Je kan bij realoem.com kijken, daar zitten alle originele BMW onderdelen op met de dealerprijzen (weliswaar in dollars) maar zo heb je een idee ongeveer wat het kost, zodat je in de gaten krijgt of je niet te veel ergens betaalt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:00 schreef lezzer het volgende:
Weet iemand een site waar ik makkelijk prijzen van onderdelen (nieuw) kan vinden?
* lezzer moet een nieuwe katalysator is ze bang...
Een cd-wisselaar hoef ik sowieso niet, maar ik weet dus ook niet of de kabelvoorbereiding er ligt. Dat schijnt in Duitsland niet standaard ingebouwd te zijn. Wordt van de week dus kijken. Wat ik op bmwportal.nl lees is dat een CD-knop dezelfde functie heeft als de mode knop, dus dat moeten we ook nog maar even aanzien. E.e.a. is wel een aantrekkelijke optie om zodoende het interieur mooi en straks te houden. Alleen dat inbouwen is niet m'n sterkste kant en moet ook uitkijken dat ik de ingebouwde Parrot niet verklootquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:19 schreef Xtr3mE het volgende:
Zover ik weet heb je een Business radio met MODE knop nodig om een cd wisselaar OF een Dension gateway in dit geval aan te sluiten. Beide gaat volgens mij niet.
Tnx. Ik zie dat 'ie doet in cd-wisselaars, maar hij weet dus ook wat van alternatieve oplossingen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:18 schreef k_man het volgende:
Je moet even contact opnemen met de kerel achter deze site: www.rentier.nl
Geen CD-wisselaars, maar dingen waarvan je radio denkt dat ze dat zijn. Stiekem is het een mp3-speler met SD-kaartje.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:24 schreef Mikkie het volgende:
Tnx. Ik zie dat 'ie doet in cd-wisselaars, maar hij weet dus ook wat van alternatieve oplossingen?
Tnx! Hou het zeker in gedachten tot ik de bak in NL heb (komende donderdag als het goed isquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Geen CD-wisselaars, maar dingen waarvan je radio denkt dat ze dat zijn. Stiekem is het een mp3-speler met SD-kaartje.
Hier post ie ook mee, onder de naam BMtouring. Ik weet niet of er iets tussen staat wat voor jou relevant is, maar anders vraag je het gewoon aan hem via z'n site.
Ja daar had ik ook over gelezen ja. Nadeel is alleen dat zes dirs wel een beetje weinig is. Heb een USB-stick met 1.500 nummer erop dus dan scroll je je sufquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:48 schreef lenticularis het volgende:
GROM Audio heeft ook zo'n USB set. Achter in je kofferbak aansluiten op de plek waar je CD-wisselaar normaal hoort. 6 Directories op je USB maken en je radio denkt dat er een 6 CD-wisselaar zit
ebayquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:00 schreef lezzer het volgende:
Weet iemand een site waar ik makkelijk prijzen van onderdelen (nieuw) kan vinden?
Voor een iPod heb je een radiozender. Voor USB sticks is er misschien ook zoiets. Je kunt dan je gewone radio gebruiken om je iPod te luisteren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:52 schreef Mikkie het volgende:
Ja daar had ik ook over gelezen ja. Nadeel is alleen dat zes dirs wel een beetje weinig is. Heb een USB-stick met 1.500 nummer erop dus dan scroll je je suf. Vandaar dat iets meer keuzemogelijkheden wel prettig zouden zijn. Vooral omdat die GROM in de kofferbak ligt en je dus niet zomaar even USB-sticks verwisselt.
quote:
link: http://s72.photobucket.com/albums/i183/rivalprd/bmw/Cars/quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:38 schreef rival het volgende:
Ga weer volledig E30 door het leven.
E30 330i, E30 325i, E30 325e, E30 316i!
Hey, die ken ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:11 schreef Alicey het volgende:
Hier overigens een gestolen afbeelding van de E36 van SingleCoil:
[ afbeelding ]
Foto's van de E34 volgen nog wanneer het een keer licht genoeg is, de camera's opgeladen zijn en ik snap hoe ze werken.
wel toevallig ja. iemand heeft jullie auto zien staan. die kwam vanmorgen naar mij toe of ik zo een auto voor hem kon gaan zoekenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:17 schreef Alicey het volgende:
Ik heb een donkerblauwe E34 staan, maar die doe ik niet weg.
Vandaar dus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:19 schreef rival het volgende:
wel toevallig ja. iemand heeft jullie auto zien staan. die kwam vanmorgen naar mij toe of ik zo een auto voor hem kon gaan zoeken![]()
Te groot als in te krap of te groot als in dat de E30 naar de kinderen gaat?quote:hij rijdt E30 maar de kinderen worden te groot voor achterin zegtie
te krap, als ik de E34 voor een leuk bedrag kan vinden dan hou ik er een E30 aan overquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vandaar dus.
[..]
Te groot als in te krap of te groot als in dat de E30 naar de kinderen gaat?
Heb je er nog eentje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
te krap, als ik de E34 voor een leuk bedrag kan vinden dan hou ik er een E30 aan over
maak ik die weer apk waardig (als ie dat niet is) en verkoop ik hemquote:
Waarom ook niet. Jij vermaakt je, anderen kopen weer APK-waardige auto's en in de tussentijd heb je keuze waar je in rijdt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:40 schreef rival het volgende:
maak ik die weer apk waardig (als ie dat niet is) en verkoop ik hem![]()
zo vermaak ik me elke keer wel weer
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:11 schreef Alicey het volgende:
Hier overigens een gestolen afbeelding van de E36 van SingleCoil:
[ afbeelding ]
Foto's van de E34 volgen nog wanneer het een keer licht genoeg is, de camera's opgeladen zijn en ik snap hoe ze werken.
Probeer als het even kan trouwens in Duitsland te bestellen. Daar is meer aanbod en doorgaans is het goedkoper dan in Nederland.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Thanks voor de onderdeeltips trouwens!![]()
Punt is dat ik het niet zelf ga doen, dus of mijn monteur daar zin in heeft weet ik nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Probeer als het even kan trouwens in Duitsland te bestellen. Daar is meer aanbod en doorgaans is het goedkoper dan in Nederland.
Als ik iemand zijn auto ga fixen dan hoeft diegene echt niet aan te komen met: je moet daar en daar de onderdelen bestellen daar is het goedkoper... want ik bestel natuurlijk gewoon bij mijn leverancier... (en die is goedkoopquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Punt is dat ik het niet zelf ga doen, dus of mijn monteur daar zin in heeft weet ik niet
Kun je niet gewoon vragen wat je moet bestellen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Punt is dat ik het niet zelf ga doen, dus of mijn monteur daar zin in heeft weet ik niet
Nouja, jij doet het natuurlijk ook vaak genoeg om te weten waar je moet zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik iemand zijn auto ga fixen dan hoeft diegene echt niet aan te komen met: je moet daar en daar de onderdelen bestellen daar is het goedkoper... want ik bestel natuurlijk gewoon bij mijn leverancier... (en die is goedkoop)
of je brengt onderdelen mee of je krijgt de onderdelen die ik bestel
bestel alles via de zaak heb gewoon een vaste leverancier... en als iemand origineel wilt rij ik naar de bmw om de hoekquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:09 schreef Alicey het volgende:
Nouja, jij doet het natuurlijk ook vaak genoeg om te weten waar je moet zijn.
Dat maakt het makkelijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:12 schreef rival het volgende:
[..]
bestel alles via de zaak heb gewoon een vaste leverancier... en als iemand origineel wilt rij ik naar de bmw om de hoek
klopt, ben dan ook erg blij dat dat via mijn maatje kan.... ik ben natuurlijk maar kantoorpikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:13 schreef Alicey het volgende:
Dat maakt het makkelijk.Maar als particulier is het toch al lastiger om voor een redelijke prijs aan onderdelen te komen.
Tja, daar ga je al. Normale kantoormensen zijn gewoon het bokje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:15 schreef rival het volgende:
klopt, ben dan ook erg blij dat dat via mijn maatje kan.... ik ben natuurlijk maar kantoorpik
Die dingen zijn uber duur!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:00 schreef lezzer het volgende:
ze zouden mensen moeten bannen voor het geven van waardeloos advies....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Die dingen zijn uber duur!!
Waarom laat je er geen holle buis tussen lassen of de kat leeg slaan?
Heb je +1 vermogen & +1 verbruik wat omlaag gaat..
Zolang je auto gezond is en niks heeft dan zal er bij de CO ook weinig uitmaken met APK
Of ouderwetse pek en veren..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:47 schreef rival het volgende:
ze zouden mensen moeten bannen voor het geven van waardeloos advies....
Hoezo dat..?? Kraam ik onzin uit dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
ze zouden mensen moeten bannen voor het geven van waardeloos advies....
Maar jij rijdt geen E39.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Hoezo dat..?? Kraam ik onzin uit dan?
Geen een van mijn auto's hebben katalysatoren meer er onder..
Allemaal er onder gehaald of leeggehaald..![]()
Dankjewel! en ik probeer niet te happenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:00 schreef Anne het volgende:
rival en SingleCoil ook aangepast in de OP.
En ik lees weer even mee, voordat jullie over de schreef gaan.
Haha, fail!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:00 schreef Anne het volgende:
rival en SingleCoil ook aangepast in de OP.
quote:En ik lees weer even mee, voordat jullie over de schreef gaan.
de meeste auto's zullen na het verwijderen van de kat een verkeerde CO hebben en dus niet door de apk komen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoezo dat..?? Kraam ik onzin uit dan?
Geen een van mijn auto's hebben katalysatoren meer er onder..
Allemaal er onder gehaald of leeggehaald..![]()
Ik snap je punt niet.. Wat origineel is moet er ook weer onder liggen ofzo?
Nee, wel 2 e36's 6 pitters en een uno + Ibiza.. Ik snap het ff niet waar jullie heen willenquote:
Voor een E39 gelden strengere emissie-eisen, omdat deze standaard geleverd worden met katalysator.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:07 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee, wel 2 e36's 6 pitters en een uno + Ibiza.. Ik snap het ff niet waar jullie heen willen![]()
Maar je komt er niet meer mee door de APK.quote:Ik gaf gewoon advies om je kat er helemaal onderuit te halen als ie kapot is.. Zo druk je de kosten omlaag + je verbuik neemt af terwijl je vermogen ietsjes toeneemt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |