abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85064990
Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 42

*O* 23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra *O*
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: 'Mini-sproetje', dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 December 2009: Isa, dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
02 februari 2010: 'Teigetje', dochter van Keshet

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85064997
Laatste postings:

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef NieuweUser het volgende:
Wat goed Ivan, jezelf al optrekken! Wat gaat dat snel zeg ineens Claudia!

En Aviva al aan de tand! :D Hier nog niets te bekennen!

Ik heb het idee dat Isa ook ineens een enorme ontwikkeling doormaakt. Ze is ineens ondeugend en heel erg nieuwsgierig. Qua bewegen kan ze steeds sneller tijgeren en lijkt het soms al op kruipen. Zo leuk! We hebben nu lekker vakantie en gaan dit weekend naar een Center Parcs!
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:28 schreef wickie het volgende:
Ben ik ook weer een keertje

Ivan al optrekken, wat gaat ie snel zeg.

Liga's geef ik eigenlijk nooit, het plakt zo en maakt dus veel zooi, ben wat lui aangelegd.. :')
Geef als tussendoortje inderdaad ook soepstengels, rijstenwafel of tegenwoordig ook vaak stuk cracker, vind ik zelf namelijk ook erg lekker om gewoon droog te eten.

Ben echt helemaal niet bijgelezen maar zag jarigen. Gefeliciteerd *O*

Twinkly, klinkt misschien heel stom, maar ik schrok ervan dat je bijna flauwviel. Gaat alles wel goed met je? Misschien eens even een beetje bijtanken, even ook een rustmomentje voor jezelf?
Het is goedbedoelde bezorgheid hoor :*

Hier alles ok. Heb het idee dat ze flink aan het veranderen is. Ze is veel zelfverzekerder met haar lichaam. Wil veel staan maar doet zelf niet echt moeite om overeind te komen.
Net zoals Lente is mevrouwtje echt een dramaqueen. Vrij makkelijk en vrolijk in omgang, lekker extravert, maar met een echte dramaqueen act.
Heb nog tot slot een filmpje van ons tijgertje
[ ]

en heeeeeel erg offtopic maar heb net met een Ipad gespeeld, dat is stiekem best leuk :@
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nou, ik heb precies dat idee bij Ivan! Hij ontpopt zich ineens tot een boefje.
pi_85065138
Wat een leuk filmpje van Mette! Ivan draait zich ook op zijn rug als hij iets te pakken heeft dat hij eens goed wil bekijken. Wat ik niet herken is de beweging die ze erachteraan maakt met haar arm. Niels heeft zulke bewegingen (en Isabeau volgens mij ook?) maar Ivan is veel logger of zo.
pi_85065191
Leuk is dat he Claudia! Het karakter komt nu erg naar boven!

Volgens mij is ze ook ineens toe aan ander speelgoed, iets waar ze meer mee kan dan alleen rammelen bijvoorbeeld. Ik zal van de week eens kijken bij de speelgoedwinkel! :) Ook iets nieuws: als ik iets afpak waar ze niet mee mag spelen, zoals mijn mobieltje, zet ze het op een huilen! Volgens mij begint het opvoeden nu..!! :D
pi_85065319
Ah Mette, nu kan ik je zien! (zag het filmpje net niet) Leuk! Zo tijgert Isa nu ook ongeveer door het huis!
pi_85065687
Scherp opgemerkt Claudia, dat is inderdaad een beweging die Isabeau veelvuldig maakt!
pi_85065731
Wij hebben hier natuurlijk ivm Linde ook (veel :@ ) speelgoed voor oudere kindjes liggen en het is zo leuk om te zien wat Esmee daar mee doet. Soms gebruikt ze dingen heel ergens anders voor omdat ze dat waar het eigenlijk voor is nog niet kan of snapt. Zo leuk.

En soms lijkt het gewoon echt of ze je snapt. Dan zitten we aan tafel en dan vraag ik of het lekker is en dan gaat ze ineens heel hard ja knikken :D

Oh en dat filmpje van Mette is heel herkenbaar. Wij noemen Esmee tegenwoordig "de sleep" omdat ze zichzelf steeds zo door de kamer sleept
pi_85065782
Nieuwe User, elke keer wil ik het zeggen maar vergeet ik het. We hadden voor Mette 2 namen in gedachte. Dat was Mette en Isa O+
Toen ze net was geboren vroegen de zusters of we al een naam wisten en toen zeiden we beide Mette, anders had ze ook Isa geheten :)
Oftewel, wat een mooie naam.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_85065878
Wickie, wat een leuk filmpje zeg.
En wat een verschil hoe de kindjes zich ontwikkelen he die ong. even oud zijn.

Bijzonder en mooi.

Hier net weer een uur! bezig geweest om ons mannetje in slaap te krijgen.
Iedere keer als ie al een poos in mn armen sliep, legde ik hem terug en was het weer huilen.
Op een geg.moment in bedje gelegd en erbij geblven, leek te slapen en tot 3x over heel voorzichtig de kamer uit geslopen en bij de deur begon hij weer te huilen.
Lang geleden.
We hadden wel een druk weekend en hij is 2x over pas om 21:30 ipv 19:00 naar bed gegaan maar vlgs mij kan het daar niet aan liggen, vandaag zaten we wel weer aardig in ons ritme en hij was gewoon moe dus misschien wel te moe.
Ach ja, t is allemaal misschien, bij die kleintjes weet je het toch niet.
Wel fijn was dat hij nu ook gewoon netjes het klokje rond sliep dus s ochtends ook pas om 9:30 wakker werd, wat een luxe!

Verder alles hier zijn gangetje en het is een heerlijk mannetje.
Van het weekend met op stap ook zo netjes en lief geweest, echt super.
Liga heb ik wel in huis, ook stap 2 maar ik vind het zoooooo'n geknoei, veel meer dan soepstengel of rijstwafel.

Tijn vind met auto's spelen erg leuk en fascinerend.

@ Claudia, heb altijd van die mini rijstwafeltjes van sesamstraat en die heb je ook met joghurt, miss. vind ivan dat wat?
pi_85065978
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:51 schreef wickie het volgende:
Nieuwe User, elke keer wil ik het zeggen maar vergeet ik het. We hadden voor Mette 2 namen in gedachte. Dat was Mette en Isa O+
Toen ze net was geboren vroegen de zusters of we al een naam wisten en toen zeiden we beide Mette, anders had ze ook Isa geheten :)
Ik vind Isa ook een mooie naam ^O^
pi_85066627
Twinkly, dat klinkt best wel eng vind ik eigenlijk! Let je wel een beetje goed op jezelf? Slaapt je man nog apart of was dat toen eenmalig, ik snap dat hij het meeste slaap nodig heeft 's nachts omdat hij werken moet, maar valt het niet een beetje meer te verdelen misschien?
Denk ook aan jezelf hoor :*

Aviva een tand *O* *O* *O*

Leuk dat je meisje zo aan het veranderen is Wickie! Mette wordt groot!

Ivan trekt zich op, wauw wat superknap! Zo zat je nog verwonderd te kijken een paar weekjes geleden naar hoe Niels dat deed Claudia, en nu zelf zo'n kleine grote baby in huis O+

Karin en Meimeltje gingen ook bijna op vakantie geloof ik, heel erg veel plezier gewenst! Geniet ze

Ik kom even dag zeggen, de kat is naar het pension, de cavia's en het hondje naar schoonmoeder gebracht net. Koffers staan ingepakt, dus wij zijn klaar om morgenmiddag naar Spanje te vliegen, de zon eens opzoeken. Ik kom terug met veel fotospam van Wolf! Tot over 12 daagjes :W *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:17:50 #12
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85067341
Hier ook nog even... Poppejans, een hele fijne vakantie toegwenst *O* O+ . ben nu al benieuwd naar de spam.

Ben trouwens net mèt en zonder R op de weegschaal gaan staan. Ik gok op 9 kilo nu.
pi_85068035
Poppejans Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier! Lekker genieten!!!!

Twinkly, dat klonk mij ook niet goed in de oren hoor, dat je zomaar flauwvalt.
Idd, ook af en toe even aan jezelf denken, al is dat soms heel moeilijk.

Lars is een boef aan het worden, je ziet het gewoon aan hem als hij iets gaat doen wat niet mag. Dan kijkt hij je aan, met een stralende lach en sjeest vervolgens 1 streep naar het kastje op de dvd's eruit te trekken. Vanavond deed hij het ook in bed, ik leg hem erin, hij lacht weer heel sneaky.....en draait zich op de buik.
Vanmiddag had hij zo'n lol, ik bracht Meike naar het kdv, en dan staat de fanclub van Lars al klaar, een stuk of wat peutertjes die hem helemaal geweldig vinden. Nu had eentje een knuffel, gaf die aan Lars, en Lars mikte hem vervolgens expres op de grond, en schaterlachen dan! Kindje pakt het weer op, geeft het weer, en het spelletje herhaalt zich.
Dikke lol!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:37:37 #14
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85068513
Twinks, goed op jezelf passen hoor!
Ik merk ook dat ik de laatste tijd wat sneller 'flauw' ben. Waarschijnlijk van vermoeidheid.
Ga dan ook nu voor mezelf de pin erin slaan...

en mijn kop in het zand steken dat mijn kind over 6 dagen al een half jaar is :o
pi_85072087
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:51 schreef wickie het volgende:
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ik vind Isa ook een mooie naam ^O^
Ah wat lief allebei!! O+ Isa ís ook een mooie naam inderdaad! ;) :P Ik had de naam al voor mijn zwangerschap in gedachten!

Poppejans, fijne vakantie gewenst!
pi_85082787
h-i-m vervelend dat Tijn niet wilde gaan slapen. Maar uiteindelijk wel lekker door, dat scheelt weer iets.
Poppejans, heel veel plezier in Spanje! *O* geniet er van met zijn drietjes!
Wickie, wat een geweldig filmpje van Mette... zo gaat Minke inderdaad ook het huis door, soort van dweil :+
Ai, Twinkly, wat een schrik... Tijd om even goed bij te slapen lijkt me, want dit is niet goed...
Lars, boevekop O+
Ivan gaat ook hard, optrekken al! :o Jeumig, waar gaat dat heen allemaal!
pi_85083612
Poppejans, ik wens jullie een geweldige vakantie toe!
Lekker naar de zon, zwemmen met Wolf, zandkastelen bouwen... enjoy!

Karin, wat een heerlijk jochie heb je toch O+

Willow, ik ben je helemaal vergeten te feliciteren met je allereerste verjaardag :o
Gefeliciteeeeeeerd *O*

Heftig he, zo'n eerste jaar met een baby?
Eerst de zwangerschap waar sommigen lichamelijk en/of geestelijk niet al te prettig doorheen gaan, dan de topprestatie waarbij je je kindje op de wereld zet... en i.p.v. een aansluitende welverdiende relax-periode om daarvan te herstellen ben je ineens een verse moeder met een baby die op geheel eigen wijze (niet) drinkt/eet/slaapt, krijgt 'ie krampjes/tandjes/sprongetjes.... moet je veel te snel weer de dagelijkse beslommeringen van werk/huishouden/andere ongein oppikken en er ook nog eens geweldig uitzien, aardig en beleefd zijn en zorgen dat je vrienden, vent en kind(eren) het nog een beetje leuk met je hebben!
Tropenjaren, maar het wordt heus makkelijker en alleen maar leuker :Y
Hou je taai, :* voor degenen die het nodig hebben.
.... met gevoel voor drama....
pi_85083823
Mooi verwoord kersjes... dat is het ook inderdaad!
pi_85086563
Zo is het inderdaad Kersjes. :)

Ik had een baby met ochtendhumeur vanmorgen. Was eerlijk gezegd blij dat het KDV-dag is :@
pi_85087441
Gezellig, Sorbo. :') Was ze aan het mieren dan?

