als hij nog geen boertje heeft gelaten (ik moet dat eens filmen - net een scene uit The Exorcist). Hij is gewoon vrolijk, ondernemend én makkelijk. Ik ben heus wel benieuwd hoe dat zich in de toekomst zal ontwikkelen, maar ik vind het ook lastig te begrijpen waarom de eerder genoemde mensen zo skeptisch zijn.
Ja, dat voel ik precies zo!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:00 schreef Groofsken3 het volgende:
Het is soms zwaar., net zoals het soms zwaar was met één, en net zoals ik het soms (vaker?) zwaar heb gehad in mijn eentje.
Ik ook. Met als enige verschil dat je nu met baby je kiezen op elkaar zet en door MOET. Voor die tijd kon je ff een tijdje lekker zitten sikkeneuren op de bank, een dag in bed blijven, een week niks doen en nu moet je doorgaan...Dat vind ik niet altijd makkelijk, dat eeuwige doorgaan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |