quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:47 schreef Sorbootje het volgende:Weet je wat het volgens mij is Claudia, met die mensen die roepen dat Ivan vást nog lastiger gaat worden? Da's de kift! Het kan toch net zo goed dat hij gewoon gemakkelijk blijft? Why not?
Dat ja

Het werd tegen ons ook gezegd door B.'s nicht. Haar dochter is zó enorm ondernemend. Die kon als klein wurm al geen seconde stil liggen, maar kon natuurlijk niets dus die brulde wat af. Eigenwijs tot en met en echt je had er je handen vol aan.
Hoe vaak wij niet van haar en haar man hebben moeten horen: "wacht maar, straks val je alleen maar op de bank in slaap van vermoeidheid zodra je zit" of "wacht maar, dat komt nog wel, ze breekt straks vanzelf wel de tent af en wordt keilastig! echt!! bereidt je maar voor hoor!

"
Ze konden zich gewoon niet voorstellen dat je ook een ander kindje kon hebben. Nu hebben ze er een zoon bij, een paar maanden jonger dan Amélie en die is zó anders dan zijn zus. Heel rustig en beschouwend en hij vindt alles wel best.
Nu komen ze dus langzaam terug van hun eerdere opmerkingen, het kan wel.
quote:
Van een iets andere orde, maar volgens mij het zelfde verschijnsel; hoe vaak ik niet heb moeten aanhoren over het haar van Isabeau "dat valt nog wel uit, wacht maar af!". Ik vond het altijd wat afgunstig klinken (alsof baby's zonder haar minder leuk zijn, wat een onzin!).
Als ik een euro had gekregen voor iedere keer dat ik die opmerking had gehoord

En ook dingen als "eigenlijk is ze nooit klein geweest hè" "jeeeeeeeeeee wat is ze groot" "tjemig, je hebt gewoon een peuter gebaard, die is echt nooit baby geweest hoor

"
met name mijn oma is daar goed in

en ik vind het helemaal niet leuk want ik vond mijn kind wel gewoon klein en baby enzo. Alleen ze had haar ja. En relatief vroeg redelijk veel tanden.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回