abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85410992
Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 43

*O* 23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra *O*
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: 'Mini-sproetje', dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 December 2009: Isa, dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
02 februari 2010: 'Teigetje', dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 3% gewijzigd door RockabeIIa op 19-08-2010 21:46:48 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:23:02 #2
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_85411042
Woops, sorry, ik zie nu pas dat ik de vorige dichtgooide :X Was meteen weer door het huis gaan rennen :@
3!
pi_85411046
Icantrix had inpakstress, die heeft vast niet door dat ze em dichtgooide.

Het laatste enorm goede bericht van Ca.ra!

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef Ca.ra het volgende:
Even zonder bij te lezen, Thomas heeft het geflikt hoor. Nog net voor zijn eerste verjaardag kruipt meneer! Jongens, ik heb zo ontzettend staan janken he. De knapperd.
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

*O* *O* *O*
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:18 schreef Incantrix het volgende:

[..]

JA! Goehoed!! *O* *O*
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:23:34 #4
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_85411065
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:23 schreef mefke79 het volgende:
Icantrix had inpakstress, die heeft vast niet door dat ze em dichtgooide.
:* :*
3!
pi_85411184
Goed en dan zal ik als spuit elf mijn eigen berichtje ook nog maar even herhalen:

Sorbo, ik ben vast enorm spuit elf, maar wij hebben de nachtvoeding inderdaad afgebouwd door eerst de verhouding melkpoeder/water scheef te trekken (te veel water of te weinig schepjes) en toen door de totale hoeveelheid af te laten nemen. Nu staat er eigenlijk alleen wat water (40 ml) klaar voor de nacht en zelfs dat heeft ie meestal niet nodig.

Ik ben echt zooo moe... net alsof er nu pas uit komt dat Driekus weken slecht sliep. Al moet ik zeggen dat de krolse kat van vannacht ook niet echt meehielp.
pi_85411241
Ca.ra...wat ontzettend goed en fijn van en voor je grote kleine man!! *O* O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_85411282
Ca,ra wat goed!!! *O* *O* wat fijn!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85411345
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:26 schreef mefke79 het volgende:
Goed en dan zal ik als spuit elf mijn eigen berichtje ook nog maar even herhalen:

Sorbo, ik ben vast enorm spuit elf, maar wij hebben de nachtvoeding inderdaad afgebouwd door eerst de verhouding melkpoeder/water scheef te trekken (te veel water of te weinig schepjes) en toen door de totale hoeveelheid af te laten nemen. Nu staat er eigenlijk alleen wat water (40 ml) klaar voor de nacht en zelfs dat heeft ie meestal niet nodig.

Hier ook een spuit elf, bovenstaande wilde ik ook nog vertellen. Op precies dezelfde manier afgebouwd. Uiteindelijk was ze er al in 1 week vanaf en daarna nooit meer een fles gehad in de nacht.

*O* *O* *O* Wat fijn Ca.ra *O* *O* *O*

Hier trouwens nog geen kruipend kindeke, rollend het huis door is toch ook pirma... :') .

[ Bericht 31% gewijzigd door sproet-je op 17-08-2010 21:35:20 ]
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_85411381
Nu moet ik ook maar eens gaan posten ofzo :P

Ik heb zo weinig tijd gehad de afgelopen tijd, dat ik me weinig ingelezen heb in dit topic moet ik zeggen :@
Ik denk dat aan de OP kunnen worden toegevoegd, Harry, Florian en Laura :)

Mag ik hier even melden dat ik zo gek ben met mijn meisje? Ja? :)
Ze begint nu te rollen in de box en wordt heel boos als haar armpje in de weg ligt :') Rollen op de grond gaat een stuk beter! :Y
Ze vindt eten helemaal te gek :Y) ik voer haar zo een flinke prak groente op en ook (met name vers) fruit vindt ze lekker. Evenals een broodkorst! Nadeel is wel dat mijn borstvoeding nu helemaal flink terug loopt, maar ik wilde toch eigenlijk al gaan afbouwen, dus dat gaat wel op een natuurlijke manier zo. Vooral 's avonds lijkt ze zelf ook niet zo geïnteresseerd meer eigenlijk.... "s ochtends nog wel, dus die houden we er voorlopig nog even in :)

Zaterdag gaan we op vakantie! *O* voor het eerst met Laura echt weg en ik heb eigenlijk nog niet heel erg stil gestaan over wat ik voor haar allemaal mee moet nemen... maar dat zal wel loslopen.
Zo eerst even wat lezen over de grote babies :)
pi_85411502
Thomas, wat ontzettend goed *O*
Ca.ra, wat moet dat bijzonder geweest zijn :*

Mijn baby, die amper nog door kan gaan voor baby, is volgende week jarig. Hoe kan dat nou?? Hij is pas net geboren!
.... met gevoel voor drama....
pi_85411538
hellow; ik kan je de hand schudden Mefke; ik ben ook zooooo ontzettend moe... maar nog maar 1 werkdagje voor de boeg en dan lekker 3 weken vakantie!!! *O*
maar voel me nu vooral :O :O :O

ff jompelen voor Thomas; wat goed zeg!!! *O* *O* *O*

en Sorboo; de tips eerder genoemd lijken me helemaal goed :Y

Trix inpakstress? ga je op vakantie? ben nog niet bijgelezen... :@

Hey Freecell en dr mooierdje zijn dr ook! gezellig! *O*

zooo,
hier alles verder prima. Evie is de afgelopen dagen aan het oefenen met brabbelen.. lollig, steeds meer daa, paa, taa, maaa en heel soms per ongeluk iets dat lijkt op maama, en taataa etc.... :o leuk hoor O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:38:01 #12
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85411742
:D zo ik ben weer bij. Incantrix alvast heel veel plezier op Lowlands! En een leuk filmpje van de timmerman van Groofsken. Ik vind dat gekwebbel altijd zoooo gezellig.

Gisteren hebben we met de fysio geoefend met Thomas op de trap. Het zich opduwen naar de volgende tree is een heel goede oefening voor zijn beenspiertjes natuurlijk. Ze had gezegd dat we elke keer een paar treetjes moesten proberen als we naar boven gingen. Maar die Thomas ging als een speer vanavond. Na het helpen bij een paar treetjes ging hij hup-hup steeds verder. Ik had dus het tussenoverloopje als doel gezet, maar meneer kroop gewoon de bocht om (alsof hij nooit anders gedaan had he....) en begon aan het volgende deel van de trap. En zo heeft hij uiteindelijk de hele trap zelf opgekropen! En het is een lange trap ook, want we hebben een oud huis met beneden heel hoge plafonds.

Kiektan!
Het is heel belabberde kwaliteit, bewogen en donker en weetiknietwat, maar ik heb bewijs! Hij doet het! (klikbaar, filmpje)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85411887
Thomas! Wat knap!

Oh Cara wat zul je blij en trots zijn! :*

Bedankt voor de spuitelfjes :* Gaat goedkomen!
pi_85411895
ooo jaaa Lijnloos en Trix beide naar Lowlands; dat is dit weekend dus al??? OMG! time flies!
:o
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:51:00 #15
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85412447
Arme Jamie :*

freecell, ik ben ook benieuwd naar jouw scores (nou ja, die van je jongens dan ;)) :Y
de rest hebben we al via PM besproken ;)

Och dat tandjesleed ook, arme Lente :{

Misschien vindt ze bloemkool oit wel te eten, Lijnloos. Tot die tijd gewoon mijden ;)

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:33 schreef Stiemie het volgende:
Esmee heeft ineens bedacht dat ze over precies een maand 1 jaar wordt en dat je dan best zelf mag eten... Ik mag niks meer voeren en pureren is ook over... Vanavond hadden we pasta, met geroosterde groenten en rode pesto. Drie keer raden hoe mijn vloer er nu uitziet :')
Roodwitgroenig?

Ik duim voor je Sorbo!

Incantrix, ik vind het ook leuk om weer bij jou te zijn. :*
Geniet van Lowlands. En wat afscheid nemen betreft: doe wat jezelf prettig vind. Ik denk niet dat Stef er heel erg veel van meekrijgt :*

Lijnloos, ook lekker genieten van Lowlands!

Thomas, grote vriend! Super joh! *O*
En ook nog 'traplopen'! Wauw!

mefke, lekker op tijd naar bed vanavond :z

sindell, fijn dat bij jullie alles goed gaat! *O*

Ow en dan Toby en Amélie die bijna jarig zijn en Evi en Thomas en Oscar O+

BJ, bijna vakantie. Nog even volhouden meis! En wat heerlijk dat Evie zo goed gaat! *O*
pi_85412652
Hey, ik zie ineens dat Amélie helemaal niet in t lijstje staat... is me dat nou echt gewoon een jaar lang niet opgevallen of doet ze nu gewoon de magic trick richting de dreumessen?

Hier zijn we ook hard aan het toeleven naar Lena's eerste verjaardag, nog 2 weekies...zo spannend!!
pi_85412754
Thomas wat super *O*
Ook zo mooi te zien hoeveel plezier hij heeft, die grote glimlach!

Trix en Lijnloos veel plezier op LL. Vriendlief gaat ook (hij kan gratis via werk....), moet bekennen dat ik stiekem ook wel weer had gewild, al weet ik ook, als ik daar ben erger ik me altijd aan de massa's mensen..
Ik vlucht dit weekend richting mn ouders.

Ik ben zooooooo erg aan vakantie toe (nog iets meer dan een week en daar eindelijk richting La France voor 2 weekjes...), op werk gaat het echt helemaal nergens meer over, totaal inspiratieloos (beetje onhandig als je ontwerp-werk doet).
Mette werkt ook niet lekker mee. Ze slaapt erg slecht, is erg druk in haar slaap. Wordt dan wakker en als eerste instinctieve reactie gaat ze dan rechtop zitten, en dan dus niet meer slapen :{
Maaarr, ze trok zich toenstrax zomaar ineens op in de box en trots dat ze was O+ Wij ook helemaal trots O+ O+ maakte alle drama van vannacht weer goed.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_85412820
Thomas, wat goehoed ^O^

en Lijnloos: hier juist een bloemkool liefhebster :Y) :D

BJ; bijna vakantie! heerlijk! Wij zijn al aan onze 2de week bezig.
pi_85413226
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef Poppedein het volgende:
Hey, ik zie ineens dat Amélie helemaal niet in t lijstje staat... is me dat nou echt gewoon een jaar lang niet opgevallen of doet ze nu gewoon de magic trick richting de dreumessen?

Hier zijn we ook hard aan het toeleven naar Lena's eerste verjaardag, nog 2 weekies...zo spannend!!
Dat valt je dan al bijna een jaar niet op :D :+

Hoe ging het op t cb? Hoeveel weegt Lena?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85413458
Wat slecccccccccht van mij!!

CB was alles prima, ze was exact 10 kg en 78,2 cm, keurig in dr eigen lijntjes, een lange deerne toch... De prikjes waren echt intens zielig dit keer. Het was de eerste keer dat ze echt lang en ontroostbaar huilde om iets wat haar pijn gedaan had muv krampjes en zulks natuurlijk, maar koppie stoten is boem, huil, klaar...nu snikte ze na een half uur nog diep na als je dr aankeek... T hoort erbij, en ik kan er op zich goed tegen, maar wat is het toch barbaars dat je kind pijn gedaan wordt, je met je hele hebben en houden je kind daarvoor zou willen beschermen en t verolgens gewoon vrolijk in t andere been nog eens gebeurt... Note to self is wel dat papa de volgende afspraak thuis blijft :+
pi_85413734
ahhhh arme Lena... ik kan dr nu al tegenaan zien... dat heeeeel zielige huilen, eerst met alleen het mondje open, happend naar adem, geluidloos krijzen.. en dan snikken snikken snikken, met dikke tranen...
Evie heeft dat nog maar 2 keer gedaan; maar idd, wat doet dat pijn in je hart zeg... :@

en jeetje Lena en Amelie ook al bijna een jaar :o wat gaan we snel allemaal :@

Wickie; jij ook nog sterkte met de laatste werkdagen! straks lekker 2 weken in Frankrijk genieten, lekker met je mooie meisje knuffelen... O+ O+ O+
pi_85413872
:D waarom mag paps niet meer mee?
Gaf ie het blokje niet netjes terug? :P

Jeetje, wat een lange is ze zeg! En toch idd die 10 kg die je zei! Ze scheelt ruim 5 cm met Amélie maar eerlijk gezegd is me dat helemaal niet opgevallen toen ze naast elkaar bezig waren. Gek is dat toch, op een curve is dat best een verschil maar in t echt maakt het geen kont uit.

Zo zielig die prikjes ;( ik vond het ook een ramp dit keer, ze keek me heel verontwaardigt aan terwijl ze ervoor zo vrolijk was en lief aan het spelen enzo. -O-
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85413922
Wow Thomas!! *O*

Oh wat zielig Poppedein! Daar breekt je hart van he!

En weer en aantal bijna-vakantie-gangers lees ik, veel plezier alvast!!
pi_85413971
Lena is echt lang heh :) Ben benieuwd waar Leah strandt.

en ach, die prikjes...nou ja..
pi_85414081
Nee mij ook écht niet hoor Huups, en op 75 cm is 5 cm best veel, maar je zag t absoluut niet! Die kilo verschil voelde ik echter wel heel duidelijk! Ik grapte tegen M dat ik blij was dat we haar dan tussen de middag 2 boterhammen hadden gegeven ipv 1 omdat het nu dan precies op 10 kg uitkwam...de assistente keek me aan alsof ik ernstig ontaard was ;)
M. was braaf verder hoor...hij heeft het er alleen nu nog over dat hij de trillingen door zn bilnaad had lopen toen ze "aan zn meisje kwamen", pure zelfbescherming dus... ik heb geen tijd om én mn meisje én mn kerel te troosten hoor...kom... ik heb maar 1 paar armen! ;)

En wat ik eigenlijk zo walgelijk van mezelf vind, is dat ik het zo fijn vind dat ze gewoon lekker lang is nu, puur en alleen om het feit dat ik vroeger zelf altijd zo graag wat langer wilde zijn...stom vind ik dat van mezelf...maar elke keer als iemand zegt dat ze lang is ben ik er een soort van beetje trots op, terwijl écht..dat slaat werkelijk als een lul op een drumstel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')