quote:
En nu heb je een muur van knuffels om haar heen gebouwd?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:29 schreef huuphuup het volgende:
hihi Lijnloos
Amélie gaat wel in bed staan en kiept dan idd rustig om tegen de spijlen. Geeft een enorme klap door de babyfoonde eerste paar keer zat ik tegen het plafond
haha neuh, dit vond ik dus zo'n geval van ja ik kan er niet altijd bij zijn. ze laat zich tegenwoordig met wat meer beleid vallenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En nu heb je een muur van knuffels om haar heen gebouwd?![]()
Ik heb in de box het voedingskussen gelegd. Dat heeft Ivan al een boel brokken bespaard!
I know!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:44 schreef Claudia_x het volgende:
Je beseft wel dat ze bijna één is?
Ik wist niet eens dat dat risico tot 2 jaar bestond!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
I know!
Maar die 'wiegendood tot 2 jaar' campagnes maken me bang
nee serieus, ik denk dat ik gewoon een wuss ben en dat het blijft tot ze uit huis gaat ofzo![]()
en ik wil nog niet weten waar ik me dan zorgen om maak!![]()
Haha. Ik moet ineens denken aan de verhalenbundel van Sedaris. Heb je die wel eens gelezen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:50 schreef wickie het volgende:
Mette vind het leuk om haar hoofd tegen de spijltjes aan te rammelen, of eigenlijk tegen alles. Ook tegen de vloer..![]()
Wat leuk om te lezen, zeg! Ik wou vragen of dat misschien typerend is voor meisjes, maar uit de verhalen van Sorbo maak ik op dat daar de nodige uitzonderingen op bestaan.quote:Maar vallen doet ze met beleid, ze weet precies wanneer een ondergrond zacht of hard is. Als ze op bed zit, vind ze het leuk zich achterover te laten vallen, maar als ze op de vloer zit zal dat dus niet doen. Daarin is ze erg bedachtzaam.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat risico tot 2 jaar bestond!
Als jij het een prettig idee vindt dan doe je dat toch lekker zo? Jouw kind, jouw neuroses.
Wij hebben hier in het wijkcentrum een zaaltje gehuurd (zaaltje moest, eigenlijk wilde we alleen de binnenplaats, die kreeg je er dan bijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:51 schreef Stiemie het volgende:
Ha daar ben je weer Linda! Gezellig!
Wat voor feestje geven jullie voor Lotte? Wij geven een feestje bij de kinderboerderij. Doen we met Linde's verjaardag ook altijd, dus een beetje traditie inmiddels! We gaan dan pannenkoeken eten met allemaal kindjes uit de vriendenkring en mijn achterneefjes en -nichtjes![]()
Zo de filmpjes kijken want ik ben nu eigenlijk een sollicitatiebrief aan het schrijvenConcentratie wat is dat?
Bedankt voor dit filmpje, Linda. Het is me nu pijnlijk duidelijk geworden dat Ivan nog dramatischer huilt dan een meisje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:45 schreef Linda2205 het volgende:
Wat sneu al die kindjes die vallen! Lotte valt eigenlijk nooit. Ze is een keer heel hard vanuit staan achterover gekukeld, toen wist ze dat het niet kon, je zo te laten vallen en sindsdien laat ze zich heel langzaam door dr knietjes zakken.
Van zo:
Wow, wat doet ze dat behendig! Hoeveel tijd zit daartussen?quote:Naar zo:
Ik ben echt fan van Lotte... wat een topkind is dat!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:45 schreef Linda2205 het volgende:
meld.. moest van Ssserpente![]()
Wat sneu al die kindjes die vallen! Lotte valt eigenlijk nooit. Ze is een keer heel hard vanuit staan achterover gekukeld, toen wist ze dat het niet kon, je zo te laten vallen en sindsdien laat ze zich heel langzaam door dr knietjes zakken.
Van zo: Naar zo: Ssserpente, een paar topics terug had ik een stuk geschreven over tandjes poetsen, misschien heb je daar wat aan. Zal zo even kijken of ik het kan vinden.
Esmee, leukie! Bijna jarig inderdaad! Wat gaan jullie doen Stiemie? Hier wordt het feestje ook al gepland![]()
Cara, wat heerlijk dat Thomas kruipt! Doet hij dat dan met of zonder spalkjes? Zonder denk ik? Gaat het al beter met zn knietjes nu?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bedankt voor dit filmpje, Linda. Het is me nu pijnlijk duidelijk geworden dat Ivan nog dramatischer huilt dan een meisje.![]()
Jongens kunnen toch ook heel goed drama-kingen! Alles voor de aandacht van je mama toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bedankt voor dit filmpje, Linda. Het is me nu pijnlijk duidelijk geworden dat Ivan nog dramatischer huilt dan een meisje.![]()
[..]
Wow, wat doet ze dat behendig! Hoeveel tijd zit daartussen?
Is Lotte inmiddels alweer wat vrolijker?
Mijn meiden zijn allebei gek op drukte en veel mensen. Linde doe je bijvoorbeeld echt een pleizer door met de tram/trein naar de markt of op verjaardagsvisite te gaanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:58 schreef Linda2205 het volgende:
Hoe is jullie dat eigenlijk bevallen Stiemie, zo'n redelijk "groot" feest, met Linde toen ze klein was? Ik hoor van alle kanten dat het wrs veel te veel gaat worden voor Lotte en dat mensen hun feestjes klein houden omdat het voor het kind zelf ook leuk moet zijn. Maarja, met familie uit NL en Ronny's familie...dat past niet in mn huis en moet ik zeker iedereen een voor een een uurtje laten komen ofzo..
Oef, wat lijkt me dat vervelend! Ik kan me je twijfel goed voorstellen. Het is makkelijk om van deze kant te zeggen dat het wel weer beter wordt. Het duurt nu ook alweer best een tijd, toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:03 schreef Linda2205 het volgende:
Vrolijker is ze absoluut niet. Ik snap wel waar het door komt, naar een KDV gaan is natuurlijk ook heel wat.
Vanaf dat ze gaat, dus een maand nu...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oef, wat lijkt me dat vervelend! Ik kan me je twijfel goed voorstellen. Het is makkelijk om van deze kant te zeggen dat het wel weer beter wordt. Het duurt nu ook alweer best een tijd, toch?
Het is op 5min. van ons huis, dus ik ben ook zo thuis met d'r. Dan kan Ronny mooi de visite entertainenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:07 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Mijn meiden zijn allebei gek op drukte en veel mensen. Linde doe je bijvoorbeeld echt een pleizer door met de tram/trein naar de markt of op verjaardagsvisite te gaanDus dan is het prima te doen. Als je kindje daar niet van houdt, is het misschien minder leuk denk ik. Al kan je natuurlijk een draagdoek meenemen om haar toch wat apart te houden? Of misschien een stukje buiten lopen als het heel druk is?
Ik ben trouwens ook soms best blij hoor als de dames even een dagje naar de opvang gaan. Kan ik eeeeeeven ergens anders mee bezig zijn (lees uberhaupt ergens langer dan 2 minuten bezig zijn)
Moet.Nu.Brief.Schrijven (ik heb geeeeeeen zin)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |