Zo! Bijgelezen... Maar ik heb heus niet alles onthouden.
Als ik dat zo lees was dat dus nog helemaal niet zo'n rare opmerking van al die mensen die zeiden dat Isabeau nog wel een kale plek zou krijgen

Al die harige baby's hier hebben er dus ook één gehad? Nu voel ik dus een raar, misplaatst soort trots over het feit dat Isabeau er niet een had. Raar wat het moederschap met je doet
Groofsken, lekker genoten van je bad & boek? Heerlijk is dat hè?! Ik ben ook echt een badverslaafde. Héérlijk! Lekker een boek en een glas wijn mee, kaarsjes aan (en in slaap vallen maar

)
Stiemie, hoe heeft je snoozebaby uiteindelijk geslapen?
Claudia, leuk hè, zo'n krabbende baby aan je benen

. Mooi voorbeeld trouwens van jullie Ikea bezoek. Ik merk dat ik dat soort dingen nu ook heel anders beleef.
En de nacht.... tsja...wat zal ik zeggen. Het ging redelijk. Ik heb alleen zelf een fout gemaakt. Ik lag in een diepe coma, toen Isabeau ineens begon te huilen. Ik dacht dat het midden in de nacht was en heb dus een 180/5 fles gemaakt en gegeven. Daarna ging ze meteen weer slapen, maar toen zag ik dat het nog maar half 1 was. Veel te vroeg. Het plan was juist om haar, als ze rond die tijd wakker zou worden, alleen even in te stoppen en een kus te geven. Na die fles heeft ze geslapen tot 5 uur. Toen even huilen, instoppen en kus --> krijsen alsof ze vermoord werd.. totdat ik de deur dichtdeed en ze kennelijk doorhad dat het niet ging werken --> STIL. En toen heeft ze nog geslapen tot half zeven.