abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85433628
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:33 schreef lily het volgende:

en Ivan: the man with the plan 8-)
_O-

Dat is 'ie ook echt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85433685
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:29 schreef huuphuup het volgende:
hihi Lijnloos :D

Amélie gaat wel in bed staan en kiept dan idd rustig om tegen de spijlen. Geeft een enorme klap door de babyfoon :X de eerste paar keer zat ik tegen het plafond :')
En nu heb je een muur van knuffels om haar heen gebouwd? :7

Ik heb in de box het voedingskussen gelegd. Dat heeft Ivan al een boel brokken bespaard!
pi_85433760
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

En nu heb je een muur van knuffels om haar heen gebouwd? :7

Ik heb in de box het voedingskussen gelegd. Dat heeft Ivan al een boel brokken bespaard!
haha neuh, dit vond ik dus zo'n geval van ja ik kan er niet altijd bij zijn. ze laat zich tegenwoordig met wat meer beleid vallen :P
er ligt maar 1 knuffel in bed :D ik ben nog steeds bang dat ze ergens in stikt ofzo :') :@
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85433923
Je beseft wel dat ze bijna één is? :+
pi_85433982
meld.. moest van Ssserpente :@

Wat sneu al die kindjes die vallen! Lotte valt eigenlijk nooit. Ze is een keer heel hard vanuit staan achterover gekukeld, toen wist ze dat het niet kon, je zo te laten vallen en sindsdien laat ze zich heel langzaam door dr knietjes zakken.

Van zo: Naar zo: Ssserpente, een paar topics terug had ik een stuk geschreven over tandjes poetsen, misschien heb je daar wat aan. Zal zo even kijken of ik het kan vinden.

Esmee, leukie! Bijna jarig inderdaad! Wat gaan jullie doen Stiemie? Hier wordt het feestje ook al gepland *O*

Cara, wat heerlijk dat Thomas kruipt! Doet hij dat dan met of zonder spalkjes? Zonder denk ik? Gaat het al beter met zn knietjes nu?
Lotte!
Noah!
pi_85433996
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:44 schreef Claudia_x het volgende:
Je beseft wel dat ze bijna één is? :+
I know!
Maar die 'wiegendood tot 2 jaar' campagnes maken me bang ;(

nee serieus, ik denk dat ik gewoon een wuss ben en dat het blijft tot ze uit huis gaat ofzo :P
en ik wil nog niet weten waar ik me dan zorgen om maak! :o
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85434180
Mette vind het leuk om haar hoofd tegen de spijltjes aan te rammelen, of eigenlijk tegen alles. Ook tegen de vloer.. :')
Maar vallen doet ze met beleid, ze weet precies wanneer een ondergrond zacht of hard is. Als ze op bed zit, vind ze het leuk zich achterover te laten vallen, maar als ze op de vloer zit zal dat dus niet doen. Daarin is ze erg bedachtzaam.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_85434194
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:46 schreef huuphuup het volgende:

[..]

I know!
Maar die 'wiegendood tot 2 jaar' campagnes maken me bang ;(

nee serieus, ik denk dat ik gewoon een wuss ben en dat het blijft tot ze uit huis gaat ofzo :P
en ik wil nog niet weten waar ik me dan zorgen om maak! :o
Ik wist niet eens dat dat risico tot 2 jaar bestond!

Als jij het een prettig idee vindt dan doe je dat toch lekker zo? Jouw kind, jouw neuroses. })
pi_85434204
Ha daar ben je weer Linda! Gezellig!

Wat voor feestje geven jullie voor Lotte? Wij geven een feestje bij de kinderboerderij. Doen we met Linde's verjaardag ook altijd, dus een beetje traditie inmiddels! We gaan dan pannenkoeken eten met allemaal kindjes uit de vriendenkring en mijn achterneefjes en -nichtjes :9

Zo de filmpjes kijken want ik ben nu eigenlijk een sollicitatiebrief aan het schrijven :@ Concentratie wat is dat?
pi_85434298
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:50 schreef wickie het volgende:
Mette vind het leuk om haar hoofd tegen de spijltjes aan te rammelen, of eigenlijk tegen alles. Ook tegen de vloer.. :')
Haha. Ik moet ineens denken aan de verhalenbundel van Sedaris. Heb je die wel eens gelezen?

quote:
Maar vallen doet ze met beleid, ze weet precies wanneer een ondergrond zacht of hard is. Als ze op bed zit, vind ze het leuk zich achterover te laten vallen, maar als ze op de vloer zit zal dat dus niet doen. Daarin is ze erg bedachtzaam.
Wat leuk om te lezen, zeg! Ik wou vragen of dat misschien typerend is voor meisjes, maar uit de verhalen van Sorbo maak ik op dat daar de nodige uitzonderingen op bestaan. :Y)
pi_85434314
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik wist niet eens dat dat risico tot 2 jaar bestond!

Als jij het een prettig idee vindt dan doe je dat toch lekker zo? Jouw kind, jouw neuroses. })
_O-
juist! :P

nah, ik wil gewoon niet teveel gedoe in het bedje hebben, 1 of 2 knuffels is geen punt, maar zo'n hele verzameling dat komt wel als ze het zelf mee gaat slepen, nu nog even niet :N
En het risico is tot 2 ja :o

Lotte!! O+ O+ wat ga je snel meiske! Dat stappen O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85434394
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:51 schreef Stiemie het volgende:
Ha daar ben je weer Linda! Gezellig!

Wat voor feestje geven jullie voor Lotte? Wij geven een feestje bij de kinderboerderij. Doen we met Linde's verjaardag ook altijd, dus een beetje traditie inmiddels! We gaan dan pannenkoeken eten met allemaal kindjes uit de vriendenkring en mijn achterneefjes en -nichtjes :9

Zo de filmpjes kijken want ik ben nu eigenlijk een sollicitatiebrief aan het schrijven :@ Concentratie wat is dat?
Wij hebben hier in het wijkcentrum een zaaltje gehuurd (zaaltje moest, eigenlijk wilde we alleen de binnenplaats, die kreeg je er dan bij :P ) en op de binnenplaatst staat een grote tent. Daarnaast is een klein speeltuintje, voor de kindjes. Er is een grote barbeque (Ronny heeft het zich makkelijk gemaakt...voor 20¤ komt er iemand voor ons bbq-en, ipv dat hij er moet staan). We doen vanaf een uur of 3, dus na Lottes slaapje. Dan eerst gezellig taart eten met zn allen, kindjes lekker spelen en de volwassenen gaan aan de bbq :9
Lotte!
Noah!
pi_85434477
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:45 schreef Linda2205 het volgende:
Wat sneu al die kindjes die vallen! Lotte valt eigenlijk nooit. Ze is een keer heel hard vanuit staan achterover gekukeld, toen wist ze dat het niet kon, je zo te laten vallen en sindsdien laat ze zich heel langzaam door dr knietjes zakken.

Van zo:
Bedankt voor dit filmpje, Linda. Het is me nu pijnlijk duidelijk geworden dat Ivan nog dramatischer huilt dan een meisje. :+

quote:
Naar zo:
Wow, wat doet ze dat behendig! Hoeveel tijd zit daartussen?

Is Lotte inmiddels alweer wat vrolijker?
pi_85434502
Hoe is jullie dat eigenlijk bevallen Stiemie, zo'n redelijk "groot" feest, met Linde toen ze klein was? Ik hoor van alle kanten dat het wrs veel te veel gaat worden voor Lotte en dat mensen hun feestjes klein houden omdat het voor het kind zelf ook leuk moet zijn. Maarja, met familie uit NL en Ronny's familie...dat past niet in mn huis en moet ik zeker iedereen een voor een een uurtje laten komen ofzo.. :N
Lotte!
Noah!
pi_85434638
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:45 schreef Linda2205 het volgende:
meld.. moest van Ssserpente :@

Van zo: Naar zo: Ssserpente, een paar topics terug had ik een stuk geschreven over tandjes poetsen, misschien heb je daar wat aan. Zal zo even kijken of ik het kan vinden.

Esmee, leukie! Bijna jarig inderdaad! Wat gaan jullie doen Stiemie? Hier wordt het feestje ook al gepland *O*

Cara, wat heerlijk dat Thomas kruipt! Doet hij dat dan met of zonder spalkjes? Zonder denk ik? Gaat het al beter met zn knietjes nu?
Ik ben echt fan van Lotte... wat een topkind is dat! _O_ Moest wel heel even lachen om de beentjes die de lucht in gingen, maar daarna bijna meehuilen, zag er zo zielig uit.. (en dan heb ik nog niet eens geluid op mijn werk).

Mijn kind heeft niet echt beleid, dus alles wat ze doet gebeurd gewoon, en als het pijn doet, so be it... janken kan altijd nog. :? Maar ik ben bang dat dat straks ook vanuit stand kukkelen wordt, als ze nu staat dan staan haar knieen al betonpalen vast, die buigen niet meer. Dus even laten zitten eerst werkt niet, je moet haar echt als een latje bijna neerleggen. Dat wordt nog wat ;)
pi_85434645
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Bedankt voor dit filmpje, Linda. Het is me nu pijnlijk duidelijk geworden dat Ivan nog dramatischer huilt dan een meisje. :+
_O- hahahahahhaa

Linda, in jullie geval lijkt me dat een hele goede optie hoor! Zou ik ook gedaan hebben. Net als wanneer je heel veel visite verwacht ofzo. Wij splitsen het op over twee dagen, omdat ik geen zin heb om buiten in de partytent te gaan zitten :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85434648
Linda, mijn neefje vond zijn eigen kleine feestje ookal heel overweldigend. Als een kind nog maar één jaar oud is lijkt me dat je elk feestje meer geeft voor de visite dan voor het kind zelf. Ik zou me er dus niet al te druk om maken. Je kunt Lotte toch altijd eerder naar huis (laten) brengen voor een dutje?
pi_85434686
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[..]

Wow, wat doet ze dat behendig! Hoeveel tijd zit daartussen?

Is Lotte inmiddels alweer wat vrolijker?
Jongens kunnen toch ook heel goed drama-kingen! Alles voor de aandacht van je mama toch? O+

Ik weet niet precies hoeveel tijd er tussen zat, dat filmpje heb ik veel later pas gemaakt, ze kon het al even. Ik denk dat ze een week of 2 à 3 aan de bank heeft staan piepen en huilen tot iemand haar op de grond zette (waarna ze natuurlijk meteen weer opstond :') ) en toen snapte ze het ineens zelf. Soms gaat ze ook alleen door dr knietjes en stuitert dan op d'r billen.

Vrolijker is ze absoluut niet. Ik snap wel waar het door komt, naar een KDV gaan is natuurlijk ook heel wat. Ze slaapt daar 1 uurtje, dus als ze thuis komt om 2u-half 3, gaat ze meestal nog voor 2u haar bedje in. Maar als dat niet lukt, zoals gister, is ze de hele dag aan het schreeuwen en huilen. Wil op schoot, wil van je schoot, wil weer op schoot en er vanaf. Muziekje moet aan *brul**krijs* muziekje moet uit. Ze zit zichzelf enorm in de weg. Verschonen gaat amper omdat ze alleen maar aan me vastgeplakt wil zitten, ze klemt zich gewoon helemaal vast als ik haar op het aankleedkussen wil leggen. Op het KDV bij het wegbrengen net zo.

Ik begin ernstig te twijfelen om d'r weer thuis te houden, maar zoals ze nu is, heb ik daar eigenlijk ook geen zin in :@
Lotte!
Noah!
pi_85434713
Over vallen gesproken: ik heb er met Ivan een spelletje van gemaakt, het 'BOEM op je billen!'-spelletje. Ik hoop dat hij daardoor minder schrikt als het staan niet meer lukt en hij omkukelt.
pi_85434796
Oohh Lotte! Wat zielig he! Maar wat kan ze al goed stappen!
pi_85434833
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:58 schreef Linda2205 het volgende:
Hoe is jullie dat eigenlijk bevallen Stiemie, zo'n redelijk "groot" feest, met Linde toen ze klein was? Ik hoor van alle kanten dat het wrs veel te veel gaat worden voor Lotte en dat mensen hun feestjes klein houden omdat het voor het kind zelf ook leuk moet zijn. Maarja, met familie uit NL en Ronny's familie...dat past niet in mn huis en moet ik zeker iedereen een voor een een uurtje laten komen ofzo.. :N
Mijn meiden zijn allebei gek op drukte en veel mensen. Linde doe je bijvoorbeeld echt een pleizer door met de tram/trein naar de markt of op verjaardagsvisite te gaan :D Dus dan is het prima te doen. Als je kindje daar niet van houdt, is het misschien minder leuk denk ik. Al kan je natuurlijk een draagdoek meenemen om haar toch wat apart te houden? Of misschien een stukje buiten lopen als het heel druk is?

Ik ben trouwens ook soms best blij hoor als de dames even een dagje naar de opvang gaan. Kan ik eeeeeeven ergens anders mee bezig zijn (lees uberhaupt ergens langer dan 2 minuten bezig zijn :+ )

Moet.Nu.Brief.Schrijven (ik heb geeeeeeen zin :( )
pi_85434853
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:03 schreef Linda2205 het volgende:

Vrolijker is ze absoluut niet. Ik snap wel waar het door komt, naar een KDV gaan is natuurlijk ook heel wat.
Oef, wat lijkt me dat vervelend! Ik kan me je twijfel goed voorstellen. Het is makkelijk om van deze kant te zeggen dat het wel weer beter wordt. Het duurt nu ook alweer best een tijd, toch?
pi_85435386
@ Sorbo, wat fijn van isabeau zeg.
Wilde ons lijstje nog posten maar ik zie dat er al genoeg zijn gepost en genoeg tips.

@ Vallen, hier eendagelijks ritueel, vooral s avonds als hij moe is meer.
Heeft ook regelmatig blauwe plekken en je kunt gewoon niet alles voorkomen (ik iig niet) maar hij stat ook ooooooooooveral tegen aan en probeert zich overal aan op te trekken en vaak houd hij wel 1 handje vast aan het object en met de andere laat hij zich zakken tot hij de vloer voelt maar die theorie gaat niet zo goed op altijd haha.

@ Trap lopen/kruipen, hier kan tijn dat gewoon ook.
Ik was helemaal verbaasd, nooit voorgedaan ofzoiets en hij gaat aan de trap staan en ik dacht, kijken wat hij doet maar zo natuurlijk hoe hij naar boven gaat, net of hij nooit anders heeft gedaan, ook heel schattig.

Verder is het gewoon een leuk en lief kind en heb ik er weinig over te melden haha.
Ow en makkelijk , ook flexibel qua bedtijden enzo allee nvanochtend om 9:00 bij de gyn zijn maar dat was iets te vroeg voor meneer haha.

Ik lees jullie trouw iedere dag mee mar reageren lukt gewoon niet op de een of andere manier want dan voel ik me weer verplicht om op iedereen te reageren etc. en dan doe ik het maar helemaal niet ;)
Maar wel leuk om alle ontwikkelingen te lezen!

OWJA vergeet ik ff heeeeeeel belangrijk nieuws *O*
Laat ik maan.avond isabeau zien aan mijj (8> , ik zei nog; kiek dan, die is 1 dag ouder moet je zien wat een tanden.
Voel ik gisterochtend in zijn mond na de fles en ja hoor, ik voel onderin its scherps en zie wat wittigs zitten dus eindelij kde eerste tand in aantocht.

En de eerste oppas met 3 mnd zeggen (hij huilde veel) dat komt door zijn tanden.......... :')
Makkelijk om die dingen de schuld te geven.
pi_85435533
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oef, wat lijkt me dat vervelend! Ik kan me je twijfel goed voorstellen. Het is makkelijk om van deze kant te zeggen dat het wel weer beter wordt. Het duurt nu ook alweer best een tijd, toch?
Vanaf dat ze gaat, dus een maand nu... :{
Lotte!
Noah!
pi_85435622
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:07 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Mijn meiden zijn allebei gek op drukte en veel mensen. Linde doe je bijvoorbeeld echt een pleizer door met de tram/trein naar de markt of op verjaardagsvisite te gaan :D Dus dan is het prima te doen. Als je kindje daar niet van houdt, is het misschien minder leuk denk ik. Al kan je natuurlijk een draagdoek meenemen om haar toch wat apart te houden? Of misschien een stukje buiten lopen als het heel druk is?

Ik ben trouwens ook soms best blij hoor als de dames even een dagje naar de opvang gaan. Kan ik eeeeeeven ergens anders mee bezig zijn (lees uberhaupt ergens langer dan 2 minuten bezig zijn :+ )

Moet.Nu.Brief.Schrijven (ik heb geeeeeeen zin :( )
Het is op 5min. van ons huis, dus ik ben ook zo thuis met d'r. Dan kan Ronny mooi de visite entertainen :P We merken het wel. Draagdoek idd maar me voor de zekerheid. Ik hoop gewoon op een goede middagslaap en dan zal ze het wel volhouden, met zoveel afleiding. Moet me wrs wel instellen op lastig gaan slapen 's avonds, maar ok.

EN brief schrijven nu o|O
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')