abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84901171
Vorige deel:
Het kleine babietjes topic (0-6 maanden) deel 55

De kleine babietjes :

12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
10 april 2010: Lisa, dochter van _Nikki_
17 april 2010: Noortje, dochter van becky27
23 april 2010: Travis, zoon van harley
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Lis, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
mei 2010: 'Bob', (pleeg)zoon van appelfan
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Moneypenny, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
17 juni 2010: Elin, dochter van DeLiedje
24 juni 2010: Rosanne, dochter van dolphinqueen
28 juni 2010: Sylvester, zoon van Guess
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010 Leia, dochter van Orea
07 augustus 2010: Willem, zoon van flugeltje en Martijn_AR***

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 07-08-2010 20:13:31 ]
pi_84901190
En mijn laatste post uit het vorige deel...

Mereltje en alle anderen die een rotdag hebben.

Tessa de halfjaardag! Op naar het grote babietjes topic. alweer een tijdje niets gehoord... Marlinde, alles goed met je kleine muppie?

Hier zoals altijd een rustige Lisa. Ik ben vandaag op het KDV langsgeweest. Zó leuk, de juffies hadden haar naam al op het welkombord op de deur geschreven. Volgende week dinsdag en donderdag gaat Lisa wennen van 9:00 uur tot 11:00 uur en vanaf 16 augustus dan 4 dagen per week ernaartoe. Dat is weliswaar vaker dan we gepland hadden, maar omdat m'n moeder nu plotseling is overleden is het niet anders. Gelukkig is Lisa tot nu toe super makkelijk, dus ik denk dat wij het er nu moeilijker mee hebben dan Lisa zelf.

Ik heb vandaag een tandenborstel voor Lisa gekocht... ze heeft nog geen tanden, maar je kan het maar in huis hebben. Ik denk dat ik ook alvast maar een paar keer per week ga "poetsen", dan went ze er zo langzaamaan aan en als er dan tandjes doorkomen is het een kwestie van de frequentie opvoeren en elke dag poetsen.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 17:48:40 #3
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84901326
Lisa wennen! Spannend hoor! :Y
Mereltje, balen dat je zo'n zware dag achter de rug hebt :*
Laura, goed bezig meissie! :Y

Hier viel de zware dag wel mee hoor! Kabouter was vanochtend toen we ergens op visite waren heel erg lief. Hij heeft alleen toen we weer thuis waren en hij moe was eerst een uur geworsteld met mij gepaard met gekrijs (van zijn kant ;)) voordat hij in slaap viel. Uiteindelijk werd hij pas zojuist wakker. Heeft hij 3 uur en 20 minuten geslapen! :o
Ook vannacht ging het stukken beter, maar ik herken wel wat de andere mama's met halfjaar oude baby's zeggen: veel krijsen en gillen ;)
pi_84901556
Noh Merel... ;(

Goed dat je het dan even uit handen geeft ^O^ Dat heb ik echt moeten leren!
pi_84903147
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:57 schreef freecell het volgende:
Noh Merel... ;(

Goed dat je het dan even uit handen geeft ^O^ Dat heb ik echt moeten leren!
Tja ik doe het ook liever zelf maar toen mijn vriend zag dat de tranen over mijn wangen gingen hoefde ik niets meer te vragen en hielp hij gelukkig O+ en ja binnen 10 minuten was ze vertrokken en in coma, dan denk je echt waarom lukt het mij nou niet :(

Wanneer mag je eigelijk weer in bad? ik heb zo zin om lekker even te relaxen in bad.. voorlopig ligt ze toch nog wel te slapen :Z
pi_84903172
Mereltje wat jammer datje zo'n dag achter de rug hebt. Ik heb het ook soms gehad (en heb het nog steeds) dat ik Thomas moe(s)t doorgeven aan P. omdat ik het echt niet meer kon verdragen. Heb hier ooit om 22u al wenend met Thomas in mijn handen gezeten toen P. thuis kwam van een dag werken+les volgen en Thomas alleen maar geweend had. P. wist niet wat hij aantrof. Maar het zijn idd niet de leuke dagen :*

Nikki, wat goed dat het zo vlot is gegaan bij het kdv *O* Wij moeten binnenkort nog eens binnenspringen bij de onthaalmoeder om afspraken te maken :)

Thomas is hier ondertussen gemeten en goedgekeurd :D Voor de statistieken:
Vandaag 5 maanden:
Hoofd: 42,4 cm
Lengte: 66cm
Gewicht: 6490gr (volgens zijn lijntje moest hij nu eigenlijk 6700gr wegen, maar dat is maar een minimaal verschil, dus ik maak me geen zorgen).

En de dokter zei dat hij al flink kon zitten. Hij zat daar opeens 15 seconden alleen en begon een beetje rond te kijken :o
En het is idd nog geen tandje, maar een blaasje net op de plek tussen twee tandjes. Maar ze zei wel dat er 4 tanden (bovenaan) al heel goed zichtbaar zijn en dat ze wel eens eerder zouden kunnen komen dan de tanden onderaan. Maar ook dat zou opeens heel erg kunnen veranderen. Maw, je kan er eigenlijk geen voorspellingen over doen en opeens is er daar een tandje (of 4 tegelijkertijd :') ).
pi_84903315
Leonieke wat fijn dat Thomas weer is goedgekeurd. Dat zitten doet hij nog niet vaak thuis? kan me voorstellen dat je dan echt trots bent als je daar zo bent met hem O+
pi_84903378
Haha Thomas :D
Das wel vroeg inderdaad!
Mooi gewicht :)
pi_84903623
mereltje :*
lastig als ze zo blijven huilen :(
goed dat je dr uit handen heb gegeven! floris is niet altijd zo rustig, nou ja laatst had ie een regeldag ofzo. was ie s avonds aan t clusteren. en ik was ook moe. toen heeft r m onder zijn hoede genomen en moest k slapen van m. lukte niet, maar k had wel.even rust.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:24:34 #10
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84904407
Mereltje :* , goed dat je hem dan even aan je vriend geeft!

Nikki fijn dat het goed ging op het kdv! ( :* Ik wist niet dat je je moeder plotseling bent verloren, wat erg.)

Hier vermoeiend dagje. Stom mens van het cb had zichzelf op bezoek uitgenodigd op mijn rusttijd (en dan verwacht je als moeder dat zij weten wat goed is voor moeder en kind :') ). Ze had nu al commentaar, vond o.a. dat Nathan geen mutsje meer op mocht: kind was 5 pond bij de geboorte en vind temperatuur vasthouden moeilijk, uiteraard heeft ie nog een mutsje op. Gelukkig schijn ik een andere vaste wijkmedewerkster (of wat ze dan ook maar was) te hebben maar die is op vakantie.

Ik ga even foto's in het topic gooien! Word ik vanzelf weer vrolijk!

Oh ja, genieten/genoten jullie ook zo van al die kaartjes in de bus O+ .
pi_84904591
Die wijkmedewerker bij ons in de wijk is een tof mens :D Voorstander van borstvoeding (itt de cb-arts :X maar dat is sowieso iemand om te negeren :+ ) en voorstander van Rapley en van 'vooral je eigen gevoel volgen!'
Je gaat haar vast leuk vinden :Y
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:51:29 #12
259886 pessie
pi_84905520
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:28 schreef freecell het volgende:
Die wijkmedewerker bij ons in de wijk is een tof mens :D Voorstander van borstvoeding (itt de cb-arts :X maar dat is sowieso iemand om te negeren :+ ) en voorstander van Rapley en van 'vooral je eigen gevoel volgen!'
Je gaat haar vast leuk vinden :Y
Mooi! *O*

Deze vond zichzelf pro-borstvoeding, toch wilde ze voor aanstaande maandag dat wij op een bepaald tijdstip daar kwamen om Nathan even te wegen, ik snap ook wel dat dat handiger voor hen is, maar ik weet nu niet wat Nathan dan doet, hij is dan nog geen 2 weken. Uiteindelijk mogen we komen tussen half 2 en half 3. Het is ook alleen even wegen, lijkt me niet dat dat veel tijd kost.

Oh ja, ze hebben een borstvoedingscafé, elke eerste woensdagochtend van de maand. Ga denk ik wel es een keer kijken. Ze willen op een gegeven moment naar elke woensdagochtend.
pi_84905570
Weet ik :)
Kan ik niet heen helaas, anders ging ik mee ;)

Maar mijn buuf van twee huizen verder gaat wel :Y
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:56:22 #14
259886 pessie
pi_84905732
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:52 schreef freecell het volgende:
Weet ik :)
Kan ik niet heen helaas, anders ging ik mee ;)

Maar mijn buuf van twee huizen verder gaat wel :Y
-O- dat jij niet mag. Als je het nou zou uitleggen, zou je dan mogen? Of willen ze daar überhaupt geen flessen zien, of je daar nou wat aan kunt doen of niet?

Ze vond me wel heel gemotiveerd met betrekking tot borstvoeding.

Gezellig met je buuf koffiedrinken ^O^ .
pi_84905784
Ik geloof dat ik ook niet wil :+
Zou behoorlijk stom voelen :P
  donderdag 5 augustus 2010 @ 20:13:19 #16
259886 pessie
pi_84906508
Trouwens, Nikki of een moderator. Zou Nathan in de lijst mogen? 27-7-2010.
pi_84906789
Mag Leia er ook in? 28 juli 2010 O+

Ooooh het concentratiebureau >:) ik ben zo benieuwd naar de mensen hier! Maandag komen ze voor de intake....
pi_84906994
Als je een beetje positief ingesteld bent (en geen :X van een arts hebt ) is het stiekem best leuk :D
Lijntjes, cijfertjes en lekker over je kind lullen en trots zijn :)
pi_84907901
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:24 schreef pessie het volgende:
Oh ja, genieten/genoten jullie ook zo van al die kaartjes in de bus O+ .
Leuk is dat inderdaad, ook kaartjes van mensen krijgen waarvan je het helemaal niet verwacht.. geen enkel dubbelkaartje gekregen ook. Heb ook wel een aantal kaartjes gekregen met een pakje of sokjes O+

Welke CB zitten jullie freecel en Pessie? ik zit bij Vinkhuizen, niet echt hier in de buurt. Zonder auto ook lekker handig. Ik heb een fietskar gekocht zodat we wat grotere afstanden kunnen afleggen (moet hem nog ophalen waar een maxi cosi in kan). Volgende week vrijdag gaan we maar met de taxi naar CB. Meestal kunnen we wel een auto lenen, maar iedereen is nu op vakantie..

Oja ik ben net trouwens gewoon in bad gegaan, zonder zeep, heerlijk :) ik vloei eigenlijk nauwelijks meer ..
pi_84908390
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:13 schreef pessie het volgende:
Trouwens, Nikki of een moderator. Zou Nathan in de lijst mogen? 27-7-2010.
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:17 schreef Orea het volgende:
Mag Leia er ook in? 28 juli 2010 O+
Done... O+
pi_84908860
Hij zat zo af en toe wel eens vijf seconden alleen, maar nu bleef hij als het ware zitten O+ Ah kon ik weer eventjes in mijn vel blinken ;)
pi_84910337
Is Laura nu *ineens* de oudste van de kleine babietjes? (kleine Emma even niet meegerekend..)
Waar is die tijd gebleven? ...
pi_84910431
ik moet woensdag naar t cb. dan is floris precies 1maand :o t gaat zo hard, mijn kleine baby
moet wel op een rottijd, 9.45, normaal kom k dan zo'n beetje mn bed uit rollen :') en floris nog later hehe
ben wel benieuwd wat ie weegt :)de laatste meting is van 17/7

de wijkverpleegkundige was hier wel oke. mijn kat vond dr erg boeiend *lol*
pi_84911095
Er was trouwens nog een baby bij Kind & Gezin. Een jongetje van 6 maand O+ 74cm en 9700gr. We hebben er Thomas eens naast gelegd. Onze mini-vent :')
Was wel grappig om te zien en dat met maar 1 maand verschil (bij geboorte scheelden ze 1 cm en 200gr).

En ook nog een baby van 2 weken oud O+ Ik kan me echt niet voorstellen dat Thomas nog zo klein is geweest :o

Sindell, nog een weekje en dan is Laura al een grote baby :o Ik vond het altijd zo 'stom' dat iedereen mij zei dat het allemaal zo vlug gaat en dat je zo moet genieten, maar kan na 5 maand alleen maar zeggen dat het cliché zo echt is. Ervaar jij het ook zo?

Sonnetje, wat leuk dat je volgende week weer naar het cb mag om Floris te laten meten. Wedden dat hij de verpleegkundige ook helemaal zal betoveren O+
pi_84911353
Ik vind nu alle cliche's al zo waar :o
Dat je zo nog zwanger bent en je gewoon geen voorstelling kunt maken van dat ze er is, en zodra ze er is, je echt :? kijkt en denkt, omdat je je echt niet meer kunt voorstellen dat ze in je buik zat!

En vanmiddag waren we even in de stad, en ik had een borrel in mijn darmen ofzo, maar ik legde gelijk instinctief mijn hand erop en dacht dat Leia schopte :D dat is bizar! Soort fantoompijn, maar dan anders :D
pi_84911836
vast wel leonieke, hij is natuurlijk ook heel leuk, sprak zij bescheiden ;)
waar k wel van schrok was dat ik de 19e op nacontrole bij de gyn moet. dan is ie gewoon bijna 6 weken :o dat kan gewoon niet (6 weken klinkt veel ouder dan een maand vind k :'))
moet zowat een nieuwe baby gaan maken ;)

wat een verschil tussen die twee dan leonieke!
ik vind t verschil tussen floris en Tim (neefje, is 11weken ouder) ook zo groot. maar goed tim is ook erg lang. en floris is zo'n frummeltje naast zn neef. tim pastte met 3,5 week 56 al niet meer wegens te kort allemaal. floris begint er net een beetje in te groeien O+
ik had echt niet zo'n klein kind verwacht :) hij is ook best tenger (van wie hij dat heeft is echt een raadsel. ik denk van mij, want was echt klein als kind :))
pi_84911960
Ja, idd, ook dat cliché is hier al voorbij gekomen.

En wat dat schoppen betreft? Ik heb hier echt al gedacht van een zwangerschapstest te doen _O- :D
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:01:03 #28
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_84912180
HaHa Orea,daar heb ik nou helemaal geen last van gehad,heb m'n zwangere buik geen minuut gemist.ik geniet zooooooo veel meer nu ie buiten m'n buik is (En da's maar goed zijn ik vond zwanger zijn helemaal niet zo leuk namelijk).

Draakje,wat fijn dat het zo lekker gaat de afgelopen dagen/nachten met je mooie meisje! Lekker gezwommen?

quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:03 schreef Keshet het volgende:

Guess, vanaf welke leeftijd / gewicht mag je die druppels gebruiken? (Hier een muppetje wat er misschien ook wat aan heeft.)
Vanaf de geboorte,dus ik denk dat je ze voor Emma O+ ook wel mag gebruiken,anders even navragen maar ik vind het echt superfijn spul,de ontlasting is gewoon wat zachter maar niet extreem dat het gelijk doorslaat naar diaree ofzo.Het duurde ongeveer 3 dgn voordat het ging werken en ik merk echt dat ie minder problemen heeft met poepen.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_84912303
Oh ik vind het nu ook veel leuker hoor! :D zwanger worden was een drama, de zwangerschap zelf ook..ondanks alles heb ik wel heel bewust van mijn bewegende muppetje genoten. Maar zo grappig dat als er nu iets borrelt dat je dan gelijk weer terug terugdenkt aan de schopjes! Het zit nog zo in het systeem :D
pi_84912411
Oh, maar ik mis ook mijn buik niet hoor :D Maar soms lijkt het wel alsof er een baby zit te schoppen in mijn buik :') En nu ik de zwangerschap al een tijdje achter mij heb, zou ik nog opnieuw zwanger willen zijn :D (maar dan zonder te verdikken :+ en zonder de eeuwige stress en het gepieker)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:09:00 #31
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_84912693
Ja dat heb ik wel dat als ik mischien ooit voor een 2e keer zwanger zou zijn ik veel meer zou kunnen genieten van de zwangerschap,gewoon omdat ik nu gewoon zo ontzettend besef wat voor wonder het is,mooier dan ik ooit had kunnen denken O+

Leonieke wat goed en fijn dat Thomas weer is goedgekeurd.Ik ben afgelopen week voor het 1st bij het consultatieburo geweest.Ik had een leuke arts,ik hoop dat ik haar voortaan altijd heb want als je sommige verhalen hoort!
pi_84912973
ik zou zo weer zwanger willen zijn. maar had ook een makkelijke zwangerschap :)
maar eerst maar van floris genieten. over een jaar kijk k wel verder.
bevallen vond k een hel op dat moment, achteraf valt t hartstikke mee.
maar weet nu wel 100% zeker dat k er nog minimaal 1 wil :@
pi_84912980
Ik denk nu eigenlijk dat ik er meer zou van genieten en anders zou instaan, maar ik vrees dat moest ik nog eens zwanger zijn de stress er opnieuw zou inschieten en dat ik opnieuw niet op een roze wolk zou zitten. Maar waar spreek ik nu toch eigenlijk over? :D

Ik vind het meestal ook wel fijn bij Kind&Gezin. De dokter valt heel goed mee (het scheelt ook wel dat ze mij geruststelt, dat de dingen die Thomas nu kan voldoende zijn en dat ik mij geen zorgen moet maken als hij ergens trager in lijkt te zijn dan andere kinderen, want hij doet het goed volgens haar :Y ) en als we "onze" verpleegster hebben (diegene die de thuisbezoeken bij ons deed) is het helemaal fijn (zo'n leuke, vlotte vrouw :Y ). De verpleegkundige die er vandaag was, was de vervelende (dus was het maar goed dat ik er niet bij moest ;) ).
pi_84913106
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:41 schreef leonieke het volgende:

Sindell, nog een weekje en dan is Laura al een grote baby :o Ik vond het altijd zo 'stom' dat iedereen mij zei dat het allemaal zo vlug gaat en dat je zo moet genieten, maar kan na 5 maand alleen maar zeggen dat het cliché zo echt is. Ervaar jij het ook zo?

Tja het is een beetje dubbel, qua tijd is het heel hard gegaan, maar als ik terug kijk naar wat we allemaal al meegemaakt hebben, dan is het ook wel weer een tijdje geleden. Maar ik moet zeggen dat ik alles ook heel bewust probeer mee te maken. Maar het gaat wel veel te hard, met name de afgelopen 2 maanden heeft ze zich zo hard ontwikkeld!
Alleen rollen en proberen te zitten doet ze niet, of ze wil het niet snappen of het boeit haar niet ofzo :')
Eten gaat trouwens prima tot nu toe! Groentes vindt ze okay, diksap ook en fruit ook.... heeft ze van haar moeder, die mag ook zo graag eten :') #goedevoorbeeld

Mis mijn buik niet, de strepen die er nog op staan zijn aandenken genoeg. Ben wel blij dat mijn buik weer redelijk plat is geworden, de huid is alleen slap dus elastiek in ondergoed of een broek snijdt erin :P
maar moet wel zeggen dat het af en toe nog wel eens rammelt lol
pi_84913260
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik zou zo weer zwanger willen zijn. maar had ook een makkelijke zwangerschap :)
maar eerst maar van floris genieten. over een jaar kijk k wel verder.
bevallen vond k een hel op dat moment, achteraf valt t hartstikke mee.
maar weet nu wel 100% zeker dat k er nog minimaal 1 wil :@
Ik heb de eerste dagen na de bevalling geroepen: ik wil er meer, maar die adopteren we wel :@ ondanks dat ik best een makkelijke bevalling had. Was echt vanaf de 9 cm en het persen (en zelfs dat heeft niet lang geduurd....) een hel. (en dat was maar een dikke 45 minuten) de rest ging best makkelijk voorbij.

Maar nu zou ik het zo weer doen, ondanks het beurse... je bevalt maar dat je er daarna nog eventjes last van blijft houden vertellen ze er niet bij :P (en had ik zelf ook niet helemaal over nagedacht nog.. gelukkig maar eigenlijk!)

Maar nu, ik blijf toch bij 3. Ondanks de zwangerschappen.. (alhoewel dat deze zo dramatisch is geweest hoeft niet te betekenen dat dat bij een volgende ook zo is :))
pi_84913476
Ja, ik denk dat het idd maar 'vlugger' gaat hoe meer de baby's zich ontwikkelen. In het begin is het toch meer "slapen - eten - slapen" en dan vond ik de tijd nogal lang duren. Maar nu Thomas actiever wordt, lijkt het allemaal vlugger te gaan. Maar het scheelt denk ik ook wel dat ik er nu ook geen enkel probleem meer mee heb om ergens naartoe te gaan met Thomas, terwijl ik dat in het begin niet echt durfde (toch niet alleen). Dan gaan de dagen sowieso ook vlugger ;)

Rollen doet Thomas (uiteraard ;) ) ook nog niet en zitten is ook alleen maar als wij hem neerzetten. Ik zie Thomas niet zo vlug zelf initiatief nemen om te gaan zitten, daarvoor wordt hij te graag vastgehouden door ons, vrees ik :D
En wat fijn dat het eten zo vlot gaat *O* Wel raar eigenlijk, P. en ik eten ongeveer alles, maar dat heeft Thomas dan van geen van beiden meegekregen... Zouden ze zich dan toch vergist hebben in Jette? :') ;)

En ah, die streepjes... het is een kunstwerk op zich, hé ;) hier ook een tijgervelletje hoor :Y ;) en er moeten ook wel nog wat kilo's af, maar ik vind altijd wel een excuus om er volgende week aan te beginnen
pi_84913666
ik vond vooral laatste 5cm vervelend :')
persen viel mee hier (komt door mn goede perstechboek natuurlijk, stond in t bevallingsverslag. ik wist niet wat k aan t doen was *lol*)

en de 2 die k wilde, zijn er misschien wel 3 ja :')
mocht t allemaal weer zo makkelijk gaan.
wordt dus nog een keer samen z&g-en? ;)
pi_84913799
Bwa, de laatste 7cm vond ik eigenlijk wel een makkie. Wil ik gerust nog een keer doen :+
(en dat was ongeveer het eerste wat ik zei toen ik terug op de gewone kamer was. Ik denk dat P. op dat moment begon te :% :D )

Maar 2 is echt, echt, echt genoeg hoor :+
pi_84913878
Spannend Nikki, van die wendagen en dan straks voor het echie naar het KDV. Maar zo te horen gaat het vast allemaal goedkomen met je rustige meid :)

Mereltje, klinkt bekend zo'n dag.
Ik was gisteren en vandaag echt doodmoe, ondanks dat ik goed geslapen heb, en ik kon het maar met pijn en moeite opbrengen om te voeden en verschonen. Laat staan even lekker 'spelen'.
Dat Femke in 10 minuten in coma was toen je vriend d'r had overgenomen kan misschien wel komen doordat ze bij jou wat stress heeft gevoeld en bij hem niet. Het kan ook wel heel frustrerend zijn heel de dag met zo'n kindje. Fijn dat je er niet alleen voorstaat in ieder geval :*

Fijn dat alles goed was Leonieke. Afwachten met de tandjes dan maar. Ik ben benieuwd welke er eerst gaan komen :D
En lekker glunderen om je kleine mannetje die stiekem al heel groot is want hij kan zitten *O*
Ik heb echt het gevoel dat ik een olifant heb gebaard als ik naar Thomas' metingen kijk... Moneypenny was met 5 weken al 59 cm en 5520 gram _O-

Pessie, trek je niets aan van die dame. Ten minste... luister naar haar advies en doe ermee waar jij je goed bij voelt. Niet druk om maken. Moederinstinct FTW *O* ;)
Jij voedt op vaste tijden toch? Dan inderdaad aangeven dat een ander tijdstip beter schikt :)

Orea, die fantoom'pijn' _O-
Ik heb iets soortgelijks, maar dan een fantoombevalling. Klinkt vast heel raar, maar ik heb heel erg het gevoel dat ik nog moet bevallen. Ik weet dat ik niet meer zwanger ben, maar m'n onderlijf (lees: doos en omgeving) missen het gevoel dat er een kind doorheen is gegaan. Ik vind het echt zooooo jammer dat ik een keizersnede heb gehad. Dat gevoel lijkt alleen maar sterker te worden -O-
Maar hoe is het eigenlijk met je echte pijn? Jij had toch die hydro? Of ben ik nu echt compleet in de bonen? 8)7

Sonnetje, die 6 weken zijn echt zo voorbij. Ik zit al bijna op de 8 weken. Dat is 2 maanden!! dat kan helemaal niet!! Ik ben nog maar net 'bevallen'!!! :D

Owh, en freecell, hoe gaat het ondertussen bij jullie? Heb je al wat meer rust kunnen vinden? :)

[ Bericht 3% gewijzigd door CrazyPrincess op 05-08-2010 22:34:18 ]
pi_84914407
CP een olifant :o Ik denk het niet, hoor :N Vooral een grote dame denk ik :Y
Wat jammer dat je nu zo'n gevoel hebt rond je bevalling :{ Maar probeer je (ja, makkelijk spreken, I know) te focussen op het feit dat je jullie kleine meid zo lang bij je hebt gedragen en het zo goed hebt gedaan, heel die zwangerschap lang.

En kijk eens hoe onze zoon zijn lijntje nog aan het zoeken is :D

Gewicht:

Lengte: (niet te veel op letten op het op en neer gaan, bij heel veel 'metingen' gaat het om schattingen van mijnentwege omdat we Thomas soms ook thuis wegen op de babyweegschaal, maar ham dan niet kunnen meten ;) )
pi_84914735
leonieke, jij had een ruggeprik toch :P
ik had geen pijnstilling :( mocht niet

cp, ik moet eerst de 4 weken nog volmaken natuurlijk. jouw meisje is natuurlijk een maand ouder dan floris :o
vind t ook zo bijzonder/apart/bizar dat ze een datumdrieling is met 2 kindjes die rond floris geboren moesten worden. terwijl jij rond mijn schoonzusje uitgerekend was. en nichtje is 12 mei geboren. grappig hoe dat allemaal loopt
pi_84914774
Gewoon een tenger ventje zo te zien. Die moeten er ook zijn :)

Ik ben zo benieuwd naar de meting bij het volgende cb-bezoek. Dat is over 2,5 week en dan is ze al ruim 10 weken :D

Ik voel me ook goed over m'n zwangerschap en m'n olifantendracht, maar het lijkt vooral iets biologisch dat die keizersnee me dwars zit. Mijn lichaam geeft gewoon aan dat er iets niet klopt. Heel irritant, maar gaat vast wel over :) Snel een tweede en dan wel volgens de gewone weg :+

Zeker apart Sonnetje. De natuur blijft toch een wonder. Waarom het ene kindje langer blijft zitten dan de ander... Maar uiteindelijk komen ze allemaal eruit :P
Zondag al 4 weken. Feest *O*
pi_84914888
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
leonieke, jij had een ruggeprik toch :P
ik had geen pijnstilling :( mocht niet
Mij hebben ze altijd gezegd: "je moet aanvaarden wat de mensen jou aanbieden" en "een gegeven paard kijk je niet in de bek"
En ik die niet durf tegenspreken... tjah, ik heb me helemaal laten gaan ;)
(maar die eerste 3cm hebben in mijn ogen lang genoeg geduurd :+ ;) )
  donderdag 5 augustus 2010 @ 22:47:38 #44
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_84914926
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik vind het echt zooooo jammer dat ik een keizersnede heb gehad. Dat gevoel lijkt alleen maar sterker te worden -O-
Dat gevoel herken ik wel,niet dat ik nu behoefte heb aan een beurse en toegetakelde onderkant,maar de laatste weken van m'n zwangerschap was zo raar,toen ook nog een rare bevalling die uiteindelijk toch ook nog een ks werd.Ik mis wel het gevoel van het "gewoon" bevallen.Heb 23aug gesprek met de gynecoloog en controle ben benieuwd wat ze zeggen over een eventueel volgende zwangerschap en bevalling ivm de keizersnede.
Ik ben gister trouwens weer voor het eerst ongi geworden.Ik heb het gevoel dat ik echt last/pijn heb van het litteken op m'n baarmoeder,auw.
pi_84914968
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:44 schreef CrazyPrincess het volgende:
Gewoon een tenger ventje zo te zien. Die moeten er ook zijn :)

Ik ben zo benieuwd naar de meting bij het volgende cb-bezoek. Dat is over 2,5 week en dan is ze al ruim 10 weken :D

Ik voel me ook goed over m'n zwangerschap en m'n olifantendracht, maar het lijkt vooral iets biologisch dat die keizersnee me dwars zit. Mijn lichaam geeft gewoon aan dat er iets niet klopt. Heel irritant, maar gaat vast wel over :) Snel een tweede en dan wel volgens de gewone weg :+
Ah, hij heeft ook wel dikke billetjes (heeft hij iets van zijn moeder, zijn het de billen :D )

En altijd leuk die metingen *O*

Gaan we dan weer samen zwangeren? ;) Of wil je er echt heel snel voor gaan?
pi_84915163
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:46 schreef leonieke het volgende:

[..]

