abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85453773
Ik zie er tegenwoordig uit alsof we er een kitten bij hebben. Ivan probeert zich op te trekken aan plekken waar zelfs ik geen vet heb. En daar krabt hij flink bij. }:|
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85453783
Iemand nog een nadeel horen van 2 kindjes op 1 kamer? Ik heb vanavond een baby met snooze-functie en die wekt mijn peuter steeds...

Zennnnnnnnnnn
pi_85456350
Oei Rocka... Maar hij loopt dus al? Wat knap *O*

Stiemie, haal die batterijen er dan gewooin uit joh :P

Groofsken, vannacht gewoon weer 2x gevoed, helemaal stoppen zit er dus nog niet in geloof ik!

Een ligbad is heerlijk, pure luxe!
Wij hebben er sinds we hier in november kwamen wonen 1 en het is echt ideaal voor de kinderen :Y Zelf ben ik, tegen alle verwachtingen in, maar een paar keer in geweest, maar M. doucht doordeweeks 's avonds altijd met de jongens in de kuip (ik douche altijd 's ochtends) en in het weekend gaan ze met z'n 3-en uitgebreid in bad. Da's echte quality time.
.... met gevoel voor drama....
pi_85456759
Helaas de batterijen zitten er nog in en de snoozebaby eet nu een banaan :O
pi_85457078
Snoozebaby :D :'( :D

Misschien had ze gewoon even behoefte aan een late night snack? Kan ze zo heerlijk weer gaan slapen. ik hoop het voor je Stiemie :*

Toby heeft net ook gedronken, een volle maag slaapt beter! Ik ga er ook in, adios :W
.... met gevoel voor drama....
pi_85462371
Snoozebaby :D
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie er tegenwoordig uit alsof we er een kitten bij hebben. Ivan probeert zich op te trekken aan plekken waar zelfs ik geen vet heb. En daar krabt hij flink bij. }:|
Auwe!

Vandaag maar weer eens diep ademhalen en wat bijvoeding gaan testen... à la Rapley, maar ook steeds minimaal één theelepel op een lepeltje naar binnen, anders is het blijkbaar niet genoeg voor provocatie...
pi_85462682
Zo! Bijgelezen... Maar ik heb heus niet alles onthouden.

Als ik dat zo lees was dat dus nog helemaal niet zo'n rare opmerking van al die mensen die zeiden dat Isabeau nog wel een kale plek zou krijgen :D Al die harige baby's hier hebben er dus ook één gehad? Nu voel ik dus een raar, misplaatst soort trots over het feit dat Isabeau er niet een had. Raar wat het moederschap met je doet 8)7

Groofsken, lekker genoten van je bad & boek? Heerlijk is dat hè?! Ik ben ook echt een badverslaafde. Héérlijk! Lekker een boek en een glas wijn mee, kaarsjes aan (en in slaap vallen maar :') )

Stiemie, hoe heeft je snoozebaby uiteindelijk geslapen?

Claudia, leuk hè, zo'n krabbende baby aan je benen :') . Mooi voorbeeld trouwens van jullie Ikea bezoek. Ik merk dat ik dat soort dingen nu ook heel anders beleef.

En de nacht.... tsja...wat zal ik zeggen. Het ging redelijk. Ik heb alleen zelf een fout gemaakt. Ik lag in een diepe coma, toen Isabeau ineens begon te huilen. Ik dacht dat het midden in de nacht was en heb dus een 180/5 fles gemaakt en gegeven. Daarna ging ze meteen weer slapen, maar toen zag ik dat het nog maar half 1 was. Veel te vroeg. Het plan was juist om haar, als ze rond die tijd wakker zou worden, alleen even in te stoppen en een kus te geven. Na die fles heeft ze geslapen tot 5 uur. Toen even huilen, instoppen en kus --> krijsen alsof ze vermoord werd.. totdat ik de deur dichtdeed en ze kennelijk doorhad dat het niet ging werken --> STIL. En toen heeft ze nog geslapen tot half zeven.
pi_85462784
Oh en Isabeau heeft gisteravond weer zo heerlijk ziiten smullen! Onvoorstelbaar hoe goed ze opeens eet. Ze heeft een hele lading couscous met kip, courgette, kikkererwten en rozijnen gegeten en daarna nog volle yoghurt. Zo gezellig om samen te eten als er ook daadwerkelijk wat in gaat O+
pi_85462852
Sorbo, ik ken dat hoor, dat je midden in de nacht dingen gaat lopen doen die niet helemaal kloppen. :Y

Wat fijn dat ze zo goed eet!

En wij hebben ook geen kale plek achterop gehad 8-) (wel bovenop, explosieve berg verdreef het haar :X )
pi_85463152
Lekker Sorbo dat Isabeau zo goed eet! Daar kun je echt van genieten he!?

Claudia, pijnlijk dat krabben. Maar aan de andere kant wel weer leuk dat hij zich aan je optrekt! :)
pi_85463323
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 08:55 schreef Sorbootje het volgende:
Oh en Isabeau heeft gisteravond weer zo heerlijk ziiten smullen! Onvoorstelbaar hoe goed ze opeens eet. Ze heeft een hele lading couscous met kip, courgette, kikkererwten en rozijnen gegeten en daarna nog volle yoghurt. Zo gezellig om samen te eten als er ook daadwerkelijk wat in gaat O+
En krijgt ze dan ook nog 4 flessen?

Mart is bijna een half jaar dus ben me een beetje aan het verdiepen hoe en wat.
Vind het toch lastig om het 'beste' te doen qua eten enzo.
pi_85463402
Nou Ymme, ik probeer de vierde fles nu af te bouwen. :) Die vierde fles krijgt ze 's nachts. Ze heeft hem niet meer nodig, omdat ze zo goed eet, maar het is een gewoonte. En ik hoop stiekem dat als die fles is afgebouwd ze ook door gaat slapen, maar daar durf ik niet op te rekenen. :D
pi_85463541
Sorbo, hier ook een baby met veel haar maar geen kale plek. En die opmerkingen komen me bekent voor... Balen trouwens van vanacht
Ymme, je moet vooral naar je eigen kindje kijken wat eten betreft. Een collega van mij had haar kindje met 6 maanden op 3 flessen terwijl ik dat bij f echt niet hoefde te proberen.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_85463712
Mart is ook echt een hongerlapje.
Gisteravond waren we om 23u00 thuis. Waren bij mijn ouders geweest. En toen hebben we hem nog een keer 120 cc gegeven voordat hij weer naar bed ging. En hij heeft geslapen tot 08u00!

Normaal gaat hij om 19u00 naar bed met 180cc en word dan 06u15 wakker.

Dus ik denk dat meneertje toch meer nodig heeft. Maar vind het zo lastig. Dadelijk geef ik hem teveel ofzo.
Hij heeft nu 4x 180 cc en wil nu gaan starten met groente en fruit, volledig potje.
pi_85463757
3 is ook wel echt weinig bij 6 maanden volgens mij?

Hier nog steeds 5 :') Hoewel de vijfde steeds kleiner wordt.
Alleen gisteren moesten we hem echt wakker duwen, dus ben benieuwd wat er gebeurt als we dat eens niet doen (maar ik durf niet... heb de rust zo hard nodig en wil niet om 3 uur een fles maken en geven...Misschien de fles maar gaan vervroegen over een weekje oid.)
pi_85464053
Ymme ik zou gewoon naar Mart kijken. Zolang je denkt dat hij die fles nodig heeft zuo ik hem gewoon geven denk ik.
Hier wordt er ook goed stevig gegeten, soms drinkt ze drie flessen, gaat om 8 uur naar bed en slaapt dan tot de volgende morgen. Soms zit ze overdag al 5 flessen en dan 's nachts ook nog een. Tsja, als ze het nodig heeft. Vannacht heeft ze twee keer een nachtvoeding gehad.

Moet er wel bijzeggen dat Amélie kleine flessen krijgt. Ik maak altijd 180cc ('snachts 150/4) maar ze drinkt er eigenlijk nooit meer dan 150 van. En soms zelfs maar 60 of 90.

En nu staat ze hier aan mn been, groot te wezen. Jeetje wat een heel meisje al zo. Ze heeft vandaag een hema vest aan (die roze met stippen) en ondanks dat ik Hema klein vindt vallen en ze verder helemaal niet in die maat zit moest ik toch even slikken, maat 92! Dat leek nog zo ver weg!
Eigenlijk meer dreumes dan baby maar stiekem door mama nog heel eventjes baby gehouden. Maar er is geen houden aan. Ze staat, ze stapt, ze groeit uit haar broeken in mt 74, ik moet bijna shoppen op de peuterafdeling, ze babbelt en het baby-snoetje trekt weg.
Ze wordt groot ;( :o O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85464214
Freecell, meeten lijkt me leuk! Anders schoppen we het noordelijke topic nog een keer omhoog?

Wat jammer Sorbo, dat het plan is mislukt :{ Wel fijn dat het in de vroege ochtend wel lukte :Y

Ik vond de Ikea altijd al gaaf. Ff overal kijken en daarna ballen eten in het restaurant :9 Maar ik vind zulke grote winkels altijd gaaf. Kan me ook heerlijk vermaken in een grote Bijenkorf en een V&D. Die hebben we hier namelijk niet :')

Hier ging Rienk om half 10 eindelijk slapen en werd om 00:10 wakker van ons toen we naar bed gingen (Hij was altijd wakker als we naar bed gingen, want we haalden hem er om 23:00 uit en gingen dan weer samen tegelijk naar bed) Dus hij moet denk ik ff wennen aan de herrie. Ik heb hem er niet uitgehaald maar gewoon neergelegd (Hij zat natuurlijk al weer :') ) en hij sliep gewoon weer verder! Om 03:00 werd ie ook ff wakker, maar naar een paar keer SSST SSST ging hij weer slapen. Tot 7:30! :o *O* *O*

Het begin is er, nu volhouden w/
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_85464304
Wat goed van Rienk :)
pi_85464755
Wat goed van Rienk zeg! *O*

Ik heb nog tot 12 uur opgezeten met Esmee. De banaan wilde ze niet, maar we zagen wel dat haar tandvlees wat dikkig was. Zouden dat dan toch de eerste tandjes zijn? Na een zetpl is mevrouwtje weer naar bed gegaan en we werden vanmorgen om half negen wakker *O*

Huup je meiske wordt groot O+

Ymme wij geven nu pas 3 flessen. 1 na het ontbijt, 1 na de lunch en 1 a het avondeten als ze naar bed gaat. Overigens gaan de flessen zelden helemaal leeg. Nou ja ze regelt zelf wel hoeveel ze nodig heeft :)
pi_85464792
En hoeveel eten geef je dan? Zn heel potje van 6 maanden?
pi_85464837
Avondeten? Gewoon wat wij eten en dan een kleine portie. Maar het is denk ik qua hoeveelheid wel een groot potje of iets meer als ze trek heeft
pi_85464991
Nou ja, ik doe gewoon wat op een bord. En dan lijkt het mij dat hij zelf wel aangeeft genoeg te hebben.
Of niet :D Het is een hongerlapje dus ben benieuwd.
pi_85465258
Vlindur, wat fijn dat het best goed ging! Jee en nu doorzetten! Enneh, zin om eens samen te Ikea-en? O+

Ymme, bij Isabeau ben ik (omdat ik nogal een voedingsnazi ben) heel optimistisch begonnen met allemaal zelfgemaakte hapjes. Ze haalde haar neus ervoor op. En toen we een paar dagen naar Gent gingen had ik een paar potjes meegenomen voor het gemak en dat at ze met smaak, niet veel, maar wel met smaak. Dus met frisse tegenzin potjes gaan geven, maar ze at altijd maar een paar happen. En zo ging het tot we in Italie waren een paar weken geleden. Ze kreeg al wel steeds meer vers, maar nog steeds maar een paar happen. En ineens, daar in Italië, ging de knop om! En nu eet ze gewoon met ons mee. Hele borden vol (voor babybegrippen dan hè) Ik pas wat zij krijgt natuurlijk wel aan op haar leeftijd (heb bij haar de lepel harissa maar even achterwege gelaten, rode peper is denk ik nog niet zo'n goed plan ;)), maar ze eet álles! Voor nu vind ik het zo leuk en gezellig O+
pi_85465372
Oh Ikea. Daar gaan we vanavond ook heen.
Wat MOET ik gewoon echt meenemen voor baby lief ;)
Ben op zoek naar kinderstoel voor bij mijn ouders en een matras voor campingbed.
pi_85465463
Wij gaan vanmiddag ook naar Ikea :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')