abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85065910
Hahaha flugel. Ik ben ook pas sinds een weekje ofzo wat meer gewend hier. Komt vanzelf goed :*
Wat vervelend, zo'n onzekere start van je ventje. Hopelijk is alles snel goed als hij maar flink drinkt :*
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:58:33 #227
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_85066162
Fluugs een hele dikke :* . Ik weet hoe het voelt, elke 2 uur voeden, kolven, bijvoeden. Het is erg heftig en zwaar maar het is het waard! Als je over een week Willem aan de borst legt en hij drinkt dan is het echt genieten (meestal dan...)! Heb je een goede kolf? Tip voor Martijn: Als de kraamverzorgster binnen komt een uurtje slapen op de logeerkamer, dat heeft mijn manlief de kraamweek doorgesleept. Ik ben een week lang op adrenaline doorgekomen.

En mijn mannetje is 2950 gram en 50.5 cm O+ *O* !!!
En hij mag overdag maximaal 4 uur tussen zn voedingen en 's nachts volledig op verzoek *O* *O* *O*
En hij is uit zn maat 44 gegroeid wat tegelijkertijd *O* en -O- is...

Keshet ellebogen ^O^

Free: Florian met wortel :Y)

Leo die meer vakantie wil :D Heerlijk he, zo'n ventje.
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:59:00 #228
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85066189
Lars O+
En Florian :Y)

flugel, bijlezen komt vanzelf wel hoor :Y Ik had er de eerste weken ook geen tijd voor. Ik geloof dat de meeste mama's in het begin vooral ego-postjes gedaan hebben ;)

CP, klinkt als een heerlijk dagje :Y

Oja, en de ellebogenobsessie van Emma :D

Leonie, ik ben geschokt! :o Je mail niet beantwoorden in je vakantie! Hoe durf je! ;)

pessie, fijn dat het zo goed gaat met je ventje O+
pi_85066332
je mag het hier allemaal kwijt hoor flugel :*

gewoon lekker flieft zijn op je knul en verder niet teveel nadenken *knufs*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85066563
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:29 schreef Keshet het volgende:

[..]

Nou, dat dus! :o
Ik heb echt exact hetzelde! Heb zelfs al 2 keer een soort van abces gehad op het litteken, er zit blijkbaar ergens iets niet helemaal lekker.

Dat lawaaimaken lijkt me ook niet erg fijn trouwens.

Ymme, jij bent toch naar de dokter gegaan ervoor? Wat zei die ervan?
had ik al verteld dat ravi al zeker een keer of 4 die hele mobile op zijn koppie heeft gehad omdat dat ding naar beneden keilde wegens juffie drukdrukdruk? hij's echt al heerlijk communicatief aan het worden. dan gaattie echt even woedend mopperen. vanmiddag lag hij in de box en ik hoor hem opeens huilerig doen, ga ik kijken, ligtie met een brede lach een beetje te nep-huilen :+

en idd, ymme, wat zei de dokter ervan? wij willen het ook weten, scheelt weer een bezoekje eventueel ;)
pi_85067326
en nu is sangdrax tot op het bot beledigd door ons gebroed. *ik* ben daarstrakkies ff een uurtje hier over de braderie gelopen (leuk spul hier maar takkeduur allemaal), jeej, ff geen mama :)

en toen kwam ik thuis: 2 jammerende katten, 2 dreinende kinders boven en een strontsjaggerijnige man die zei dat ze zo waren allemaal vanaf dat ik de deur achter mijn kont dichtdeed. dus ik sjouw maar vlot naar boven na manlief terugbekat te hebben (miauw! man ging snel in de tuin zitten). enfin; "petpet" en toestop kind 1, "petpet" en toestop kind 2, ff wat nasputteren beneden ff een strenge "is het nou afgelopen" richting jut & jul en sindsdien is het heerlijk stil overal.

nu is sangdrax beledigd. en jaloers. het arm ding. stuk begripvoller naar mij toe ook, dat wel :+
pi_85067826
Is it a bird?
Is it a plane?
No, it's Supermom *O*
pi_85067996
MP was zo moe dat ze al snel na wat laatste avondvoeding in slaap is gevallen O+
En nu heb ik wel een alcoholische versnapering in mijn cola verdiend om een heerlijke middag me af te sluiten *O* :P
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:28:50 #234
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_85068002
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:25 schreef CrazyPrincess het volgende:
Is it a bird?
Is it a plane?
No, it's Supermom *O*
*O* *O* *O*
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:32:57 #235
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85068255
simmu, heel herkenbaar :D
pi_85068262
ik kan het niet laten om even een foto van mezelf te plaatsen dan :+

nja, het heeft wellicht iets te maken gehad met manlief zn briljante idee om de minuut dat de kinderen op bed lagen aan de slag te gaan in de achtertuin met zijn nieuwe (nja, hele oude hoor) electrische grasmaaimachine. pal onder hun beider ramen en net nadat jut & jul allebei teleurgesteld thuiskwamen na even hier op de hoek te hebben staan jammeren dat ik zomaar wegliep
pi_85068495
:9~

Mannen he simmu... :+
Mijn man was dus vandaag op stap met wat vrouwelijke kennissen die ook net bevallen zijn en die waren allemaal erg onder de indruk van zijn vaderskills. Zoals niet bellen naar mij om elk wissewasje en keurig het flesje en de luier regelen. Ik ben trots op Superdad *; :D
pi_85069780
jullie geloven me zeker niet als ik zeg dat ik zo'n shirtje echt heb he ;)
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:05:06 #239
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85070235
Ik geloof je meteen simmu....

o trouwens, in de categorie: 'Dingen die je niet moet doen als je doos gehecht is na een bevalling'

Jezelf verslikken :X

Mijn mannetje is nu na een paar bijvoedingen al een stuk alerter gelukkig. Geeft de burger moeder ook weer wat moed... We hoorden trouwens van de kraamzorg dat we van het ziekenhuis (of de VK bij thuisbevalling) eigenlijk een flesje met suikerwater mee hadden moeten krijgen omdat het heel normaal is dat de borstvoeding niet meteen op gang komt en dan is het suikerwater perfect om de bloedsuikers aan te vullen... Hebben de borstvoeders onder jullie dat ook meegekregen?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_85072510
Flugel, das achterhaald hoor. Die bijvoeding is goed! Hij moet die eerste ontlasting kwijt, dus moet hij melk binnenkrijgen. Zeker bij geelzien en apatisch... Maakt het echt geen reet uit wat erin gaat ( bv of kv) als er maar wat ingaat.

Als je borstvoeding niet lekker gaat kun je ook nog overwegen om een laktatiekundige in te schakelen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85073125
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik geloof je meteen simmu....

o trouwens, in de categorie: 'Dingen die je niet moet doen als je doos gehecht is na een bevalling'

Jezelf verslikken :X

Mijn mannetje is nu na een paar bijvoedingen al een stuk alerter gelukkig. Geeft de burger moeder ook weer wat moed... We hoorden trouwens van de kraamzorg dat we van het ziekenhuis (of de VK bij thuisbevalling) eigenlijk een flesje met suikerwater mee hadden moeten krijgen omdat het heel normaal is dat de borstvoeding niet meteen op gang komt en dan is het suikerwater perfect om de bloedsuikers aan te vullen... Hebben de borstvoeders onder jullie dat ook meegekregen?
Na 2 weken is niezen ook nog not done :P alleen dan zijn het niet meer zozeer je hechtingen die je voelt, maar je bekkenbodem die even rondbungeed :P

Suikerwater niet meegekregen en zou ik ook niet zo snel geven. Bijvoeding wel gedaan, maar dat was hier gekolfte borstvoeding. Leia is ook flink geel geweest dat is nu redelijk weggetrokken. (alleen oogwit is nog een klein beetje gelig maar dat schijnt normaal te zijn)...

Maar mocht het nog niet lekker op gang zijn en Willem wel al meer nodig heeft zou je kunnen overwegen om (met beleid!) wat af te kolven en dat te geven.. maar dat zou je echt het beste met een lactatiekundige in overleg kunnen doen... (voordat je zoals ik meteen met overproductie zit :X omdat de kraam me iets te heftig heeft laten kolven dat eerste weekend)

Hier gaat het lekker! Gisteren en vannacht een regeldag/nacht geloof ik.. Om de 1,5 uur komen en het liefst aangelegd blijven.. ook mega krampen, dus vanavond maar eens wat infacol gegeven en mevrouwtje ligt inmiddels weer 2 uur in coma O+ dus wellicht dat dat ook wat verzacht.

Het loopt eindelijk lekker, borsten niet meer keihard, komt genoeg melk uit. Tepels helemaal genezen. Aanleggen gaat goed...

En verder heb ik gewoon een heerlijk kind O+
pi_85073305
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:59 schreef Asyniur het volgende:
Leonie, ik ben geschokt! :o Je mail niet beantwoorden in je vakantie! Hoe durf je! ;)

sssjtt :X Ik moet het nog 6 dagen uithouden, hé ;)

Flugeltje: ik heb niets meegekregen, maar ook niets van suikerwater gekregen in het ziekenhuis :N (maar ik kan dan ook niet klagen over de manier waarop de borstvoeding is verlopen) Wel jammer trouwens dat de bv nog niet vlot gaat. Hopelijk is je productie vlug op peil :Y
pi_85074083
klinkt goed orea!

flugel vervelend dat de bv niet echt lekker op gang komt :(
suikerwater heb k hier ook niet gekregen en ook k zou dat niet zo snel geven.

leonieke, je bent minder workaholic geworden :o

oh en wat hechtingen betreft, sinds een paar dagen heb k daar een heel irritant gevoel...in mn hele bil aan de kant van de knip eigenlijk. weet niet hoe k g gevoel moet omschrijven eigenlijk, soort zenuwpijn ofzo...herkent iemand t?
pi_85074242
oh en vergeet k nathan, die was ook goed gegroeid. fijn zeg
  maandag 9 augustus 2010 @ 23:12:08 #245
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85074248
Ah okay, dus dan zijn we wel goed bezig nu... Niet dat ik daar nog aan twijfelde, Willem knapt zienderogen op van z'n bijvoeding...

Het kolven begint hier enigzins effect te hebben, inmiddels komen er toch al zo'n 3 druppels per kolfbeurt uit :') Enfin, het is tenminste iets en er zit een opgaande lijn in. Als het niet opschiet ga ik idd de lactatiedeskundige bellen...

Zojuist effe een uurtje lekker relaxed gezeten en al m'n tweets, mails, berichtjes enzo gelezen. Eindelijk even een momentje fluugs, nu hopelijk vannacht nog wat slaap en dat ziet de wereld er waarschijnlijk alweer stukken beter uit...

Ik herken het gevoel van de hechtingen niet Son, maar mijn doosch is dan ook nog zo opgezet dat het allemaal niet vergelijkbaar is gok ik zo... De VK heeft wel gezegd dat als de hechtingen gaan vervelen aan het eind van de week ze die krengen er gewoon uitknipt, ondanks dat het oplosbare zijn. Ik weet niet of die van jou er al uit zijn?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_85074284
Nee herken het niet! Zou er even naar laten kijken. Misschien dat er nog een hechting zit die trekt? Hoe ben je geknipt/gehecht? Medio Lateraal geknipt? Doorlopend gehecht?

Ik moet ook naar de huisarts... Had in mijn linkerlies na de ivf-en steeds een onsteking (half in schaamlip, auw ja :X ) en hij zit er weer, groter dan ooit :X geen last meer van hechtingen enzo, maar dit is nog erger dan de pijn die ik aan de hechtingen heb gehad :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85074379
Fluug, ik ervaarde dat nacht 3 na de bevalling het zwaarst was om doorheen te gaan.. Vooral met borstvoeding die maar langzaam op gang komt, je kindje idd versuft zien zijn, gelig, niet meer poepen na de meconium.. spierpijn inderdaad en dan de weinige slaap die erin begint te hakken ;) vanaf daarna alleen maar stijgende lijn omhoog!

Dus ik hoop ook dat je even een lekker nachtje kunt maken!
pi_85074648
medio lateraal geknipt en intracutaan gehecht en geknoopt, alles oplosbaar (duh je ziet ze ook niet zitten)
morgen even de verloskundige bellen denk ik :)

en dat klinkt niet fijn orea, als t zelfs pijnljjker dan de hechtingen is :X
lekker als ie openbarst :') maar idd druk eraf kan best fijn zijn ja

[ Bericht 0% gewijzigd door Sonnetje85 op 10-08-2010 15:01:18 ]
pi_85074764
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85074850
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef Orea het volgende:
Fluug, ik ervaarde dat nacht 3 na de bevalling het zwaarst was om doorheen te gaan.. Vooral met borstvoeding die maar langzaam op gang komt, je kindje idd versuft zien zijn, gelig, niet meer poepen na de meconium.. spierpijn inderdaad en dan de weinige slaap die erin begint te hakken ;) vanaf daarna alleen maar stijgende lijn omhoog!

Dus ik hoop ook dat je even een lekker nachtje kunt maken!
En vergeet ook niet de babyblues (met de daarbij horende kraamtranen was het hier bij mij :@ )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')