abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85074981
Ik zou inderdaad even bellen Son!
En ja tis drama :') dacht eerst dat het mijn bekken was ofzo :') maar tis echt die ontsteking weer.. Morgen ook maar eens huisarts bellen als ie niet zelf openbarst, hopelijk wil die het even openmaken :X

Leonieke :D jaja ;) :P

Ik ga afsluiten, dametje even lekker in pyjama hijsen, voltanken en hopelijk slaapt ze nu een paar uur door de infacol! Kan ik zelf ook wel gebruiken ;) truste allen :*
pi_85075070
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:23 schreef leonieke het volgende:

[..]

En vergeet ook niet de babyblues (met de daarbij horende kraamtranen was het hier bij mij :@ )
:Y dat was hier inderdaad ook de nacht met de kraamtranen (en daarna de hele dag!) Daarna leek e.e.a. echt op zijn plek gevallen (incl. de bevalling, das best snel toch?) en ging het steeds beter!
pi_85075130
maar dat hoeft niet...
ik.wacht nog steeds op de kraamtranen :')
pi_85075232
ja klinkt niet fijn orea

en weltruste, ik ga ook slapen. heb floris net zijn wieg ingemikt :)
hopelijk slaapt ie een paar uur :)
pi_85075520
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
maar dat hoeft niet...
ik.wacht nog steeds op de kraamtranen :')
Roep er maar niet op :6

Ik denk trouwens dat ik er geen last ging van gehad hebben, moest ik niet alleen in het ziekenhuis hebben gelegen. Toen P. vertrokken was, lag ik vanuit mijn bed naar Thomas te kijken in zijn bedje/bakje en het enige wat ik kon doen was zeggen: "en nu :'( *snik* :'( is papa *snik* weg." Zolang P. er was, ging alles eigenlijk vrij goed :')
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:00:23 #256
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85076747
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef Orea het volgende:
Nee herken het niet! Zou er even naar laten kijken. Misschien dat er nog een hechting zit die trekt? Hoe ben je geknipt/gehecht? Medio Lateraal geknipt? Doorlopend gehecht?

Ik moet ook naar de huisarts... Had in mijn linkerlies na de ivf-en steeds een onsteking (half in schaamlip, auw ja :X ) en hij zit er weer, groter dan ooit :X geen last meer van hechtingen enzo, maar dit is nog erger dan de pijn die ik aan de hechtingen heb gehad :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een termen :o Heb ik helemaal niets over gehoord. Heb dan ook geen ontslaggesprek gehad, dus wellicht scheelt dat... Wacht met smart op het verslag eigenlijk...

ow enne, check dit topic => Hidradenitis, ervaringen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_85082258
staat bij mij in mn verslag flugel ;) in t ontslaggesprek is t niet aan de orde geweest :)

raar dat je je verslag nog niet heb trouwens. bij mij is dat verslag gewoon de rapportage van de verpleegkundige en later ook de arts. wordt daar allemaal in de computer gedaan en dus gelijk uitgedraaid. was ook de overdracht voor verloskundige en kraamzorg
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 05:12:22 #258
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85082442
Een van de redenen dat de bevalling ook zo belabberd ging was het feit dat het zo enorm druk was afgelopen weekend dat het personeel eigenlijk de boel net niet aankon. De assistent die mijn ontslaggesprek zou doen werd ook net tevoren weer weggeroepen voor een spoedkeizersnede, dus vandaar dat dat niet doorging. Voor de kraamhulp en VK was er een briefje met wat losse kreten en het bevallingsverslag zou nog uitgewerkt worden en dan opgestuurd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo net toch een 3,5 aan een stuk geslapen, zalig!! Nu even Willem eten gegeven en dan mag ik nog een 2,5 uur. Gaan we voor, voelen we onszelf morgen vast weer okay!