Lente is 's morgens juist altijd hyperdepieper. Heeft ze niet van mij... :@
pi_85087515
Sorbootje, vaak is het zo dat ze thuis mopperig kunnen zijn, maar zodra ze elders zijn of andere mensen zien dan is het tadaaaaahhhh: zomaar ineens super vrolijk, geen vuiltje aan de lucht!
Lekker voor je zelfvertrouwen is dat :')

Mijn baby heeft een slaapdag. Vanmorgen om 9 uur lag hij er al voor 'n half uur in en hij ligt nu ook alweer sinds 11:15 te slapen. Zeker inhalen van gister, toen heeft hij overdag net 'n uurtje slaap gehad...
pi_85089683
hellow ladies :)

ik ben dr ook nog ff ;). Zo weer late dienst doen.

Poppejans; misschien ben je al weg; maar ik wens je een heeeeeeeerlijke vakantie toe, met je 2 mannen. Lekker genieten van je vrije tijd en van elkaar O+ Veel plezier!!!

Ivan, sterkerd! je trekt jezelf al op joh? goed bezig! *O*

Ahhhh Mette; wat een schatje en wat doet ze dat handig O+

ik ga maar eens ff douchen enzo, en dan mijn mooie meisje weer uit bed halen O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_85089958
Ze was inderdaad aan het miepen. Ik moest me nog opmaken, mijn haar nog doen, haar spullen in een tas mikken etc... Dus ik vond: Isabeau moet in box. Isabeau vond van niet }:|

Isabeau maar even op de grond geparkeerd. Ging aan snoer van lamp trekken. Vond ik niet nodig. Isabeau vond van wel. }:|

vanaf dat moment was haar reactie op ALLES --> :'( :( :'( :(

Als toegift smeerde ze nog een enorme groene sliert snot over de salontafel.

En inderdaad Kersjes, op het kdv was het weer één en al glimlach.

Als ik nog eens begin te rammelen neem ik wel een cavia.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:02:33 #24
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_85090591
Stoere Ivan O+ O+ Wat gaat het hard dan zeg, bijzonder is dat :)

Kersjes, da's allemaal mooi gezegd, thnx :*

Poppejans, ik ben VEEL te laat, maar ik wens jullie de allerleukste vakantie ever!! *O* :*

Sorbo, haha, gezellig dan.. Ik was eerlijkgezegd ook blij dat het vandaag een crèchedag is hoor :*

Niet eens omdat Stef zo vervelend was hoor, zijn tandje is vannacht doorgekomen dus hij was echt weer übervrolijk, maar ik voel me nog steeds niet best. Wat een hardnekkig rotvirus is dit!

Ik ga nu dus weer lekker onder de wol :W
3!
pi_85092878
Beterschap Incantrix!

Sorbo, cavia's spelen 's nachts ook liever dan dat ze slapen }:|

Ik ga zo even wat ogen in m'n achterhoofd laten plaatsen :W
Toby heeft het klimmen nu helemaal ontdekt. De salontafel, bedden, banken, grote broer z'n Tripp Trapp waar dus geen babybeugel meer aan zit... werkelijk niks is veilig, ik heb hem net nog van de TV-kast moeten plukken alwaar hij vrolijk de TV heen en weer aan het zwiepen was :o
Oh ja, en vanmorgen was hij in sneltreinvaart de wc binnengesjeesd toen de deur even openstond. Ik heb hem nog net op tijd kunnen grijpen voordat hij via het opstapje dat er voor grote broer staat zo de pot in kukelde :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')