quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef NieuweUser het volgende:
Wat goed Ivan, jezelf al optrekken! Wat gaat dat snel zeg ineens Claudia!
En Aviva al aan de tand!Hier nog niets te bekennen!
Ik heb het idee dat Isa ook ineens een enorme ontwikkeling doormaakt. Ze is ineens ondeugend en heel erg nieuwsgierig. Qua bewegen kan ze steeds sneller tijgeren en lijkt het soms al op kruipen. Zo leuk! We hebben nu lekker vakantie en gaan dit weekend naar een Center Parcs!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:28 schreef wickie het volgende:
Ben ik ook weer een keertje
Ivan al optrekken, wat gaat ie snel zeg.
Liga's geef ik eigenlijk nooit, het plakt zo en maakt dus veel zooi, ben wat lui aangelegd..![]()
Geef als tussendoortje inderdaad ook soepstengels, rijstenwafel of tegenwoordig ook vaak stuk cracker, vind ik zelf namelijk ook erg lekker om gewoon droog te eten.
Ben echt helemaal niet bijgelezen maar zag jarigen. Gefeliciteerd![]()
Twinkly, klinkt misschien heel stom, maar ik schrok ervan dat je bijna flauwviel. Gaat alles wel goed met je? Misschien eens even een beetje bijtanken, even ook een rustmomentje voor jezelf?
Het is goedbedoelde bezorgheid hoor![]()
Hier alles ok. Heb het idee dat ze flink aan het veranderen is. Ze is veel zelfverzekerder met haar lichaam. Wil veel staan maar doet zelf niet echt moeite om overeind te komen.
Net zoals Lente is mevrouwtje echt een dramaqueen. Vrij makkelijk en vrolijk in omgang, lekker extravert, maar met een echte dramaqueen act.
Heb nog tot slot een filmpje van ons tijgertje
[ ]
en heeeeeel erg offtopic maar heb net met een Ipad gespeeld, dat is stiekem best leuk![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, ik heb precies dat idee bij Ivan! Hij ontpopt zich ineens tot een boefje.
Ik vind Isa ook een mooie naamquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:51 schreef wickie het volgende:
Nieuwe User, elke keer wil ik het zeggen maar vergeet ik het. We hadden voor Mette 2 namen in gedachte. Dat was Mette en Isa![]()
Toen ze net was geboren vroegen de zusters of we al een naam wisten en toen zeiden we beide Mette, anders had ze ook Isa geheten
Oftewel, wat een mooie naam.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:51 schreef wickie het volgende:
Nieuwe User, elke keer wil ik het zeggen maar vergeet ik het. We hadden voor Mette 2 namen in gedachte. Dat was Mette en Isa![]()
Toen ze net was geboren vroegen de zusters of we al een naam wisten en toen zeiden we beide Mette, anders had ze ook Isa geheten
Oftewel, wat een mooie naam.
Ah wat lief allebei!!quote:
ahhhhhh wat lief!!! en wat leuk om te lezen! ik heb namelijk late dienst; dus ik heb zelf mijn meisje niet opgehaald.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:27 schreef Poppedein het volgende:
Daaaaaaaag!!Ik heb eeeeein-de-luks vakantie! joechei wat was ik daaraan toe! Nu na 2 hele korte nachtjes eerst vroeg mn bedje maar eens induiken en dan morgen eindelijk tijd om hier weer eens fatsoenlijk bij te lezen en te reageren... anyhow, wij leven nog hoor!!
voor jullie!
Oh en vandaag kwam ik op t KDV en was Lena uitgebreid aant keten met Evie, Evie in de wipstoel en Lena die m heen en weer wipte tot grote hilariteit van Evie![]()
Leuk hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat een leuke foto Cara!!!
Hij is wel onder de indruk he!
En BJ en poppedein....september meet? Lars meets de girls!
nou, niet echtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:09 schreef Lijnloos het volgende:
.. en dat je al zo snel bij de ha terecht kan voor de schimmel. Hopelij kis ze er dan snel vanaf.
Wat goed, zeg!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:48 schreef Groofsken3 het volgende:
Mijn zoon heeft vandaag al twee keer helemaal zelf van rug naar buik gerold. Van buik naar rug doet hij zo af en toe al wel, maar ik heb altijd de indruk dat dat per ongeluk is, een soort onbedoeld omvallen zeg maar. Maar dit kan haast niet per ongeluk volgens mij
. En vanmiddag ga ik voor het eerst een stukje fietsen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |