Jullie schrijven teveel
Ivan aan het "neuzen" wat schattig

Niels vindt "neusjeneusje" heel leuk: een eskimo-kusje.
Sinds vandaag speelt Niels ook geven en nemen, net als Ivan. En blij dat hij is als ik het aanpak en "dankjewel" zeg, zo lief!!
Haha wat is Ivan braaf dat hij gewoon naar "nee" luistert! Niels kijkt heel ondeugend en gaat gewoon door
En over het achterover vallen, ik heb Niels eigenlijk gewoon aan laten klooien en na twee keer vallen had hij door dat hij rustig door zijn knietjes moet zakken, met een handje op de grond moet steunen en dan in kruiphouding kan gaan. Sowieso ben ik geloof ik nogal makkelijk, mijn schoonmoeder was hier zondag en wilde hem bijvoorbeeld ook al bij de open deur naar buiten weghalen omdat hij zo voorover kon kukelen. Maar Niels doet echt heel voorzichtig, juist omdat ik hem niet kom redden misschien. Wel met echt enge dingen als van het bed of de bank vallen natuurlijk

Thomas die ringen zijn leuk he! Ik heb mijn Android laten vallen dinsdag en nu zit hij vol krassen, gelukkig is het scherm nog wel heel
Vlindur, heel herkenbara dat niet willen slapen omdat hij gaat staan en zitten. We hebben Niels toen een tijdje in zijn campingbedje gelegd, daarin kon hij niet gaan staan. Dat scheelde wel. Nu is het gewoon standaard zo dat ik hem een kusje geef terwijl hij rechtop tegen zijn bed staat, hij gaat vanzelf wel liggen

Kruipende Rienk is echt mega schattig!!

Kattenbrokjes hebben echt een ongelooflijke aantrekkingskracht he. En het waterbakje is heerlijk om met je handjes in te poedelen.
Wat knap, stappende Lotte. Het lijkt echt heel erg op eht filmpje wat ik postte van een langs de bank lopende Niels, die liep ook naar de kat toe

quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:58 schreef Claudia_x het volgende:Bedankt voor dit filmpje, Linda. Het is me nu pijnlijk duidelijk geworden dat Ivan nog dramatischer huilt dan een meisje.
Lol, Niels ook

Die houdt dan eerst zijn adem een tijdje in, dan loopt hij rood aan en gaat keihard met lange uithalen gillend huilen.
Ik zeg bij minder ernstige valpartijen ook altijd "boem" met een glimlach erbij, zodat hij weet dat het niet ernstig is. En dat werkt wel goed, hij huilt minder snel van de schrik.
Pfoeh Groofsken, dapper hoor met twee kinderen in de auto. Het is inderdaad heel leuk, maar je moet het niet te vaak doen, iedereen met daarna bijkomen

En ik kan nu nog achterin gaan zitten om hem af te leiden, dat scheelt wel. Met twee kindjes of wanneer je alleen in de auto zit lijkt het me wel zwaar.
Wat super fijn hoe je je voelt over je kindjes, dat je zo'n fijn knus gevoel krijgt van jullie gezinnetje
Haha Asy dat is hier ook zo, ik kon voor dat Niels er was echt niet tegen een paar dagen minder slaap dan 8-9 uur.
@Kruiden. Ik geef Niels vanaf ruim 9 maanden hetzelfde als wat wij eten, maar dan een kleinere hoeveelheid kruiden. Voor ons doe ik die er later bij en zout en peper zet ik op tafel. Daarvoor gaf ik hem apart voor hem gekookte groenten die wij die dag ook aten.
Haha fijn dat Toby deze keer niet verder gekrompen is

Heb je hem deze keer op het wolwasprogramma gewassen ofzo? Fijn dat hij neit heel veel last van de prikken had, lijkt me zo enorm zielig.
Lijnloos heeeeeeeeel veel plezier op Lowlands!!!!!!
Keshet wij zijn ongeveer vanaf 4 maanden gaan oefenen met een lepeltje, hij kreeg toen medicijnen met een theelepeltje en dat vond hij helemaal leuk.
Wat ongelooflijk irritant die "wacht maar..." mensen

Wacht maar:
-tot jullie kinderen hebben
-tot jullie er twee hebben
-tot hij te zwaar is om te dragen
-tot hij ... oud is, dan moet je echt babytv
-bla
Gewoon jaloezie en proberen zichzelf te overtuigen dat zij het wel erg goed doen met hun kinderen.
Ik luister gewoon niet en filter, net als Lily, maar gisteren raakte ik wel wat geïrriteerd, zie hieronder (alhoewel ik dan nog steeds rustig blijf en rustig uitleg waarom ik iets niet wil).
Niels vond de grote autostoel echt een stuk fijner

Hij heeft de heenweg eventjes gejammerd voor het slapen gaan en toen 1,5 uur geslapen. Op de terugweg wilde hij niet slapen, ondanks dat hij erg moe was, maar kon ik hem goed afleiden zodat hij niet ging huilen.
Het was wel een beetje geërgerd gisteren, Niels wilde niet slapen dus moest ik hem maar laten huilen volgens mijn schoonzusje "Ik heb al drie keer met dit bijltje gehakt en luister naar mij, hij is gewoon boos". Tjonge, wat een inlevingsvermogen zeg. Hij ligt in een vreemd bed, in een vreemde omgeving en dan moet hij maar braaf gaan slapen, alsof volwassenen dan altijd maar goed in slaap kunnen komen. Ik heb hem lekker in de doek gedaan en heb een stuk met hem gewandeld, hij heeft toch nog 3 kwartier geslapen en kon er toen weer tegenaan. Toen ik weg was heeft ze ook nog geprobeerd mijn man te overtuigen, wat niet lukte
Verder was het wel gezellig hoor

En volgens mij is Niels een dreumesje, neefje is ongeveer 6 maanden ouder,
kijk ze nou

Hij ging Niels ook steeds knuffelen, zo schattig.
[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkly op 19-08-2010 16:47:28 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>