quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef flugeltje het volgende:Ik geloof je meteen simmu....
o trouwens, in de categorie: 'Dingen die je niet moet doen als je doos gehecht is na een bevalling'
Jezelf verslikken

Mijn mannetje is nu na een paar bijvoedingen al een stuk alerter gelukkig. Geeft de
burger moeder ook weer wat moed... We hoorden trouwens van de kraamzorg dat we van het ziekenhuis (of de VK bij thuisbevalling) eigenlijk een flesje met suikerwater mee hadden moeten krijgen omdat het heel normaal is dat de borstvoeding niet meteen op gang komt en dan is het suikerwater perfect om de bloedsuikers aan te vullen... Hebben de borstvoeders onder jullie dat ook meegekregen?
Na 2 weken is niezen ook nog not done

alleen dan zijn het niet meer zozeer je hechtingen die je voelt, maar je bekkenbodem die even rondbungeed

Suikerwater niet meegekregen en zou ik ook niet zo snel geven. Bijvoeding wel gedaan, maar dat was hier gekolfte borstvoeding. Leia is ook flink geel geweest dat is nu redelijk weggetrokken. (alleen oogwit is nog een klein beetje gelig maar dat schijnt normaal te zijn)...
Maar mocht het nog niet lekker op gang zijn en Willem wel al meer nodig heeft zou je kunnen overwegen om (met beleid!) wat af te kolven en dat te geven.. maar dat zou je echt het beste met een lactatiekundige in overleg kunnen doen... (voordat je zoals ik meteen met overproductie zit

omdat de kraam me iets te heftig heeft laten kolven dat eerste weekend)
Hier gaat het lekker! Gisteren en vannacht een regeldag/nacht geloof ik.. Om de 1,5 uur komen en het liefst aangelegd blijven.. ook mega krampen, dus vanavond maar eens wat infacol gegeven en mevrouwtje ligt inmiddels weer 2 uur in coma

dus wellicht dat dat ook wat verzacht.
Het loopt eindelijk lekker, borsten niet meer keihard, komt genoeg melk uit. Tepels helemaal genezen. Aanleggen gaat goed...
En verder heb ik gewoon een heerlijk kind