abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85425935
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:28 schreef Sorbootje het volgende:
Maar nee accepteren?! :N Hier niet hoor. Begrijpen dóndersgoed, en dan vervolgens mij aankijken, met een glimlach neeschudden....... en het dan alsnog doen :')
Haha. Ja, ik sta er zelf ook van te kijken. Als hij aan de boeken op de onderste plank zit en ik zeg 'nee', dan kruipt hij vaak weg naar iets anders. Hij doet het niet altijd, maar hij vindt het vaak eigenlijk wel best. Heel maf. Ik haal me natuurlijk nu al in mijn hoofd dat ik gewoon een ontzettend braaf kind heb. :')

Maar toch, hè, mensen roepen al zolang tegen ons: "Wacht maar tot hij wat ouder wordt, dan is hij vast niet meer zo makkelijk." Maarja, hij blijft makkelijk. Het is echt geen verdienste van onze kant. Het lijkt de aard van het beestje te zijn. Hij is ook heus geen muurbloempje dat de hele dag stil op één plek ligt. Hij kruipt erop los, ontdekt de wereld, wil overal tegenaan staan en tegenop klimmen, is niet meer tevreden met op schoot zitten, maakt een héél groot drama als hij naar bed/in de autostoel/in de kinderwagen moet of als hij nog geen boertje heeft gelaten (ik moet dat eens filmen - net een scene uit The Exorcist). Hij is gewoon vrolijk, ondernemend én makkelijk. Ik ben heus wel benieuwd hoe dat zich in de toekomst zal ontwikkelen, maar ik vind het ook lastig te begrijpen waarom de eerder genoemde mensen zo skeptisch zijn.

quote:
En vanmorgen het ik Isabeau na haar fles nog een boterham met pindakaas aangeboden en die ging half op. Best prima dus. En vanavond ga ik denk ik couscous maken met kip en daarna weer volle yoghurt en dan opteer ik voor een herhaling van afgelopen nacht. Het was ook niet een béétje doorslapen, maar echt van 7.15u tot 6.00u.
Nou, geweldig! Het viel me ook op dat je 's middags niet zo heel veel geeft. Je kunt overwegen om - als ze dat wil natuurlijk - wat extra's te geven. Het hoeft niet veel te zijn, een halve boterham of een beetje fruit of zo. Maar misschien is dat wel wat overdreven.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85426106
Weet je wat het volgens mij is Claudia, met die mensen die roepen dat Ivan vást nog lastiger gaat worden? Da's de kift! Het kan toch net zo goed dat hij gewoon gemakkelijk blijft? Why not?

Van een iets andere orde, maar volgens mij het zelfde verschijnsel; hoe vaak ik niet heb moeten aanhoren over het haar van Isabeau "dat valt nog wel uit, wacht maar af!". Ik vond het altijd wat afgunstig klinken (alsof baby's zonder haar minder leuk zijn, wat een onzin!).

En nu wilde ik op nog iets reageren, maar ik ben het vergeten, dus eerst dit maar even posten ;)
pi_85426159
Oh ja, over het eten. Je hebt gelijk dat ik haar 's middags niet zo vreselijk veel gaf. Maar tot heel kort geleden at ze nog voor geen meter. De ommezwaai is pas een paar weken oud. Ik moet dus nog echt een beetje mijn weg vinden in wat ik op welk tijdstip geef. Ik denk dat ik er 's middags inderdaad ook nog maar een cracker oid bij doe. Of nog wat fruit, ook altijd goed.
pi_85426173
Claudia wat schattig dat ie het zo accepteerd inderdaad. Minke lijkt nee nog niet echt te snappen of het doelbewust gewoon te negeren... ze kijkt me dan echt zo aan van, hoe bedoel je mam? En gaat vrolijk door met wat ze deed. Maar Ivan is gewoon een schatje, lekker mannetje! O+

Isabeau heeft wel echt goed doorgeslapen dan zeg, :o fantastisch!