Mij hebben ze altijd gezegd: "je moet aanvaarden wat de mensen jou aanbieden" en "een gegeven paard kijk je niet in de bek"
En ik die niet durf tegenspreken... tjah, ik heb me helemaal laten gaan ;)
(maar die eerste 3cm hebben in mijn ogen lang genoeg geduurd :+ ;) )
groot gelijk heb je haha
ohw en volgens dat principe dus ook: mensen die vragen worden overgeslagen..
daarom mocht ik dus niet :+
ach die eerste 3cm heb k kado gekregen. eerste controle vk was al 4 cm ;)

cp, eruit komen ze zeker idd :) gelukkig wel!! buiten de buik zijn ze veel leuker O+
pi_84915186
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:47 schreef Guess. het volgende:

[..]

Dat gevoel herken ik wel,niet dat ik nu behoefte heb aan een beurse en toegetakelde onderkant,maar de laatste weken van m'n zwangerschap was zo raar,toen ook nog een rare bevalling die uiteindelijk toch ook nog een ks werd.Ik mis wel het gevoel van het "gewoon" bevallen.Heb 23aug gesprek met de gynecoloog en controle ben benieuwd wat ze zeggen over een eventueel volgende zwangerschap en bevalling ivm de keizersnede.
Ik ben gister trouwens weer voor het eerst ongi geworden.Ik heb het gevoel dat ik echt last/pijn heb van het litteken op m'n baarmoeder,auw.
Ah, goed om te horen dat ik niet de enige ben :)
In mijn geval is deze keizersnede geen reden om een volgende bevalling niet vaginaal te laten zijn. De gynaecoloog zei dat ze dat meestal alleen afraden om andere medische redenen (ziekte, etc.).
Hier nog geen ongesteldheid gehad. Ik denk zelfs dat die ook niet gaat komen (nooit eigen cyclus gehad, maar dat kan wel eens veranderen na een zwangerschap zeggen ze). Ik kan me wel voorstellen dat het pijn doet. Hier is alles op zich wel behoorlijk genezen, maar ik merk wel dat het nog lang niet is zoals het hoort te zijn (ze raden niet voor niets aan om het eerste jaar naar een keizersnede niet zwanger te worden...).
pi_84915278
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:48 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ah, hij heeft ook wel dikke billetjes (heeft hij iets van zijn moeder, zijn het de billen :D )

En altijd leuk die metingen *O*

Gaan we dan weer samen zwangeren? ;) Of wil je er echt heel snel voor gaan?
Mmmmmm, lekkere spekbillen :9~
;)

Ik ga sowieso het komende jaar niet bewust weer zwanger worden i.v.m. de keizersnee. En daarnaast heb ik nog geen idee of ik wel een tweede wil :D Maar mocht het gaan gebeuren... samen eerst weer IUI/terugplaatsing doen? :P
pi_84915394
hmz ook een bijzondere dag vandaag: een jaar geleden besloten we voor een baby te gaan...en nu ligt er gewoon een ventje van 3,5week naast me te slapen. mijn zoon O+

(lekker tactisch moment ook met de post van cp boven mij, sorry :@ maar dacht er opeens aan)
pi_84915410
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:54 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Mmmmmm, lekkere spekbillen :9~
;)
Raar dat niemand dat nog zegt als je bijna 30 bent, maar als je een baby bent vindt iedereen het mooi en tof en leuk ;)
quote:
Ik ga sowieso het komende jaar niet bewust weer zwanger worden i.v.m. de keizersnee. En daarnaast heb ik nog geen idee of ik wel een tweede wil :D Maar mocht het gaan gebeuren... samen eerst weer IUI/terugplaatsing doen? :P
Deal... Ik pm je wel nog eens. Kunnen we onze agenda's eens samen leggen ;)
(en het komende jaar gaat hier ook niet lukken, hoor ;) )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')