Haha. Ja, ik sta er zelf ook van te kijken. Als hij aan de boeken op de onderste plank zit en ik zeg 'nee', dan kruipt hij vaak weg naar iets anders. Hij doet het niet altijd, maar hij vindt het vaak eigenlijk wel best. Heel maf. Ik haal me natuurlijk nu al in mijn hoofd dat ik gewoon een ontzettend braaf kind heb.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:28 schreef Sorbootje het volgende:
Maar nee accepteren?!Hier niet hoor. Begrijpen dóndersgoed, en dan vervolgens mij aankijken, met een glimlach neeschudden....... en het dan alsnog doen
![]()
Nou, geweldig! Het viel me ook op dat je 's middags niet zo heel veel geeft. Je kunt overwegen om - als ze dat wil natuurlijk - wat extra's te geven. Het hoeft niet veel te zijn, een halve boterham of een beetje fruit of zo. Maar misschien is dat wel wat overdreven.quote:En vanmorgen het ik Isabeau na haar fles nog een boterham met pindakaas aangeboden en die ging half op. Best prima dus. En vanavond ga ik denk ik couscous maken met kip en daarna weer volle yoghurt en dan opteer ik voor een herhaling van afgelopen nacht. Het was ook niet een béétje doorslapen, maar echt van 7.15u tot 6.00u.
Wat een gemene opmerking!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:47 schreef Sorbootje het volgende:
Van een iets andere orde, maar volgens mij het zelfde verschijnsel; hoe vaak ik niet heb moeten aanhoren over het haar van Isabeau "dat valt nog wel uit, wacht maar af!". Ik vond het altijd wat afgunstig klinken (alsof baby's zonder haar minder leuk zijn, wat een onzin!).
Nooit vaak genoeg he! *glim*quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:18 schreef Claudia_x het volgende:
Thomas kan kruipen!Wat geweldig, Ca.Ra. Je hoort het waarschijnlijk al vaak genoeg, maar ik vind hem zó ontzettend leuk. Hij is het donkerharige doerakje dat ik nooit zal krijgen omdat bij ons de blonde genen regeren.
Dat jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:47 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je wat het volgens mij is Claudia, met die mensen die roepen dat Ivan vást nog lastiger gaat worden? Da's de kift! Het kan toch net zo goed dat hij gewoon gemakkelijk blijft? Why not?
Als ik een euro had gekregen voor iedere keer dat ik die opmerking had gehoordquote:Van een iets andere orde, maar volgens mij het zelfde verschijnsel; hoe vaak ik niet heb moeten aanhoren over het haar van Isabeau "dat valt nog wel uit, wacht maar af!". Ik vond het altijd wat afgunstig klinken (alsof baby's zonder haar minder leuk zijn, wat een onzin!).
hahahahaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:17 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kan er nu wel smakelijk om lachen. Als iemand een opmerking maakt over hoeveel haar ze heeft, dan roepen mijn schoonzus en ik in koor (als ze bij me is natuurlijk, anders kan het niet)DAT VALT NOG WEL UIT!
![]()
Maar idd Huup, die opmerkingen... zo vermoeiend af en toe, want je hebt in het begin wel degelijk een klein baby'tje en geen peuter. De andere kant is wel dat je ook juist heel veel positieve, lieve reacties krijgt op die weelderige haardos. Het heeft 2 kanten![]()
Ca.Ra, ik schrok me om 5 uur wild! En heb vervolgens wakker gelegen tot de wekker ging om 6 uur.
En Tomas heeft inderdaad ook een mooie bos haar. Maar dat valt nog wel uit hoor!
Dat is al lang uitgevallen hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:17 schreef Sorbootje het volgende:
Ca.Ra, ik schrok me om 5 uur wild! En heb vervolgens wakker gelegen tot de wekker ging om 6 uur.
En Tomas heeft inderdaad ook een mooie bos haar. Maar dat valt nog wel uit hoor!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:28 schreef Sorbootje het volgende:
Even voor de zekerheid, ik probeer natuurlijk ook altijd te voorkomen dat Isabeau valt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt? Ik dacht altijd dat je haar met plezier liet vallenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:28 schreef Sorbootje het volgende:
Even voor de zekerheid, ik probeer natuurlijk ook altijd te voorkomen dat Isabeau valt
Vind ik ook.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:29 schreef Claudia_x het volgende:
En zelfs al wordt je kind zo, moet je je nu dan al 'schrap gaan zetten' of zo? Er mag wat mij betreft wel wat meer gekird worden over hoe leuk kinderen zijn.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:28 schreef Lijnloos het volgende:
Gelukkig is het een kanjer om te zien! O*
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:35 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Weet je wel hoe fout je deze opmerking op kunt vatten?!
![]()
Daar heb ik niet eens bij stilgestaan, dat er ook kinderen zijn die niet de hele tijd omkukelen zoals Ivan omkukelt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:44 schreef Sorbootje het volgende:
Maar ze is in elk geval nog nooit uit stand op haar hoofd gevallen. Wel uit zit en uit kruipstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |