abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:22:25 #251
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85026408
Stiemie })
Ik vind het eigenlijk ook wel handiger hoor, een buggy in de trein. Dan heb je in ieder geval een rustig plekje bij de hand waar je kleine kan zitten en zeker op warme dagen is een kind tegen je aangeplakt hebben niet altijd fijn.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:24:54 #252
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_85026529
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:22 schreef Ca.ra het volgende:
Stiemie })
Ik vind het eigenlijk ook wel handiger hoor, een buggy in de trein. Dan heb je in ieder geval een rustig plekje bij de hand waar je kleine kan zitten en zeker op warme dagen is een kind tegen je aangeplakt hebben niet altijd fijn.
Ja dan weet ik in ieder geval dat er 1 van de 2 zit en dat ik die niet hoef vast te houden ofzo. Oh wel een tip voor mensen die met het ov gaan: altijd achteruit rijden. Als de bus/tram een noodstop maakt, word je in je stoel gedrukt in plaats van dat je de bus/tram door vliegt
pi_85026583
Dat kan in onze trams niet. Alle stoelen staan vooruit gericht!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:27:36 #254
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_85026648
Echt bij ons zijn er altijd een paar stoeltjes die achteruit staan en die zijn vaak vrij omdat mensen niet achteruit willen rijden
pi_85026797
De randstadrail heeft dat ook maar de gewone trams in Den Haag is oude meuk :+
Maar goed, ik zal het onthouden als ik in Amsterdam ben en nu stop ik met off topic geleuter.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85037821
Dagje te laat, maar Willow en Innepin, van harte met jullie 1-jarige relatie als moeder en dochter! *O* En wat een leuke fotoserie, dan kun je inderdaad echt goed zien dat Willow zo gegroeid is...

Zo, nu ga ik even bijlezen, zijn een weekendje op stap geweest, eerst met vrienden en bijhorende kinderen naar een kinderspeelparadijs in DL, en gisteren BBQ bij mijn ouders met alle zussen, aanhang en spruiten. Zo leuk! *O*...
pi_85038206
Lente 'zegt' d'r eerste 'woordje'! *O* Ze doet heel hard 'pfffrrrrrt' en produceert een hoop kwijl als je vraagt hoe het paard doet. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 09-08-2010 09:26:28 ]
pi_85038370
Roy, van harte ook nog! *O*

Driekus in de mand _O_ geweldig, ga ik ook eens met Minke proberen ;)

@Verjaardagskado's: Wij hebben ook nog een paar bakken Lego bij ouders liggen en die gaan op termijn wel naar Minke (als we zelf weer uitgespeeld zijn :@ ). Duplo vind ik ook geniaal, dat zal ik denk ik ook eerder kopen dan iets anders. Maar voor de rest is het allemaal nog een beetje te ver van mijn bed... Minke is nog laaaaang niet jarig (eerst sinterklaas ;) )
Dat lijstje.nl is wel een goeie, ga ik ook maar es bijhouden... (oh, ook op de hema-site, helemaal top!)
Het vieren van Minke's verjaardag wordt sowieso nog een uitdaging, zo vlak voor kerst en dan ook nog eens haar nichtje wat op dezelfde dag jarig is, plus de verschillende opa's/oma's en familie die uitgenodigd worden... maakt het niet heel makkelijk (gelukkig kunnen mijn ouders, stiefouders en schoonouders het uitstekend met elkaar vinden, dat scheelt een boel). Waarschijnlijk gaan we voor 2e of 3e kerstdag, dan vieren we het zelf wel de 23e met een mooi taartje en misschien wat lokale vrienden.

Groofsken, wat jammer dat de vakantie niet echt geworden is wat je er van gehoopt had... :* Volgende keer beter!

Thomas staat gewoon! :o Geweldig...

Gisteren hebben we echt ontzettende lol gehad, we waren bij mijn moeder (en man) en hadden BBQ met mijn sitefzussen en aanhang en nichtje... zo leuk om Minke en die kleine samen te zien. Zeker omdat ze dus precies (nou ja, op 3 uur na) even oud zijn. Dan zie je pas echt hoe elk kind zich op zijn eigen manier ontwikkeld. Uiteraard had mijn moeder 2 dezelfde jurkjes gekocht, dus die moesten ze ook even aan, heel schetig om te zien. Wel werd zaterdag duidelijk dat ik echt een soort kliko heb gebaard, echt alles gaat erin bij Minke. We zaten in een pannenkoekenrestaurant (na een dagje Speeltuin) met vrienden en hun kinderen en we hadden dus voor de grap een kinderpannekoek voor Minke besteld, met in gedachte dat ze daar misschien 2 of 3 hapjes van zou eten... Kind heeft dus gewoon bijna 3/4 pannekoek weg zitten smikkelen (net na de fles) :o En dan boos worden dat ie op is... heel apart, maar wel leuk.

Oh en even kleine spam, Minke bij mijn oma op de rollator ;)
pi_85038388
Hahaha herkenbaar Ssserpente. Dat zei ISabeau tegen de poezen. Dan zei ik: "Waar is de poes?" En dan zei Isabeau (wanneer ze een poes gevonden had met haar blik): "PRFT!"

Maar da's inmiddels geëvolueerd tot "PSS!" Het begint er dus op te lijken!

En verder noemt ze mij nu echt mama (of nana) en B. noemt ze papa (Of tada). Ze gaat me nu ook echt roepen. Als ik in de keuken ben hoor ik naaaaaanaaaaaaa...... maaaaaaamaaaaaaaaa! O+
pi_85039069
Openbaar vervoer is hier trouwens een hit. Veel aandacht van vreemden en lekker naar buiten kijken...
pi_85039200
Wolf weer goedgekeurd op CB, allemaal complimenten gekregen over mijn ''model baby'' dus ik glimde van trots B-)
Ik mag ook beginnen met kleine stukjes fietsen met hem, ze vond dat hij mooi zat *O*
Hij was (morgen 8 mnd) 8740 gram en 70.5 cm lang
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_85039565
Wat hebben jullie allemaal grote baby's! Misschien moet ik die van mij toch eens wat meer eten geven ;)
pi_85039586
Is Isabeau zo klein Sorbo?
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_85039627
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 08:54 schreef Sorbootje het volgende:
Hahaha herkenbaar Ssserpente. Dat zei ISabeau tegen de poezen. Dan zei ik: "Waar is de poes?" En dan zei Isabeau (wanneer ze een poes gevonden had met haar blik): "PRFT!"

Maar da's inmiddels geëvolueerd tot "PSS!" Het begint er dus op te lijken!

En verder noemt ze mij nu echt mama (of nana) en B. noemt ze papa (Of tada). Ze gaat me nu ook echt roepen. Als ik in de keuken ben hoor ik naaaaaanaaaaaaa...... maaaaaaamaaaaaaaaa! O+
Haha, dat begint er op te lijken idd!

Lente zegt duidelijk 'DA' als ze de poes ziet. Maar dat doet ze ook bij m'n telefoon. Eigenlijk bij alles wat ze leuk vindt. Dus die had ik niet meegeteld als eerste woordje.

Dat 'PFRT' doet ze echt alleen bij het paard. Komt omdat ik altijd een poging doe tot briesen als we een paard zien. :')

't Wordt trouwens wel tijd ook, dat Lente 'ns wat gaat zeggen. Maak me er soms wel een beetje zorgen over. Vooral omdat ze KNO-arts na dr zoveelste oorontseking zei dat we er op moesten letten of ze wel ging praten, anders kon ze wel eens slecht horen. Maar horen doet ze prima, volgens mij.
pi_85039638
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:16 schreef Sorbootje het volgende:
Wat hebben jullie allemaal grote baby's! Misschien moet ik die van mij toch eens wat meer eten geven ;)
Wat woog ze de laatste keer dan (en is dat al lang geleden)? Ze ziet er wel uit als fijntjes gebouwd zonder spekkies, gewoon een fijn poppetje O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_85039639
Nou, ze is twee maanden ouder dan Wolf en is 70cm en 8 kilo. :)
pi_85039674
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:18 schreef Sorbootje het volgende:
:o :D das inderdaad een slanke den
Wolf volgt nog steeds precies de middenlijn, dus komt niet in de buurt van te zwaar ofzo en groot is hij ook niet
pi_85039685
Best kans trouwens dat ze volgende keer een stuk gegroeid is, want ze is ineens veel beter gaan eten én ik ben met (sterk teruglopende) bv gestopt. Anderzijds is ze wel gaan kruipen en staan... dus ze verbrandt ook meer.
pi_85041619
Bedankt voor de felicitaties O+
Ik zag dat het over speelgoed ging; ik heb spijt dat we zoveel speelgoed voor d'r hadden gekocht, want inventarisatie van cadeaus aan het eind van de avond liet zien dat ze genoeg speelgoed gekregen heeft om een hele stoet kinderen mee te laten spelen :')

Minke op de rollator O+

Groofsken, ik vind je ook superstoer dat je 't gewoon gedaan hebt hoor! Ik doe het je niet na :o
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_85043757
Ik vind het ook super stoer en dapper van je Groofsken, kamperen met twee kleintjes! En dat ze daar niet slapen, daar kun jij niets aan doen hoor. Dat is toch niet zo gek: een andere omgeving waarvan je niet weet of het wel veilig is om te gaan slapen. Volgens mij zijn er niet veel kinderen die overal maar makkelijk gaan slapen en ik vind het logisch dat je ze niet dwingt te slapen (alsof dat kan :P) want het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Weet je, mijn man heeft het nog steeds over dat zijn moeder altijd zulke leuke dingen ging doen met zijn zus en hem in de vakantie. Ze gingen eigenlijk helemaal niet echt op vakantie maar gewoon picknicken op een kwartiertje fietsen ofzo. Maar voor een kind voelt dat al heel bijzonder en blijft het hangen. Ik denk dat het voor S en R super is om lekker op de camping te spelen en gewoon lekker thuis te slapen. Zij hebben nog geen beeld bij wat op vakantie gaan is.
Ik vind het lastig uit te leggen... :@

Wolf weer helemaal goedgekeurd ^O^ Wat grappig dat hij nog steeds precies de gemiddelde lijn volgt, echt een modelbaby ja!! Hij is Niels echt aan het inhalen hoor, ik ben heel benieuwd naar zijn lengte en gewicht de 25e.

Zo Lente wat kun je al goed staan zag ik in het fototopic! Grappig dat ze het zelf nog niet zo vertrouwd _O-
Wat een leuk eerste woordje heeft ze haha :D Ik doe ook altijd de geluiden na die dieren echt maken.

Wat knap dat Thomas staat! Wat een opluchting Ca.ra dat zijn spieren nog gewoon sterk genoeg zijn ondanks de spalkjes :*

Hihi Minke op de rollator. Wat leuk dat ze zo heeft zitten smikkelen van de pannenkoek :9

Niels had het vannacht koud, uiteindelijk heb ik hem een wollen hemdje en een slaapzak met lange mouwen aangetrokken, maar toen waren we alweer 2 uur verder (en dat is hij nu aan het inhalen, hij slaapt al 2,5 uur). Ik had vannacht even een eng momentje, toen ik met hem bezig was op het aankleedkussen viel ik bijna flauw, ik denk door de vermoeidheid. Ik ben even met hem gaan zitten, maar dat hielp niet. Gelukkig was mijn man snel wakker en alert toen ik hem riep, zodat hij het over kon nemen. Ik zal al allemaal rampscenarios voor me, dat Niels van de commode af zou vallen of dat ik hem in het trapgat zou laten vallen, 's nachts is alles ook enger ofzo.

Brr als ik dat zo lees ben ik blij dat wij geen drukke trams hebben in de stad ;) En ik ben nog nooit met de wagen in het OV geweest, altijd met de doek.
Ik heb trouwens de ringsling binnen. Gisteren in de AH heb ik hem uitgeprobeerd, maar ik krijg hem nog niet goed om. Hij zat te hoog denk ik, de ringen drukten precies op mijn sleutelbeen, ik werd er gewoon misselijk van. Tot nu toe heb ik nog niet het gevoel dat zo'n ding handig is 8)7 Niels vond het wel helemaal geweldig, die probeerde de DVD's bij de kassa uit het rek te trekken :D (Buurman en Buurman, groot gelijk!).
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:57:17 #271
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85047136
Twinkly en Innepin :* .

En Twink, dat denk ik ook hoor. Ze missen niks en ik denk dat de veilige basis op dit moment vele malen meer waard is dan het grote avontuur. Dat komt later wel en wordt vast steeds groter naar gelang ze ouder worden ;-). Haalt niet weg dat ik het zelf wel even moest verwerken gisteren, het had me toch een hoop energie gekost ;) .
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:59:41 #272
313287 Groofsken3
pi_85047243
En Wolf, lekker manneke, netjes gemiddeld dus :) . Ik ga vanavond ook eens mèt en zonder R op de weegschaal staan, eens schatten wat die ongeveer weegt nu. Ik denk dat hij niet ze heel veel is aangekomen.
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:01:17 #273
313287 Groofsken3
pi_85047316
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:18 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn dochter woog met een jaar onegveer 8 kilo :o . Ze was heel licht, maar oogde toch nooit te dun vond ik. Ze was laatste keer voor het eerst netjes in verhouding.
pi_85047606
Ik vind Isabeau ook helemaal niet dun om te zien. en ze heeft ook best lekkere spekbeentjes, maar heel bescheiden :)

En voor iemand met aanleg om dik te worden is een kleine, slanke baby -hoewel het nog niets zegt- heerlijk geruststellend! Ik hoop zo dat ze de slanke athletische bouw van haar vader heeft geërfd!
pi_85047765
Stiemie, je hebt het over een OV-meet, maar volgens mij moesten we je tegenhouden als je ooit nog eens in je hoofd zou halen met 2 kids te tram in te gaan. Dus bij deze: DOE HET NIET!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_85047948
Amélie is gewoon gemiddeld, zowel op de borstvoedingscurve als op de cb curve, en ik vind haar ook gemiddeld als ik haar vergelijk met andere kindjes. Toch krijg ik best regelmatig te horen goh, ze is wel erg stevig hè?
Meestal laat k het maar gaan want kom op de curves say otherwise... en ze is nou ook weer geen michelinmannetje, maar och. (nu 9 kg trouwens met bijna 1)

Ik ben trouwens heel benieuwd hoe rap (of eigenlijk niet) de groei straks doorzet, en dan vooral de lengte. Ze heeft er ineens best een tijd over gedaan om van 70 naar 73 te gaan en ze lijkt nu meer een eigen lijn te gaan volgen qua lengte die overeenkomt met mijn en B.'s lengtes. De groei gaat nu natuurlijk een stuk minder hard dan in het begin dus ik moet er nog wel aan wennen dat ze veel langer in kleertjes blijft zitten dan eerst :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85048033
Men vindt Lars ook lang en dik, maar die is ook gewoon gemiddeld
(ik hoor zoooooooooooooo vaak hollands welvaren he??? kaboem)
Lekker laten zeuren
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:29:05 #278
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85048672
kom precies op het goede moment binnenvallen; Evie wordt ook vaak als lekkere spekkie gezien :)
maar die zit ook precies (ja echt exact de laatste keren) op de gemiddelde lijn...
maja die heeft ook gewoon een lekker knuffelig laagje ;) haha
(net als Lars inderdaad ;))
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:33:07 #279
313287 Groofsken3
pi_85048863
Ik hou ook van spekkies, zeker bij babies :Y) .
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:33:39 #280
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85048897
ooooohhh lees dit ff:

OOSTERHOUT - Fabrikant Kraft Foods haalt het product Liga Tweede Stap terug uit de winkels. Het bedrijf maakte dat maandag bekend. Volgens experts is het product niet geschikt om als droge biscuit aan kinderen van 6 tot 9 maanden te geven. Voor die leeftijdsgroep kan het te lang duren voordat de biscuit zacht wordt in de mond, waardoor er kans bestaat op ongemak en verstikkingsverschijnselen niet kunnen worden uitgesloten.
Voor kinderen van 6 tot 9 maanden is de biscuit alleen veilig als papje, waarbij het product eerst wordt verkruimeld en vervolgens wordt gemengd met een vloeistof of een een fruithapje. Kraft Foods haalt de biscuits terug uit voorzorg en om de gebruiksinstructies op de verpakking aan te passen

en wat heeft Evie nou net dit weekend voor het eerst gegeten??? :@ :(
pi_85048970
Ooeeeee, ik vind dat ook zo irritant. Laatst zei iemand, zooooo jij bent een lekkere dikzak, ik: }:| :X (wat had ik toch graag een lekker foute opmerking terug willen plaatsen).
F, zit met lengte en gewicht ietsje boven het gemiddelde, precies in verhouding, DUS NIET DIK!!! (oei, hier komt wat jeugdfrustratie uit :D )
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:36:22 #282
313287 Groofsken3
pi_85049030
Voor het eerst??? R krijgt allang liga :D . Ik vind het niet verrassend, je ziet dat ook vind ik, dat het moeilijk weg te werken is. Ik houd hem altijd heel erg goed in de gaten als hij liga eet.

Maar goed om te weten ^O^ .
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:38:50 #283
313287 Groofsken3
pi_85049159
Ik was zelf best een stevig kind (mijn dochter heeft haar slanke bouw niet van mij), maar heb daar gelukkig geen complexen aan over gehouden. Ik denk dat mijn ouders daar heel goed mee omgegaan zijn.
pi_85049227
Maar dan kun je het toch op zich blijven geven?
Lars smult zo van zijn ligaatje :{ die wil ik hem niet afpakken..en ik ben dr altijd bij
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:40:26 #285
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_85049234
als koekje bedoel ik dus; in de fruit al wel langer hoor... vanaf 6 maanden :Y
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:42:30 #286
313287 Groofsken3
pi_85049333
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
als koekje bedoel ik dus; in de fruit al wel langer hoor... vanaf 6 maanden :Y
Haha, in de fruithap heeft die van mij het dan weer nog nooit gehad. R krijgt elke dag een halve, ik blijf het ook geven (hij smult er ook zo van karin :Y ), maar dan weet ik iig dat ik het inderdaad extra goed in de gaten moet houden.
pi_85049672
Hmm, die heeft MInke dit weekend ook gehad (moet zeggen dat ik niet echt problemen bemerkte, het ging er net als alle andere dingen prima en gemakkelijk in), maar die had mijn moeder gekocht dus heb haar ook maar even een maitlje gestuurd. Zelf hadden we stap1, waar we ook pas later achterkwamen dat het door de fruithap moest ipv zo uit de hand... nou ja, Minke gaat er flink van kwijlen en krijgt ze prima weg...
pi_85050746
Ik heb het Isabeau nog nooit gegeven. Ze lijken me niet lekker en iets in die dingen staat me gewoon tegen...
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:23:57 #289
313287 Groofsken3
pi_85051323
Nou, het is goed dat ik vandaag thuis ben gebleven. Mijn dochter slaapt nu al 3,5 uur :o (normaal ongeveer 2) en mijn zoon heeft er ook al 5 uur opzitten ^O^ (niet aan één stuk hoor).

Ze zijn wel om op te vreten zo lief en gezellig vandaag ;) .

En terwijl ik het zeg wordt de jongste wakker. Ik denk dat ik ze er maar eens uit ga plukken. Allebei. :W
pi_85051929
edit: dat van de Liga koeken stond er al :@ :+
Ik zag er niet zo gauw een nieuwsbericht staan toen ik hier globaal las, sorry

Wolf at ook wel eens zo'n half ding, nooit problemen mee gehad hoor. Ik vind het wel vrij snel zacht worden (de Nijntjeskoekjes worden wel sneller zacht trouwens)
Rijstewafels lust hij niet, verder alle tussendoortjes wel. Soepstengels en een Nijntjekoek zijn favoriet!

[ Bericht 12% gewijzigd door DustinHenderson op 09-08-2010 15:43:56 ]
pi_85051987
Emma heeft dat spul ook nog nooit gehad hoor. Rijstewafels zijn haar koekjes :Y)
pi_85052070
hihi poppejans, spuit elf :P
pi_85053708
Lars vindt gewone meelkoekjes ook lekker :Y) mariakaakjes :9

Mijn kleine stoere vindt blijkbaar 1 keer slapen wel genoeg.
Alleen redt hij dat niet, want hij slaapt dan maar 1 keer anderhalf uur.
Nu ligt ie dus in bed te kletsen, nou ja, krijgt ie ook rust, maar ik vind het
maar irritant dat ie zo tussen 1 en 2 keer slapen inhangt.

Fijn Groofs, goed idee dus een dagje thuis!
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:16:20 #294
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85056372
:o Aviva heeft een tand! :o :o :o
Mijn keine meisje wordt helemaal groot en zo! ;( O+ O+ O+ ;(

En verder zijn we weer terug van vakantie! :W
Dus geen smoezen meer om niet goed bij te lezen :P
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_85062266
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Stiemie, je hebt het over een OV-meet, maar volgens mij moesten we je tegenhouden als je ooit nog eens in je hoofd zou halen met 2 kids te tram in te gaan. Dus bij deze: DOE HET NIET!!
Oh mijn dank is groot Karin _O_ Was ik er gewoon bijna weer ingetrapt :o

Oh en Aviva een tand *O* Fijne vakantie gehad Davinia?

Hier nog steeds een tandeloos monstertje
pi_85062801
Ivan houdt ineens niet meer van rijstwafels terwijl je hem een paar maanden geleden geen grote plezier kon doen dan hem er één te geven. Hij krijgt nu als tussendoortje wat extra fruit en bij zijn opa en oma soepstengels. Ik denk dat ik ook maar eens soepstengels ga kopen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85063090
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan houdt ineens niet meer van rijstwafels terwijl je hem een paar maanden geleden geen grote plezier kon doen dan hem er één te geven. Hij krijgt nu als tussendoortje wat extra fruit en bij zijn opa en oma soepstengels. Ik denk dat ik ook maar eens soepstengels ga kopen.
Hier idem hoor :Y

Amélie keek er van de ene op de andere dag naar alsof het de vlees rijstwafel geworden as-van-t-kwaad was ofzo :') Ik heb het denk ik nog een keer of 10, 20 geprobeerd aan te bieden maar het zat er niet meer in.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85063211
As van het kwaad. :D Ivan speelt er gewoon mee. Hij stopt vaker little people in zijn mond dan een rijstwafel. :')

Oh, sinds een paar dagen trekt hij zich trouwens ook zelf op! Vandaag deed hij het bij zijn opa en oma. Die wilden ons een nieuw trucje laten zien, maar we kenden het al. :+ Wel praat hij vanaf vandaag ineens op een heel andere manier! Ik vind het hilarisch.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85063551
Wat goed Ivan, jezelf al optrekken! Wat gaat dat snel zeg ineens Claudia!

En Aviva al aan de tand! :D Hier nog niets te bekennen!

Ik heb het idee dat Isa ook ineens een enorme ontwikkeling doormaakt. Ze is ineens ondeugend en heel erg nieuwsgierig. Qua bewegen kan ze steeds sneller tijgeren en lijkt het soms al op kruipen. Zo leuk! We hebben nu lekker vakantie en gaan dit weekend naar een Center Parcs!
pi_85064498
Ben ik ook weer een keertje

Ivan al optrekken, wat gaat ie snel zeg.

Liga's geef ik eigenlijk nooit, het plakt zo en maakt dus veel zooi, ben wat lui aangelegd.. :')
Geef als tussendoortje inderdaad ook soepstengels, rijstenwafel of tegenwoordig ook vaak stuk cracker, vind ik zelf namelijk ook erg lekker om gewoon droog te eten.

Ben echt helemaal niet bijgelezen maar zag jarigen. Gefeliciteerd *O*

Twinkly, klinkt misschien heel stom, maar ik schrok ervan dat je bijna flauwviel. Gaat alles wel goed met je? Misschien eens even een beetje bijtanken, even ook een rustmomentje voor jezelf?
Het is goedbedoelde bezorgheid hoor :*

Hier alles ok. Heb het idee dat ze flink aan het veranderen is. Ze is veel zelfverzekerder met haar lichaam. Wil veel staan maar doet zelf niet echt moeite om overeind te komen.
Net zoals Lente is mevrouwtje echt een dramaqueen. Vrij makkelijk en vrolijk in omgang, lekker extravert, maar met een echte dramaqueen act.
Heb nog tot slot een filmpje van ons tijgertje

en heeeeeel erg offtopic maar heb net met een Ipad gespeeld, dat is stiekem best leuk :@
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')