Twinkly, ik hoop dat Niels deze autostoel wat prettiger vind, en anders wens ik jullie veel sterkte :*
pi_85426303
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:47 schreef Sorbootje het volgende:
Van een iets andere orde, maar volgens mij het zelfde verschijnsel; hoe vaak ik niet heb moeten aanhoren over het haar van Isabeau "dat valt nog wel uit, wacht maar af!". Ik vond het altijd wat afgunstig klinken (alsof baby's zonder haar minder leuk zijn, wat een onzin!).
Wat een gemene opmerking! :o
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:04:28 #56
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85426542
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:18 schreef Claudia_x het volgende:
Thomas kan kruipen! *O* Wat geweldig, Ca.Ra. Je hoort het waarschijnlijk al vaak genoeg, maar ik vind hem zó ontzettend leuk. Hij is het donkerharige doerakje dat ik nooit zal krijgen omdat bij ons de blonde genen regeren. :+
Nooit vaak genoeg he! *glim*

Sorbo, wat vervelend dat je niet hebt kunnen oefenen. Balen joh! :P
Ik werd van de week helemaal gedesorienteerd wakker, ik was het doorslapen zelf al niet meer gewend. Maar wát is het dan een heerlijke gedachte he: Huh, huh, hoe laat is het? Waaaaat? Zo laat al?

Twinkly, succes met je autorit. Vooruit rijden is hip he, dat komt vast wel goed :)

Neuzen klinkt heel lief Claudia. En het naar je toe kruipen ook. Ik ben dan altijd zo trots op het kinderdagverblijf he, als daar zo'n vrolijk mannetje naar je toe komt geracet.

Thomas had vanochtend de ringenpyramide ineens 'door'. Voorheen was het een leuk ding om om te pegelen en dan ging hij lekker op een van de ringen sabbelen. Maar nu pakt hij eerst een voor een de ringen er af en gaat er dan met eentje zitten spelen.
Mijn man en ik hebben allebei zo'n Android-telefoon dus ik heb meteen een filmpje naar hem gestuurd (ge-what's-appt ;) ). Leuk is dat, dat je dan dat soort dingen even kunt delen en samen trots zijn.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85426626
Oh, dit vergeet ik de hele tijd te vragen: wat voor crackers geven jullie dan? Dat lijkt me echt een heel goed idee, om Ivan 's middags tussendoor eens een cracker met beleg te geven.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:11:55 #58
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85426771
Ik was pagina 2 vergeten :+

Ik heb nu van die cracotte-achtige dingen. Thomas is een beetje uitgekeken op de rijstewafels lijkt het wel.
Of ik geef een (volkoren) soepstengel, dat is ook altijd feest.

Stom zeg, die haar-opmerking Sorbo. Volgens mij is ze sowiezo over de uitval-leeftijd heen toch?
Wij hadden ook een zie-je-wel-opmerking van een moeder in de straat toen Thomas' haar uitviel. Vond ik echt triest. Maar die van mij heeft ondertussen weer een hele bos en die van haar nog steeds een paar pluisjes, dus lekker puh :6
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85426775
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:47 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je wat het volgens mij is Claudia, met die mensen die roepen dat Ivan vást nog lastiger gaat worden? Da's de kift! Het kan toch net zo goed dat hij gewoon gemakkelijk blijft? Why not?

Dat ja :Y

Het werd tegen ons ook gezegd door B.'s nicht. Haar dochter is zó enorm ondernemend. Die kon als klein wurm al geen seconde stil liggen, maar kon natuurlijk niets dus die brulde wat af. Eigenwijs tot en met en echt je had er je handen vol aan.
Hoe vaak wij niet van haar en haar man hebben moeten horen: "wacht maar, straks val je alleen maar op de bank in slaap van vermoeidheid zodra je zit" of "wacht maar, dat komt nog wel, ze breekt straks vanzelf wel de tent af en wordt keilastig! echt!! bereidt je maar voor hoor! :X "

Ze konden zich gewoon niet voorstellen dat je ook een ander kindje kon hebben. Nu hebben ze er een zoon bij, een paar maanden jonger dan Amélie en die is zó anders dan zijn zus. Heel rustig en beschouwend en hij vindt alles wel best.
Nu komen ze dus langzaam terug van hun eerdere opmerkingen, het kan wel.

quote:
Als ik een euro had gekregen voor iedere keer dat ik die opmerking had gehoord :')

En ook dingen als "eigenlijk is ze nooit klein geweest hè" "jeeeeeeeeeee wat is ze groot" "tjemig, je hebt gewoon een peuter gebaard, die is echt nooit baby geweest hoor :o "
met name mijn oma is daar goed in :') en ik vind het helemaal niet leuk want ik vond mijn kind wel gewoon klein en baby enzo. Alleen ze had haar ja. En relatief vroeg redelijk veel tanden.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85426836
ongevraagde meningen van mensen :{w

ik filter ze en hoor alleen de lieve O-)
pi_85426903
Ik kan er nu wel smakelijk om lachen. Als iemand een opmerking maakt over hoeveel haar ze heeft, dan roepen mijn schoonzus en ik in koor (als ze bij me is natuurlijk, anders kan het niet ;) )DAT VALT NOG WEL UIT! :)
Maar idd Huup, die opmerkingen... zo vermoeiend af en toe, want je hebt in het begin wel degelijk een klein baby'tje en geen peuter. De andere kant is wel dat je ook juist heel veel positieve, lieve reacties krijgt op die weelderige haardos. Het heeft 2 kanten :)

Ca.Ra, ik schrok me om 5 uur wild! En heb vervolgens wakker gelegen tot de wekker ging om 6 uur. :)
En Tomas heeft inderdaad ook een mooie bos haar. Maar dat valt nog wel uit hoor! ;)
pi_85427021
Het heeft inderdaad twee kanten! Ik verbaas me ook nog regelmatig over de vele lieve reacties, ook van volslagen vreemden.
pi_85427099
Van die rare reacties hebben wij in het begin ook wel gehad, met name over haar haar en haar postuur... oh wat een klein ding, die is pas net geboren of niet (3 maanden oud, of nog verder }:| ) Aan de andere kant heb ik ook wel veel gehad aan de opmerkingen van een vriendin van mij, die zag heel veel overeenkomsten in Minke en haar kinderen, en die gaf daarop ook ongevraagd maar erg waardevol advies. Kijk, dan is het wel weer leuk.
pi_85427117
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:17 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kan er nu wel smakelijk om lachen. Als iemand een opmerking maakt over hoeveel haar ze heeft, dan roepen mijn schoonzus en ik in koor (als ze bij me is natuurlijk, anders kan het niet ;) )DAT VALT NOG WEL UIT! :)
Maar idd Huup, die opmerkingen... zo vermoeiend af en toe, want je hebt in het begin wel degelijk een klein baby'tje en geen peuter. De andere kant is wel dat je ook juist heel veel positieve, lieve reacties krijgt op die weelderige haardos. Het heeft 2 kanten :)

Ca.Ra, ik schrok me om 5 uur wild! En heb vervolgens wakker gelegen tot de wekker ging om 6 uur. :)
En Tomas heeft inderdaad ook een mooie bos haar. Maar dat valt nog wel uit hoor! ;)
hahahaha
ja, mensen in de supermarkt die blijven staan en wijzen van kiiiijjk nou :o wat een háár zeg :o :o
dat vond ik in het begin zo gek! :D ik had zelf ook zoveel haar en mn zusje had nog veel meer haar dan Isabeau en Amélie samen :') die is serieus in de kraamweek een beetje bijgeknipt! Mn broertje had ook veel haar maar hij heeft coupe Bob Ross dus dat stond wat dichter op zn hoofd :P
Ik had zelf dus eigenlijk gewoon ook een beetje gerekend op een baby met haar. Dat waren de baby's die ik kende van foto's, zo ziet een baby er voor mij uit. Gek is dat om dan van die hele verbaasde reacties te horen :D

Lily ^O^
het gaat bij mij inderdaad ook het ene oor in en het andere weer uit.
mensen die nu al beginnen over peuterpuberteit en vriendjes die je huis afbreken die wuif ik weg, dat zien we dan wel weer hoor. Je groeit daar natuurlijk ook op een bepaalde manier in mee, je baby gaat niet in 1 klap van rustige vrolijke niets-ondernemende baby naar een detentafbrekendewervelwind ofzo.
Gelukkig niet :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85427183
En zelfs al wordt je kind zo, moet je je nu dan al 'schrap gaan zetten' of zo? Er mag wat mij betreft wel wat meer gekird worden over hoe leuk kinderen zijn. :+

Ik vind het trouwens wel heel fijn dat je het hier gewoon kunt zeggen als je je kind even helemaal niet leuk vindt. Ik kan me namelijk best voorstellen dat het soms (of voor sommige ouders misschien wel vaak) gewoon ontzettend lastig is allemaal.
pi_85427427
Poppedein! Dan zeggen ze tegen mij dat ik een lange vent heb, maar jij die haalt het niet bij jouw meisje. Denk ik. Vrijdag weer cb. En prikjes, gelukkig ben ik er zelf niet bij want ik hou het niet droog, weet ik nu al. Overigens, deze dame van toch dik 184 hele centimeters was een ukkie als baby. Ik was een week voor mijn verjaardag net 73 centimeter. Ik heb mijn groei van het eerste jaar in een grafiekje uitgezet tegen die van Driekus en dan zie je dat Driekus er op alle fronten bovenuit steekt. Maar goed, die moet volgens de cb voorspelling dan ook richting de 2 meter gaan.

Isabeau en Sorbo, dat was een lekker nachtje!
Ca.ra, de trap op kruipen :o dat je dat durfde uberhaupt. Maar wat goed zeg *O*
De opmerking "hij is nooit echt baby geweest" is hier vaak gemaakt. Maar dan vooral door onszelf. Van de week nog, zagen we een klein ukkie op de arm van haar vader in de Hema. Wij vragen hoe oud ze was, 8 weken. We hebben thuis nog even de foto's nagekeken, maar echt, Driekus zag er toen al heel wijs uit. Is niet handig, ze schatten em regelmatig ouder en dat is ie niet.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85427645
Zo is het Claudia! Jubelen moeten ze!

Ik was ook verbaasd over de reacties huup, ik had ook een harige baby verwacht. In mijn geval zonder aanleiding, want ik was zelf niet bepaald harig en B. ook niet zo heel erg. Maar die reacties alsof je een soort poedel hebt gebaard :D

En meestal gaat ongefundeerd geneuzel ook mijn ene oor in het het andere uit, maar soms blijft iets ongewild toch hangen.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 11:00:07 #68
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85428032
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:17 schreef Sorbootje het volgende:
Dat is al lang uitgevallen hoor o|O

ik heb alleen maar slechte foto's uit die tijd...
pi_85428073
Jamaar, ik bedoel nóg een keer. als hij 101 is ofzo
pi_85428415
Ivan klom net tegen de bank op, stond, keek trots naar achter om bewondering van zijn moeder te oogsten, ik dacht nog "dit gaat niet goed, laat ik er maar even bij gaan zitten" en net voor ik er was klapte hij keihard met zijn achterhoofd op de vloer. Da's een klotegevoel, zeg. :{
pi_85428577
Dat is inderdaad een rotgevoel, voor jullie allebei Claudia!
moet er wel bij zeggen dat het een beetje went. Isabeau valt zo vaak voorover/achterover doordat ze zo'n ongeleid projectiel is en natuurlijk doet het even pijn en is het sneu, maar het is ook zo weer over.

Voor nu :* d'r op
pi_85428693
Haha, een ongeleid projectiel.

Het 'probleem' hier is dat hij wel kan staan maar niet goed achterover kan vallen. Eigenlijk kan hij dus de 'verantwoordelijkheid' nog niet helemaal aan. Ik zit er wel mee te dubben hoe daarmee om te gaan. Ik wil hem niet overal tegen beschermen, want hij moet wel leerkansen krijgen. Wat meer erbij blijven zitten voelt toch wat fijner aan.
pi_85428812
Mijn devies is idd zoveel mogelijk opvangen door in de buurt te blijven, maar wel ook de ruimte geven om te leren. Ook van vallen leren ze. Misschien wel juist van vallen. (en daarmee bedoel ik natuurlijk niet dat ze maar zoveel mogelijk op hun hoofd moeten kukelen ;) )
pi_85428851
Oh Claudia das sneu ja ;(
Zolang hij nog niet heel stevig staat (dus omkukelt zodra hij omdraait ofzo) dan zou ik er gewoon bij blijven hoor, ik blijf er zelf ook bij als Amélie ergens op geklomen is. Dat leren komt wel. Van vallen leren ze wel maar als hij nog niet stevig staat dan schiet het niet zo op denk k.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85428909
Even voor de zekerheid, ik probeer natuurlijk ook altijd te voorkomen dat Isabeau valt :o
pi_85428977
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:28 schreef Sorbootje het volgende:
Even voor de zekerheid, ik probeer natuurlijk ook altijd te voorkomen dat Isabeau valt :o
:D

leugens!
je bent een ontaarde moeder! o|O

stuitert dat nou, zo'n gietvloer? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85429092
NOU! *stampvoet*

;)

Ik vind het soms wel eens genant hoor, als Isabeau weer een blauwe plek op haar voorhoofd heeft. Maar echt, als je ziet hoe ze soms (vaak) tekeergaat. En dan gaat er wel eens iets mis :')
pi_85429162
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:28 schreef Sorbootje het volgende:
Echt? Ik dacht altijd dat je haar met plezier liet vallen :P

Driekus heeft dat niet gehad, dat vallen. Die bleef staan tot ie een ons woog en niet meer op zijn benen kon staan. En brullen dan. Nu kan ie zelf gaan zitten, een stuk prettiger.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85429426
Vanuit stand gaan zitten lukt Isabeau wel, die laat zich gewoon keihard op d'r luier vallen. Dat ding zit er niet voor niets zal ze wel denken. Ik hoop dat ze tegen de tijd dat ze zindelijk is doorheeft dat het ook wel wat subtieler kan. Maar ze is in elk geval nog nooit uit stand op haar hoofd gevallen. Wel uit zit en uit kruipstand.

Ze klimt nu steeds op de salontafel en dan gaat ze echt op het randje zitten. Doodeng! Gelukkig ligt er een zacht vloerkleed, maar tot nu toe heb ik het kunnen voorkomen dat ze viel.
pi_85429527
Esmee trekt zich overal aan op. Momenteel maar tot op haar knietjes, maar ze doet steeds vaker pogingen om te gaan staan. Ik probeer erbij te blijven, maar ja dat gaat natuurlijk niet altijd. Dus gisteren viel ze heel hard met haar hoofd op de grond :'( Pff allebei huilen...

En die opmerking over haar haar hebben we ook gehad Sorbootje :o Vals he? Tsja bij Linde ging het uitvallen, maar bij Esmee dus lekker niet :6

Vanmorgen ging mijn vriend Esmee uit bed halen. Zat ze in een hoekje met al haar knuffels om zich heen O+

Over een maand is mijn baby gewoon al een jaar :o Dan zijn we echt baby-af hier.
pi_85429687
oh Esmeetje O+ ze is zo leuk!
Schattig is dat hè met die knuffels? Ik vind het zo leuk dat Amélie nu echt gaat knuffelen met die dingen, en er tegen brabbelen enzo, superleuk! Net heb ik haar op bed gelegd en toen pakte ze ook echt haar schaapje vast voor ze haar ogen dicht deed. Zo lief O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85429831
Esmee heeft ook echt een eigen popje. Die pakt ze meteen als ze in bed ligt. Zo lief O+

Heb er meteen 2 bij besteld :D
pi_85429853
Esmee is zo'n poppetje O+ En wat wordt ze blond Stiemie! Mooi hoor.

Om nog even door te zeveren over die opmerkingen over 't haar. Als ik dan de het-valt-nog-wel-uit-opmerking had beantwoord met "Dat denk ik niet", dan kwam er ook nog wel eens een "Nou, dan in elk geval zo'n kale plek achter op haar hoofd"

Nou mooi niet dus :6

Wat schattig dat geknuffel O+
pi_85429907
Ze is inmiddels blonder dan Linde terwijl ze bij haar geboorte bijna zwart haar had :D

Die kale plek hebben we hier helaas wel gehad }:| Net zo'n oud mannetje O+
pi_85429930
Oh en heeft iemand de tanden van mijn dochter gevonden? Graag z.s.m. retourneren. Mijn kind is nog steeds tandeloos :')
pi_85429971
Hier ook kale plek. Tsja, wat wil je als ze zo op hun rug slapen.
Ik vind het zo stom dat mensen daar zo over zeveren. Je kind is idd niet leuker of minder leuk met haar, waarom dan die afgunstige opmerkingen. Je hóeft niets te zeggen hoor :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85430012
Ja precies, dan kijk je maar alleen van de voorkant!
pi_85430152
Weet je, mensen hebben gewoon altijd wel iets waar ze eens even lekker over gaan miepen :D (dat doe ik hier nu trouwens ook al een uur geloof ik over mensen die miepen over het haar van mijn baby)
pi_85430494
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:29 schreef Claudia_x het volgende:
En zelfs al wordt je kind zo, moet je je nu dan al 'schrap gaan zetten' of zo? Er mag wat mij betreft wel wat meer gekird worden over hoe leuk kinderen zijn. :+
Vind ik ook.

Als je kind zich "normaal" ontwikkelt, binnen de gestelde grenzen is er niets aan de hand. Maar is dat niet het geval dan berg je maar. Want dan doe je het niet goed en heeft IEDEREEN advies (en wordt je kind vaak behandeld alsof hij een besmettelijke ziekte heeft).
Mijn oudste zoon heeft sinds 2007 de diagnose ADHD gekregen en de opmerkingen, gesprekken met de halve medische wereld, school. Ik zat voortdurend jankend in de auto na ieder gesprek en de tranen brandde in mijn ogen voor ieder gesprek en na iedere kutopmerking van een onwetende ouder/collega/kennis/onbekende weet ik veel, kon ik ze wel wurgen vaak.

Olifantenhuid heb ik nu en dat is onontbeerlijk helaas.
pi_85430586
oh, kale plek: check :D (begint nu weg te trekken)
pi_85430770
Jammer dat het nodig is Lily, maar wel beter dat je die olifantenhuid nu dan in elk geval hebt. :*

En Isabeau kreeg dus geen kale plek, maar wel raar pluishaar achter op haar hoofd.
pi_85430847
Nou misschien krijgt ze die kale plek dan nog Sorbootje >:) ;)

Lily erg vervelend dat het zo moet. :*
pi_85430967
Lily, wat een stom gedoe zeg, kan me voorstellen dat het huilen je dan nader stond dan het lachen. Gelukkig is het een kanjer om te zien! O*
Esmeetje, wat een leukerd... O+

Oh kale plek hadden we hier ook, maar die is inmiddels weer overgroeit met nieuw, blond haar... :?
pi_85431194
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:28 schreef Lijnloos het volgende:
Gelukkig is het een kanjer om te zien! O*
:D Weet je wel hoe fout je deze opmerking op kunt vatten?! :D

:P
pi_85431467
Esmee! O+

Och Ivan, dat was schrikken ofniet!? Isa viel gisteren ook met haar hoofd op de vloer (laminaat) en moest ook hard huilen! Maar helaas zal dat vast het begin zijn van veel blauwe plekken!

Ze deed net trouwens zelf 'kiekeboe' toen ik haar naar bedje bracht! O+ Ze trok het lakentje iets over haar hoofdje en trok het toen snel terug met een grote glimlach! O+
pi_85432599
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:35 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

:D Weet je wel hoe fout je deze opmerking op kunt vatten?! :D

:P
o|O Ik bedoelde het zo lief... }:|

:@
pi_85432803
:o Lijnloos _O-

:*
pi_85432820
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:44 schreef Sorbootje het volgende:
Maar ze is in elk geval nog nooit uit stand op haar hoofd gevallen. Wel uit zit en uit kruipstand.
Daar heb ik niet eens bij stilgestaan, dat er ook kinderen zijn die niet de hele tijd omkukelen zoals Ivan omkukelt. :D Het maffe is dat hij heel voorzichtig begon, optrekken tot zijn knietjes (zoals Esmee) of alleen optrekken aan mij of mijn vriend. Nu begint hij ineens roekelozer geworden. Dat doet hij vooral als hij een plannetje heeft, bijvoorbeeld als hij achter de kat aan zit. Ik sta ervan te kijken hoeveel risico's hij dan neemt. Maar dat uit stand achterover vallen vind ik wel heel naar; het geeft een gigantische klap, zelfs op het kleed. (En vanochtend viel hij net naast het kleed.)

Wat me dan weer meevalt is dat hij 's nachts niet in bed gaat staan. Dat doet hij nu alleen 's ochtends. We weten het precies als hij wakker is, want dan horen we zijn mobiel. :+
pi_85433263
hihi Lijnloos :D

Amélie gaat wel in bed staan en kiept dan idd rustig om tegen de spijlen. Geeft een enorme klap door de babyfoon :X de eerste paar keer zat ik tegen het plafond :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85433473
haha, dat omkiepen van jullie baby's. Weer iets wat ik kwijt ben in mijn herinnering.
Ben benieuwd weer :)

en Ivan: the man with the plan 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')