abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84928001
Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 41

08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: 'Mini-sproetje', dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 December 2009: Isa, dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
02 februari 2010: 'Teigetje', dochter van Keshet

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 4% gewijzigd door RockabeIIa op 07-08-2010 20:14:06 ]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_84928026
Ik sloot 'm met mijn mislukte poging tot Incantriksen :{w (jaja die houden we erin!)

Ik zei dus....

Sorbootje :* Wat knap dat je de paralellen tussen jou en Isabeau kunt vinden. Hopelijk kun je daar iets van rust uit putten, dat je haar wat beter begrijpt.
(Ik herken het ook wel, maar dan in de zin dat Willow qua karakter best wel op D. lijkt, dus snap ik d'r nog steeds niet _O- )

OMG die antibijtbabydingen _O-

Dat filmpje van Amélie, wat lief! En wat doet ze dat soepel! *O*

Ivan O+ zielepietje :* Hoe is het nu met hem, Claudia?

Evie aan 't zitten *O*

Dames die het moeilijk hebben op werk :*

Sorbo! Er zit écht een stijgende (ik schreef steigende :') ) lijn in Isabeau's slaapgedrag he? Wat goed joh, ze heeft het gewoon door! *O*

Lijnloos }:| Willow is nog láng geen één! Zondag pas! :6

Mijn kind is vandaag aan 't trakteren op het kdv :') O+ (niet dat ze er zelf wat van meekrijgt, maar soit).
pi_84928065
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:04 schreef innepin het volgende:

Mijn kind is vandaag aan 't trakteren op het kdv :') O+ (niet dat ze er zelf wat van meekrijgt, maar soit).
:D

Ik ben benieuwd hoe jij naar haar verjaardag aan het toeleven bent. Emotioneel of ben je er nuchter onder?

Timo en Iris kunnen trouwens wel uit het lijstje.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84928104
Huh? Willow bijna één? Maar da's toch nog een baby'tje? Wanneer is dat nou weer gebeurd? Waar trakteert ze op Innepin?
pi_84928253
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:04 schreef innepin het volgende:
Ik sloot 'm met mijn mislukte poging tot Incantriksen :{w (jaja die houden we erin!)

Ik zei dus....
..
Lijnloos }:| Willow is nog láng geen één! Zondag pas! :6

Uhm ja, oeps dus. :@ Sowwy... jouw Wiloow is nog een hele kleine grote baby, nog laaaaaang geen 1. :*
pi_84928821
Stiekem lurk ik hier alvast mee. Want ook ik zal er over 3 weken aan moeten geloven.
pi_84929419
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:31 schreef ymme het volgende:
Stiekem lurk ik hier alvast mee. Want ook ik zal er over 3 weken aan moeten geloven.
Doet niet pijn hoor Ymme, 't is alleen maar leuk! Ik moest eerst vreselijk wennen aan het idee dat mijn baby steeds minder baby wordt, maar eigenlijk wordt het alleen maar leuker en leuker! Meer interactie, een kleintje dat steeds zelfstandiger wordt en jou meeneemt in zijn ontdekkingsreis. Het is zó bijzonder! En eerlijk gezegd kijk ik nu al uit naar Isabeau haar eerste verjaardag!
pi_84929609
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

:D

Ik ben benieuwd hoe jij naar haar verjaardag aan het toeleven bent. Emotioneel of ben je er nuchter onder?

Extreem emo :@ :D Érgens vind ik het ook heus wel leuk hoor, maar het grootste deel van mij wil schreeuwen: "NEEEEE! MOET. BABY. BLIJVEN!" :') Ik ben niet op m'n rationeelst... wat Sorbootje hierboven zegt herken ik dan ook echt niet :') Ik herken mezelf niet eens terug!

@Sorbo; ja dat dus. Klein babytje toch? :P
De traktaties zijn weinig geïnspireerd maar zien er toch best leuk uit: een plastic bekertje (roze en groene van de Hema) met daarin vier verse aardbeitjes, een doosje rozijntjes en een soepstengel met een kaartje eraan (met lintje natuurlijk, en de tekst Hoera! Willow 1 jaar!) en zo'n cocktailparapluutje erin (lekker veilig voor die kleintjes :') Maar het ziet er wel leuk uit). Klinkt als heel wat, is het eigenlijk niet. En vers fruit mag iedereen wel dacht k zo, en soepstengels en rozijntjes zijn ook altijd lekker. :)

Edit: kijk, en dat ziet er dan zo uit:

pi_84929778
Innepin, misschien is het ook wel omdat ik het stiekem helemaal niet zo leuk vond toen Isabeau écht klein was. ze huilde heel erg veel en ik voelde me vreselijk opgesloten tijdens mijn verlof. Ik verlang echt niet terug naar die hulpeloze fase.

Je traktatie klinkt lekker. Ik zou 't zo oppeuzelen!
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:02:50 #10
5428 crew  miss_sly
pi_84929780
innepin, Willow bijna 1? Ik herken wat Sorbootje zegt juist heel erg :Y Maar Willow blijft jouw baby'tje hoor, hoe groot ze ook wordt O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84929783
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:51 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Doet niet pijn hoor Ymme, 't is alleen maar leuk! Ik moest eerst vreselijk wennen aan het idee dat mijn baby steeds minder baby wordt, maar eigenlijk wordt het alleen maar leuker en leuker! Meer interactie, een kleintje dat steeds zelfstandiger wordt en jou meeneemt in zijn ontdekkingsreis. Het is zó bijzonder! En eerlijk gezegd kijk ik nu al uit naar Isabeau haar eerste verjaardag!
En heel stiekem verheug ik me daar ook op hoor. Het kruipen, gaan staan. En wat zal ik dan nog verder overlopen van trots zeg O+
pi_84930034
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:02 schreef Sorbootje het volgende:
Innepin, misschien is het ook wel omdat ik het stiekem helemaal niet zo leuk vond toen Isabeau écht klein was. ze huilde heel erg veel en ik voelde me vreselijk opgesloten tijdens mijn verlof. Ik verlang echt niet terug naar die hulpeloze fase.
Dat had ik ook heel erg :') :@
Ik heb het alleen maar leuk gevonden dat ze groter werd, zich ontwikkelde enzo. En nu vind ik het ineens toch te snel gegaan :')
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:20:05 #13
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84930368
ik vind het ook steeds leuker en leuker worden... veel gezelliger enzo.. (L)

Willow, doe es gek! ben je al bijna jarig joh??? OMG!

en ik leef dus nog steeds ;) ben helemaal kapot, dus leef echt naar de middag toe, ga vanmiddag als ik thuis kom ook mooi mijn bed even in.
(nadat ik natuurlijk eerst uigebreidt mijn meisje heb geknuffeld en gevoed...).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84930736
ooh Willow bijna 1

Ik herken het beiden.
Ik weet dat het steeds leuker wordt, en dat iedere leeftijd sowieso heel leuk is en dat het dus totaal niet uitmaakt allemaal.

Maar nu met Leah heb ik het toch weer. Laat haar alsjeblieft nog even baby blijven. Het idee dat ik ook met haar weer in een zucht op het schoolplein sta word ik wel nerveus van (hoe leuk ook hoor).
Even nog niet...
pi_84930813
Willow alweer bijna 1 wauw wat gaat dat snel!
Tractaties zien er leuk uit Innepin! :Y leuk gedaan en fruitjes zijn idd een veilige keus, zal altijd wel kunnen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84931211
Leuk Innepin! En de verjaardag van Willow herrinnert mij eraan dat ik een naamslinger voor Lars wou gaan bestellen! thanks!
Veel plezier zondag. En emo zijn....lijkt me heel normaal hoor.
Je sluit toch weer iets af.

En Roy morgen ook alweer 1? Tjonge! Bar, ik wens jullie een fijne dag toe!

BJ, zware baan heb je! Gelukkig heb je Evie in je leven gekregen, om te relativeren!

Poeh ik ben aan vakantie toe! Word echt soms gek van mijn lieve plak-Lars.
Als ik 1 stap doe begint ie al te :'(
Ik probeer het te negeren, maar oeh dan druipt ie na een tijdje huilend af, en ik vind dat zo zielig!
Straks lekker 3 weken vakantie, en dan mag mijn vriend Lars van me losweken haha
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84932062
Ik ga zo het NOS journaal, de krant, hart van nederland en omrop Fryslân bellen!

Isabeau heeft 3/4 boterham opgegeten. Ik dacht ik probeer eens pindakaas :Y)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:36:43 #18
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_84933060
Hullo Even tussen het ziek zijn door hoor!

Ik zie, nu ik lees dat Roy morgen jarig is, ineens dat ik nooit heb gejompeld voor Iris! Meisje, alsnog van harte met je verjaardag en Nijna, jij natuurlijk ook gefeliciteerd! Hoe was het allemaal? Hebben jullie genoten?

Claudia, nu je het zo zegt, ja, Ivan hééft dat dus gewoon.. Weet je, dat was me nog nooit opgevallen Zijn ogen zijn zo vreselijk opvallend en mooi dat ik daar altijd een beetje in blijf hangen ofzo..

Lijnloos, ohja!! Minimeet!! Wel met Minke ook he? I <3 Minke!

Innepin, wat een leuke, vrolijk gekleurde traktaties! Echt heel leuk gemaakt (jij vind het niet zo spannend, maar ik zie blije kleurtjes en dan vind ik het al helemaal leuk )! Heb je ook een lekkere taart voor haar verjaardag zelf of iets dergelijks? Jemig zeg, al bijna een jaar Níet te geloven!

BJ Wat balen zeg, ik hoop echt dat die BO uitblijft.. Strakjes lekker knuffelen met je meisje

Whehe, Sorbo Wat goed!!

Stef is nu @ de opvang en ik wissel dus af tussen het toilet en mijn bed.. Heel gezellig. Ik hoop dat Stef het wel leuk heeft, vanmorgen was hij nog erg huilerig vanwege alle snot enzo. Sneu
3!
pi_84933398
Trix, Minke komt ook een dagje naar LL, waarschijnlijk de zondag (moeten we nog even bespreken met organisator en schoonouders)... Dus dan wordt het met Minke wel te regelen ;)

Oh en beterschap voor jouzelf! :*
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:46:42 #20
95408 Incantrix
pi_84933444
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:45 schreef Lijnloos het volgende:
Trix, Minke komt ook een dagje naar LL, waarschijnlijk de zondag (moeten we nog even bespreken met organisator en schoonouders)... Dus dan wordt het met Minke wel te regelen ;)

Oh en beterschap voor jouzelf! :*
2 keer minimeet? 1 keer met een biertje, 1 keer met een baby'tje? O-)

En thnx :)
3!
pi_84933641
Innepin wat een leuke traktatie zeg! Lekker vrolijk en aardbeitjes zijn heeeeerlijk!
pi_84934121
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:46 schreef Incantrix het volgende:

[..]

2 keer minimeet? 1 keer met een biertje, 1 keer met een baby'tje? O-)

En thnx :)
Topidee! ;)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 13:06:21 #23
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_84934145
Hoihoi, het kostte even wat moeite, maar ik ben er weer. :P

Innepin, wat een lekkere tractaties O+ . En het is nog lang geen zondag joh, no worries :* .

En Karin en Lily, lekker drie weken vrij in spé *O* .
pi_84939198
Sorbo wat goed van je meisje!

Incantrix, beterschap! We vieren zondag echt verjaardag en het door oma gemaakte witte jurkje gaat pas aan als de visite er is ;) met die kleine ondernemende dame van ons. En pas als ik een foto heb gemaakt dan mag ze de tuin in ;). Die houden jullie nog te goed hier...

Willow, wat een lekkere tractatie, hebben de kindjes op je KDV ervan gesmuld?
Fake it till you make it...
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:31:00 #25
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84952515
Oh snel he....ik ben ook al traktaties aan het verzinnen. Nog best wel een gedoe trouwens, iets verzinnen dat goed is voor zowel de grote als de kleine babies van de babygroep.

Thomas' koorts is alwéér terug. En hij heeft ook weer viezigheid in zijn oortje. Bij het ophalen van het kdv vond ik hem wat warm aanvoelen, dus snel nog even getemperatuurd daar en inderdaad: weer 39 graden. Ik ben snel nog even met hem langs de huisarts geweest (vervanger gezien) en die vond het even aankijken het beste. Nouja, we zien wel hoe het loopt. Als ik het niet vertrouw sleep ik m maar weer naar de huisartsenpost.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:52:49 #26
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84953318
arme thomas... :*

ik voel me slecht.... hang op de bank. Gelukkig is Evie lekker aan het slapen... O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84953658
Nou ja Ca.ra, dat houdt ook maar niet op, issie er ook ziek van? Sneu hoor!

Hoe is het eigenlijk met de andere zieken van gister?
Ivan, Leah, isa? Nog meer?

Lars heeft weer lopen smikkelen van een nieuw onderdeel op zijn menu. Macaroni. Dora-macaroni wel teverstaan :') (je moet wat doen om peuter iets te laten eten he)
in de sausjes die je koopt in pakjes zit allemaal melk in, dus Lars heeft nu macaroni met broccoli en gehakt gehad. Nou dat was weer :9 :Y) :9 :Y) :9 :Y) leuk man
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84955611
Och Thomas, alweer koorts -O-

Karin, klinkt alsof het best wel goed gaat met Lars' eten! *O*

Ik kreeg een complimentje van de leidster over m'n leuke traktaties _O- Tip dus voor iedereen die nog moet, 't is weinig werk, elk kindje mag het hebebn en ziet er leuk uit :P

Willow ging vandaag voor het eerst in twee weken tijd zonder hysterisch overstuur gehuil slapen *O* Alleen is de schimmel wel ineens terug -O- Helemaal rode kapotte billetjes, tot bloedens toe, met bultjes enzo die vast heel erg jeuken ;( de stomme apotheker had gezegd dat we meteen moesten stoppen met zalf smeren als het zo goed als weg was; de apotheker die we vandaag belde vond dat maar een raar advies en zei dat we beter wat langer konden smeren :?
Nou ja, ze heeft lekker een half uurtje zonder luier rondgekropen (drie keer plassen natuurlijk :') ) en met zalfje en paracetamol leek het wel te gaan.

Oh jongens nog maar twee dagen en dan mag ik hier niet meer posten :o :o
pi_84958977
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:49 schreef innepin het volgende:
Oh jongens nog maar twee dagen en dan mag ik hier niet meer posten :o :o
Ik vind je echt heel zielig ;( Nee, echt!
stom wijf ben ik heh
pi_84959049
Maar ik weet ook hoe leuk het is dat je kindje ouder wordt en een blije dreumes is ;)

jeeeeeej, voor Willow!!!!!!!!!!!!!!
pi_84967058
Lily :o o|O
pi_84967241
Leuke traktatie Innepin!
En ze worden zo snel groot, ik word er ook emo van ;(
Maar als ik kijk naar Devin die nu 3 jaar oud is, en hoe leuk het is om zo'n lekker kletsende peuter om je heen te hebben... Da's ook gewledig hoor, elke leeftijd heeft z'n charmes :Y
Maar als ik zo'n piepklein hummetlje zie, zo'n pasgeboren vefrommeld kleintje.... dan rammel ik de pan weer uit, daarmee vergeleken is mijn baby gewoon al een reus :o
.... met gevoel voor drama....
pi_84967329
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:49 schreef innepin het volgende:
Helemaal rode kapotte billetjes, tot bloedens toe, met bultjes enzo
Dat heeft Leah ook al een week ofzo. Een schimmel zeg je?
Hm, toch maar naar de HA volgende week...
ze heeft die bultjes ook rond haar schaamlipjes

Ze is sowieso heel zielig nu. Snipverkouden, neus dicht dus kan ze niet duimen en nu huilt ze zich maar in slaap (en dat is zo niks voor haar)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 09:45:46 #34
95408 Incantrix
pi_84967770
En hiero is volgens mij een volgende tand aan het vervelen. Wat mij betreft mag het allemaal komen want dan zijn we ervanaf, maar zielig is het wel..
3!
pi_84968103
Poeh, wat een leed allemaal hier... Kindjes ziek, moeders ziek... Beterschap allemaal.

Zal ik dan maar wat vrolijks posten?

Thomas wil niks anders meer dan staan. Hij kruipt elke keer naar mij toe om zichzelf op te trekken. En trots dat hij is, helemaal glimmen. Gelukkig eet hij nu ietsjes minder, dus is het niet meer wat een bouwvakker op een dag eet. Gisteren was hij zo gezellig, we zijn nog gaan winkelen en daarna weer lekker spelen. Dit was echt de leukste dag uit zijn leven tot nu toe O+ . Slapen gaat ook weer beter. Nog steeds veel tranen als hij moet slapen, maar hij valt redelijk in slaap.

Dus, nu gaat alles lekker. Ik geniet er maar van, want ik weet dat het ook zo weer afgelopen kan zijn met de pret.
pi_84968514
Goedemorgen!

Innepin, zo'n schimmel heeft Isabeau ook gehad toen ze nog heel klein was. Zielig is dat hè?!

Isabeau ging gisteravond weer probleemloos slapen. Het wordt bijna saai. Ik wil haar nog een poosje geven om hier echt aan te wennen en dan wil ik de nachtvoeding er eigenlijk ook uit proberen te krijgen. Nu ik geen borstvoeding meer geef, vind ik het eigenlijk niet zo nodig dat ze 's nachts nog een fles krijgt, maar die gewoonte zit er nog zo in, van het 's nachts drinken. Wat denken jullie, moet ik dat op dezelfde manier aanpakken? Als ze wakker wordt naar haar toe gaan, een knuffel en een kus en even instoppen en als ze dan gaat huilen om de zoveel tijd even aai over d'r bol en instoppen?

Tips anyone? Of denken jullie dat ze die fles 's nachts gewoon moet krijgen? Voor mijn gevoel is het meer een gewoonte dan dat ze het nodig heeft.
pi_84968628
Wat ik hier in mijn omgeving hoor is dat de papa 's nachts water geeft en troost Sorbootje, dan kan het binnen 4 dagen aangewend zijn. Wij willen dat ook vanaf 1 jaar gaan proberen (maar ik heb er een hard hoofd in, hij wordt nu nog om de 2-3 uur wakker).

Nog een tand voor Stef! Hopelijk is 'ie snel door! Niels heeft er nog steeds minstens 3 op springen staan en kwijlen dat hij doet. Hij heeft alweer zijn tweede shirt aan zo nat was de eerste.

Thomas stoertje! :D *O*

Awh arme Innepin :* ;) Ik vond de eerste periode ook niet zo leuk, ik vind het nu steeds leuker worden *O* En ik rammel ook nog niet!

Die schimmelinfecties, zielig hoor. Misschien gewoon zo'n antischimmelcreme halen die je ook op je voeten gebruikt?

Niels en ik zijn gisteren naar de ouder-kind ochtend van de vlospraktijk geweest. Hij vond het heel leuk, vond al snel slachtoffers om met hem aan de hand te lopen en liet luid en duidelijk horen dat hij kan kwebbelen :D En hij heeft ontdekt dat hij kan knarsetanden :X Hij trekt nu steeds een Amélie-mondje :D Zo met zijn bekkie scheef, onderkaak naar voren, zijn tandjes op elkaar en dan lachen.
Ik ben voo rhet eerst weer ongesteld geworden 3 dagen terug, ik merk het een klein beetje aan mijn productie. Gelukkig geen pijnlijke tepels, maar dat had ik tijdens de ovulatie wel (had ik het dus toch goed gevoeld twee weken geleden!)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_84969100
Twinkly, pff ongesteld...dat heb je vást niet gemist!

Isabeau werd toen ik nog bv gaf ook om de 2 a 3 uur wakker (in een góede nacht), maar dat is toen ik overging op fv meteen teruggegaan naar 1 keer per nacht. Vandaar dat ik denk dat die ene keer d'r ook wel uit moet kunnen. Maar zoals ik al zei, ik wil haar eerst even de tijd geven om aan de nieuwe aanpak te wennen.

Enneh, bedoel je de zalf tegen schimpie? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84969141
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 10:48 schreef Twinkly het volgende:

Niels en ik zijn gisteren naar de ouder-kind ochtend van de vlospraktijk geweest.
He wat klinkt dat leuk! Weet ik helemaal niks van, hoe wist jij dat dit was? Of was het dat babycafe?
Hadden we wel samen heen kunnen gaan, ik vergeet altijd te gaan terwijl het wel leuk is
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 12:09:28 #40
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84970500
Sorbo, ik ben bij Thomas op een gegeven moment overgestapt op flesjes water 's nachts. Toen is het snel minder geworden, en ging hij vrij snel doorslapen.

De laatste drie weken is het trouwens weer bal qua nachtelijke dorst, maar met die koorts ben ik blij met iedere slok die hij drinkt, dus tja, dan ook maar 's nachts.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84970545
Ja dat! Ik dacht dat je moest werken! :'( Volgende maand?

Eew die nagel zo omhoog :$

@ongesteld, ik roep de hele dag "chocolaaaa" :')
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_84971311
Ik zoek een buggy! Denk ik. Als ik de stad in moet voor een hoop zooi, is de doek niet zo handig en de kinderwagenbuggy te zwaar, te veel gedoe eigenlijk, om in en uit te klappen. Bovendien past ie niet in z'n geheel in de kofferbak van m'n Polootje. Dus ik denk dat een buggy handiger is voor zulke momenten, handzamer vooral. Die klap je met twee vinger in, vertelde een vriendin.

Ik denk dus dat ik een buggy zoek. Een fatsoenlijke. Dus niet zo'n ding uit 'mijn tijd' met kleine, harde, eigenwijze zwenkwieltjes die alle kanten uitgaan behalve de goeie, maar een degelijk geval. Niet te duur en liefst tweedehands. Maar als ik ga zoeken, hebben ze toch allemaal van die kleine wieltjes...

Dus nu twijfel ik weer. Zijn de buggy's van tegenwoordig een beetje handig? Is het sowieso een goed idee? En zo ja, welke zou dan fijn zijn?

[ Bericht 1% gewijzigd door Ssserpente op 07-08-2010 12:54:26 ]
pi_84971449
Ik ben ook op zoek naar een buggy, Ssserpente. We gaan geen duowagen kopen. Als ik met beide spruiten op pad wil doe ik er één in een doek, als Ivan ouder is kan hij op een meerijdpankje, en als we samen zijn kunnen we dan eventueel de buggy meenemen. Ik ga dus ook even onderzoek doen.

Bij de Prénatal hebben ze momenteel trouwens fraaie kortingen, geloof ik.
pi_84971476
@ Sssssserpente, wij hebben ook een buggy voor ff snel erbij die vaak in mijn auto lig voor als ik ff in een dorp verderop moet zijn ofzo en het is echt veeeeeeeel makkelijker dan onze wandelwagen vind ik om ff snel mee te nemen.
Heel iets minder comfortabel maar heeft wel verschillende standen, zonnekap, zwenkwielen etc.
Hij klapt idd heel makkelijk in en uit.
Er zitten wel veel verschillen in.
De wieltjes lijken idd wat tuntelig en wat neperig (vond ik van die van ons) maar een 3x duurdere buggy had dezelfde wieltjes dus ik ging er vanuit dat dat dan wel oke was.
Dat is het nadeel van buggy's, die wieltjes.
Van t weekend gingen we naar een natuurpark hier dichtbij, dan gaat de goede wandelwagen mee maar van de week een paar uur i nde stad is met buggy goed te doen.

Wij hebben hem nieuw gekocht en was een aanbieding maar zie ze nog overal voor die prijs, het is een safety first die wij hebben.
En........deze had, wat voor ons belangrijk was, een hogere duwstang dan de andere buggy's zoals topmark e.d., scheelde een paar cm.
Van deze is de duwerhoogte 110 cm en van topmark bijv. 104 cm
Hij is nu ergens 59 euro nieuw zag ik
Deze hebben wij dus(staan details bij)

Einde verkooppraatje 8-) :')

[ Bericht 4% gewijzigd door het-is-mij op 07-08-2010 12:55:52 (toevoeging duwerhoogte) ]
pi_84971518
Gatverdamme :') eerst lezen voordat ik een spoiler aanklik :X

Ssserpente ik hoor goeie verhalen over de buggy's van MacLaren ofzo. Ik zou als ik jou was gewoon naar een grote prénatal of nog beter een baby-dump of iets dergelijks gaan en een paar proefrondjes door de winkel rijden met Lente erin. Even in en uitklappen enzo. en anders Pinq even pm'en, ik geloof dat zij nog een mclaren in de aanbieding had maar dat weet ik niet zeker meer :+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84971536
Mooie informatie, het-is-mij!

Om deze reden ben ik heel blij met de Bugaboo Bee. Die klapt zo mooi op dat we de wagen makkelijk meenemen in de auto.
pi_84971577
En t ligt er ook aan voor welke doeleinden je hem wil gebruiken, hoe vaak, of ie mee moet op de fiets, welke prijs je ervoor over hebt etc. uiteraard
pi_84971616
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:48 schreef Claudia_x het volgende:
Mooie informatie, het-is-mij!

Om deze reden ben ik heel blij met de Bugaboo Bee. Die klapt zo mooi op dat we de wagen makkelijk meenemen in de auto.
Dank
Ja de maxi cosi klapt wel mooi en makkelijk in maar dan moet het zitje er weer af enzo. en voor ff snel is me dat teveel gedoe eigenlijk :@
gewoon luxeprobleem eigenlijk haha
pi_84971766
Ik vind het geen luxeprobleem, hoor. Hoe handig zoiets in het gebruik is, is juist een van de belangrijkste voorwaarden voor hoe vaak en met hoeveel plezier je het gebruikt.

De enige reden dat ik twijfel over een buggy is dat ik die dingen zo lelijk vind. :+ Ik weet ook niet of we zo'n ding wel echt nodig hebben. Als ik snel ergens heen wil met 2 kinderen dan neem ik de auto, het kleine hummeltje kan heel makkelijk in de draagdoek, en de Bugaboo Bee is én comfortabel én makkelijk opklapbaar. En het scheelt weer ruimte in huis, geen buggy kopen.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 13:03:39 #50
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_84971938
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 10:42 schreef Sorbootje het volgende:
Goedemorgen!

Innepin, zo'n schimmel heeft Isabeau ook gehad toen ze nog heel klein was. Zielig is dat hè?!

Isabeau ging gisteravond weer probleemloos slapen. Het wordt bijna saai. Ik wil haar nog een poosje geven om hier echt aan te wennen en dan wil ik de nachtvoeding er eigenlijk ook uit proberen te krijgen. Nu ik geen borstvoeding meer geef, vind ik het eigenlijk niet zo nodig dat ze 's nachts nog een fles krijgt, maar die gewoonte zit er nog zo in, van het 's nachts drinken. Wat denken jullie, moet ik dat op dezelfde manier aanpakken? Als ze wakker wordt naar haar toe gaan, een knuffel en een kus en even instoppen en als ze dan gaat huilen om de zoveel tijd even aai over d'r bol en instoppen?

Tips anyone? Of denken jullie dat ze die fles 's nachts gewoon moet krijgen? Voor mijn gevoel is het meer een gewoonte dan dat ze het nodig heeft.
Mijn dochter had tot 10 mnd een nachtfles. Toen kreeg ze tandjes en wilde ik er vanaf. Ik ben gewoon gaan minderen met schepjes voeding erin (elke nacht een schepje minder), dus steeds wateriger maken. Na 5 nachten werd ze er niet meer wakker voor.

Wel heeft ze sindsdien een tuitbeker water in de hoek van haar bedje staan. Daar drinkt ze nogsteeds vrij veel uit 's nachts :o .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')