Ik mag mezelf nu officieel in dit topic melden...
Laat ik eens beginnen met het bewijsmateriaal

![]()
Onze Willem dus, geboren afgelopen zaterdag na een bevalling die ik echt een plaatsje moet gaan geven. Vanaf serieuze weeën toch zo'n 21 uur bezig geweest. Alles zat met name in de buik en rug en erg veel rust tussendoor was er niet. De epiduraal die ik 's ochtends kreeg was briljant, maar na 2 uurtjes doezelen kwamen de weeën er zo hard doorheen dat het net leek alsof ik er geen had. Enfin; dat bevallingsverhaal komt nog wel in het juiste topic als ik ook het ziekenhuisverslag heb ontvangen, ben hele stukken kwijt...
En nu ben ik mama! Wat een vage en aparte gewaarwording. Alhoewel, gewaarwording... Het dringt nog steeds niet helemaal door dat dit mannetje echt van mij is, van Martijn. Dat z'n ouders 'm niet straks komen halen en bedanken voor het oppassen ofzo

Het is nu even nog heel druk, enige momentje voor mezelf is dus rond deze tijd 's ochtends. Geeft niets, ons mannetje heeft gewoon alle aandacht nodig. Het posten zal nu wel effe in een wat langzamer tempo gaan, maar zodra we een beetje gewend zijn en klaar zijn met cocoonen ga ik weer wat uitgebreider meeposten...
Potdomme zeg, ik ben gewoon mama!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?