abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84580009
Vorige deel:
Het kleine babietjes topic (0-6 maanden) deel 54

De kleine babietjes :

02 februari 2010: 'Teigetje', dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
10 april 2010: Lisa, dochter van _Nikki_
17 april 2010: Noortje, dochter van becky27
23 april 2010: Travis, zoon van harley
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Lis, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
mei 2010: 'Bob', (pleeg)zoon van appelfan
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Moneypenny, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
17 juni 2010: Elin, dochter van DeLiedje
24 juni 2010: Rosanne, dochter van dolphinqueen
28 juni 2010: Sylvester, zoon van Guess
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
08 juli 2010 Femke, dochter van Mereltje
*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 29-07-2010 19:37:54 ]
pi_84580036
Laatste posts:

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:14 schreef freecell het volgende:
Harry :o
Dat zie ik hier echt nogniet gebeuren hoor :D Als ik hem in de box leg vind ik hem totaal anders terug, dat wel :P

Maar op 'n speelkleed blijft hij redelijk liggen. Hij gaat overdwars liggen en op z'n buik en rolt zich er half uit, maar dat was het wel...

En wat is het met mijn kind dat 's nachts de max 'slapen achter elkaar' anderhalf uur is en hij dan van 19:00 tot 23:00 's avonds en van 8-10:30 's ochtends slaapt? }:|

Ik was vanmorgen zo moe dat ik tegen TARA heb gezegd: ik wil niet ;( Mag ik er weer in? En hem zijn ochtendje vrij heb afgepakt door tot kwart voor 10 op bed te gaan liggen.

Maargoed, hij ligt nu op de bank te tukken :')
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:27 schreef ymme het volgende:
Heftig hoor Freecell.
Wat eraan te doen :? Maar hopelijk komt er snel een oplossing of slaapt hij gewoon ineens door.
:*
pi_84580111
Jaaa Pessie heeft een baby :)!

Hier gaat het langzaam weer zoals het normaal ging.. ze slaapt meer, eet meer dus het dipje zou bijna over zijn hoop ik!! Nu maar eens even de oudste heel veel aandacht geven!
Altijd blijven lachen... :)
pi_84580152
Wat er aan te doen is een goede vraag :P
Hij slaapt in principe wel de hele nacht, maar wordt steeds even wakker. En dan moet je er dus even heen. Tussen de 5 en 10x per nacht :O En vannacht was geen goede nacht :P
pi_84580307
Dan heb je zelf dus gewoon totaal geen rust.
Wat mag ik van gelukg spreken zeg. Nog geen ene slechte nacht gehad!
pi_84580426
hier hebben we gelukkig ook redelijke nachten. om 7 uur bedtijd voor het gebroed. ravi krijgt nu 4 flessen. 's ochtends eerst 7 schepjes rond 7 uur. dan rond 12 en 4 met 6 schepjes en dan met bedtijd eentje met 7 schepjes en rijstebloem.

ravi is gewoon nog erger dan selene met die pap :@ echt, alsof zn leven der vanaf hangt zo kloektie het weg!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84580539
Ik twijfel inmiddels ook over rijstebloem door de 19:00 fles...
En over het naar voren halen van de 23:00 fles :P
pi_84580801
ja, het ging gewoon zomaar vanzelf goed. hij mocht naar 6 schepjes met 5 kilo. toevallig waren we net op conbtrole bij de kinderarts, dus maar ff overlegd. volgens het pak moet dat dan 5 flesjes zijn, maar de ka vond het wel wat veel omdat ravi altijd alle flesjes ook echt helemaal op drinkt. dus in eerste instantie vond ik het niks, maar ravi slokte gewoon 5 x 200 cc weg en da's idd wat veel. dus toch maar aan de slag met rijstebloem in de fles van 7 uur, en warempel: ravi vindt het best. dus dan maar de eerste en de laatste fles wat meer (want anders is het weer zo weinig imho)
pi_84580840
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:33 schreef freecell het volgende:
Wat er aan te doen is een goede vraag :P
Hij slaapt in principe wel de hele nacht, maar wordt steeds even wakker. En dan moet je er dus even heen. Tussen de 5 en 10x per nacht :O En vannacht was geen goede nacht :P
Free, ik neem aan dat je al hebt geprobeerd even te wachten of hij weer zelf in slaap valt? Daan wordt ook wel eens (gelukkig zelden) wakker en soms slaapt hij dan een minuut of wat later weer zelf in. Heb er wel eens gestaan dat ik de deur opendeed en hij al weer sliep. Kon ik zo mijn bed weer in.
pi_84580920
free, heeft florian speeltjes in bed? ravi schrikt ook nog wel eens wakker (half 5 is iig standaard). dan is het heel eventjes een huiltje omdat hij zomaar opeens wakkeer is, dan ziet hij zijn speeltjes en gaat hij daarmee aan de slag ;) om dan spelend weer in slaap te vallen
pi_84580989
Het is dan ook heel normaal dat baby's 's nachts wakker worden. Ze zijn er helaas niet allemaal even goed in om dan zelf weer in slaap te vallen. Bij Ivan heeft dat wat training gekost maar sindsdien heeft hij het onder de knie. Overdag valt hij daarentegen nooit zelf in slaap als hij eenmaal wakker is geworden, zelfs als dat al na een kwartiertje is doordat hij bijvoorbeeld schrikt van de bel.

Lastig hoor, freecell. Wanneer is eigenlijk jouw vrije ochtend? :P
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:02:31 #12
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84581106
Claudia, puur uit interesse, Daan lukt 't gelukkig wel om zelf in te slapen, maar hoe train je dat?
pi_84581749
Leren dat er alternatieven zijn voor hetgeen hij nu nodig heeft om in slaap te vallen (speen, geruststelling van papa of mama). En hoe je dat doet, tja, dat kan op zoveel manieren. Wij hebben het gedaan door eerst bij hem te blijven tot hij in slaap viel, zelf steeds iets eerder weg te gaan en even te laten huilen. Maarja, ik lees genoeg verhalen van kinderen die het op een bepaald moment wel kunnen maar bij de minste of geringste verandering (ziekte, vakantie) terug bij af zijn. Is het het dan wel waard om telkens weer die worsteling aan te gaan? Misschien zijn sommige kindjes er gewoon nog niet aan toe?

Ik had er op zich niet zo'n moeite mee om 's nachts mijn bed uit te gaan om hem een speen te geven, maar het werd me te gortig toen hij nog maar 2-3 uur achter elkaar sliep en daarna elk half uur wakker werd. Toen moest er gewoon echt iets gebeuren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:44:20 #14
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84582500
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 11:23 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben het gedaan door eerst bij hem te blijven tot hij in slaap viel, zelf steeds iets eerder weg te gaan en even te laten huilen.
Ja zo hebben wij het ook gedaan. Ik heb dat meer gedaan uit het oogpunt van zelf rustig in slaap vallen, maar wist niet dat dat ook bijdraagt aan het door/weer in slapen.
pi_84583431
free :*

en helaas zie ik ook een kruisje bij de foto van daan
  woensdag 28 juli 2010 @ 12:22:03 #16
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84583951
Hmmm.. vreemd die kruisjes. Misschien als je rechter muisknop klikt en dan Afbeelding weergeven? soms laadt de pagina slecht, heb ik ook wel eens dat ik dan foto's niet zie? (oh en staat ook in het slapende kindjes topic, misschien zie je 'm daar wel :) ) Hier nog maar een keer want er ging waarschijnlijk toch iets fout met die andere:

Oh en wat super trouwens dat Ravi ook op 4 flessen zit inmiddels. Ik dacht alleen altijd dat je max. 6 scheppen in een fles mocht doen? Hoeveel water doe je er dan bij? 210ml?

[ Bericht 15% gewijzigd door happyme28 op 28-07-2010 12:28:33 ]
pi_84584074
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:54 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Free, ik neem aan dat je al hebt geprobeerd even te wachten of hij weer zelf in slaap valt? Daan wordt ook wel eens (gelukkig zelden) wakker en soms slaapt hij dan een minuut of wat later weer zelf in. Heb er wel eens gestaan dat ik de deur opendeed en hij al weer sliep. Kon ik zo mijn bed weer in.
Hij begint óf met huilen (dus meteen heen)of met kletsen, dan kletst hij eerst 10 minuten iedereen wakker en begint dan alsnog met huilen omdat hij zelf zijn speen niet kan vinden :')
Maar ik ga inderdaad weer een langere wacht inlassen denk ik :)

En FLorian heeft schaap O+ Zonder schaap schijnt slapen veel moeilijker te zijn :P

En vrije ochtend? Nou vanochtend dus :P Van 8 tot 9:45 in bed gelegen :)

En komend weekend gaat de oudste een weekendje met opa en oma mee naar de camping (ik heb het hem nog maar niet verteld, dan wil hij NUNUNU! :P ) en een vriendin van mij bood aan Florian dan een nachtje mee te nemen. Klinkt ergens wel aanlokkelijk :Y Maar arme vriendin, want op een andere plaats dan zijn eigen bedje slaapt hij nog beroerder... dus ik twijfel nog :)
pi_84584136
gewoon lekker doen free! desnoods verplaats je het bedje naar de vriendin! een keertje goed uitrusten is goud waard hoor, en dan kan je er weer tijden tegenaan!

hier heeft sangdrax vandaag ouderschapsverlofdag. mama is aan het internetten, mama heeft de wc al gedaan, gaat zo de badkamer doen en dan lekker een tukkie :)
pi_84584464
We kijken wel even :)

En vanavond gaan we een rijstebloempoging doen :)
Even ingelopen bij het CB (overleg over allergie ed) en zij gaf ook aan dat er vrijwel geen allergenen in rijstebloem zitten en dat dat met 5,5 maanden wel kan.
Oja en dat ik vooral m'n gevoel moet volgen :P
Nou, Florian jongen, daar ga je het raam uit als je om 4:00 vannacht voor de 4e keer huilt ;)
  woensdag 28 juli 2010 @ 12:39:13 #20
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84584497
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 12:38 schreef freecell het volgende:
Oja en dat ik vooral m'n gevoel moet volgen :P
Nou, Florian jongen, daar ga je het raam uit als je om 4:00 vannacht voor de 4e keer huilt ;)
_O-
pi_84584800
Mag onze dochter Femke ook in de openingspost?? 8 juli..

Freecel wat vervelend dat Florian zo slecht slaapt. Fijn dat Tara het even van je kon overnemen vanochtend.

Happy wat een schattige foto in het wiegje O+ lekker muziekje aan van de babyfoon :? word je soms ook simpel van he diezelfde deuntjes :D

Ik heb weer een goede nacht gehad :) 01.15, 05.15 en 9.30 en 11.15 en ze ligt nu ook in haar wiegje te slapen *O*
pi_84585428
gaat lekker Merel O+

Hier vind een klein jochie middagslaapjes voor baby's en ligt nu lekker op de grond te spartelen (das eindelijk veilig, want grote breor slaapt wel :P )
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:20:13 #23
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84586003
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 12:48 schreef Mereltje het volgende:
Happy wat een schattige foto in het wiegje O+ lekker muziekje aan van de babyfoon :? word je soms ook simpel van he diezelfde deuntjes :D
Nee geen muziekje (da's het lampje dat hij aan staat). Hebben het muziekje eigenlijk nooit aan. Daan wordt er alleen maar onrustig van :D
pi_84594030
Heb net van ellende mijn kleine meid op bed gelegd en daarna de deuren dicht gedaan en de babyfoon uit.. (nou ja het geluid uit...) Tot mijn verbazing was het na 15 minuten ineens helemaal stil en dat is het nu na 3 kwartier nog steeds :)
Geniet dus even van het feit dat ik nu alleen een vreselijk zeurend peuterkind bij me hebt en niet ook nog een huilende baby!

Wie huilende baby's en de peuterpubertijd ooit uitgevonden heeft mag ook het tegengif uitvinden poe poe!
Altijd blijven lachen... :)
pi_84597141
ow nu zie ik de foto van daan wel O+

free ik moest toch wel lachen om je opmerking over uit het raam vliegen
maar kan me wel voorstellen dat dit echt zo vermoeiend voor je is :*
hoop dat de rijstebloem goed werkt

ik heb juist een slaapkop vandaag:
vannacht van 23.45 tot 07.45, toen van 09.30 tot 12.45 daarna 13.40 tot 15.15 en nu weer van 16.30 and still sleeping
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')