quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:04 schreef innepin het volgende:
Mijn kind is vandaag aan 't trakteren op het kdv![]()
(niet dat ze er zelf wat van meekrijgt, maar soit).
Uhm ja, oeps dus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:04 schreef innepin het volgende:
Ik sloot 'm met mijn mislukte poging tot Incantriksen(jaja die houden we erin!)
Ik zei dus....
..
LijnloosWillow is nog láng geen één! Zondag pas!
![]()
Mijn kind is vandaag aan 't trakteren op het kdv![]()
(niet dat ze er zelf wat van meekrijgt, maar soit).
Doet niet pijn hoor Ymme, 't is alleen maar leuk! Ik moest eerst vreselijk wennen aan het idee dat mijn baby steeds minder baby wordt, maar eigenlijk wordt het alleen maar leuker en leuker! Meer interactie, een kleintje dat steeds zelfstandiger wordt en jou meeneemt in zijn ontdekkingsreis. Het is zó bijzonder! En eerlijk gezegd kijk ik nu al uit naar Isabeau haar eerste verjaardag!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:31 schreef ymme het volgende:
Stiekem lurk ik hier alvast mee. Want ook ik zal er over 3 weken aan moeten geloven.
Extreem emoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe jij naar haar verjaardag aan het toeleven bent. Emotioneel of ben je er nuchter onder?
En heel stiekem verheug ik me daar ook op hoor. Het kruipen, gaan staan. En wat zal ik dan nog verder overlopen van trots zegquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:51 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Doet niet pijn hoor Ymme, 't is alleen maar leuk! Ik moest eerst vreselijk wennen aan het idee dat mijn baby steeds minder baby wordt, maar eigenlijk wordt het alleen maar leuker en leuker! Meer interactie, een kleintje dat steeds zelfstandiger wordt en jou meeneemt in zijn ontdekkingsreis. Het is zó bijzonder! En eerlijk gezegd kijk ik nu al uit naar Isabeau haar eerste verjaardag!
Dat had ik ook heel ergquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:02 schreef Sorbootje het volgende:
Innepin, misschien is het ook wel omdat ik het stiekem helemaal niet zo leuk vond toen Isabeau écht klein was. ze huilde heel erg veel en ik voelde me vreselijk opgesloten tijdens mijn verlof. Ik verlang echt niet terug naar die hulpeloze fase.
2 keer minimeet? 1 keer met een biertje, 1 keer met een baby'tje?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:45 schreef Lijnloos het volgende:
Trix, Minke komt ook een dagje naar LL, waarschijnlijk de zondag (moeten we nog even bespreken met organisator en schoonouders)... Dus dan wordt het met Minke wel te regelen
Oh en beterschap voor jouzelf!![]()
Topidee!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
2 keer minimeet? 1 keer met een biertje, 1 keer met een baby'tje?
En thnx
Ik vind je echt heel zieligquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:49 schreef innepin het volgende:
Oh jongens nog maar twee dagen en dan mag ik hier niet meer posten![]()
Dat heeft Leah ook al een week ofzo. Een schimmel zeg je?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:49 schreef innepin het volgende:
Helemaal rode kapotte billetjes, tot bloedens toe, met bultjes enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He wat klinkt dat leuk! Weet ik helemaal niks van, hoe wist jij dat dit was? Of was het dat babycafe?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:48 schreef Twinkly het volgende:
Niels en ik zijn gisteren naar de ouder-kind ochtend van de vlospraktijk geweest.
Dankquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:48 schreef Claudia_x het volgende:
Mooie informatie, het-is-mij!
Om deze reden ben ik heel blij met de Bugaboo Bee. Die klapt zo mooi op dat we de wagen makkelijk meenemen in de auto.
Mijn dochter had tot 10 mnd een nachtfles. Toen kreeg ze tandjes en wilde ik er vanaf. Ik ben gewoon gaan minderen met schepjes voeding erin (elke nacht een schepje minder), dus steeds wateriger maken. Na 5 nachten werd ze er niet meer wakker voor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:42 schreef Sorbootje het volgende:
Goedemorgen!
Innepin, zo'n schimmel heeft Isabeau ook gehad toen ze nog heel klein was. Zielig is dat hè?!
Isabeau ging gisteravond weer probleemloos slapen. Het wordt bijna saai. Ik wil haar nog een poosje geven om hier echt aan te wennen en dan wil ik de nachtvoeding er eigenlijk ook uit proberen te krijgen. Nu ik geen borstvoeding meer geef, vind ik het eigenlijk niet zo nodig dat ze 's nachts nog een fles krijgt, maar die gewoonte zit er nog zo in, van het 's nachts drinken. Wat denken jullie, moet ik dat op dezelfde manier aanpakken? Als ze wakker wordt naar haar toe gaan, een knuffel en een kus en even instoppen en als ze dan gaat huilen om de zoveel tijd even aai over d'r bol en instoppen?
Tips anyone? Of denken jullie dat ze die fles 's nachts gewoon moet krijgen? Voor mijn gevoel is het meer een gewoonte dan dat ze het nodig heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |