Que? De linkjes in de namen doen het toch gewoon goed?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:10 schreef k_man het volgende:
Ah, mooi. Nu nog de linkjes in de namen.
Wat ik heb begrepen willen ze van de naam een link maken, die doorlinkt naar een foto van diegene zijn/haar bimmer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Que? De linkjes in de namen doen het toch gewoon goed?
Mozes, moet ik dat allemaal gaan doen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen willen ze van de naam een link maken, die doorlinkt naar een foto van diegene zijn/haar bimmer.
Jij had de lapo...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mozes, moet ik dat allemaal gaan doen?
Lever maar wat foto's aan dan...dan zet ik ze in de namen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
1 |
Ja en kan de persoon die de OP heeft gemaakt even het andere linkje overnemen van me wat in het vorige topique stond? Dus met de andere foto.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:10 schreef k_man het volgende:
Ah, mooi. Nu nog de linkjes in de namen.
http://farm5.static.flickr.com/4149/4843667929_54fda2fde2_b.jpg dusquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:42 schreef tha_rizzo het volgende:
Ow en de mijne doet hij niet.
Luie HaarbalJa, geef je pic dan harry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is nu verkocht, hij heeft nu een Range Rover, maar nu heeft me maat een heeeerlijke 635CSI uit 1980 gekocht, wat een bak!
Hier wat foto's:
Echt een super auto
[ Bericht 11% gewijzigd door Row-1 op 14-08-2010 11:06:27 ]
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:29 schreef Row-1 het volgende:
ik poste hier een tijd geleden een foto van de 5-serie van me broer,Mooi dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is nu verkocht, hij heeft nu een Range Rover, maar nu heeft me maat een heeeerlijke 635CSI uit 1980 gekocht, wat een bak!
Hier wat foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt een super auto
![]()
Donequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:00 schreef oYo het volgende:
Konden die plaatje nou niet wat kleiner??
Nicequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:32 schreef Mikkie het volgende:
Ik hoor er binnenkort ook helemaal bij. Vanmorgen deal gesloten voor een E46 320d. Alleen door al het gedoe met importeren duurt het nog wel even voor ie op kenteken staat
Heuj, Duitse auto = duitse termen!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:32 schreef Mikkie het volgende:
Ik hoor er binnenkort ook helemaal bij. Vanmorgen deal gesloten voor een E46 320d. Alleen door al het gedoe met importeren duurt het nog wel even voor ie op kenteken staat
PFL. Te veel gelezen over problemen met de 150pk turbo van de FL. Laatst nog een horrorstory van iemand die drie turbo's versleten had binnen 60k... Heb dus de relaitef veilige keuze gemaaktquote:
Ik vind het juist wel comfortabel rijden, dus dat scheeltquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:33 schreef YoshiBignose het volgende:
Tja, de (N)FL is wel sneller en zuiniger, maar er zijn inderdaad wel erg veel rampverhalen daarover. Tja, ik heb ook nog even naar de 320d gekeken maar toch maar voor benzine gegaan. Achteraf misschien niet zo'n slimme keus met 40.000 km in een jaar, maar ik heb echt niks met diesels. Het klinkt niet mooi en het rijdt niet lekker, maar ja het was wel stukken goedkoper geweest. Ach ja, ik had ook een Lupo 3L kunnen rijden was ik nog goedkoper uit geweest...
Hoezo? In de OP staan toch ook allebei mijn auto's?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:10 schreef Maharbal het volgende:
Ik gebruik de eerste, tenzij je ze ergens samen neergooit.
ik denk dat ie 1 link per naam wilt ivm teveel werkquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoezo? In de OP staan toch ook allebei mijn auto's?
Ik heb geen E36 meerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:47 schreef Maharbal het volgende:
• rival, E30 325i, E30 325e, E30 328i, E36 318i
Wanneer komt er wel een E36 weer dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb geen E36 meer![]()
Ga weer volledig E30 door het leven.
E30 330i, E30 325i, E30 325e, E30 316i!
Ik denk nooitquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:15 schreef Turquaz52 het volgende:
Wanneer komt er wel een E36 weer dan?
Beter, hou jij het maar op de E30quote:
Zrce beach hebben we inderdaad ook een paar keer aangedaan. De auto heeft nu in 1 maand tijd ruim 7.000km gedaan en blijft vrolijk zonder problemen rondtuffenquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:32 schreef Xtr3mE het volgende:
Hé daar ben ik dus ook geweest (Zrce) met de bimmer !
Leuke manier om je auto te leren kennen, 4800 km's roadtrip.
Ik welquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:27 schreef Maharbal het volgende:
Ja, nu kan ik de link niet meer editten mensen
Ik wil ook!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |