abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84915898
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
hmz ook een bijzondere dag vandaag: een jaar geleden besloten we voor een baby te gaan...en nu ligt er gewoon een ventje van 3,5week naast me te slapen. mijn zoon O+

(lekker tactisch moment ook met de post van cp boven mij, sorry :@ maar dacht er opeens aan)
:D
Geen probleem wat mij betreft hoor :) Jij kunt er niets aan doen dat het bij jullie zo lekker soepel ging. Ik kan alleen maar blij zijn voor jullie wat dat betreft :) :*
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 22:57 schreef leonieke het volgende:

[..]

Raar dat niemand dat nog zegt als je bijna 30 bent, maar als je een baby bent vindt iedereen het mooi en tof en leuk ;)
[..]

Deal... Ik pm je wel nog eens. Kunnen we onze agenda's eens samen leggen ;)
(en het komende jaar gaat hier ook niet lukken, hoor ;) )
Hmmm... goed punt... hoewel ik wel van wat spek aan een man hou :P

Ik ga de terugplaatsing op 12 juni 2011 plannen. Doe je mee? :P
pi_84916148
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef CrazyPrincess het volgende:

Ik ga de terugplaatsing op 12 juni 2011 plannen. Doe je mee? :P
Ik ga moeten passen. Heb dan al een vergadering staan ;)
(nee, ik denk niet dat we voor volgende zomer al een voet gaan binnen zetten in het CRG... maar ik ben al blij dat P. het wel al wil overwegen om volgende zomer bv een afspraak te maken voor het startgesprek)
pi_84916386
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:09 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik ga moeten passen. Heb dan al een vergadering staan ;)
(nee, ik denk niet dat we voor volgende zomer al een voet gaan binnen zetten in het CRG... maar ik ben al blij dat P. het wel al wil overwegen om volgende zomer bv een afspraak te maken voor het startgesprek)
Ik moet er voorlopig ook nog niet aan denken. Eerst maar eens zien hoe het ons met 1 kind vergaat :D
Maar ik ben blij te weten dat ik nooit meer een IVF ga hoeven ondergaan. Als we voor een tweede gaan maken we de eskimo's op en mocht het daarmee niet lukken dan is het wat ons betreft klaar en houden we het bij eentje. Dat betekent dus wel een hoop vieze kutpillen, maar (bijna geen) spuiten en overstimulaties meer :)
pi_84917014
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:12 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Ik moet er voorlopig ook nog niet aan denken. Eerst maar eens zien hoe het ons met 1 kind vergaat :D
Maar ik ben blij te weten dat ik nooit meer een IVF ga hoeven ondergaan. Als we voor een tweede gaan maken we de eskimo's op en mocht het daarmee niet lukken dan is het wat ons betreft klaar en houden we het bij eentje. Dat betekent dus wel een hoop vieze kutpillen, maar (bijna geen) spuiten en overstimulaties meer :)
Er zijn bij ons al momenten geweest dat ik dacht: "ah, een tweede zou er wel bij kunnen :Y " maar als ik dan denk aan afgelopen weekend, dan zou het toch echt nog niet lukken :N
Maar een tweede als de eerste naar school gaat, lijkt me wel "handig".

Ik weet ook niet hoe ver we zouden gaan voor een tweede. Ik heb nog 4 IUI's, maar weet niet of we aan IVF zouden beginnen. Maar ik vind het moeilijk om dat nu te bepalen omdat je in heel het traject groeit (ik had ook nooit gedacht om zelf te spuiten en dat is me ook gelukt). Maar dat zijn allemaal zorgen voor later (misschien... misschien gaan we het traject nooit meer in). Nu genieten van alle fijne momenten met onze kleine smurf O+
pi_84925488
Hier nog steeds (ná 5 maanden alweer) het gevoel het niet goed af gemaakt te hebben.
Ook keizersnede en dat hakt er af en toe nog best in. Vooral als je verhalen leest en hoort over bevallingen.

Maar hé, de volgende keer ga ik het ook zelf doen!
pi_84925825
Hier zijn een boel cliché's waar, maar niet dat het allemaal zo snel gaat :X
pi_84926195
Hoe bedoel je precies Freecell?

Dat de tijd niet zo snel gaat? Ivm slapenloze nachten?
pi_84926218
Nou, eerst 4,5 maand krijsen en nu nog steeds niet echt goed slapen.
Er is NIKS aan mij die denkt 'wow, dit is voorbij voor je het weet'
pi_84926281
Dat kan ik mij enigsinds voorstellen.
Maar het word beter! En het is toch ook wel leuk.

Probeer toch ook de positieve dingen te zien.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 08:45:50 #60
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84926285
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 08:40 schreef freecell het volgende:
Nou, eerst 4,5 maand krijsen en nu nog steeds niet echt goed slapen.
Er is NIKS aan mij die denkt 'wow, dit is voorbij voor je het weet'
Dat denk je over een jaar wel :*

Hier zijn ook alle cliché's wel waar eigenlijk. Het gaat allemaal snel. Ook het gevoel dat je hebt tijdens de zwangerschap: ik? een baby? welnee joh :') En dan na de bevalling: zat jíj in mijn buik? met het bijbehorende gevoel dat het nooit anders is geweest...
Overlopen van trots als andere mensen jóuw kind ook tof vinden. Overlopen van liefde als je zo'n brede smile krijgt of als je naar je slapende kind kijkt...
Heel herkenbaar :Y
pi_84926316
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 08:45 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dat denk je over een jaar wel :*

Hier zijn ook alle cliché's wel waar eigenlijk. Het gaat allemaal snel. Ook het gevoel dat je hebt tijdens de zwangerschap: ik? een baby? welnee joh :') En dan na de bevalling: zat jíj in mijn buik? met het bijbehorende gevoel dat het nooit anders is geweest...
Overlopen van trots als andere mensen jóuw kind ook tof vinden. Overlopen van liefde als je zo'n brede smile krijgt of als je naar je slapende kind kijkt...
Heel herkenbaar :Y
Ja, die allemaal wel inderdaad O+
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 08:45 schreef ymme het volgende:
Dat kan ik mij enigsinds voorstellen.
Maar het word beter! En het is toch ook wel leuk.

Probeer toch ook de positieve dingen te zien.
ik zie ook de positieve dingen wel. Ik vind het alleen niet snel gaan :')
pi_84926333
Mee eens Asy.

Maar ik kan ook een heel raar gevoel in mijn maag krijgen, als ik weer iets lees of hoor van een mooie bevalling. Vrienden van ons afgelopen zondag. Ff bevallen met 38 weken. Heel snel en voorspoedig gegaan. Natuurlijk is een bevalling altijd zwaar. Maar bij mij in het hoofd blijft het rondgaan. Ik heb gefaald. Ik heb het niet zelf gedaan. Mijn lichaam is stom. En ná 5 maanden mag ik daar wel eens overheen stappen. Want ik heb gedaan wat ik kon. En meer kon ik en/of mijn lichaam niet. En als ik dan naar dat mooie mannetje kijk dan schiet ik vol van liefde! Maar het gevoel blijft. Maar ooit zal dit wel weer overgaan toch......
pi_84926349
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 08:47 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, die allemaal wel inderdaad O+
[..]

ik zie ook de positieve dingen wel. Ik vind het alleen niet snel gaan :')

Voor jouw hoop ik dan dat het snel een paar maanden verder is.
Maar voor mij en de rest die het wel snel vinden gaan, niet. Daar blijft de klok gewoon lekker langzaam doortikken.
pi_84927094
Freecell, maar dat is ook loodzwaar! Ik hoop echt dat er wat verbetering in gaat komen, verstoorde nachtrust is vreselijk..

CP ik doe met je mee hoor, met die tp op 12-06! :P Als ik naar mijn kind kijk moet dit echt een verdomd goede batch zijn geweest, dus het zou mooi zijn als ik Leia's broertjes/zusjes uit die 7 cryo's kan krijgen!

En over mijn pijn, gek genoeg heb ik er in de bevalling geen last van gehad en erna ook niet. Wel had ze met een echo apparaat gemeten of mijn blaas goed leeg was met de katheter, en dat ding gaf 150 cc aan. Nog een keer kijken, en toen bedacht ik me: zit je niet mijn hydro te meten! En dat bleek correct, zoveel vocht zit er dus in. Best wat voor een eileider!

Hopelijk is de boel zo opgerekt dat het voor een volgende zwangerschap niet meer uit zou maken. Maar dat weet je niet van te voren!

Vandaag is mijn eerste dagje pijnstiller vrij ;) heb het gevoel dat de hechtingen wat fijner aanvoelen, en de heftige beursigheid in mijn bekken en schaambeen ook :) nu de borstvoeding nog even finetunen.. god wat kan een mens gelukkig zijn!
pi_84927110
Oh en mijn kind is haar navelstompje verloren :Y) ben blij dat het ding eraf is... blegh!
pi_84927275
CP, Leo, Orea, ik doe ook mee hoor! *O* Terugplaatsing op 12-6! alleen heb ik ff niets in de vriezer liggen dus wordt het een echt ICSI'tje... ach ook een makkie, ik deed het fluitend vorig jaar. Ach we zien wel hoe het loopt.

Orea, fijn dat het stompje eraf is. Op een gegeven moment stok dat ding echt naar rottend vlees bij Lisa! :r
pi_84927552
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
CP, Leo, Orea, ik doe ook mee hoor! *O* Terugplaatsing op 12-6! alleen heb ik ff niets in de vriezer liggen dus wordt het een echt ICSI'tje... ach ook een makkie, ik deed het fluitend vorig jaar. Ach we zien wel hoe het loopt.
Spreken we dan anders af in de wachtzaal in Jette? ;) Kunnen Thomas en Lisa elkaar wat bezig houden :+
quote:
Orea, fijn dat het stompje eraf is. Op een gegeven moment stok dat ding echt naar rottend vlees bij Lisa! :r
Dat vond ik ook wel een leuk iets. En vooral omdat het er de laatste twee dagen zo nog met één 'draadje' aanhing. En ik peuter al graag aan zo'n dingen, dus heb me echt moeten inhouden :D
pi_84927584
Tijd is een raar iets... met een schreeuwend kind zou het voor mij ook tergend langzaam gaan ja :{

Orea en NIKKI, voel ik een terugplaatsingsdatumtweelingdrieling aankomen? O+
Ik wist niet dat jij ook zoveel cryo's nog hebt. Wat goed *O*

Ik heb het navelstompje bewaard :X

ymme, ik heb er gisteravond nog eens over nagedacht en mijn gevoel is niet zozeer dat ik gefaald heb, maar dat me een ervaring is ontnomen. Ken je dat gevoel dat je ergens mee bezig bent wat je nog nooit eerder hebt gedaan of zelden doet en je staat te klungelen, maar je weet dat je het wel kunt maar dat het gewoon wat tijd kost? En dat er vervolgens iemand bij staat te kijken en je ziet klungelen en je vervolgens opzij duwt en zegt "kom maar, laat mij dat maar doen"?
Zo voel ik het. Geen schuldgevoel, wel een gemiste kans.
pi_84927631
En kan iemand me uitleggen waarom ik naar K3 en het ijsprinsesje zit te kijken terwijl Thomas boven in zijn bed ligt te slapen? }:|

WTF happened with me? :D
pi_84927778
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:51 schreef leonieke het volgende:
En kan iemand me uitleggen waarom ik naar K3 en het ijsprinsesje zit te kijken terwijl Thomas boven in zijn bed ligt te slapen? }:|

WTF happened with me? :D
Het is The Dark Force... ;(
pi_84927819
Leo! :D! Ik bel het gesticht vast...

Ik betrapte me erop van de week, toen Leia echt aan het stinken was (wat een lucht uit dat lijfje!! :D) dat ik steeds Stinky Winky naar haar aan het zingen was :') op de Teletubbies :') en als ik iets stom vind 8)7
pi_84927871
Wij hebben een speelgoednijntje gehad met muziekjes enzo erin. Dus nu zit ik steeds in m'n hoofd met [zangmodus] Niiiiiiijjjjjjjjntje. Lief klein konijntje. Niiiiiiijjjjjjjjntje. Lief klein konijntje. [/zangmodus]

Help!

:')
pi_84927883
Als Leia heeft gedronken en wakker is, dan loenst ze zo lekker, dan houd ik haar omhoog en zeg met een stemmetje: 'don't step over to the dark side!' en dan moet je dat bekkie zien :D Net Yoda met die haartjes op haar oren.... :')

Use the force! (en dan mijn vent: als we nou een jongetje krijgen he, en toevallig uit de cryo's dan noemen we hem Luke! :') ik vind het ietwat overdreven...)
pi_84927908
_O- als ik haar neusje zie: lief klein konijntje heeft een vliegje op zijn neus :? (en echt waar ik het vandaan haal)

Komt niet meer goed he? *O*
pi_84928179
Luke O+

Ik vrees ook het ergste ;(
Hebben jullie dat ook dat je onbewust alles twee keer zegt tegen je kind? En dan de tweede keer net met een iets hogere stem ook nog :{ Dat is echt The Dark Force, want hoe hard ik ook probeer het tegen te gaan, het lukt niet ;(
"Wat ben jij een leuk meisje! Ja, wat ben jij een leuk meisje!!" O+
pi_84928205
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:00 schreef Orea het volgende:
_O- als ik haar neusje zie: lief klein konijntje heeft een vliegje op zijn neus :? (en echt waar ik het vandaan haal)
Dat doe ik ook :D _O- (en mijn man wordt er gek van :') ) Maar ondertussen noemen we Thomas ook al heel vaak "konijntje wiebelen" :')
En Stinky Winky! (doen we ook :D )

Herkenning O+ *; (zou dat toch iets met fertiliteit te maken hebben :o )

quote:
Komt niet meer goed he? *O*
Ik vrees ervoor :D

Ik zing zelfs kinderliedjes onder de douche tegenwoordig :'( :D

En CP idd! _O-

Mijn god, de tranen bengelen over mijn wangen van het lachen (en P. kijkt me nog maar eens vreemd aan).
pi_84928290
Ik kan het niet laten om steeds als ik een vieze poepluier verschoon te zeggen: "Patrick, hij is viiiiieeeeeees!" :')

Voor de niet-kenners, op 25 seconden :')
pi_84928355
Haha ik moet lachen om jullie :D :D (herkenning)
Heb ook al gezocht op kinderliedjes op youtube (deel 1,2 en 3, eerste resultaat die je ziet heb ik al braaf meegezongen)
pi_84928385
je bent mama's mooie jongen he, ja mama's mooie jongen O+

ik ben ook besmet
oh ja en kwa liedjes: 7geitjes, staan daar op eerijtje en doen de drakendans
leuk jij nichtje met sprookjesboom verslaving :')

dus over een jaar moeten we hier weer een baby gaan maken dus O+
wil wel met jullie meezwangeren natuurlijk ;)
pi_84928389
Mijn kinderliedjeskennis is echt heel roestig. Ga ik vrolijk aan de slag, weet ik na drie regels de tekst al niet meer en moet ik overstappen op een ander liedje. Arm kind... :') :D
pi_84928457
Ik zou zeggen: thank god for youtube :D :Y
pi_84928519
Of liedjes aanpassen:

Klein, klein Thomasje, wat doe je in mijn hof (ipv Kleutertje)

Of
In het boos daar staat een huisje, keek eens even door het raam, Thomasje kwam aangelopen (ipv een haasje)

Ik moet echt mijn klassiekers opnieuw leren :@
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
dus over een jaar moeten we hier weer een baby gaan maken dus O+
wil wel met jullie meezwangeren natuurlijk ;)
Misschien start jij best net een maandje of twee later dan wij hé :D ;)
pi_84928560
ja islastig plannen leonieke :)
pi_84928597
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja islastig plannen leonieke :)

Maar wat zou het wel fijn zijn om samen opnieuw zwanger te zijn :@
pi_84929486
is er al iets bekend van Emma ? (van Keshet)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_84930055
de operatie was geloof ik volgende week donderdag, toch?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:16:31 #87
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_84930227
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:53 schreef Muks het volgende:
is er al iets bekend van Emma ? (van Keshet)
Ja! Die was om 06.00 wakker, heeft een fles gedronken, geslapen tot 10 uur, weer een fles gedronken, gespeeld en ligt nu in haar bed te slapen! *O*

De operatie is volgende week. Ik denk dat je dat bedoelt? :*
A grand adventure has begun.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:17:40 #88
265732 Keshet
pi_84930260
Simmu, gefeliciteerd met je grote draakje! *O*

Hoe is het gisteren gegaan? (Als je dat wilt delen that is.)
pi_84930287
ohh ik dacht deze week, sorry maar fijn datze lekker ligt te slapen
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_84930483
Hahaha herkenbaar allemaal. Jezelf herhalen, hoge stem gebruiken (ik heb ooit gezworen dat niet te doen), liedjes opzoeken op youtube (ik heb een cd gekocht :@ ), NickJR staat hier vaak aan met Dora (want dan moet mijn muppet zo lachen :D ) en ik zing te pas en te onpas: "wat maakt ons sterk...teaaaaaaaaaaaaaaaamwerk, wat maakt ons sterk...Teaaaaaaaaaaaaaaaaaamwerk".

Maar het ergste is nog dat mijn vent tegenwoordig ook zijn stem ook even een paar octaven hoger zet wanneer hij tegen Hannah praat _O- En dan begint Hannah vaak te schaterlachen _O-
pi_84931197
Ik ben ook bedorven daarin helaas, ik ken mezelf soms niet terug.

Ik noem Laura altijd kleine drol oid :')
En (8> verwijst altijd naar haar met " die wokkel"
En die hoge stemmetjes etc... ;(

Of beppe in het Fries: Lyts Wyfke :') (en heb een romper gevonden met die tekst en dus maar gekocht :') )

Moet er wel bij vermelden dat ik het bijna niet doe als er anderen bij zijn
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:51:39 #92
265732 Keshet
pi_84931426
Muks, ik vind het lief van je dat je zo belangstellend bent!

Ik herken mezelf ook in alle verhalen! Ik zing voor Emma! Zingen is iets wat ik niet doe als ik niet alleen ben maar sinds Emma geboren is zing ik. Voor haar. O+

Wel creatieve versies; ik ken eigenlijk helemaal geen kinderliedjes! Haar favo in de couveuse was: 'Hush now baby don't you cry, mama's gonna give you an alibi.' :@

Ook eindigen alle zinnen zo ongeveer met 'he'.
Ach, 't gaat vanzelf weer over denk ik. 't is vast een faaaase! :D

En wat betreft het gevoel hebben het niet afgemaakt te hebben: Check. Ik had net het gevoel zwanger te zijn en toen was ik ineens mama. Ook nu heb ik nog wel eens het gevoel dat ik getrappel in m'n buik voel.
Wat ik zelf heel bijzonder vond was dat Emma tijdens het voor de eerste keer buidelen schopte met haar voetjes, op m'n buik. Dat voelde precies zo als de schopjes die ik in m'n buik voelde, een weekje eerder. Heel bijzonder. O+
pi_84932799
't komt niet meer goed met ons :D
Zit me hier te bescheuren :P

Ik zing dingen als Jij bent toch mij n lie-ieve ventje, jij bent toch mijn to-hoffe knul (op my bonnie is over the ocean ;( )
pi_84933474

Zo herkenbaar allemaal.

Gisteren was ik op een of ander wijsje boven tegen Mart aan het zingen.
En het werd steeds gekker en gekker en ging echt nergens over. Komt ineens manlief naar boven en begint mee te doen :D Hij was ondertussen thuis gekomen en had mij gehoord op de babyfoon beneden.
pi_84934159
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:17 schreef Keshet het volgende:
Simmu, gefeliciteerd met je grote draakje! *O*

Hoe is het gisteren gegaan? (Als je dat wilt delen that is.)
dank je :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb ff een vraagje. als je ravi aan zijn handjes omhoogtrekt kan hij zijn hoofd meenemen, maar alleen als hij zijn voetjes ergens aan af kan zetten. hebben meer kindjes dat? paar weken terug probeerde de kinderarts het ook, toen nam hij zijn hoofd niet mee en die zag daar geen enkel probleem in hoor, dus veel zorgen heb ik niet, maar ik vond het wel raar. mijn ma ontdekte het gister bij toeval. en ik dus maar denken dat hij het niet kon

[ Bericht 1% gewijzigd door simmu op 06-08-2010 13:14:40 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 13:43:33 #96
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84935739
Simmu, ik begrijp dat jullie een soort eindgesprek hebben gehad met het ziekenhuis? :* .

Ik moest erg lachen om jullie verhalen wat betreft kinderliedjes. Vanmorgen betrapte ik mezelf ook al op klein klein kleutertje...
Verder: "jij bent mama's grote vent he, ja! mama's groooote vent" :') (soms wordt groot vervangen door klein btw).

Vanmorgen samen naar buiten geweest! Ging goed! Manlief is vanochtend naar zn werk gegaan om even te kijken hoe het gaat, volgende week gaat hij sowieso 3 keer een halve dag werken en misschien 5. Is wel lekker, kunnen we rustig wennen.

En ik heb een wildplasser. Ik heb 3 badstof hoezen voor het verschoonkussen en ze zitten regelmatig alle 3 in de was. Daarnet had ik voor het eerst weer een normaal bloesje aan, dat was dus ook doorweekt...

Mereltje, ik ga naar de vensterschool in Selwerd/Paddepoel. Normaal gesproken op loopafstand maar ik wil zelf het lopen weer rustig opbouwen zodat straks mijn bekkenklachten volledig over zijn. Al is het echt al veeeeel minder. Dus daarom maandag met manlief met de auto. Wat vreemd dat jij naar Vinkhuizen moet! Ik had begrepen dat CB's altijd op loopafstand moeten zijn :? . Kom je anders ook een keer naar het bvcafé in Selwerd?

Wat betreft bevallen, ik heb het idee dat er een blauwe plek zit op een plek waar Nathan langs is gekomen. Best pijnlijk. En jullie hebben het al over 2de kindjes :o . Ik wil nog niet eens denken aan datgene wat je moet doen om een tweede te verwekken. Maar dat lijkt me normaal, Nathan is pas anderhalve week oud (en nu al zo gegroeid!). Ik lag er wel over na te denken toen ik 's nachts na de bevalling wakker lag. Ik wist van iemand dat ze direct na de bevalling riep "op deze manier wil ik er nog wel een", maar zover ben ik nu nog niet.
Volgens mij worden zn maat 44 al te klein :o :') . Z'n boxpakje past ie in ieder geval niet meer, hij heeft lange benen (heeft ie toch iets van mij :P ).
pi_84936337
ik heb ook op " tussen hele hoge bomen" een eigen liedje en er komt steeds maar weer een refreintje bij!
en ze is gewoon echt mama's meisje of mijn meisje (arme papa hier...)

Simmu :*

en nu moet ik gewoon echt de sleutel van mn scootmobiel vinden
kan ook de reserve niet vinden en moet er gewoon al van huilen
al afspraak afgezegd en moet zo de hond uitlaten en eigenlijk nog boodschappen :{
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 13:58:46 #98
265732 Keshet
pi_84936445
Wat een verhaal Simmu. Wel 'fijn' lijkt me, dat er niks nieuws is ontdekt. Dat er niks over het hoofd gezien is bij Kiro, zeg maar. Ik vind het erg verdrietig om te lezen dat hij sowieso kansloos was. Wat heeft hij dan nog gevochten zeg! O+

Ik heb geen idee of dat raar is van Ravi. Ik weet wel dat Emma exact hetzelfde doet! Dus, mocht je er meer over horen dan wil ik 't ook wel weten! :D

Vanaf wanneer kunnen kindjes trouwens een paar seconden zelfstandig zitten? Emma bakt er in ieder geval nog niks van. :D
pi_84938302
pessie ik moet ook echt nog niet aan seks denken hoor :)
eerst mijn hechtingen goed laten genezen hehe

floris is niet zo'n wildplasser gelukkig. of k doe t handig :') hoewel k dat niet denk, want vannacht kreeg k wel de volle laag :')
pi_84938417
Zo raar eigenlijk dat we allemaal zo veranderen :D (wie had dat van zichzelf gedacht voor de bevalling? :') )
Maar ik moet wel zeggen dat ik er toch op let welke "koosnaampjes" ik hem geef. De dochtertjes van mijn schoonbroer noemen ze altijd "prottemie" (mijn god :r ) en zoiets wil ik dus niet. Smurf, dwerg, kabouter, kleine/grote vriend, ... mag allemaal, maar geen zo'n onnozele woorden die niet bestaan ;) Kapitein boossmurf kunnen we trouwens niet meer zo vaak gebruiken _O- Hij begint echt meer en meer te lachen.

Pessie: de hoezen liggen hier al lang niet meer op de verzorgingskussens. Enkel als er bezoek komt eigenlijk (want het oog wil ook wat :+ ) Het verversen gaat 100x goed en vanaf dat er een hoes op ligt, is het op de één of andere manier prijs (of hij spartelt met zijn voeten als hij een poepluier heeft, voet in de luier, voet op het hoes en hoppa...). Het is al een tijdje geleden dat hij mij nog eens ondergeplast heeft *)
En ik was diegene die twee uur na de bevalling al zei dat ik dat nog wel eens wou doen ;) (maar ik moest dan ook niet aan seks denken :+ )

Keshet: misschien is het helemaal geen fase, maar was het een sprongetje en blijven we gewoon voor de rest van ons leven zo ;) :D
Thomas kan hier trouwens sinds begin deze week (21 weken) zelfstandig zitten, maar de dokter zei gisteren wel dat dat heel vroeg was. En de verklaring zit hem waarschijnlijk in het feit dat hij nog steeds niet op zijn buik wil liggen (en dus ook niet vooruitschuift of wat dan ook) maar altijd op zijn poep wil zitten. Hij doet het ene dus vroeger dan andere kinderen en het andere gaat een pak later zijn.

Simmu wat een verhaal. En wat Keshet zegt, zo'n vechtertje :*

Draculettetje: veel succes met jouw zoektocht :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')