quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
En vergeet ook niet de babyblues (met de daarbij horende kraamtranen was het hier bij mij)
Roep er maar niet opquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
maar dat hoeft niet...
ik.wacht nog steeds op de kraamtranen
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef Orea het volgende:
Nee herken het niet! Zou er even naar laten kijken. Misschien dat er nog een hechting zit die trekt? Hoe ben je geknipt/gehecht? Medio Lateraal geknipt? Doorlopend gehecht?
Ik moet ook naar de huisarts... Had in mijn linkerlies na de ivf-en steeds een onsteking (half in schaamlip, auw ja) en hij zit er weer, groter dan ooit
geen last meer van hechtingen enzo, maar dit is nog erger dan de pijn die ik aan de hechtingen heb gehad
wat een termenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik helemaal niets over gehoord. Heb dan ook geen ontslaggesprek gehad, dus wellicht scheelt dat... Wacht met smart op het verslag eigenlijk...
ow enne, check dit topic => Hidradenitis, ervaringen...Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo net toch een 3,5 aan een stuk geslapen, zalig!! Nu even Willem eten gegeven en dan mag ik nog een 2,5 uur. Gaan we voor, voelen we onszelf morgen vast weer okay!
Ow, hij is helemaal wakker en alert trouwens nu
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Zoontje heet Siebe en was bij geboorte 2800g en 46cm. Twee weken geleden 3740 en 51cm! In 8 weken dus al flink wat aangekomen. Morgen gaat Siebe op voor zijn eerste prik. Ben benieuwd of hij er ziek van gaat worden. Vind het wel zielig: zo'n klein mannetje en dan zo'n grote spuit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:39 schreef Keshet het volgende:
Welkom Borizzz & Zoon! (Hoe heet 'ie en wat zijn z'n specs?) Met z'n moeder ook alles ok?
Tja dat kunnen we wel proberen, maar hij drinkt meestal uit zichzelf in de avond en de nacht al minder. En vannacht zat er 5,5 uur tussen: 23:30 - 5:00 en dan weer om 9:00. Op zich niet onaardig. Misschien dat ik het nog even moet aanzien.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:13 schreef freecell het volgende:
Borizzz: wij hebben de nachtvoeding op een gegeven moment langzaam afgebouwd. Gewoon steeds een beetje minder in de flesDat gaan we straks ook doen met de avondvoeding.
ik ben bezig met een plakboek en daar zie je het heel erg. ikke, selene en ravi (kiro ook trouwens) zijn allemaal van psies dezelfde mal. als ik alle foto's naast elkaar leg zie je mensen puzzelen wie nou wie isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:05 schreef Orea het volgende:
Mijn man zag niet zo dat hij een kloontje heeft gekregen tot we net zijn babyboek erbij hebben gepakt, het is gewoon eng hoe Leia op hem lijkt
Zal straks eens een foto inscannenzelf heb ik amper babyfoto's, dus lastig vergelijken. Zal mijn oom eens vragen...
Zien jullie duidelijk gelijkenissen?
Whaha!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:29 schreef freecell het volgende:
En raad eens wie er vanmorgen best veel wortel in zijn luier had?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |