Tja ik doe het ook liever zelf maar toen mijn vriend zag dat de tranen over mijn wangen gingen hoefde ik niets meer te vragen en hielp hij gelukkigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:57 schreef freecell het volgende:
Noh Merel...
Goed dat je het dan even uit handen geeftDat heb ik echt moeten leren!
Mooi!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:28 schreef freecell het volgende:
Die wijkmedewerker bij ons in de wijk is een tof mensVoorstander van borstvoeding (itt de cb-arts
maar dat is sowieso iemand om te negeren
) en voorstander van Rapley en van 'vooral je eigen gevoel volgen!'
Je gaat haar vast leuk vinden
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:52 schreef freecell het volgende:
Weet ik
Kan ik niet heen helaas, anders ging ik mee
Maar mijn buuf van twee huizen verder gaat wel
Leuk is dat inderdaad, ook kaartjes van mensen krijgen waarvan je het helemaal niet verwacht.. geen enkel dubbelkaartje gekregen ook. Heb ook wel een aantal kaartjes gekregen met een pakje of sokjesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:24 schreef pessie het volgende:
Oh ja, genieten/genoten jullie ook zo van al die kaartjes in de bus.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:13 schreef pessie het volgende:
Trouwens, Nikki of een moderator. Zou Nathan in de lijst mogen? 27-7-2010.
Done...quote:
Vanaf de geboorte,dus ik denk dat je ze voor Emmaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:03 schreef Keshet het volgende:
Guess, vanaf welke leeftijd / gewicht mag je die druppels gebruiken? (Hier een muppetje wat er misschien ook wat aan heeft.)
Tja het is een beetje dubbel, qua tijd is het heel hard gegaan, maar als ik terug kijk naar wat we allemaal al meegemaakt hebben, dan is het ook wel weer een tijdje geleden. Maar ik moet zeggen dat ik alles ook heel bewust probeer mee te maken. Maar het gaat wel veel te hard, met name de afgelopen 2 maanden heeft ze zich zo hard ontwikkeld!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:41 schreef leonieke het volgende:
Sindell, nog een weekje en dan is Laura al een grote babyIk vond het altijd zo 'stom' dat iedereen mij zei dat het allemaal zo vlug gaat en dat je zo moet genieten, maar kan na 5 maand alleen maar zeggen dat het cliché zo echt is. Ervaar jij het ook zo?
Ik heb de eerste dagen na de bevalling geroepen: ik wil er meer, maar die adopteren we welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik zou zo weer zwanger willen zijn. maar had ook een makkelijke zwangerschap![]()
maar eerst maar van floris genieten. over een jaar kijk k wel verder.
bevallen vond k een hel op dat moment, achteraf valt t hartstikke mee.
maar weet nu wel 100% zeker dat k er nog minimaal 1 wil
Mij hebben ze altijd gezegd: "je moet aanvaarden wat de mensen jou aanbieden" en "een gegeven paard kijk je niet in de bek"quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
leonieke, jij had een ruggeprik toch
ik had geen pijnstillingmocht niet
Dat gevoel herken ik wel,niet dat ik nu behoefte heb aan een beurse en toegetakelde onderkant,maar de laatste weken van m'n zwangerschap was zo raar,toen ook nog een rare bevalling die uiteindelijk toch ook nog een ks werd.Ik mis wel het gevoel van het "gewoon" bevallen.Heb 23aug gesprek met de gynecoloog en controle ben benieuwd wat ze zeggen over een eventueel volgende zwangerschap en bevalling ivm de keizersnede.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik vind het echt zooooo jammer dat ik een keizersnede heb gehad. Dat gevoel lijkt alleen maar sterker te worden
Ah, hij heeft ook wel dikke billetjes (heeft hij iets van zijn moeder, zijn het de billenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:44 schreef CrazyPrincess het volgende:
Gewoon een tenger ventje zo te zien. Die moeten er ook zijn
Ik ben zo benieuwd naar de meting bij het volgende cb-bezoek. Dat is over 2,5 week en dan is ze al ruim 10 weken
Ik voel me ook goed over m'n zwangerschap en m'n olifantendracht, maar het lijkt vooral iets biologisch dat die keizersnee me dwars zit. Mijn lichaam geeft gewoon aan dat er iets niet klopt. Heel irritant, maar gaat vast wel overSnel een tweede en dan wel volgens de gewone weg
![]()
groot gelijk heb je hahaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mij hebben ze altijd gezegd: "je moet aanvaarden wat de mensen jou aanbieden" en "een gegeven paard kijk je niet in de bek"
En ik die niet durf tegenspreken... tjah, ik heb me helemaal laten gaan![]()
(maar die eerste 3cm hebben in mijn ogen lang genoeg geduurd![]()
)
Ah, goed om te horen dat ik niet de enige benquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:47 schreef Guess. het volgende:
[..]
Dat gevoel herken ik wel,niet dat ik nu behoefte heb aan een beurse en toegetakelde onderkant,maar de laatste weken van m'n zwangerschap was zo raar,toen ook nog een rare bevalling die uiteindelijk toch ook nog een ks werd.Ik mis wel het gevoel van het "gewoon" bevallen.Heb 23aug gesprek met de gynecoloog en controle ben benieuwd wat ze zeggen over een eventueel volgende zwangerschap en bevalling ivm de keizersnede.
Ik ben gister trouwens weer voor het eerst ongi geworden.Ik heb het gevoel dat ik echt last/pijn heb van het litteken op m'n baarmoeder,auw.
Mmmmmm, lekkere spekbillenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, hij heeft ook wel dikke billetjes (heeft hij iets van zijn moeder, zijn het de billen)
En altijd leuk die metingen![]()
Gaan we dan weer samen zwangeren?Of wil je er echt heel snel voor gaan?
Raar dat niemand dat nog zegt als je bijna 30 bent, maar als je een baby bent vindt iedereen het mooi en tof en leukquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:54 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Mmmmmm, lekkere spekbillen
Deal... Ik pm je wel nog eens. Kunnen we onze agenda's eens samen leggenquote:Ik ga sowieso het komende jaar niet bewust weer zwanger worden i.v.m. de keizersnee. En daarnaast heb ik nog geen idee of ik wel een tweede wilMaar mocht het gaan gebeuren... samen eerst weer IUI/terugplaatsing doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |