Tja ik doe het ook liever zelf maar toen mijn vriend zag dat de tranen over mijn wangen gingen hoefde ik niets meer te vragen en hielp hij gelukkigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:57 schreef freecell het volgende:
Noh Merel...
Goed dat je het dan even uit handen geeftDat heb ik echt moeten leren!
Mooi!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:28 schreef freecell het volgende:
Die wijkmedewerker bij ons in de wijk is een tof mensVoorstander van borstvoeding (itt de cb-arts
maar dat is sowieso iemand om te negeren
) en voorstander van Rapley en van 'vooral je eigen gevoel volgen!'
Je gaat haar vast leuk vinden
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:52 schreef freecell het volgende:
Weet ik
Kan ik niet heen helaas, anders ging ik mee
Maar mijn buuf van twee huizen verder gaat wel
Leuk is dat inderdaad, ook kaartjes van mensen krijgen waarvan je het helemaal niet verwacht.. geen enkel dubbelkaartje gekregen ook. Heb ook wel een aantal kaartjes gekregen met een pakje of sokjesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:24 schreef pessie het volgende:
Oh ja, genieten/genoten jullie ook zo van al die kaartjes in de bus.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:13 schreef pessie het volgende:
Trouwens, Nikki of een moderator. Zou Nathan in de lijst mogen? 27-7-2010.
Done...quote:
Vanaf de geboorte,dus ik denk dat je ze voor Emmaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:03 schreef Keshet het volgende:
Guess, vanaf welke leeftijd / gewicht mag je die druppels gebruiken? (Hier een muppetje wat er misschien ook wat aan heeft.)
Tja het is een beetje dubbel, qua tijd is het heel hard gegaan, maar als ik terug kijk naar wat we allemaal al meegemaakt hebben, dan is het ook wel weer een tijdje geleden. Maar ik moet zeggen dat ik alles ook heel bewust probeer mee te maken. Maar het gaat wel veel te hard, met name de afgelopen 2 maanden heeft ze zich zo hard ontwikkeld!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:41 schreef leonieke het volgende:
Sindell, nog een weekje en dan is Laura al een grote babyIk vond het altijd zo 'stom' dat iedereen mij zei dat het allemaal zo vlug gaat en dat je zo moet genieten, maar kan na 5 maand alleen maar zeggen dat het cliché zo echt is. Ervaar jij het ook zo?
Ik heb de eerste dagen na de bevalling geroepen: ik wil er meer, maar die adopteren we welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik zou zo weer zwanger willen zijn. maar had ook een makkelijke zwangerschap![]()
maar eerst maar van floris genieten. over een jaar kijk k wel verder.
bevallen vond k een hel op dat moment, achteraf valt t hartstikke mee.
maar weet nu wel 100% zeker dat k er nog minimaal 1 wil
Mij hebben ze altijd gezegd: "je moet aanvaarden wat de mensen jou aanbieden" en "een gegeven paard kijk je niet in de bek"quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
leonieke, jij had een ruggeprik toch
ik had geen pijnstillingmocht niet
Dat gevoel herken ik wel,niet dat ik nu behoefte heb aan een beurse en toegetakelde onderkant,maar de laatste weken van m'n zwangerschap was zo raar,toen ook nog een rare bevalling die uiteindelijk toch ook nog een ks werd.Ik mis wel het gevoel van het "gewoon" bevallen.Heb 23aug gesprek met de gynecoloog en controle ben benieuwd wat ze zeggen over een eventueel volgende zwangerschap en bevalling ivm de keizersnede.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik vind het echt zooooo jammer dat ik een keizersnede heb gehad. Dat gevoel lijkt alleen maar sterker te worden
Ah, hij heeft ook wel dikke billetjes (heeft hij iets van zijn moeder, zijn het de billenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:44 schreef CrazyPrincess het volgende:
Gewoon een tenger ventje zo te zien. Die moeten er ook zijn
Ik ben zo benieuwd naar de meting bij het volgende cb-bezoek. Dat is over 2,5 week en dan is ze al ruim 10 weken
Ik voel me ook goed over m'n zwangerschap en m'n olifantendracht, maar het lijkt vooral iets biologisch dat die keizersnee me dwars zit. Mijn lichaam geeft gewoon aan dat er iets niet klopt. Heel irritant, maar gaat vast wel overSnel een tweede en dan wel volgens de gewone weg
![]()
groot gelijk heb je hahaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mij hebben ze altijd gezegd: "je moet aanvaarden wat de mensen jou aanbieden" en "een gegeven paard kijk je niet in de bek"
En ik die niet durf tegenspreken... tjah, ik heb me helemaal laten gaan![]()
(maar die eerste 3cm hebben in mijn ogen lang genoeg geduurd![]()
)
Ah, goed om te horen dat ik niet de enige benquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:47 schreef Guess. het volgende:
[..]
Dat gevoel herken ik wel,niet dat ik nu behoefte heb aan een beurse en toegetakelde onderkant,maar de laatste weken van m'n zwangerschap was zo raar,toen ook nog een rare bevalling die uiteindelijk toch ook nog een ks werd.Ik mis wel het gevoel van het "gewoon" bevallen.Heb 23aug gesprek met de gynecoloog en controle ben benieuwd wat ze zeggen over een eventueel volgende zwangerschap en bevalling ivm de keizersnede.
Ik ben gister trouwens weer voor het eerst ongi geworden.Ik heb het gevoel dat ik echt last/pijn heb van het litteken op m'n baarmoeder,auw.
Mmmmmm, lekkere spekbillenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, hij heeft ook wel dikke billetjes (heeft hij iets van zijn moeder, zijn het de billen)
En altijd leuk die metingen![]()
Gaan we dan weer samen zwangeren?Of wil je er echt heel snel voor gaan?
Raar dat niemand dat nog zegt als je bijna 30 bent, maar als je een baby bent vindt iedereen het mooi en tof en leukquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:54 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Mmmmmm, lekkere spekbillen
Deal... Ik pm je wel nog eens. Kunnen we onze agenda's eens samen leggenquote:Ik ga sowieso het komende jaar niet bewust weer zwanger worden i.v.m. de keizersnee. En daarnaast heb ik nog geen idee of ik wel een tweede wilMaar mocht het gaan gebeuren... samen eerst weer IUI/terugplaatsing doen?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
hmz ook een bijzondere dag vandaag: een jaar geleden besloten we voor een baby te gaan...en nu ligt er gewoon een ventje van 3,5week naast me te slapen. mijn zoon
(lekker tactisch moment ook met de post van cp boven mij, sorrymaar dacht er opeens aan)
Hmmm... goed punt... hoewel ik wel van wat spek aan een man houquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Raar dat niemand dat nog zegt als je bijna 30 bent, maar als je een baby bent vindt iedereen het mooi en tof en leuk
[..]
Deal... Ik pm je wel nog eens. Kunnen we onze agenda's eens samen leggen![]()
(en het komende jaar gaat hier ook niet lukken, hoor)
Ik ga moeten passen. Heb dan al een vergadering staanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik ga de terugplaatsing op 12 juni 2011 plannen. Doe je mee?
Ik moet er voorlopig ook nog niet aan denken. Eerst maar eens zien hoe het ons met 1 kind vergaatquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ga moeten passen. Heb dan al een vergadering staan![]()
(nee, ik denk niet dat we voor volgende zomer al een voet gaan binnen zetten in het CRG... maar ik ben al blij dat P. het wel al wil overwegen om volgende zomer bv een afspraak te maken voor het startgesprek)
Er zijn bij ons al momenten geweest dat ik dacht: "ah, een tweede zou er wel bij kunnenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:12 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik moet er voorlopig ook nog niet aan denken. Eerst maar eens zien hoe het ons met 1 kind vergaat
Maar ik ben blij te weten dat ik nooit meer een IVF ga hoeven ondergaan. Als we voor een tweede gaan maken we de eskimo's op en mocht het daarmee niet lukken dan is het wat ons betreft klaar en houden we het bij eentje. Dat betekent dus wel een hoop vieze kutpillen, maar (bijna geen) spuiten en overstimulaties meer
Dat denk je over een jaar welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:40 schreef freecell het volgende:
Nou, eerst 4,5 maand krijsen en nu nog steeds niet echt goed slapen.
Er is NIKS aan mij die denkt 'wow, dit is voorbij voor je het weet'
Ja, die allemaal wel inderdaadquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:45 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat denk je over een jaar wel
Hier zijn ook alle cliché's wel waar eigenlijk. Het gaat allemaal snel. Ook het gevoel dat je hebt tijdens de zwangerschap: ik? een baby? welnee johEn dan na de bevalling: zat jíj in mijn buik? met het bijbehorende gevoel dat het nooit anders is geweest...
Overlopen van trots als andere mensen jóuw kind ook tof vinden. Overlopen van liefde als je zo'n brede smile krijgt of als je naar je slapende kind kijkt...
Heel herkenbaar
ik zie ook de positieve dingen wel. Ik vind het alleen niet snel gaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:45 schreef ymme het volgende:
Dat kan ik mij enigsinds voorstellen.
Maar het word beter! En het is toch ook wel leuk.
Probeer toch ook de positieve dingen te zien.
Voor jouw hoop ik dan dat het snel een paar maanden verder is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, die allemaal wel inderdaad
[..]
ik zie ook de positieve dingen wel. Ik vind het alleen niet snel gaan
Spreken we dan anders af in de wachtzaal in Jette?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
CP, Leo, Orea, ik doe ook mee hoor!Terugplaatsing op 12-6! alleen heb ik ff niets in de vriezer liggen dus wordt het een echt ICSI'tje... ach ook een makkie, ik deed het fluitend vorig jaar. Ach we zien wel hoe het loopt.
Dat vond ik ook wel een leuk iets. En vooral omdat het er de laatste twee dagen zo nog met één 'draadje' aanhing. En ik peuter al graag aan zo'n dingen, dus heb me echt moeten inhoudenquote:Orea, fijn dat het stompje eraf is. Op een gegeven moment stok dat ding echt naar rottend vlees bij Lisa!
Het is The Dark Force...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:51 schreef leonieke het volgende:
En kan iemand me uitleggen waarom ik naar K3 en het ijsprinsesje zit te kijken terwijl Thomas boven in zijn bed ligt te slapen?![]()
WTF happened with me?
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:00 schreef Orea het volgende:
als ik haar neusje zie: lief klein konijntje heeft een vliegje op zijn neus
(en echt waar ik het vandaan haal)
Ik vrees ervoorquote:Komt niet meer goed he?
Misschien start jij best net een maandje of twee later dan wij héquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
dus over een jaar moeten we hier weer een baby gaan maken dus
wil wel met jullie meezwangeren natuurlijk
Ja! Die was om 06.00 wakker, heeft een fles gedronken, geslapen tot 10 uur, weer een fles gedronken, gespeeld en ligt nu in haar bed te slapen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:53 schreef Muks het volgende:
is er al iets bekend van Emma ? (van Keshet)
dank jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:17 schreef Keshet het volgende:
Simmu, gefeliciteerd met je grote draakje!![]()
Hoe is het gisteren gegaan? (Als je dat wilt delen that is.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb ff een vraagje. als je ravi aan zijn handjes omhoogtrekt kan hij zijn hoofd meenemen, maar alleen als hij zijn voetjes ergens aan af kan zetten. hebben meer kindjes dat? paar weken terug probeerde de kinderarts het ook, toen nam hij zijn hoofd niet mee en die zag daar geen enkel probleem in hoor, dus veel zorgen heb ik niet, maar ik vond het wel raar. mijn ma ontdekte het gister bij toeval. en ik dus maar denken dat hij het niet kon
[ Bericht 1% gewijzigd door simmu op 06-08-2010 13:14:40 ]Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Het is een betaalde opdracht, dus wie weet is jou kindje straks beroemd.quote:Voor een tvcommercial van Zwitsal zijn wij op zoek naar new born baby's. Van circa 1 maand oud.
Mail foto en telefoonnummer naar liesbeth@moederannecasting.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Done...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:11 schreef Webcrowler het volgende:
Trouwens, mag Lara ook in de OP?
Ze is ook geboren op 11 juli 2010!
Maar dit vind ik dus bijna nooit!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:08 schreef leonieke het volgende:
Maar idd, die glimlach als je in de kamer komtNog elke keer is het goosebumps bij mij
![]()
Ook al weer bijna een grote babyquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar dit vind ik dus bijna nooit!
Ik vind altijd een jongetje wat net gestopt is met huilen/krijsen en dikke tranen in zijn ogen. Pas als ik hem oppak, dan legt hij zijn hoofd in mijn nek en dan na enkele seconden kijkt ie me aan en begint breeduit te lachen...
Het zal ooit wel goed komen
ik ga aardappelsalade maken voor de bbq van vanavond.
Nog een paar nachtjes slapen en onze man kan ook mee gaan snoepen van fruit en groenten
Dit is best normaal hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:39 schreef Webcrowler het volgende:
Pff wat een heerlijk kinderen zeg..
Lara krijgt rond half 12 haar laatste voeding en dan gaat ze naar bed, dan word ze of om half 3 of half 4 wakker, krijsend van de honger en dan na de voeding slaapt ze door tot half 7 of half 8.
Elke nacht hetzelfde, we hebben al geprobeerd om haar over dag iets langer/vaker wakker te houden en om de laatste voeding fles voeding te doen. Maar dat helpt allemaal niets.
Sta soms echt als een zombie op mn werk achter de drukpers...
Ow, maar de dikke tranen, daar trekken wij ons niets van aan. Thomas weent altijd met dikke tranenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik vind altijd een jongetje wat net gestopt is met huilen/krijsen en dikke tranen in zijn ogen. Pas als ik hem oppak, dan legt hij zijn hoofd in mijn nek en dan na enkele seconden kijkt ie me aan en begint breeduit te lachen...
Nog een paar nachtjes slapen en onze man kan ook mee gaan snoepen van fruit en groenten
Hey heb ik dat getikt?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Bij Dewi, onze eerste dochter was het heel anders hoor. Die sliep vanaf nacht 3 al door en doet ze nu, 3,5 jaar later nog steeds!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:44 schreef ymme het volgende:
[..]
Dit is best normaal hoorZe is nog geen maand oud.
De eerste komende 15 jaar zal uitslapen er niet meer in zitten hoor
Het is meer dat we dit niet gewend zijn. Wat ik hierboven al zei, Dewi sliep gewoon goed door.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:09 schreef leonieke het volgende:
Webcrowler als je terug leest naar ergens eind maart/begin april zal je van mij zelfs een post zien dat ik samen met Thomas zat te wenen en P. met twee treurwilgen zat opgescheept midden in de nacht. Ik kon niet meer op dat momentOnze nachtvoedingen duurden gemiddeld 1 uur, die nacht meer dan 2 uur een krijsende baby van de krampen (en die krampen begonnen bij ons soms rond 18u en bleven maar duren).
Lara is nog maar één maand oud, het is moeilijk vergelijken met baby's van 5 maand ofzo (maar ik heb hier soms ook wel gezeten van: "oh dat wil ik ook)
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey heb ik dat getikt?
Maar dat koppie in je nek is ook altijd wel schattig
Sowieso gaat Florian kopjes geven als hij moe is
Ik kan je voorbeelden geven waar je niet goed zou van zijn over verschillen tussen twee kinderenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:47 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Bij Dewi, onze eerste dochter was het heel anders hoor. Die sliep vanaf nacht 3 al door en doet ze nu, 3,5 jaar later nog steeds!
[..]
Het is meer dat we dit niet gewend zijn. Wat ik hierboven al zei, Dewi sliep gewoon goed door.
Je kan ze natuurlijk niet meer elkaar vergelijken (het zijn ook 2 totaal andere meiden), maar door Dewi zijn we gewoon verwend
Dat zou inderdaad een wonder zijn!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
En twee kinderen als Dewi die van nacht 3 doorslapen... tjah, het moet al een wonder zijn als je er zo twee hebt![]()
Pessie, er is hier geen CB in het centrum dus moet ik naar Vinkhuizen. Selwerd kom ik ook niet zo snel en zo'n bvcafé spreekt met ook niet echt aan. Wat een mooie luiertas met bijpassen boxkleedquote:Mereltje, ik ga naar de vensterschool in Selwerd/Paddepoel. Normaal gesproken op loopafstand maar ik wil zelf het lopen weer rustig opbouwen zodat straks mijn bekkenklachten volledig over zijn. Al is het echt al veeeeel minder. Dus daarom maandag met manlief met de auto. Wat vreemd dat jij naar Vinkhuizen moet! Ik had begrepen dat CB's altijd op loopafstand moeten zijn . Kom je anders ook een keer naar het bvcafé in Selwerd?
Misschien een TR plaatsenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Leo, jammer dat ik de OP niet meer aan kan passen... anders had ik 'm er gelijk ff bijgezet. Je bent een internetbaby of je bent het niet hè!
ja hè? Ik was er zelf ook verbaasd over maar er was echt een heel stuk banaan wegquote:
Zou een beetje dubieus voor een meisje zijn denk ikquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:53 schreef freecell het volgende:
Juh, geniaal shirt
Via hierop de kop getikt
Jaha, want ze hebben al heel snel in de gaten hoe ze je moeten manipuleren om hun zin te krijgen hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:57 schreef Guess. het volgende:
Freecell & Asyniur wat een schatjes![]()
Ik vind het zo'n gezeur van dat verwennen,ik heb m'n ventje heeel veel bij me en als ie huil ga ik er heen,niet dat ie niet mag huilen maar laat em echt niet zo lang huilen totdat ie overstuur is.Laatst zij er iemand tegen me dat we em verwennen.Hij word morgen 6wkn,nou jaaaa zeg!!!
Wat goed zegquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:06 schreef freecell het volgende:
En iedereen over dat s(overigens geweldige shirt) hirt....
MENSEN, MIJN MINI-BABY ZIT!!!! heel lang! Helemaal zelf!
En ik ben woest trots
Dat manipuleren duurt echt tijden voor ze dat doorhebben inderdaadquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Jaha, want ze hebben al heel snel in de gaten hoe ze je moeten manipuleren om hun zin te krijgen hoor![]()
Lijkt me niet meer dan logisch dat zo'n jong kind huilt. Is ongeveer zijn enige manier om te kunnen communiceren![]()
Oeh lekkerquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:05 schreef Guess. het volgende:
Hier word overal door heen geslapen tv,stofzuiger,muziek,hard praten,vanmiddag op een drukke verjaardag....zo makkelijk![]()
Hopelijk blijft dat zo....
quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:04 schreef Shandaly het volgende:
Welkom Flugel!
En beterschap met Mart, Ymme. Het lijkt me heel vervelend zo eigenlijk. MIsschien zou het zelfs fijner voelen als ie wel koorts had, dat je tenminste zeker wist dat ie 'gewoon' ziek is, en dat het zo over is (evt. na een doktersbezoekje of medicijnen)
'k moet toch nog even een fotootje kwijt van ons fotomodelletje hoor:
[ afbeelding ]
Dit is van twee weken geleden, bij de bekende V&D fotograaf. We hadden er een bon voor, anders was ik waarschijnlijk niet eens op het idee gekomen nu al foto's te laten maken. Ik dacht dat 12 weken veel te jong was voor zulke foto's. Maar kijk eens wat een modeljongetje!
Dat doen wij ook. Erg handig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:15 schreef simmu het volgende:
oh en in het begin die om de 3 uur voeden: sangdrax en ik wisselden elkaar af. dus de een deed de voeding zo rond 2 uur en de ander die rond 5 uur. dan kan je iig allebei zo'n 6 uur achter elkaar slapen.
Die van mij ligt ook in de box. Hij is 2 maanden oud en behoorlijk geobsedeerd door het licht. Maar langer dan zo'n 20 minuten houdt hij het niet vol. Dan is meneer al verveeld....quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:36 schreef pessie het volgende:
Mijn baby ligt in de box is klaarwakker. Heeft dan wel geslapen van 9 tot 8 met maar 2 voedingen tussendoor
Vanmiddag gaan we hem wegen!
Welkom hier.quote:Die van mij ligt ook in de box. Hij is 2 maanden oud en behoorlijk geobsedeerd door het licht. Maar langer dan zo'n 20 minuten houdt hij het niet vol. Dan is meneer al verveeld....![]()
tandjes!!! Maar als het nog 3 maanden duurt: Succes!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:37 schreef simmu het volgende:
oooooohhh....
we hebben gekwijl en 1 (een!) hele rode wang. ben benieuwd hoelang dat aanhoudt zo af en aan. bij selene duurde die fase toen zo'n 3 maanden ()
dat heeft floris ook iddquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:18 schreef pessie het volgende:
Borizz welkom!
Nikki, geweldige foto's![]()
En mijn kind slaapt. Nadat ik gepost had nog weer ruim een half uur gevoed (was net klaar maar goed) en nu slaapt ie opeens. Hij moest ook nog ergens in bad vandaag. Ik heb de lactatiekundige gebeld of ik ook overdag maximaal 4 uur tussen voedingen mag laten of totdat hij zelf komt. Ik kreeg de assistente, de lactatiekundige belt nog terug. Ik heb het idee dat als ik hem voor de ochtend voeding na 3 uur weer wakker maak dat hij gewoon niet goed wakker is. Hij eet dan gedurende een uur af en toe wat en valt de helft van de tijd in slaap. Na een uur laat hij eindelijk los dan begint hij wakkerder te worden en binnen een half uur smakt hij en hapt hij en begint ie te huilen als ik niet snel genoeg aanleg
.
En ik heb stuwing.
Oeh, spannendquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:55 schreef CrazyPrincess het volgende:
Tandjes(nou ja, het feit op zich dan he, niet de erbij horende frustraties
)
Ik ben alleen. Mijn man en MP zijn voor het eerst een paar uur op stap zonder de melkkoe. Heb gisteravond een enorme berg melk ontdooid en hoop nu echt maar dat het genoeg is. Ik heb namelijk geen idee hoeveel ze normaal gesproken drinkt
Ik vind het niet erg dat ze weg zijn, maar ben wel erg benieuwd hoe het met de voeding gaat
Nou, dat dus!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:23 schreef simmu het volgende:
hmz, hier ook nog geregeld last van rechtsonder bij het litteken (en soms het idee dat er iets in mijn buik schopt). dacht dat het kwam omdat ik gewoon veel te snel veel te veel gedaan had.
had ik al verteld dat ravi al zeker een keer of 4 die hele mobile op zijn koppie heeft gehad omdat dat ding naar beneden keilde wegens juffie drukdrukdruk? hij's echt al heerlijk communicatief aan het worden. dan gaattie echt even woedend mopperen. vanmiddag lag hij in de box en ik hoor hem opeens huilerig doen, ga ik kijken, ligtie met een brede lach een beetje te nep-huilenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:29 schreef Keshet het volgende:
[..]
Nou, dat dus!![]()
Ik heb echt exact hetzelde! Heb zelfs al 2 keer een soort van abces gehad op het litteken, er zit blijkbaar ergens iets niet helemaal lekker.
Dat lawaaimaken lijkt me ook niet erg fijn trouwens.
Ymme, jij bent toch naar de dokter gegaan ervoor? Wat zei die ervan?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:25 schreef CrazyPrincess het volgende:
Is it a bird?
Is it a plane?
No, it's Supermom
Na 2 weken is niezen ook nog not donequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik geloof je meteen simmu....
o trouwens, in de categorie: 'Dingen die je niet moet doen als je doos gehecht is na een bevalling'
Jezelf verslikken
Mijn mannetje is nu na een paar bijvoedingen al een stuk alerter gelukkig. Geeft de burger moeder ook weer wat moed... We hoorden trouwens van de kraamzorg dat we van het ziekenhuis (of de VK bij thuisbevalling) eigenlijk een flesje met suikerwater mee hadden moeten krijgen omdat het heel normaal is dat de borstvoeding niet meteen op gang komt en dan is het suikerwater perfect om de bloedsuikers aan te vullen... Hebben de borstvoeders onder jullie dat ook meegekregen?
sssjttquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:59 schreef Asyniur het volgende:
Leonie, ik ben geschokt!Je mail niet beantwoorden in je vakantie! Hoe durf je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vergeet ook niet de babyblues (met de daarbij horende kraamtranen was het hier bij mijquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef Orea het volgende:
Fluug, ik ervaarde dat nacht 3 na de bevalling het zwaarst was om doorheen te gaan.. Vooral met borstvoeding die maar langzaam op gang komt, je kindje idd versuft zien zijn, gelig, niet meer poepen na de meconium.. spierpijn inderdaad en dan de weinige slaap die erin begint te hakkenvanaf daarna alleen maar stijgende lijn omhoog!
Dus ik hoop ook dat je even een lekker nachtje kunt maken!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
En vergeet ook niet de babyblues (met de daarbij horende kraamtranen was het hier bij mij)
Roep er maar niet opquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
maar dat hoeft niet...
ik.wacht nog steeds op de kraamtranen
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef Orea het volgende:
Nee herken het niet! Zou er even naar laten kijken. Misschien dat er nog een hechting zit die trekt? Hoe ben je geknipt/gehecht? Medio Lateraal geknipt? Doorlopend gehecht?
Ik moet ook naar de huisarts... Had in mijn linkerlies na de ivf-en steeds een onsteking (half in schaamlip, auw ja) en hij zit er weer, groter dan ooit
geen last meer van hechtingen enzo, maar dit is nog erger dan de pijn die ik aan de hechtingen heb gehad
wat een termenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik helemaal niets over gehoord. Heb dan ook geen ontslaggesprek gehad, dus wellicht scheelt dat... Wacht met smart op het verslag eigenlijk...
ow enne, check dit topic => Hidradenitis, ervaringen...Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo net toch een 3,5 aan een stuk geslapen, zalig!! Nu even Willem eten gegeven en dan mag ik nog een 2,5 uur. Gaan we voor, voelen we onszelf morgen vast weer okay!
Ow, hij is helemaal wakker en alert trouwens nu
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Zoontje heet Siebe en was bij geboorte 2800g en 46cm. Twee weken geleden 3740 en 51cm! In 8 weken dus al flink wat aangekomen. Morgen gaat Siebe op voor zijn eerste prik. Ben benieuwd of hij er ziek van gaat worden. Vind het wel zielig: zo'n klein mannetje en dan zo'n grote spuit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:39 schreef Keshet het volgende:
Welkom Borizzz & Zoon! (Hoe heet 'ie en wat zijn z'n specs?) Met z'n moeder ook alles ok?
Tja dat kunnen we wel proberen, maar hij drinkt meestal uit zichzelf in de avond en de nacht al minder. En vannacht zat er 5,5 uur tussen: 23:30 - 5:00 en dan weer om 9:00. Op zich niet onaardig. Misschien dat ik het nog even moet aanzien.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:13 schreef freecell het volgende:
Borizzz: wij hebben de nachtvoeding op een gegeven moment langzaam afgebouwd. Gewoon steeds een beetje minder in de flesDat gaan we straks ook doen met de avondvoeding.
ik ben bezig met een plakboek en daar zie je het heel erg. ikke, selene en ravi (kiro ook trouwens) zijn allemaal van psies dezelfde mal. als ik alle foto's naast elkaar leg zie je mensen puzzelen wie nou wie isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:05 schreef Orea het volgende:
Mijn man zag niet zo dat hij een kloontje heeft gekregen tot we net zijn babyboek erbij hebben gepakt, het is gewoon eng hoe Leia op hem lijkt
Zal straks eens een foto inscannenzelf heb ik amper babyfoto's, dus lastig vergelijken. Zal mijn oom eens vragen...
Zien jullie duidelijk gelijkenissen?
Whaha!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:29 schreef freecell het volgende:
En raad eens wie er vanmorgen best veel wortel in zijn luier had?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* trotse mama is...![]()
Ik wacht nu ook nog op kraamtranen Sonquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
maar dat hoeft niet...
ik.wacht nog steeds op de kraamtranen
oh, ze zijn er in alle maten hoor. zelfs voor prematuurkindjes (ducky beau heeft ze en er is ook iets van little wings. ik heb ze niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef Mereltje het volgende:
Vanaf wanneer mag je een slaapzakje gebruiken? Ik zorg dat het lakentje goed strak om haar heen zit zodat ze de boel niet open schopt.
de ene baby is de andere niet dus alweer geen duidelijk advies mogelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:38 schreef Morretje het volgende:
Een slaapzakje heeft ze wel, maar ze ligt nu naast ons onder een dubbelgevouwen dekentje. Is een enkel slaapzakje van de hema wel dik genoeg, of liever een wat dikkere dan? En met of zonder mouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |