abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85410992
Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 43

*O* 23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra *O*
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: 'Mini-sproetje', dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 December 2009: Isa, dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
02 februari 2010: 'Teigetje', dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 3% gewijzigd door RockabeIIa op 19-08-2010 21:46:48 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:23:02 #2
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_85411042
Woops, sorry, ik zie nu pas dat ik de vorige dichtgooide :X Was meteen weer door het huis gaan rennen :@
3!
pi_85411046
Icantrix had inpakstress, die heeft vast niet door dat ze em dichtgooide.

Het laatste enorm goede bericht van Ca.ra!

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef Ca.ra het volgende:
Even zonder bij te lezen, Thomas heeft het geflikt hoor. Nog net voor zijn eerste verjaardag kruipt meneer! Jongens, ik heb zo ontzettend staan janken he. De knapperd.
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

*O* *O* *O*
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:18 schreef Incantrix het volgende:

[..]

JA! Goehoed!! *O* *O*
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:23:34 #4
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_85411065
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:23 schreef mefke79 het volgende:
Icantrix had inpakstress, die heeft vast niet door dat ze em dichtgooide.
:* :*
3!
pi_85411184
Goed en dan zal ik als spuit elf mijn eigen berichtje ook nog maar even herhalen:

Sorbo, ik ben vast enorm spuit elf, maar wij hebben de nachtvoeding inderdaad afgebouwd door eerst de verhouding melkpoeder/water scheef te trekken (te veel water of te weinig schepjes) en toen door de totale hoeveelheid af te laten nemen. Nu staat er eigenlijk alleen wat water (40 ml) klaar voor de nacht en zelfs dat heeft ie meestal niet nodig.

Ik ben echt zooo moe... net alsof er nu pas uit komt dat Driekus weken slecht sliep. Al moet ik zeggen dat de krolse kat van vannacht ook niet echt meehielp.
pi_85411241
Ca.ra...wat ontzettend goed en fijn van en voor je grote kleine man!! *O* O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_85411282
Ca,ra wat goed!!! *O* *O* wat fijn!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85411345
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:26 schreef mefke79 het volgende:
Goed en dan zal ik als spuit elf mijn eigen berichtje ook nog maar even herhalen:

Sorbo, ik ben vast enorm spuit elf, maar wij hebben de nachtvoeding inderdaad afgebouwd door eerst de verhouding melkpoeder/water scheef te trekken (te veel water of te weinig schepjes) en toen door de totale hoeveelheid af te laten nemen. Nu staat er eigenlijk alleen wat water (40 ml) klaar voor de nacht en zelfs dat heeft ie meestal niet nodig.

Hier ook een spuit elf, bovenstaande wilde ik ook nog vertellen. Op precies dezelfde manier afgebouwd. Uiteindelijk was ze er al in 1 week vanaf en daarna nooit meer een fles gehad in de nacht.

*O* *O* *O* Wat fijn Ca.ra *O* *O* *O*

Hier trouwens nog geen kruipend kindeke, rollend het huis door is toch ook pirma... :') .

[ Bericht 31% gewijzigd door sproet-je op 17-08-2010 21:35:20 ]
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_85411381
Nu moet ik ook maar eens gaan posten ofzo :P

Ik heb zo weinig tijd gehad de afgelopen tijd, dat ik me weinig ingelezen heb in dit topic moet ik zeggen :@
Ik denk dat aan de OP kunnen worden toegevoegd, Harry, Florian en Laura :)

Mag ik hier even melden dat ik zo gek ben met mijn meisje? Ja? :)
Ze begint nu te rollen in de box en wordt heel boos als haar armpje in de weg ligt :') Rollen op de grond gaat een stuk beter! :Y
Ze vindt eten helemaal te gek :Y) ik voer haar zo een flinke prak groente op en ook (met name vers) fruit vindt ze lekker. Evenals een broodkorst! Nadeel is wel dat mijn borstvoeding nu helemaal flink terug loopt, maar ik wilde toch eigenlijk al gaan afbouwen, dus dat gaat wel op een natuurlijke manier zo. Vooral 's avonds lijkt ze zelf ook niet zo geïnteresseerd meer eigenlijk.... "s ochtends nog wel, dus die houden we er voorlopig nog even in :)

Zaterdag gaan we op vakantie! *O* voor het eerst met Laura echt weg en ik heb eigenlijk nog niet heel erg stil gestaan over wat ik voor haar allemaal mee moet nemen... maar dat zal wel loslopen.
Zo eerst even wat lezen over de grote babies :)
pi_85411502
Thomas, wat ontzettend goed *O*
Ca.ra, wat moet dat bijzonder geweest zijn :*

Mijn baby, die amper nog door kan gaan voor baby, is volgende week jarig. Hoe kan dat nou?? Hij is pas net geboren!
.... met gevoel voor drama....
pi_85411538
hellow; ik kan je de hand schudden Mefke; ik ben ook zooooo ontzettend moe... maar nog maar 1 werkdagje voor de boeg en dan lekker 3 weken vakantie!!! *O*
maar voel me nu vooral :O :O :O

ff jompelen voor Thomas; wat goed zeg!!! *O* *O* *O*

en Sorboo; de tips eerder genoemd lijken me helemaal goed :Y

Trix inpakstress? ga je op vakantie? ben nog niet bijgelezen... :@

Hey Freecell en dr mooierdje zijn dr ook! gezellig! *O*

zooo,
hier alles verder prima. Evie is de afgelopen dagen aan het oefenen met brabbelen.. lollig, steeds meer daa, paa, taa, maaa en heel soms per ongeluk iets dat lijkt op maama, en taataa etc.... :o leuk hoor O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:38:01 #12
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85411742
:D zo ik ben weer bij. Incantrix alvast heel veel plezier op Lowlands! En een leuk filmpje van de timmerman van Groofsken. Ik vind dat gekwebbel altijd zoooo gezellig.

Gisteren hebben we met de fysio geoefend met Thomas op de trap. Het zich opduwen naar de volgende tree is een heel goede oefening voor zijn beenspiertjes natuurlijk. Ze had gezegd dat we elke keer een paar treetjes moesten proberen als we naar boven gingen. Maar die Thomas ging als een speer vanavond. Na het helpen bij een paar treetjes ging hij hup-hup steeds verder. Ik had dus het tussenoverloopje als doel gezet, maar meneer kroop gewoon de bocht om (alsof hij nooit anders gedaan had he....) en begon aan het volgende deel van de trap. En zo heeft hij uiteindelijk de hele trap zelf opgekropen! En het is een lange trap ook, want we hebben een oud huis met beneden heel hoge plafonds.

Kiektan!
Het is heel belabberde kwaliteit, bewogen en donker en weetiknietwat, maar ik heb bewijs! Hij doet het! (klikbaar, filmpje)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85411887
Thomas! Wat knap!

Oh Cara wat zul je blij en trots zijn! :*

Bedankt voor de spuitelfjes :* Gaat goedkomen!
pi_85411895
ooo jaaa Lijnloos en Trix beide naar Lowlands; dat is dit weekend dus al??? OMG! time flies!
:o
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:51:00 #15
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85412447
Arme Jamie :*

freecell, ik ben ook benieuwd naar jouw scores (nou ja, die van je jongens dan ;)) :Y
de rest hebben we al via PM besproken ;)

Och dat tandjesleed ook, arme Lente :{

Misschien vindt ze bloemkool oit wel te eten, Lijnloos. Tot die tijd gewoon mijden ;)

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:33 schreef Stiemie het volgende:
Esmee heeft ineens bedacht dat ze over precies een maand 1 jaar wordt en dat je dan best zelf mag eten... Ik mag niks meer voeren en pureren is ook over... Vanavond hadden we pasta, met geroosterde groenten en rode pesto. Drie keer raden hoe mijn vloer er nu uitziet :')
Roodwitgroenig?

Ik duim voor je Sorbo!

Incantrix, ik vind het ook leuk om weer bij jou te zijn. :*
Geniet van Lowlands. En wat afscheid nemen betreft: doe wat jezelf prettig vind. Ik denk niet dat Stef er heel erg veel van meekrijgt :*

Lijnloos, ook lekker genieten van Lowlands!

Thomas, grote vriend! Super joh! *O*
En ook nog 'traplopen'! Wauw!

mefke, lekker op tijd naar bed vanavond :z

sindell, fijn dat bij jullie alles goed gaat! *O*

Ow en dan Toby en Amélie die bijna jarig zijn en Evi en Thomas en Oscar O+

BJ, bijna vakantie. Nog even volhouden meis! En wat heerlijk dat Evie zo goed gaat! *O*
pi_85412652
Hey, ik zie ineens dat Amélie helemaal niet in t lijstje staat... is me dat nou echt gewoon een jaar lang niet opgevallen of doet ze nu gewoon de magic trick richting de dreumessen?

Hier zijn we ook hard aan het toeleven naar Lena's eerste verjaardag, nog 2 weekies...zo spannend!!
pi_85412754
Thomas wat super *O*
Ook zo mooi te zien hoeveel plezier hij heeft, die grote glimlach!

Trix en Lijnloos veel plezier op LL. Vriendlief gaat ook (hij kan gratis via werk....), moet bekennen dat ik stiekem ook wel weer had gewild, al weet ik ook, als ik daar ben erger ik me altijd aan de massa's mensen..
Ik vlucht dit weekend richting mn ouders.

Ik ben zooooooo erg aan vakantie toe (nog iets meer dan een week en daar eindelijk richting La France voor 2 weekjes...), op werk gaat het echt helemaal nergens meer over, totaal inspiratieloos (beetje onhandig als je ontwerp-werk doet).
Mette werkt ook niet lekker mee. Ze slaapt erg slecht, is erg druk in haar slaap. Wordt dan wakker en als eerste instinctieve reactie gaat ze dan rechtop zitten, en dan dus niet meer slapen :{
Maaarr, ze trok zich toenstrax zomaar ineens op in de box en trots dat ze was O+ Wij ook helemaal trots O+ O+ maakte alle drama van vannacht weer goed.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_85412820
Thomas, wat goehoed ^O^

en Lijnloos: hier juist een bloemkool liefhebster :Y) :D

BJ; bijna vakantie! heerlijk! Wij zijn al aan onze 2de week bezig.
pi_85413226
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef Poppedein het volgende:
Hey, ik zie ineens dat Amélie helemaal niet in t lijstje staat... is me dat nou echt gewoon een jaar lang niet opgevallen of doet ze nu gewoon de magic trick richting de dreumessen?

Hier zijn we ook hard aan het toeleven naar Lena's eerste verjaardag, nog 2 weekies...zo spannend!!
Dat valt je dan al bijna een jaar niet op :D :+

Hoe ging het op t cb? Hoeveel weegt Lena?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85413458
Wat slecccccccccht van mij!!

CB was alles prima, ze was exact 10 kg en 78,2 cm, keurig in dr eigen lijntjes, een lange deerne toch... De prikjes waren echt intens zielig dit keer. Het was de eerste keer dat ze echt lang en ontroostbaar huilde om iets wat haar pijn gedaan had muv krampjes en zulks natuurlijk, maar koppie stoten is boem, huil, klaar...nu snikte ze na een half uur nog diep na als je dr aankeek... T hoort erbij, en ik kan er op zich goed tegen, maar wat is het toch barbaars dat je kind pijn gedaan wordt, je met je hele hebben en houden je kind daarvoor zou willen beschermen en t verolgens gewoon vrolijk in t andere been nog eens gebeurt... Note to self is wel dat papa de volgende afspraak thuis blijft :+
pi_85413734
ahhhh arme Lena... ik kan dr nu al tegenaan zien... dat heeeeel zielige huilen, eerst met alleen het mondje open, happend naar adem, geluidloos krijzen.. en dan snikken snikken snikken, met dikke tranen...
Evie heeft dat nog maar 2 keer gedaan; maar idd, wat doet dat pijn in je hart zeg... :@

en jeetje Lena en Amelie ook al bijna een jaar :o wat gaan we snel allemaal :@

Wickie; jij ook nog sterkte met de laatste werkdagen! straks lekker 2 weken in Frankrijk genieten, lekker met je mooie meisje knuffelen... O+ O+ O+
pi_85413872
:D waarom mag paps niet meer mee?
Gaf ie het blokje niet netjes terug? :P

Jeetje, wat een lange is ze zeg! En toch idd die 10 kg die je zei! Ze scheelt ruim 5 cm met Amélie maar eerlijk gezegd is me dat helemaal niet opgevallen toen ze naast elkaar bezig waren. Gek is dat toch, op een curve is dat best een verschil maar in t echt maakt het geen kont uit.

Zo zielig die prikjes ;( ik vond het ook een ramp dit keer, ze keek me heel verontwaardigt aan terwijl ze ervoor zo vrolijk was en lief aan het spelen enzo. -O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85413922
Wow Thomas!! *O*

Oh wat zielig Poppedein! Daar breekt je hart van he!

En weer en aantal bijna-vakantie-gangers lees ik, veel plezier alvast!!
pi_85413971
Lena is echt lang heh :) Ben benieuwd waar Leah strandt.

en ach, die prikjes...nou ja..
pi_85414081
Nee mij ook écht niet hoor Huups, en op 75 cm is 5 cm best veel, maar je zag t absoluut niet! Die kilo verschil voelde ik echter wel heel duidelijk! Ik grapte tegen M dat ik blij was dat we haar dan tussen de middag 2 boterhammen hadden gegeven ipv 1 omdat het nu dan precies op 10 kg uitkwam...de assistente keek me aan alsof ik ernstig ontaard was ;)
M. was braaf verder hoor...hij heeft het er alleen nu nog over dat hij de trillingen door zn bilnaad had lopen toen ze "aan zn meisje kwamen", pure zelfbescherming dus... ik heb geen tijd om én mn meisje én mn kerel te troosten hoor...kom... ik heb maar 1 paar armen! ;)

En wat ik eigenlijk zo walgelijk van mezelf vind, is dat ik het zo fijn vind dat ze gewoon lekker lang is nu, puur en alleen om het feit dat ik vroeger zelf altijd zo graag wat langer wilde zijn...stom vind ik dat van mezelf...maar elke keer als iemand zegt dat ze lang is ben ik er een soort van beetje trots op, terwijl écht..dat slaat werkelijk als een lul op een drumstel!
pi_85414215
hahaha och arm ding!
En das dan je grote stoere :D wat schattig O+
maar daar heb je toch twee armen voor? 1 voor elk :+

oh hahahah ik moet echt lachen om je toevoeging :@
zo klein ben je zelf toch niet? Ik vind van niet in elk geval!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85414415
haha, Poppedein

Ik ben zelf 1.78 m en dat vind ik perfect. Mijn echtgenoot is 1.86 m. Ik ben wel benieuwd hoe groot onze kinders worden maar belangrijk vind ik het verder niet (maar het was dan ook nooit een issue voor mij ;) )
Onze oudste zoon (9 jaar) is nu 1.54 m en hij zat ook altijd boven de middellijn. Jongste zoon en Leah zitten ook boven het gemiddelde tot nu toe (maar minder als oudste).
pi_85414472
hahaaa Poppedein; jij bent heul niet klein nie???
;)
en uhhh wat dat betreft hoop ik dat Evie niet zo doorgroeit als ik; ik was bij de schoolarts op mijn 13e al 181 cm...
dus dat zal nog wat worden...(vriendlief is 194 cm...dus Evie kan maar zo eens richting de 190 gaan... arm kind...)
:@

(uhhh dan moet ze ook maar, net als dr mama, gaan volleyballen :o )
pi_85414855
Oh, ik heb Leah trouwens om 17.30 erwtjes, rijst en tomaat gegeven (en wat mango stukjes na). Dat ging er prima in.
Ik heb haar wakker kunnen houden tot 19.00 uur en toen heeft ze nog een kwartiertje bij me gedronken en daarna in bad geweest.

Ze slaapt nu dus sinds 19.30 en ik verwacht dat ze tot 8.00 uur slaapt morgen en dat lijkt toch echt haar ritme dan....
pi_85414945
wauw Lily! Dat zou wel een heel mooi ritme zijn dan of niet? klinkt goed.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85414981
Jeetje BJ, dan was jij inderdaad ook echt al vroeg lang zeg! Nee, ik ben inderdaad niet klein, "gewoon" 1.70m, maar ik had vroegah allemaal langere slankere vriendinnetjes...Als ik lang was had ik vast niet van die korte dikke beentjes dacht ik dan... Maar nu klink ik echt als een of andere onzekere neuroot , dawaskheulniehoor! ;)
pi_85415060
Ja, zeker.
Op zich lukt dit altijd wel alleen gaat ze na het avondeten (zonder bv) om een uur of 18.30 naar bed en dan mist ze dus een bv waarvoor ik haar rond 20.00 wakker moet maken.
En dat laatste voelt niet natuurlijk voor haar.

Dus maar even zo proberen...gisteren heb ik haar niet wakker gemaakt om 20.00 (en had ze geen avondeten gehad, alleen bv) en toch sliep ze door.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:47:28 #33
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_85415145
jij bent gewoon haske leuk! net als je kind. :Y
En laat mij dan het levende bewijs zijn van wel lang, maar lang niet slank.. :+ .
En ff voor de ontopic: prikken ze die beentjes niet tegelijk? Dat dacht ik :{ maar misschien doen ze dat alleen met de latere prikken :@ ben ik het alweer vergeten.

weer wegsluipt*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:47:28 #34
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85415146
Oh Lily mag Thomas bij Leah in de leer?
Na die ene keer doorslapen zondagnacht was het gisternacht natuurlijk weer bal. Nouja, bal, zo erg was het ook weer niet. 2 keer midden in de nacht en daarna om 6 uur.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85415282
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:47 schreef Ca.ra het volgende:
Oh Lily mag Thomas bij Leah in de leer?
ja, hoor :)

Ik weet alleen ook niet hoe en wat verder ;) Ze slaapt pas door sinds ze dik 5 maanden is. Zomaar ineens. Ik weet verder niet waarom ofzo maar misschien kan zij het wel uitleggen :P
pi_85415796
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:43 schreef Poppedein het volgende:
Jeetje BJ, dan was jij inderdaad ook echt al vroeg lang zeg! Nee, ik ben inderdaad niet klein, "gewoon" 1.70m, maar ik had vroegah allemaal langere slankere vriendinnetjes...Als ik lang was had ik vast niet van die korte dikke beentjes dacht ik dan... Maar nu klink ik echt als een of andere onzekere neuroot , dawaskheulniehoor! ;)
en ik had lange dikke benen :) LOL
moet je voorstellen hoe mijn benen waren geweest als ik 15 cm korter was geweest :+
pi_85415934
Och, de prikjes :'(
Toby is donderdag aan de beurt. Ik ben toch zo benieuwd hoe lang hij nu is en hoe zwaar! Hij eet zijn warme eten en fruit heel goed, brood wat minder. Maar hij zit werkelijk geen moment stil en verbruikt zo behoorlijk wat energie., Duidelijk te zien, mijn spekje is lang zo spekkig niet meer.

Lijnloos en Incantrix, veel plezier toegewenst op Lowlands *O*
Mijn laatste keer is in 2001 geweest, OMG wat voel ik me nu oud :X

En wat goed van de doorslapers!
Hier een beetje gemengde gevoelens. Hij drinkt vrijwel alleen nog maar 's nachts bij me en hoewel ik graag weer eens een nacht zou willen doorslapen kan ik toch nog geen afscheid nemen van de bv en hoop ik dat hij nog even door blijft gaan :@
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 18 augustus 2010 @ 07:47:59 #38
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85424272
:O
Hier ook geen doorslaper en vannacht ook nog even buikpijn gehad denk ik. BRullen brullen brullen, niks was goed. Opeens een enorme scheet (en een stank! :|W ) en toen was het klaar.
Meneer weer in zijn wieg gelegd en hij sliep gewoon verder :D
Arm kind
en arme mama die nu moet gaan werken
pi_85424416
Oef Asy, succes met werken! Wat kunnen die kleine jongetjes groot stinken hè? :+
pi_85424517
Oh prikjes.. }:| Verbieden die narigheid... Ik voel ook zo mee met hoe Poppedein het omschrijft, je probeert ze overal mee te helpen en tegen te beschermen en toch breng je ze moedwillig elke keer naar het cb om ze dat aan te doen...

Asy :* suces met werken... sleep je er door heen!

Sorbootje hoe is het gegaan vannacht?

Hier een kermend meisje de halve nacht... Ik ben nu toch op de uitkijk voor tandjes, want zoals ze nu is is ze echt uit haar doen. Gister al dat bloed op het speelgoed, daarna 's avonds voor de derde keer die dag een flinke (dunne) poepbroek en dan de halve nacht een beetje kreunen en kermen vanuit haar ledikantje... Ook het drinken gaat niet geheel van harte... maar ik voel of zie echt helemaal niks... Nou ja, wellicht krijgen we dan na lowlands wel een kindje met tandjes terug... zou wel apart zijn.
pi_85424942
:( :( Ik heb helemaal niet kunnen oefenen met een schep minder in de fles :( :(

want ze sliep de hele nacht door

:D
pi_85425087
haha, Sorbo ^O^

arme Minke ;(

en Asy succes vandaag (werken en weinig slaap = niet leuk)
pi_85425128
:o Die prikjes! Ik dacht als domkop dat als ze wat ouder waren dat het dan beter zou gaan dan wanneer ze nog zo klein zijn.... niet dus ;( ik zie er dan bij deze nu alweer tegenop.

1.70 is toch niet klein? Ik ben 1.80 en ik vind dat gewoon lang, ik had wel iets korter willen zijn. Laura was vorige keer meten ook al 67 cm, volgens mij is ze nu al tegen de 70 cm... ook lang dus :) Terwijl papa met 1.81 dan weer niet heel lang is.

Lily, dat klinkt als een lekker ritme toch?
Isabeau sliep door, nice!
En Harry is een klein nachtmannetje als ik het allemaal zo lees. Succes op je werk Asy...
pi_85425164
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 08:43 schreef Sorbootje het volgende:

:( :o *O*
pi_85425182
Ca.ra wat goed van Thomas!!!!! *O* *O* Ik kan me goed voorstellen dat je daar emo van werd!! :*

Stinkie Stankie Harry :D Arm mannetje dat hij zo'n last van zijn buikje had.

Woaaahh Isabeau wat doe je nou!! *O* :D

Oeh Lijnloos dat klinkt idd alsof ze tandjes krijgt! :o O+ Niels stoot steeds met speelgoed (ook heel zacht spul) tegen zijn doorkomende voortand aan, en dan zoooo zielig huilen. Gisteren bloedde zijn tandvlees ook bij het tandenpoetsen daar :'(

Niels huilt de laatste dagen zoals BJ omschrijft wanneer ik hem naar bed breng :'( . Maar als ik dan toch "dagdag" zeg en wegloop is hij in twee tellen stil :')
Vanmorgen vond hij het al om kwart voor 6 dag, ik niet :O En hij sliep ook niet door :P fokwet!
Vandaag hebben we een lange autorit voor de boeg, we gaan naar Groningen op bezoek bij onze neefjes en nichtje. Ik zie er wel wat tegenop, Niels heeft vorige week tijdens een autorit bijna de hele heen en terugweg gekrijst :X Maar we hebben nu een autostoeltje overgenomen waarin hij vooruit kan kijken, misschien dat hij dat minder erg vindt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Twinkly op 18-08-2010 09:03:40 ]
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_85425317
Ik vind 1,80 een prachtige lengte, zou zo ruilen! Ik ben 1,74 en manlief 1,78, dus ik denk niet dat we een lange dochter zullen krijgen.

Arm Minkemeisje :*
pi_85425432
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 08:43 schreef Sorbootje het volgende:

Hier wil ik ook even voor *O* *O* .
Hopelijk blijft het nu zo goed gaan :)
pi_85425527
Thomas kan kruipen! *O* Wat geweldig, Ca.Ra. Je hoort het waarschijnlijk al vaak genoeg, maar ik vind hem zó ontzettend leuk. Hij is het donkerharige doerakje dat ik nooit zal krijgen omdat bij ons de blonde genen regeren. :+

En woohoo voor Isabeau! *O* Het lijkt mij een heel goede strategie om haar overdag meer vast voedsel aan te bieden, Sorbo, zoals die ene boterham bij het ontbijt.

Succes met de autorit, Twinkly! Ik vind het rijden met de nieuwe autostoel echt véél fijner.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85425607
Ivan heeft weer een nieuw kunstje, namelijk neuzen! :D Heeft hij bij zijn opa en oma geleerd. Als je 'neus!' zegt komt hij naar je toegekropen en drukt hij zijn neus tegen jouw neus aan. O+

Ik vind het ook zo fantastisch dat hij "kom maar bij mama!" begrijpt. Wat kan hij dan ineens hard kruipen! En hij lijkt 'nee' ookal zo goed te begrijpen (en accepteren). 't Is ongelooflijk wat een baby allemaal absorbeert.
pi_85425728
Oh wat heerlijk is dat hè Claudia, dat neuzen!

Maar nee accepteren?! :N Hier niet hoor. Begrijpen dóndersgoed, en dan vervolgens mij aankijken, met een glimlach neeschudden....... en het dan alsnog doen :')

En vanmorgen het ik Isabeau na haar fles nog een boterham met pindakaas aangeboden en die ging half op. Best prima dus. En vanavond ga ik denk ik couscous maken met kip en daarna weer volle yoghurt en dan opteer ik voor een herhaling van afgelopen nacht. Het was ook niet een béétje doorslapen, maar echt van 7.15u tot 6.00u.
pi_85425935
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:28 schreef Sorbootje het volgende:
Maar nee accepteren?! :N Hier niet hoor. Begrijpen dóndersgoed, en dan vervolgens mij aankijken, met een glimlach neeschudden....... en het dan alsnog doen :')
Haha. Ja, ik sta er zelf ook van te kijken. Als hij aan de boeken op de onderste plank zit en ik zeg 'nee', dan kruipt hij vaak weg naar iets anders. Hij doet het niet altijd, maar hij vindt het vaak eigenlijk wel best. Heel maf. Ik haal me natuurlijk nu al in mijn hoofd dat ik gewoon een ontzettend braaf kind heb. :')

Maar toch, hè, mensen roepen al zolang tegen ons: "Wacht maar tot hij wat ouder wordt, dan is hij vast niet meer zo makkelijk." Maarja, hij blijft makkelijk. Het is echt geen verdienste van onze kant. Het lijkt de aard van het beestje te zijn. Hij is ook heus geen muurbloempje dat de hele dag stil op één plek ligt. Hij kruipt erop los, ontdekt de wereld, wil overal tegenaan staan en tegenop klimmen, is niet meer tevreden met op schoot zitten, maakt een héél groot drama als hij naar bed/in de autostoel/in de kinderwagen moet of als hij nog geen boertje heeft gelaten (ik moet dat eens filmen - net een scene uit The Exorcist). Hij is gewoon vrolijk, ondernemend én makkelijk. Ik ben heus wel benieuwd hoe dat zich in de toekomst zal ontwikkelen, maar ik vind het ook lastig te begrijpen waarom de eerder genoemde mensen zo skeptisch zijn.

quote:
En vanmorgen het ik Isabeau na haar fles nog een boterham met pindakaas aangeboden en die ging half op. Best prima dus. En vanavond ga ik denk ik couscous maken met kip en daarna weer volle yoghurt en dan opteer ik voor een herhaling van afgelopen nacht. Het was ook niet een béétje doorslapen, maar echt van 7.15u tot 6.00u.
Nou, geweldig! Het viel me ook op dat je 's middags niet zo heel veel geeft. Je kunt overwegen om - als ze dat wil natuurlijk - wat extra's te geven. Het hoeft niet veel te zijn, een halve boterham of een beetje fruit of zo. Maar misschien is dat wel wat overdreven.
pi_85426106
Weet je wat het volgens mij is Claudia, met die mensen die roepen dat Ivan vást nog lastiger gaat worden? Da's de kift! Het kan toch net zo goed dat hij gewoon gemakkelijk blijft? Why not?

Van een iets andere orde, maar volgens mij het zelfde verschijnsel; hoe vaak ik niet heb moeten aanhoren over het haar van Isabeau "dat valt nog wel uit, wacht maar af!". Ik vond het altijd wat afgunstig klinken (alsof baby's zonder haar minder leuk zijn, wat een onzin!).

En nu wilde ik op nog iets reageren, maar ik ben het vergeten, dus eerst dit maar even posten ;)
pi_85426159
Oh ja, over het eten. Je hebt gelijk dat ik haar 's middags niet zo vreselijk veel gaf. Maar tot heel kort geleden at ze nog voor geen meter. De ommezwaai is pas een paar weken oud. Ik moet dus nog echt een beetje mijn weg vinden in wat ik op welk tijdstip geef. Ik denk dat ik er 's middags inderdaad ook nog maar een cracker oid bij doe. Of nog wat fruit, ook altijd goed.
pi_85426173
Claudia wat schattig dat ie het zo accepteerd inderdaad. Minke lijkt nee nog niet echt te snappen of het doelbewust gewoon te negeren... ze kijkt me dan echt zo aan van, hoe bedoel je mam? En gaat vrolijk door met wat ze deed. Maar Ivan is gewoon een schatje, lekker mannetje! O+

Isabeau heeft wel echt goed doorgeslapen dan zeg, :o fantastisch!

Twinkly, ik hoop dat Niels deze autostoel wat prettiger vind, en anders wens ik jullie veel sterkte :*
pi_85426303
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:47 schreef Sorbootje het volgende:
Van een iets andere orde, maar volgens mij het zelfde verschijnsel; hoe vaak ik niet heb moeten aanhoren over het haar van Isabeau "dat valt nog wel uit, wacht maar af!". Ik vond het altijd wat afgunstig klinken (alsof baby's zonder haar minder leuk zijn, wat een onzin!).
Wat een gemene opmerking! :o
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:04:28 #56
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85426542
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:18 schreef Claudia_x het volgende:
Thomas kan kruipen! *O* Wat geweldig, Ca.Ra. Je hoort het waarschijnlijk al vaak genoeg, maar ik vind hem zó ontzettend leuk. Hij is het donkerharige doerakje dat ik nooit zal krijgen omdat bij ons de blonde genen regeren. :+
Nooit vaak genoeg he! *glim*

Sorbo, wat vervelend dat je niet hebt kunnen oefenen. Balen joh! :P
Ik werd van de week helemaal gedesorienteerd wakker, ik was het doorslapen zelf al niet meer gewend. Maar wát is het dan een heerlijke gedachte he: Huh, huh, hoe laat is het? Waaaaat? Zo laat al?

Twinkly, succes met je autorit. Vooruit rijden is hip he, dat komt vast wel goed :)

Neuzen klinkt heel lief Claudia. En het naar je toe kruipen ook. Ik ben dan altijd zo trots op het kinderdagverblijf he, als daar zo'n vrolijk mannetje naar je toe komt geracet.

Thomas had vanochtend de ringenpyramide ineens 'door'. Voorheen was het een leuk ding om om te pegelen en dan ging hij lekker op een van de ringen sabbelen. Maar nu pakt hij eerst een voor een de ringen er af en gaat er dan met eentje zitten spelen.
Mijn man en ik hebben allebei zo'n Android-telefoon dus ik heb meteen een filmpje naar hem gestuurd (ge-what's-appt ;) ). Leuk is dat, dat je dan dat soort dingen even kunt delen en samen trots zijn.
pi_85426626
Oh, dit vergeet ik de hele tijd te vragen: wat voor crackers geven jullie dan? Dat lijkt me echt een heel goed idee, om Ivan 's middags tussendoor eens een cracker met beleg te geven.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:11:55 #58
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85426771
Ik was pagina 2 vergeten :+

Ik heb nu van die cracotte-achtige dingen. Thomas is een beetje uitgekeken op de rijstewafels lijkt het wel.
Of ik geef een (volkoren) soepstengel, dat is ook altijd feest.

Stom zeg, die haar-opmerking Sorbo. Volgens mij is ze sowiezo over de uitval-leeftijd heen toch?
Wij hadden ook een zie-je-wel-opmerking van een moeder in de straat toen Thomas' haar uitviel. Vond ik echt triest. Maar die van mij heeft ondertussen weer een hele bos en die van haar nog steeds een paar pluisjes, dus lekker puh :6
pi_85426775
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:47 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je wat het volgens mij is Claudia, met die mensen die roepen dat Ivan vást nog lastiger gaat worden? Da's de kift! Het kan toch net zo goed dat hij gewoon gemakkelijk blijft? Why not?

Dat ja :Y

Het werd tegen ons ook gezegd door B.'s nicht. Haar dochter is zó enorm ondernemend. Die kon als klein wurm al geen seconde stil liggen, maar kon natuurlijk niets dus die brulde wat af. Eigenwijs tot en met en echt je had er je handen vol aan.
Hoe vaak wij niet van haar en haar man hebben moeten horen: "wacht maar, straks val je alleen maar op de bank in slaap van vermoeidheid zodra je zit" of "wacht maar, dat komt nog wel, ze breekt straks vanzelf wel de tent af en wordt keilastig! echt!! bereidt je maar voor hoor! :X "

Ze konden zich gewoon niet voorstellen dat je ook een ander kindje kon hebben. Nu hebben ze er een zoon bij, een paar maanden jonger dan Amélie en die is zó anders dan zijn zus. Heel rustig en beschouwend en hij vindt alles wel best.
Nu komen ze dus langzaam terug van hun eerdere opmerkingen, het kan wel.

quote:
Als ik een euro had gekregen voor iedere keer dat ik die opmerking had gehoord :')

En ook dingen als "eigenlijk is ze nooit klein geweest hè" "jeeeeeeeeeee wat is ze groot" "tjemig, je hebt gewoon een peuter gebaard, die is echt nooit baby geweest hoor :o "
met name mijn oma is daar goed in :') en ik vind het helemaal niet leuk want ik vond mijn kind wel gewoon klein en baby enzo. Alleen ze had haar ja. En relatief vroeg redelijk veel tanden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85426836
ongevraagde meningen van mensen :{w

ik filter ze en hoor alleen de lieve O-)
pi_85426903
Ik kan er nu wel smakelijk om lachen. Als iemand een opmerking maakt over hoeveel haar ze heeft, dan roepen mijn schoonzus en ik in koor (als ze bij me is natuurlijk, anders kan het niet ;) )DAT VALT NOG WEL UIT! :)
Maar idd Huup, die opmerkingen... zo vermoeiend af en toe, want je hebt in het begin wel degelijk een klein baby'tje en geen peuter. De andere kant is wel dat je ook juist heel veel positieve, lieve reacties krijgt op die weelderige haardos. Het heeft 2 kanten :)

Ca.Ra, ik schrok me om 5 uur wild! En heb vervolgens wakker gelegen tot de wekker ging om 6 uur. :)
En Tomas heeft inderdaad ook een mooie bos haar. Maar dat valt nog wel uit hoor! ;)
pi_85427021
Het heeft inderdaad twee kanten! Ik verbaas me ook nog regelmatig over de vele lieve reacties, ook van volslagen vreemden.
pi_85427099
Van die rare reacties hebben wij in het begin ook wel gehad, met name over haar haar en haar postuur... oh wat een klein ding, die is pas net geboren of niet (3 maanden oud, of nog verder }:| ) Aan de andere kant heb ik ook wel veel gehad aan de opmerkingen van een vriendin van mij, die zag heel veel overeenkomsten in Minke en haar kinderen, en die gaf daarop ook ongevraagd maar erg waardevol advies. Kijk, dan is het wel weer leuk.
pi_85427117
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:17 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kan er nu wel smakelijk om lachen. Als iemand een opmerking maakt over hoeveel haar ze heeft, dan roepen mijn schoonzus en ik in koor (als ze bij me is natuurlijk, anders kan het niet ;) )DAT VALT NOG WEL UIT! :)
Maar idd Huup, die opmerkingen... zo vermoeiend af en toe, want je hebt in het begin wel degelijk een klein baby'tje en geen peuter. De andere kant is wel dat je ook juist heel veel positieve, lieve reacties krijgt op die weelderige haardos. Het heeft 2 kanten :)

Ca.Ra, ik schrok me om 5 uur wild! En heb vervolgens wakker gelegen tot de wekker ging om 6 uur. :)
En Tomas heeft inderdaad ook een mooie bos haar. Maar dat valt nog wel uit hoor! ;)
hahahaha
ja, mensen in de supermarkt die blijven staan en wijzen van kiiiijjk nou :o wat een háár zeg :o :o
dat vond ik in het begin zo gek! :D ik had zelf ook zoveel haar en mn zusje had nog veel meer haar dan Isabeau en Amélie samen :') die is serieus in de kraamweek een beetje bijgeknipt! Mn broertje had ook veel haar maar hij heeft coupe Bob Ross dus dat stond wat dichter op zn hoofd :P
Ik had zelf dus eigenlijk gewoon ook een beetje gerekend op een baby met haar. Dat waren de baby's die ik kende van foto's, zo ziet een baby er voor mij uit. Gek is dat om dan van die hele verbaasde reacties te horen :D

Lily ^O^
het gaat bij mij inderdaad ook het ene oor in en het andere weer uit.
mensen die nu al beginnen over peuterpuberteit en vriendjes die je huis afbreken die wuif ik weg, dat zien we dan wel weer hoor. Je groeit daar natuurlijk ook op een bepaalde manier in mee, je baby gaat niet in 1 klap van rustige vrolijke niets-ondernemende baby naar een detentafbrekendewervelwind ofzo.
Gelukkig niet :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85427183
En zelfs al wordt je kind zo, moet je je nu dan al 'schrap gaan zetten' of zo? Er mag wat mij betreft wel wat meer gekird worden over hoe leuk kinderen zijn. :+

Ik vind het trouwens wel heel fijn dat je het hier gewoon kunt zeggen als je je kind even helemaal niet leuk vindt. Ik kan me namelijk best voorstellen dat het soms (of voor sommige ouders misschien wel vaak) gewoon ontzettend lastig is allemaal.
pi_85427427
Poppedein! Dan zeggen ze tegen mij dat ik een lange vent heb, maar jij die haalt het niet bij jouw meisje. Denk ik. Vrijdag weer cb. En prikjes, gelukkig ben ik er zelf niet bij want ik hou het niet droog, weet ik nu al. Overigens, deze dame van toch dik 184 hele centimeters was een ukkie als baby. Ik was een week voor mijn verjaardag net 73 centimeter. Ik heb mijn groei van het eerste jaar in een grafiekje uitgezet tegen die van Driekus en dan zie je dat Driekus er op alle fronten bovenuit steekt. Maar goed, die moet volgens de cb voorspelling dan ook richting de 2 meter gaan.

Isabeau en Sorbo, dat was een lekker nachtje!
Ca.ra, de trap op kruipen :o dat je dat durfde uberhaupt. Maar wat goed zeg *O*
De opmerking "hij is nooit echt baby geweest" is hier vaak gemaakt. Maar dan vooral door onszelf. Van de week nog, zagen we een klein ukkie op de arm van haar vader in de Hema. Wij vragen hoe oud ze was, 8 weken. We hebben thuis nog even de foto's nagekeken, maar echt, Driekus zag er toen al heel wijs uit. Is niet handig, ze schatten em regelmatig ouder en dat is ie niet.
pi_85427645
Zo is het Claudia! Jubelen moeten ze!

Ik was ook verbaasd over de reacties huup, ik had ook een harige baby verwacht. In mijn geval zonder aanleiding, want ik was zelf niet bepaald harig en B. ook niet zo heel erg. Maar die reacties alsof je een soort poedel hebt gebaard :D

En meestal gaat ongefundeerd geneuzel ook mijn ene oor in het het andere uit, maar soms blijft iets ongewild toch hangen.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 11:00:07 #68
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85428032
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:17 schreef Sorbootje het volgende:
Dat is al lang uitgevallen hoor o|O

ik heb alleen maar slechte foto's uit die tijd...
pi_85428073
Jamaar, ik bedoel nóg een keer. als hij 101 is ofzo
pi_85428415
Ivan klom net tegen de bank op, stond, keek trots naar achter om bewondering van zijn moeder te oogsten, ik dacht nog "dit gaat niet goed, laat ik er maar even bij gaan zitten" en net voor ik er was klapte hij keihard met zijn achterhoofd op de vloer. Da's een klotegevoel, zeg. :{
pi_85428577
Dat is inderdaad een rotgevoel, voor jullie allebei Claudia!
moet er wel bij zeggen dat het een beetje went. Isabeau valt zo vaak voorover/achterover doordat ze zo'n ongeleid projectiel is en natuurlijk doet het even pijn en is het sneu, maar het is ook zo weer over.

Voor nu :* d'r op
pi_85428693
Haha, een ongeleid projectiel.

Het 'probleem' hier is dat hij wel kan staan maar niet goed achterover kan vallen. Eigenlijk kan hij dus de 'verantwoordelijkheid' nog niet helemaal aan. Ik zit er wel mee te dubben hoe daarmee om te gaan. Ik wil hem niet overal tegen beschermen, want hij moet wel leerkansen krijgen. Wat meer erbij blijven zitten voelt toch wat fijner aan.
pi_85428812
Mijn devies is idd zoveel mogelijk opvangen door in de buurt te blijven, maar wel ook de ruimte geven om te leren. Ook van vallen leren ze. Misschien wel juist van vallen. (en daarmee bedoel ik natuurlijk niet dat ze maar zoveel mogelijk op hun hoofd moeten kukelen ;) )
pi_85428851
Oh Claudia das sneu ja ;(
Zolang hij nog niet heel stevig staat (dus omkukelt zodra hij omdraait ofzo) dan zou ik er gewoon bij blijven hoor, ik blijf er zelf ook bij als Amélie ergens op geklomen is. Dat leren komt wel. Van vallen leren ze wel maar als hij nog niet stevig staat dan schiet het niet zo op denk k.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85428909
Even voor de zekerheid, ik probeer natuurlijk ook altijd te voorkomen dat Isabeau valt :o
pi_85428977
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:28 schreef Sorbootje het volgende:
Even voor de zekerheid, ik probeer natuurlijk ook altijd te voorkomen dat Isabeau valt :o

leugens!
je bent een ontaarde moeder! o|O

stuitert dat nou, zo'n gietvloer? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85429092
NOU! *stampvoet*

;)

Ik vind het soms wel eens genant hoor, als Isabeau weer een blauwe plek op haar voorhoofd heeft. Maar echt, als je ziet hoe ze soms (vaak) tekeergaat. En dan gaat er wel eens iets mis :')
pi_85429162
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:28 schreef Sorbootje het volgende:
Echt? Ik dacht altijd dat je haar met plezier liet vallen :P

Driekus heeft dat niet gehad, dat vallen. Die bleef staan tot ie een ons woog en niet meer op zijn benen kon staan. En brullen dan. Nu kan ie zelf gaan zitten, een stuk prettiger.
pi_85429426
Vanuit stand gaan zitten lukt Isabeau wel, die laat zich gewoon keihard op d'r luier vallen. Dat ding zit er niet voor niets zal ze wel denken. Ik hoop dat ze tegen de tijd dat ze zindelijk is doorheeft dat het ook wel wat subtieler kan. Maar ze is in elk geval nog nooit uit stand op haar hoofd gevallen. Wel uit zit en uit kruipstand.

Ze klimt nu steeds op de salontafel en dan gaat ze echt op het randje zitten. Doodeng! Gelukkig ligt er een zacht vloerkleed, maar tot nu toe heb ik het kunnen voorkomen dat ze viel.
pi_85429527
Esmee trekt zich overal aan op. Momenteel maar tot op haar knietjes, maar ze doet steeds vaker pogingen om te gaan staan. Ik probeer erbij te blijven, maar ja dat gaat natuurlijk niet altijd. Dus gisteren viel ze heel hard met haar hoofd op de grond :'( Pff allebei huilen...

En die opmerking over haar haar hebben we ook gehad Sorbootje :o Vals he? Tsja bij Linde ging het uitvallen, maar bij Esmee dus lekker niet :6

Vanmorgen ging mijn vriend Esmee uit bed halen. Zat ze in een hoekje met al haar knuffels om zich heen O+

Over een maand is mijn baby gewoon al een jaar :o Dan zijn we echt baby-af hier.
pi_85429687
oh Esmeetje O+ ze is zo leuk!
Schattig is dat hè met die knuffels? Ik vind het zo leuk dat Amélie nu echt gaat knuffelen met die dingen, en er tegen brabbelen enzo, superleuk! Net heb ik haar op bed gelegd en toen pakte ze ook echt haar schaapje vast voor ze haar ogen dicht deed. Zo lief O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85429831
Esmee heeft ook echt een eigen popje. Die pakt ze meteen als ze in bed ligt. Zo lief O+

Heb er meteen 2 bij besteld :D
pi_85429853
Esmee is zo'n poppetje O+ En wat wordt ze blond Stiemie! Mooi hoor.

Om nog even door te zeveren over die opmerkingen over 't haar. Als ik dan de het-valt-nog-wel-uit-opmerking had beantwoord met "Dat denk ik niet", dan kwam er ook nog wel eens een "Nou, dan in elk geval zo'n kale plek achter op haar hoofd"

Nou mooi niet dus :6

Wat schattig dat geknuffel O+
pi_85429907
Ze is inmiddels blonder dan Linde terwijl ze bij haar geboorte bijna zwart haar had :D

Die kale plek hebben we hier helaas wel gehad }:| Net zo'n oud mannetje O+
pi_85429930
Oh en heeft iemand de tanden van mijn dochter gevonden? Graag z.s.m. retourneren. Mijn kind is nog steeds tandeloos :')
pi_85429971
Hier ook kale plek. Tsja, wat wil je als ze zo op hun rug slapen.
Ik vind het zo stom dat mensen daar zo over zeveren. Je kind is idd niet leuker of minder leuk met haar, waarom dan die afgunstige opmerkingen. Je hóeft niets te zeggen hoor :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85430012
Ja precies, dan kijk je maar alleen van de voorkant!
pi_85430152
Weet je, mensen hebben gewoon altijd wel iets waar ze eens even lekker over gaan miepen :D (dat doe ik hier nu trouwens ook al een uur geloof ik over mensen die miepen over het haar van mijn baby)
pi_85430494
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:29 schreef Claudia_x het volgende:
En zelfs al wordt je kind zo, moet je je nu dan al 'schrap gaan zetten' of zo? Er mag wat mij betreft wel wat meer gekird worden over hoe leuk kinderen zijn. :+
Vind ik ook.

Als je kind zich "normaal" ontwikkelt, binnen de gestelde grenzen is er niets aan de hand. Maar is dat niet het geval dan berg je maar. Want dan doe je het niet goed en heeft IEDEREEN advies (en wordt je kind vaak behandeld alsof hij een besmettelijke ziekte heeft).
Mijn oudste zoon heeft sinds 2007 de diagnose ADHD gekregen en de opmerkingen, gesprekken met de halve medische wereld, school. Ik zat voortdurend jankend in de auto na ieder gesprek en de tranen brandde in mijn ogen voor ieder gesprek en na iedere kutopmerking van een onwetende ouder/collega/kennis/onbekende weet ik veel, kon ik ze wel wurgen vaak.

Olifantenhuid heb ik nu en dat is onontbeerlijk helaas.
pi_85430586
oh, kale plek: check :D (begint nu weg te trekken)
pi_85430770
Jammer dat het nodig is Lily, maar wel beter dat je die olifantenhuid nu dan in elk geval hebt. :*

En Isabeau kreeg dus geen kale plek, maar wel raar pluishaar achter op haar hoofd.
pi_85430847
Nou misschien krijgt ze die kale plek dan nog Sorbootje >:) ;)

Lily erg vervelend dat het zo moet. :*
pi_85430967
Lily, wat een stom gedoe zeg, kan me voorstellen dat het huilen je dan nader stond dan het lachen. Gelukkig is het een kanjer om te zien! O*
Esmeetje, wat een leukerd... O+

Oh kale plek hadden we hier ook, maar die is inmiddels weer overgroeit met nieuw, blond haar... :?
pi_85431194
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:28 schreef Lijnloos het volgende:
Gelukkig is het een kanjer om te zien! O*
:D Weet je wel hoe fout je deze opmerking op kunt vatten?! :D

:P
pi_85431467
Esmee! O+

Och Ivan, dat was schrikken ofniet!? Isa viel gisteren ook met haar hoofd op de vloer (laminaat) en moest ook hard huilen! Maar helaas zal dat vast het begin zijn van veel blauwe plekken!

Ze deed net trouwens zelf 'kiekeboe' toen ik haar naar bedje bracht! O+ Ze trok het lakentje iets over haar hoofdje en trok het toen snel terug met een grote glimlach! O+
pi_85432599
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:35 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

:D Weet je wel hoe fout je deze opmerking op kunt vatten?! :D

:P
o|O Ik bedoelde het zo lief... }:|

:@
pi_85432803
:o Lijnloos _O-

:*
pi_85432820
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:44 schreef Sorbootje het volgende:
Maar ze is in elk geval nog nooit uit stand op haar hoofd gevallen. Wel uit zit en uit kruipstand.
Daar heb ik niet eens bij stilgestaan, dat er ook kinderen zijn die niet de hele tijd omkukelen zoals Ivan omkukelt. :D Het maffe is dat hij heel voorzichtig begon, optrekken tot zijn knietjes (zoals Esmee) of alleen optrekken aan mij of mijn vriend. Nu begint hij ineens roekelozer geworden. Dat doet hij vooral als hij een plannetje heeft, bijvoorbeeld als hij achter de kat aan zit. Ik sta ervan te kijken hoeveel risico's hij dan neemt. Maar dat uit stand achterover vallen vind ik wel heel naar; het geeft een gigantische klap, zelfs op het kleed. (En vanochtend viel hij net naast het kleed.)

Wat me dan weer meevalt is dat hij 's nachts niet in bed gaat staan. Dat doet hij nu alleen 's ochtends. We weten het precies als hij wakker is, want dan horen we zijn mobiel. :+
pi_85433263
hihi Lijnloos :D

Amélie gaat wel in bed staan en kiept dan idd rustig om tegen de spijlen. Geeft een enorme klap door de babyfoon :X de eerste paar keer zat ik tegen het plafond :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85433473
haha, dat omkiepen van jullie baby's. Weer iets wat ik kwijt ben in mijn herinnering.
Ben benieuwd weer :)

en Ivan: the man with the plan 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')