Que? De linkjes in de namen doen het toch gewoon goed?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:10 schreef k_man het volgende:
Ah, mooi. Nu nog de linkjes in de namen.
Wat ik heb begrepen willen ze van de naam een link maken, die doorlinkt naar een foto van diegene zijn/haar bimmer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Que? De linkjes in de namen doen het toch gewoon goed?
Mozes, moet ik dat allemaal gaan doen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen willen ze van de naam een link maken, die doorlinkt naar een foto van diegene zijn/haar bimmer.
Jij had de lapo...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mozes, moet ik dat allemaal gaan doen?
Lever maar wat foto's aan dan...dan zet ik ze in de namen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
1 |
Ja en kan de persoon die de OP heeft gemaakt even het andere linkje overnemen van me wat in het vorige topique stond? Dus met de andere foto.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:10 schreef k_man het volgende:
Ah, mooi. Nu nog de linkjes in de namen.
http://farm5.static.flickr.com/4149/4843667929_54fda2fde2_b.jpg dusquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:42 schreef tha_rizzo het volgende:
Ow en de mijne doet hij niet.
Luie HaarbalJa, geef je pic dan harry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is nu verkocht, hij heeft nu een Range Rover, maar nu heeft me maat een heeeerlijke 635CSI uit 1980 gekocht, wat een bak!
Hier wat foto's:
Echt een super auto
[ Bericht 11% gewijzigd door Row-1 op 14-08-2010 11:06:27 ]
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:29 schreef Row-1 het volgende:
ik poste hier een tijd geleden een foto van de 5-serie van me broer,Mooi dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is nu verkocht, hij heeft nu een Range Rover, maar nu heeft me maat een heeeerlijke 635CSI uit 1980 gekocht, wat een bak!
Hier wat foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt een super auto
![]()
Donequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:00 schreef oYo het volgende:
Konden die plaatje nou niet wat kleiner??
Nicequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:32 schreef Mikkie het volgende:
Ik hoor er binnenkort ook helemaal bij. Vanmorgen deal gesloten voor een E46 320d. Alleen door al het gedoe met importeren duurt het nog wel even voor ie op kenteken staat
Heuj, Duitse auto = duitse termen!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:32 schreef Mikkie het volgende:
Ik hoor er binnenkort ook helemaal bij. Vanmorgen deal gesloten voor een E46 320d. Alleen door al het gedoe met importeren duurt het nog wel even voor ie op kenteken staat
PFL. Te veel gelezen over problemen met de 150pk turbo van de FL. Laatst nog een horrorstory van iemand die drie turbo's versleten had binnen 60k... Heb dus de relaitef veilige keuze gemaaktquote:
Ik vind het juist wel comfortabel rijden, dus dat scheeltquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:33 schreef YoshiBignose het volgende:
Tja, de (N)FL is wel sneller en zuiniger, maar er zijn inderdaad wel erg veel rampverhalen daarover. Tja, ik heb ook nog even naar de 320d gekeken maar toch maar voor benzine gegaan. Achteraf misschien niet zo'n slimme keus met 40.000 km in een jaar, maar ik heb echt niks met diesels. Het klinkt niet mooi en het rijdt niet lekker, maar ja het was wel stukken goedkoper geweest. Ach ja, ik had ook een Lupo 3L kunnen rijden was ik nog goedkoper uit geweest...
Hoezo? In de OP staan toch ook allebei mijn auto's?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:10 schreef Maharbal het volgende:
Ik gebruik de eerste, tenzij je ze ergens samen neergooit.
ik denk dat ie 1 link per naam wilt ivm teveel werkquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoezo? In de OP staan toch ook allebei mijn auto's?
Ik heb geen E36 meerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:47 schreef Maharbal het volgende:
• rival, E30 325i, E30 325e, E30 328i, E36 318i
Wanneer komt er wel een E36 weer dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb geen E36 meer![]()
Ga weer volledig E30 door het leven.
E30 330i, E30 325i, E30 325e, E30 316i!
Ik denk nooitquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:15 schreef Turquaz52 het volgende:
Wanneer komt er wel een E36 weer dan?
Beter, hou jij het maar op de E30quote:
Zrce beach hebben we inderdaad ook een paar keer aangedaan. De auto heeft nu in 1 maand tijd ruim 7.000km gedaan en blijft vrolijk zonder problemen rondtuffenquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:32 schreef Xtr3mE het volgende:
Hé daar ben ik dus ook geweest (Zrce) met de bimmer !
Leuke manier om je auto te leren kennen, 4800 km's roadtrip.
Ik welquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:27 schreef Maharbal het volgende:
Ja, nu kan ik de link niet meer editten mensen
Ik wil ook!!!quote:
Je kan bij realoem.com kijken, daar zitten alle originele BMW onderdelen op met de dealerprijzen (weliswaar in dollars) maar zo heb je een idee ongeveer wat het kost, zodat je in de gaten krijgt of je niet te veel ergens betaalt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:00 schreef lezzer het volgende:
Weet iemand een site waar ik makkelijk prijzen van onderdelen (nieuw) kan vinden?
* lezzer moet een nieuwe katalysator is ze bang...
Een cd-wisselaar hoef ik sowieso niet, maar ik weet dus ook niet of de kabelvoorbereiding er ligt. Dat schijnt in Duitsland niet standaard ingebouwd te zijn. Wordt van de week dus kijken. Wat ik op bmwportal.nl lees is dat een CD-knop dezelfde functie heeft als de mode knop, dus dat moeten we ook nog maar even aanzien. E.e.a. is wel een aantrekkelijke optie om zodoende het interieur mooi en straks te houden. Alleen dat inbouwen is niet m'n sterkste kant en moet ook uitkijken dat ik de ingebouwde Parrot niet verklootquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:19 schreef Xtr3mE het volgende:
Zover ik weet heb je een Business radio met MODE knop nodig om een cd wisselaar OF een Dension gateway in dit geval aan te sluiten. Beide gaat volgens mij niet.
Tnx. Ik zie dat 'ie doet in cd-wisselaars, maar hij weet dus ook wat van alternatieve oplossingen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:18 schreef k_man het volgende:
Je moet even contact opnemen met de kerel achter deze site: www.rentier.nl
Geen CD-wisselaars, maar dingen waarvan je radio denkt dat ze dat zijn. Stiekem is het een mp3-speler met SD-kaartje.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:24 schreef Mikkie het volgende:
Tnx. Ik zie dat 'ie doet in cd-wisselaars, maar hij weet dus ook wat van alternatieve oplossingen?
Tnx! Hou het zeker in gedachten tot ik de bak in NL heb (komende donderdag als het goed isquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Geen CD-wisselaars, maar dingen waarvan je radio denkt dat ze dat zijn. Stiekem is het een mp3-speler met SD-kaartje.
Hier post ie ook mee, onder de naam BMtouring. Ik weet niet of er iets tussen staat wat voor jou relevant is, maar anders vraag je het gewoon aan hem via z'n site.
Ja daar had ik ook over gelezen ja. Nadeel is alleen dat zes dirs wel een beetje weinig is. Heb een USB-stick met 1.500 nummer erop dus dan scroll je je sufquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:48 schreef lenticularis het volgende:
GROM Audio heeft ook zo'n USB set. Achter in je kofferbak aansluiten op de plek waar je CD-wisselaar normaal hoort. 6 Directories op je USB maken en je radio denkt dat er een 6 CD-wisselaar zit
ebayquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:00 schreef lezzer het volgende:
Weet iemand een site waar ik makkelijk prijzen van onderdelen (nieuw) kan vinden?
* lezzer moet een nieuwe katalysator is ze bang...
Voor een iPod heb je een radiozender. Voor USB sticks is er misschien ook zoiets. Je kunt dan je gewone radio gebruiken om je iPod te luisteren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:52 schreef Mikkie het volgende:
Ja daar had ik ook over gelezen ja. Nadeel is alleen dat zes dirs wel een beetje weinig is. Heb een USB-stick met 1.500 nummer erop dus dan scroll je je suf. Vandaar dat iets meer keuzemogelijkheden wel prettig zouden zijn. Vooral omdat die GROM in de kofferbak ligt en je dus niet zomaar even USB-sticks verwisselt.
quote:
link: http://s72.photobucket.com/albums/i183/rivalprd/bmw/Cars/quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:38 schreef rival het volgende:
Ga weer volledig E30 door het leven.
E30 330i, E30 325i, E30 325e, E30 316i!
Hey, die ken ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:11 schreef Alicey het volgende:
Hier overigens een gestolen afbeelding van de E36 van SingleCoil:
[ afbeelding ]
Foto's van de E34 volgen nog wanneer het een keer licht genoeg is, de camera's opgeladen zijn en ik snap hoe ze werken.
wel toevallig ja. iemand heeft jullie auto zien staan. die kwam vanmorgen naar mij toe of ik zo een auto voor hem kon gaan zoekenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:17 schreef Alicey het volgende:
Ik heb een donkerblauwe E34 staan, maar die doe ik niet weg.
Vandaar dus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:19 schreef rival het volgende:
wel toevallig ja. iemand heeft jullie auto zien staan. die kwam vanmorgen naar mij toe of ik zo een auto voor hem kon gaan zoeken![]()
Te groot als in te krap of te groot als in dat de E30 naar de kinderen gaat?quote:hij rijdt E30 maar de kinderen worden te groot voor achterin zegtie
te krap, als ik de E34 voor een leuk bedrag kan vinden dan hou ik er een E30 aan overquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vandaar dus.
[..]
Te groot als in te krap of te groot als in dat de E30 naar de kinderen gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |