Ik vind het ook super stoer en dapper van je Groofsken, kamperen met twee kleintjes! En dat ze daar niet slapen, daar kun jij niets aan doen hoor. Dat is toch niet zo gek: een andere omgeving waarvan je niet weet of het wel veilig is om te gaan slapen. Volgens mij zijn er niet veel kinderen die overal maar makkelijk gaan slapen en ik vind het logisch dat je ze niet dwingt te slapen (alsof dat kan

) want het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Weet je, mijn man heeft het nog steeds over dat zijn moeder altijd zulke leuke dingen ging doen met zijn zus en hem in de vakantie. Ze gingen eigenlijk helemaal niet echt op vakantie maar gewoon picknicken op een kwartiertje fietsen ofzo. Maar voor een kind voelt dat al heel bijzonder en blijft het hangen. Ik denk dat het voor S en R super is om lekker op de camping te spelen en gewoon lekker thuis te slapen. Zij hebben nog geen beeld bij wat op vakantie gaan is.
Ik vind het lastig uit te leggen...
Wolf weer helemaal goedgekeurd

Wat grappig dat hij nog steeds precies de gemiddelde lijn volgt, echt een modelbaby ja!! Hij is Niels echt aan het inhalen hoor, ik ben heel benieuwd naar zijn lengte en gewicht de 25e.
Zo Lente wat kun je al goed staan zag ik in het fototopic! Grappig dat ze het zelf nog niet zo vertrouwd
Wat een leuk eerste woordje heeft ze haha

Ik doe ook altijd de geluiden na die dieren echt maken.
Wat knap dat Thomas staat! Wat een opluchting Ca.ra dat zijn spieren nog gewoon sterk genoeg zijn ondanks de spalkjes
Hihi Minke op de rollator. Wat leuk dat ze zo heeft zitten smikkelen van de pannenkoek
Niels had het vannacht koud, uiteindelijk heb ik hem een wollen hemdje en een slaapzak met lange mouwen aangetrokken, maar toen waren we alweer 2 uur verder (en dat is hij nu aan het inhalen, hij slaapt al 2,5 uur). Ik had vannacht even een eng momentje, toen ik met hem bezig was op het aankleedkussen viel ik bijna flauw, ik denk door de vermoeidheid. Ik ben even met hem gaan zitten, maar dat hielp niet. Gelukkig was mijn man snel wakker en alert toen ik hem riep, zodat hij het over kon nemen. Ik zal al allemaal rampscenarios voor me, dat Niels van de commode af zou vallen of dat ik hem in het trapgat zou laten vallen, 's nachts is alles ook enger ofzo.
Brr als ik dat zo lees ben ik blij dat wij geen drukke trams hebben in de stad

En ik ben nog nooit met de wagen in het OV geweest, altijd met de doek.
Ik heb trouwens de ringsling binnen. Gisteren in de AH heb ik hem uitgeprobeerd, maar ik krijg hem nog niet goed om. Hij zat te hoog denk ik, de ringen drukten precies op mijn sleutelbeen, ik werd er gewoon misselijk van. Tot nu toe heb ik nog niet het gevoel dat zo'n ding handig is

Niels vond het wel helemaal geweldig, die probeerde de DVD's bij de kassa uit het rek te trekken

(Buurman en Buurman, groot gelijk!).
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>