Ow, hij is helemaal wakker en alert trouwens nu O+
pi_85082598
Jeetje flugel kan me voorstellen dat dat wringt. Ik hoop dat ze er snel mee komen dat is echt belangrijk hoor!

En ken de term maar gelukkig is dat het niet! Tis als het goed is een fistel, ook vervelend maar niet zo erg als hidradenitis!

Ik heb een draak! Eerste gedeelte van de nacht wil ze prima in haar wieg (heeft van 12 tot 3 geslapen) kwam toen voor voeding en sindsdien is het knudde... Liefst ligt ze op mama... Maar die zou zo graag vanaf 3 uur ook nog even slapen ;) zo haar vader maar eens wakker maken dan mag die haar vermaken en dan kan ik nog even snurken!
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 07:08:21 #260
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85082705
Fijn dat ze het in haar wieg eigenlijk wel goed doet Orea, had ze in de baarmoeder trouwens niet ook zo'n overduidelijk ritme? En of het nu een fistel is of hidradenitis, pijnlijk blijft het...

We wachten het verslag gewoon af. Ik merk wel dat de hormonen hun werk al beginnen doen, het ergste 'trauma-gevoel' begint echt al weg te zakken. Heel erg fijn eigenlijk :Y

Ik heb hier Hollands Glorie naast me in bed zitten, Willem en z'n vader... Beiden zien er ook even slaperig en duf uit en daardoor lijken ze wel heel erg op elkaar O+

En de huisdieren hebben vannacht met elkaar overlegd en ons zojuist de uitslag van de vergadering gepresenteerd... Ze vinden dat 'dat kind' maar gewoon weer weg moet omdat ze niet meer aan hun slaap toekomen... :') echt het ligt nog compleet in diepe rust hier, normaal rent het rond deze tijd de deur uit. De hond gaf even een brom toen we vroegen of ie niet naar buiten wilde en de katten draaiden zich nog een keer om.. :D
pi_85082858
Het zit jou niet mee he Orea -O- Hopelijk ben je snel van alle lichamelijke kwaaltjes af.
Lastig dat ze alleen bij mama wil slapen. Maar dat is natuurlijk stiekem ook wel heel lekker *;

flugeltje, ik zou even bellen naar het ziekenhuis en vragen waar het verslag blijft. Dat zijn vaak voor hen administratieve zaken die weinig tot geen prioriteit hebben. Vervelend, maar daar moet je als patient dan bovenop zitten en flink in hun nek hijgen.
Grappig van de huisdieren. Dat heb ik hier niet zo gemerkt :)

Ik had vanmorgen ontplofte tieten. Te weinig gekolfd gistermiddag en MP heeft niet heel lang aan m'n tetten gelurkt voor ze in slaap viel. Maar ik dacht dat ik het wel zou gaan redden zonder kolven 's avonds. Gevolg: mijn pyama zeiknat en twee natte plekken op het laken _O-
MP heeft net tet 1 ontlast en ik heb daarna met wat kolven tet 2 ontlast. Kruip ik na mijn kopje thee nog even lekker in bed, maar dan wel op de plek van m'n man, want om nou op die natte plekken te gaan liggen... :P
pi_85083302
orea zo'n draak had k ook :D
iig eerst goed slapen db dan midden in de nacht klaar wakker zijn en ook echt.niet.willen slapen. en dan na 1,5 uur even drinken en weg was ie dan.
heeft ie.nu niet meer.
vannacht geslapen van half 12 tot 4 en van kwart over 4 tot 8 :D heerlijk!!!

das niet fijn flugel :( kan me voorstellen dat je hun verhaal ook wil weten in zo'n geval. en ook voor de verwerking.

mijn katten vinden floris totaal niet boeiend. of iig iets waar ze uit de buurt blijven :')

cp lekker danontplofte tieten. kan me voorstellen dat je niet in de nattigheid verder gaat slapen :D
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:54:00 #263
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_85084719
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:39 schreef Keshet het volgende:

Welkom Borizzz & Zoon! (Hoe heet 'ie en wat zijn z'n specs? :) ) Met z'n moeder ook alles ok?
Zoontje heet Siebe en was bij geboorte 2800g en 46cm. Twee weken geleden 3740 en 51cm! In 8 weken dus al flink wat aangekomen. Morgen gaat Siebe op voor zijn eerste prik. Ben benieuwd of hij er ziek van gaat worden. Vind het wel zielig: zo'n klein mannetje en dan zo'n grote spuit. :'(

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:13 schreef freecell het volgende:

Borizzz: wij hebben de nachtvoeding op een gegeven moment langzaam afgebouwd. Gewoon steeds een beetje minder in de fles :+ Dat gaan we straks ook doen met de avondvoeding.
Tja dat kunnen we wel proberen, maar hij drinkt meestal uit zichzelf in de avond en de nacht al minder. En vannacht zat er 5,5 uur tussen: 23:30 - 5:00 en dan weer om 9:00. Op zich niet onaardig. Misschien dat ik het nog even moet aanzien.

Infacol lijkt me een uitkomst. Siebe sabbelt lekker eraan en weet dat daarna zijn fles komt. Maar tot wanneer is dit eigenlijk nodig!

@ flugel: sterkte!
kloep kloep
pi_85084892
borizzz, hier hebben we de nachtvoeding laten gaan toen we er een paar keer allemaal doorheen sliepen ;) we dachten: hij wordt vanzelf wel wakker en we horen hem dan wel. niet dus..... 's ochtend om half 6 dan rechtop in bed: "oh nee! we zijn ravi vergeten", die prinsheerlijk gewoon lag te slapen :@
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85084946
Mijn man zag niet zo dat hij een kloontje heeft gekregen tot we net zijn babyboek erbij hebben gepakt, het is gewoon eng hoe Leia op hem lijkt :D

Zal straks eens een foto inscannen :) zelf heb ik amper babyfoto's, dus lastig vergelijken. Zal mijn oom eens vragen...

Zien jullie duidelijk gelijkenissen?
pi_85084957
ik kom jullie gewoon even allemaal een dikke knuf geven!
Ieder voor zn eigen ding! dus bij deze :*

en ik ga vanavond voor het eerst alleen op pad, ga met een stel meiden tapas eten, heb er echt wel zin hoor, maar vind het ook een beetje eng :@
pi_85084958
hier was het feest vannacht. eerst om half 5 draak 1 die wakker schrok en vervolgens (luid, gillen is nog steeds hothothot) ging spelen met als voorspelbaar vervolg dat draak 2 exact hetzelfde deed :( om 6 uur ben ik maar beneden op het terras gaan zitten met koffie.

sterkte net bevallen dames, neem vooral te tijd om lekker mee te tukken met de kleintjes als je de kans krijgt! scheelt een boel. *knufs*
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:15:07 #268
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_85085168
Orea -O- , hoe is het vanmorgen met je ontsteking?

Fluugs, het is ech bikkelen he. Zet em op! En :* .

En ik ga eerst even webcammen met mn moeder en Nathan, wat een uitvinding!
pi_85085206
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:05 schreef Orea het volgende:
Mijn man zag niet zo dat hij een kloontje heeft gekregen tot we net zijn babyboek erbij hebben gepakt, het is gewoon eng hoe Leia op hem lijkt :D

Zal straks eens een foto inscannen :) zelf heb ik amper babyfoto's, dus lastig vergelijken. Zal mijn oom eens vragen...

Zien jullie duidelijk gelijkenissen?
ik ben bezig met een plakboek en daar zie je het heel erg. ikke, selene en ravi (kiro ook trouwens) zijn allemaal van psies dezelfde mal. als ik alle foto's naast elkaar leg zie je mensen puzzelen wie nou wie is :+
pi_85085527
Wat zijn jullie hard gegaan :D

Flugeltje :* Fijn dat willem al wat allerter is.
pi_85085674
Pessie mijn man schrok net toen hij hem zag, ik gaf ineens aan toch liever nog 3 keer te bevallen en toen wilde hij toch wel weten hoe erg het was. Zo de huisarts maar eens bellen..

Wat leuk dat webcammen met je mams, heb je een goede nacht gehad?

Simmu overduidelijk sterke genen dus :D

Ik ga straks naar mijn vriendin, zij is 2 dagen voor mij bevallen van een zoon!
pi_85086397
wat leuk zeg orea :D 2van die kleintjes van even oud!

hmz we zijn dr hier nog steeds niet uit op wie floris lijkt. ogen heeft ie van zijn vader, of iig zijn blik.
verder heeft ie ook wat weg van tim (neefje), van de zijkant vind mn zus hem op mij lijken.
we hebben m goed gemixed ;)
wel slim/goed idee, babyfoto's vergelijken :D
hij gaat wel lichter worden dan k verwacht had volgens mij. mijn blond was sterker dan zijn donker bruin geloof ik ;)

wel fijn dat Leia op dr vader lijkt, is op dat gebied niets fout gegaan :P

pessie, handig webcams idd :Y

klinkt als een fijn nachtje simmu :N
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:03:55 #273
259886 pessie
pi_85086435
Zo, klaar met webcammen. M'n zoon was wakker en ik wilde even met een wakker ventje in de camera staren dus heb mn moeder bij haar werkzaamheden vandaan gebeld :D . Hij ligt nu weer te slapen trouwens.

Hier een hele goede nacht. Om half 11 zijn we gaan slapen, om 1.30 gevoed en om 5.30 en daarna doorgeslapen tot 8.30! Kortom, ik ben uitgerust. Ja, ik weet het, Nathan is echt een hele makkelijke baby...
Wat ik nu wel door heb, hij huilt overdag even voor hij gaat slapen. En dat vind ik echt heel erg, wil niet dat mn kind hoeft te huilen, maar hij is dan zo moe dat het overduidelijk is dat hij wil slapen, kennelijk wil hij daar dan even tegen vechten en huilt hij 2 minuten. Ik sta er wel bij te kijken of alles wel goed gaat, maar z'n ogen zijn dicht en hij is dan echt moe. Voel me dan echt even een slechte moeder.
En ik moest hem vannacht om 2 uur even uitleggen dat het nacht was en dat we hier in huis 's nachts slapen. Het hielp, kwartiertje later sliep hij! (Hij was rustig maar had zn ogen open en vond zichzelf niet slaperig).

Fluugs, zoals Tico zegt over bijvoeding en suikerwater. Ik heb het zelfs nog aan mn kraamverzorgster gevraagd omdat mn moeder en mn schoonmoeder het beide over suikerwater hadden. En je mag ook trots zijn op randjes colostrum in je kolf hoor! Ik heb gedurende 3/4 dagen niet meer gehad dan dat. Toen kwam eindelijk de stuwing en had ik een bodempje. (die manlief door de gootsteen heeft gegooid omdat hij het de moeite niet waard vond om Nathan dat te geven :( ).

Orea, ben benieuwd wat de huisarts zegt, klinkt alsof je snel mag komen!
pi_85089346
Ai Pessie, ik had geslagen denk ik :D Hoe durftie!

Sommige baby'huilen heel even voor ze gaan slapen, dat is verder niet erg. Ik zou er zelf alleen inderdaad ook bij blijven en niet bij weg lopen. Misschien beetje over zijn ruggetje wrijven. Als het minder dan 5 minuten is en je er lekker bij blijft zou ik me er niet druk over maken verder :)

En raad eens wie er vanmorgen best veel wortel in zijn luier had? :9
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:45:48 #275
259886 pessie
pi_85089954
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:29 schreef freecell het volgende:

En raad eens wie er vanmorgen best veel wortel in zijn luier had? :9
Whaha!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: