Florian zit!

Wat een mooi mannetje is het toch Freecell!
(Ik schreef eerst: Leander zit!

. Omdat ik ook fan ben van Leander krijgt 'ie gewoon nog een

van me!)
En dat papiertjes verhaal: sneu maar toch komisch. Ik zie 't al staan in z'n baby-boek: 'Eerste hapje: Boodschappenbonnetje'.

Maak je wel foto's van z'n 1e echte wortelhapje straks?
Willem welkom in dit topic, samen met je mama en papa!
Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal Flugel. Hoop dat 't snel een plekje krijgt bij je!)
Enne, dat 't nog niet helemaal doorgedrongen is dat Willem JULLIE kind is en dat niemand 'm op komt halen, ga je daar alsjeblieft niet ongemakkelijk over voelen! De ene persoon heeft het vanaf de 1e seconde, de ander wat later. Dat maakt je liefde voor Willem echt niet minder he!
Ow, en z'n haar! Wow! Daar zal menig volwassen Willem jaloers op zijn.

Harry eet banaan & papier!
Leuk om Lars eens te zien Shandaly! Wat kijkt 'ie cool op de foto!
Tazz & Lenaatje welkom met jullie prachtige dochter!
Wij voeden Emma ook op verzoek (flesvoeding) we sturen haar verzoekjes wel een beetje waardoor we inmiddels weer een fatsoenlijke nachtrust hebben tussen 00.00 en 06.00 (vaak zelfs nog later! Gisteren was het ineens half 9!)
Succes met wegen vandaag Pessie! Ben erg benieuwd hoeveel hij gegroeid is!
Misschien kun je eens voorzichtig proberen om de hoeveel tijd Nathan zelf komt als je hem niet wakker maakt overdag?
Emma is ook absoluut niet wakker te krijgen voor eten als ze daar nog geen zin in heeft. Dan is het, bij ons, alleen maar verspilde energie voor beide partijen.
Welkom Borizzz & Zoon! (Hoe heet 'ie en wat zijn z'n specs?

) Met z'n moeder ook alles ok?
Lisa heeft volgens mij genoten van haar fruithapje Nikki! Ze heeft er hopelijk geen last van gehad? Gaat ze deze week wennen op het KDV of was dat vorige week al?
Floris aan het lachen! Zo cute is dat het Son! Echt, voor zo'n lach doe je het gewoon allemaal. Spannend zo voor het eerst in z'n bedje! Wat zijn ze dan ineens klein he. Succes met kolven alvast. Ik was geen natuurtalent, maar als je vragen hebt kun je ze altijd stellen, hier of in het bv topic. Er is zelfs een kolftopic als ik het goed heb!
Veel plezier bij de kapper!
CP helemaal alleen! Apart is dat he! Heb je het idee dat het niet goed zal gaan met de voeding of is het gewoon gezonde spanning?

Have fun buiten de deur!
Ravi, jochie! Nu al aan de tandjes! Das lekker vlot!
Hopelijk heb jij (en de rest van het gezin

) er niet te veel last van!
Ymme, slaapt Mart vandaag weer wat beter?
Leonieke, hoe is het met Thomas? Was hij nou ook bezig met tandjes krijgen?
Mijn kind is raar. 't is nu officieel.
Ze heeft een obsessie voor ellebogen.

Elke elleboog voldoet maar die van mij is wel 't hipst. Ze heeft het nu al een week. D'r blik erbij is ook echt priceless. (Superfanatiek i.c.m. exorcist-achtige blikken)
Ben ik d'r aan het verschonen, grijpt ze m'n arm met twee handjes en dan stopt ze m'n elleboog echt in d'r mond.

(En nee, dat is niet van de honger, dat heb ik al getest.

)
Emma overstuur: Hou je elleboog voor d'r gezicht en een grote grijns verschijnt!
Opa & oma hebben het dit weekend ook getest: Ook die van hun doen hun werk!
Wel makkelijk hoor. Maf kind.