quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
hmz ook een bijzondere dag vandaag: een jaar geleden besloten we voor een baby te gaan...en nu ligt er gewoon een ventje van 3,5week naast me te slapen. mijn zoon
(lekker tactisch moment ook met de post van cp boven mij, sorrymaar dacht er opeens aan)
Hmmm... goed punt... hoewel ik wel van wat spek aan een man houquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Raar dat niemand dat nog zegt als je bijna 30 bent, maar als je een baby bent vindt iedereen het mooi en tof en leuk
[..]
Deal... Ik pm je wel nog eens. Kunnen we onze agenda's eens samen leggen![]()
(en het komende jaar gaat hier ook niet lukken, hoor)
Ik ga moeten passen. Heb dan al een vergadering staanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik ga de terugplaatsing op 12 juni 2011 plannen. Doe je mee?
Ik moet er voorlopig ook nog niet aan denken. Eerst maar eens zien hoe het ons met 1 kind vergaatquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ga moeten passen. Heb dan al een vergadering staan![]()
(nee, ik denk niet dat we voor volgende zomer al een voet gaan binnen zetten in het CRG... maar ik ben al blij dat P. het wel al wil overwegen om volgende zomer bv een afspraak te maken voor het startgesprek)
Er zijn bij ons al momenten geweest dat ik dacht: "ah, een tweede zou er wel bij kunnenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:12 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik moet er voorlopig ook nog niet aan denken. Eerst maar eens zien hoe het ons met 1 kind vergaat
Maar ik ben blij te weten dat ik nooit meer een IVF ga hoeven ondergaan. Als we voor een tweede gaan maken we de eskimo's op en mocht het daarmee niet lukken dan is het wat ons betreft klaar en houden we het bij eentje. Dat betekent dus wel een hoop vieze kutpillen, maar (bijna geen) spuiten en overstimulaties meer
Dat denk je over een jaar welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:40 schreef freecell het volgende:
Nou, eerst 4,5 maand krijsen en nu nog steeds niet echt goed slapen.
Er is NIKS aan mij die denkt 'wow, dit is voorbij voor je het weet'
Ja, die allemaal wel inderdaadquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:45 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat denk je over een jaar wel
Hier zijn ook alle cliché's wel waar eigenlijk. Het gaat allemaal snel. Ook het gevoel dat je hebt tijdens de zwangerschap: ik? een baby? welnee johEn dan na de bevalling: zat jíj in mijn buik? met het bijbehorende gevoel dat het nooit anders is geweest...
Overlopen van trots als andere mensen jóuw kind ook tof vinden. Overlopen van liefde als je zo'n brede smile krijgt of als je naar je slapende kind kijkt...
Heel herkenbaar
ik zie ook de positieve dingen wel. Ik vind het alleen niet snel gaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:45 schreef ymme het volgende:
Dat kan ik mij enigsinds voorstellen.
Maar het word beter! En het is toch ook wel leuk.
Probeer toch ook de positieve dingen te zien.
Voor jouw hoop ik dan dat het snel een paar maanden verder is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, die allemaal wel inderdaad
[..]
ik zie ook de positieve dingen wel. Ik vind het alleen niet snel gaan
Spreken we dan anders af in de wachtzaal in Jette?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
CP, Leo, Orea, ik doe ook mee hoor!Terugplaatsing op 12-6! alleen heb ik ff niets in de vriezer liggen dus wordt het een echt ICSI'tje... ach ook een makkie, ik deed het fluitend vorig jaar. Ach we zien wel hoe het loopt.
Dat vond ik ook wel een leuk iets. En vooral omdat het er de laatste twee dagen zo nog met één 'draadje' aanhing. En ik peuter al graag aan zo'n dingen, dus heb me echt moeten inhoudenquote:Orea, fijn dat het stompje eraf is. Op een gegeven moment stok dat ding echt naar rottend vlees bij Lisa!
Het is The Dark Force...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:51 schreef leonieke het volgende:
En kan iemand me uitleggen waarom ik naar K3 en het ijsprinsesje zit te kijken terwijl Thomas boven in zijn bed ligt te slapen?![]()
WTF happened with me?
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:00 schreef Orea het volgende:
als ik haar neusje zie: lief klein konijntje heeft een vliegje op zijn neus
(en echt waar ik het vandaan haal)
Ik vrees ervoorquote:Komt niet meer goed he?
Misschien start jij best net een maandje of twee later dan wij héquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
dus over een jaar moeten we hier weer een baby gaan maken dus
wil wel met jullie meezwangeren natuurlijk
Ja! Die was om 06.00 wakker, heeft een fles gedronken, geslapen tot 10 uur, weer een fles gedronken, gespeeld en ligt nu in haar bed te slapen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:53 schreef Muks het volgende:
is er al iets bekend van Emma ? (van Keshet)
dank jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:17 schreef Keshet het volgende:
Simmu, gefeliciteerd met je grote draakje!![]()
Hoe is het gisteren gegaan? (Als je dat wilt delen that is.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb ff een vraagje. als je ravi aan zijn handjes omhoogtrekt kan hij zijn hoofd meenemen, maar alleen als hij zijn voetjes ergens aan af kan zetten. hebben meer kindjes dat? paar weken terug probeerde de kinderarts het ook, toen nam hij zijn hoofd niet mee en die zag daar geen enkel probleem in hoor, dus veel zorgen heb ik niet, maar ik vond het wel raar. mijn ma ontdekte het gister bij toeval. en ik dus maar denken dat hij het niet kon
[ Bericht 1% gewijzigd door simmu op 06-08-2010 13:14:40 ]Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |