ja hè? Ik was er zelf ook verbaasd over maar er was echt een heel stuk banaan wegquote:
Zou een beetje dubieus voor een meisje zijn denk ikquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:53 schreef freecell het volgende:
Juh, geniaal shirt
Via hierop de kop getikt
Jaha, want ze hebben al heel snel in de gaten hoe ze je moeten manipuleren om hun zin te krijgen hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:57 schreef Guess. het volgende:
Freecell & Asyniur wat een schatjes![]()
Ik vind het zo'n gezeur van dat verwennen,ik heb m'n ventje heeel veel bij me en als ie huil ga ik er heen,niet dat ie niet mag huilen maar laat em echt niet zo lang huilen totdat ie overstuur is.Laatst zij er iemand tegen me dat we em verwennen.Hij word morgen 6wkn,nou jaaaa zeg!!!
Wat goed zegquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:06 schreef freecell het volgende:
En iedereen over dat s(overigens geweldige shirt) hirt....
MENSEN, MIJN MINI-BABY ZIT!!!! heel lang! Helemaal zelf!
En ik ben woest trots
Dat manipuleren duurt echt tijden voor ze dat doorhebben inderdaadquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Jaha, want ze hebben al heel snel in de gaten hoe ze je moeten manipuleren om hun zin te krijgen hoor![]()
Lijkt me niet meer dan logisch dat zo'n jong kind huilt. Is ongeveer zijn enige manier om te kunnen communiceren![]()
Oeh lekkerquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:05 schreef Guess. het volgende:
Hier word overal door heen geslapen tv,stofzuiger,muziek,hard praten,vanmiddag op een drukke verjaardag....zo makkelijk![]()
Hopelijk blijft dat zo....
quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:04 schreef Shandaly het volgende:
Welkom Flugel!
En beterschap met Mart, Ymme. Het lijkt me heel vervelend zo eigenlijk. MIsschien zou het zelfs fijner voelen als ie wel koorts had, dat je tenminste zeker wist dat ie 'gewoon' ziek is, en dat het zo over is (evt. na een doktersbezoekje of medicijnen)
'k moet toch nog even een fotootje kwijt van ons fotomodelletje hoor:
[ afbeelding ]
Dit is van twee weken geleden, bij de bekende V&D fotograaf. We hadden er een bon voor, anders was ik waarschijnlijk niet eens op het idee gekomen nu al foto's te laten maken. Ik dacht dat 12 weken veel te jong was voor zulke foto's. Maar kijk eens wat een modeljongetje!
Dat doen wij ook. Erg handig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:15 schreef simmu het volgende:
oh en in het begin die om de 3 uur voeden: sangdrax en ik wisselden elkaar af. dus de een deed de voeding zo rond 2 uur en de ander die rond 5 uur. dan kan je iig allebei zo'n 6 uur achter elkaar slapen.
Die van mij ligt ook in de box. Hij is 2 maanden oud en behoorlijk geobsedeerd door het licht. Maar langer dan zo'n 20 minuten houdt hij het niet vol. Dan is meneer al verveeld....quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:36 schreef pessie het volgende:
Mijn baby ligt in de box is klaarwakker. Heeft dan wel geslapen van 9 tot 8 met maar 2 voedingen tussendoor
Vanmiddag gaan we hem wegen!
Welkom hier.quote:Die van mij ligt ook in de box. Hij is 2 maanden oud en behoorlijk geobsedeerd door het licht. Maar langer dan zo'n 20 minuten houdt hij het niet vol. Dan is meneer al verveeld....![]()
tandjes!!! Maar als het nog 3 maanden duurt: Succes!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:37 schreef simmu het volgende:
oooooohhh....
we hebben gekwijl en 1 (een!) hele rode wang. ben benieuwd hoelang dat aanhoudt zo af en aan. bij selene duurde die fase toen zo'n 3 maanden ()
dat heeft floris ook iddquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:18 schreef pessie het volgende:
Borizz welkom!
Nikki, geweldige foto's![]()
En mijn kind slaapt. Nadat ik gepost had nog weer ruim een half uur gevoed (was net klaar maar goed) en nu slaapt ie opeens. Hij moest ook nog ergens in bad vandaag. Ik heb de lactatiekundige gebeld of ik ook overdag maximaal 4 uur tussen voedingen mag laten of totdat hij zelf komt. Ik kreeg de assistente, de lactatiekundige belt nog terug. Ik heb het idee dat als ik hem voor de ochtend voeding na 3 uur weer wakker maak dat hij gewoon niet goed wakker is. Hij eet dan gedurende een uur af en toe wat en valt de helft van de tijd in slaap. Na een uur laat hij eindelijk los dan begint hij wakkerder te worden en binnen een half uur smakt hij en hapt hij en begint ie te huilen als ik niet snel genoeg aanleg
.
En ik heb stuwing.
Oeh, spannendquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:55 schreef CrazyPrincess het volgende:
Tandjes(nou ja, het feit op zich dan he, niet de erbij horende frustraties
)
Ik ben alleen. Mijn man en MP zijn voor het eerst een paar uur op stap zonder de melkkoe. Heb gisteravond een enorme berg melk ontdooid en hoop nu echt maar dat het genoeg is. Ik heb namelijk geen idee hoeveel ze normaal gesproken drinkt
Ik vind het niet erg dat ze weg zijn, maar ben wel erg benieuwd hoe het met de voeding gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |