abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84949480
Misschien leuk voor de ouders van een baby jongen:

quote:
Voor een tvcommercial van Zwitsal zijn wij op zoek naar new born baby's. Van circa 1 maand oud.

Mail foto en telefoonnummer naar liesbeth@moederannecasting.nl
Het is een betaalde opdracht, dus wie weet is jou kindje straks beroemd.

Trouwens, mag Lara ook in de OP?

Ze is ook geboren op 11 juli 2010!
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:23:31 #102
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84957011
Poeh, ik loop een beetje achter.
Allereerst een dikke :* voor simmu

Dan: heel veel herkenning bij de geluidjes en liedjes ;)
Baby's luisteren het liefst naar hoge stemmetjes dus vandaar dat iedereen dat automatisch doet ;)
mijn man weigerde in eerste instantie totdat Harry weigerde naar hem te lachen. toen ging zijn papa toch maar met een ballenknijper opzitten en tada: Harry lachte. sindsdien kirt papa wat af :D

Ow en voor de wildplassers: door mijn potjes/wc experiment met Harry had ik natuurlijk wat research gedaan. Baby's plassen vaak nét nadat ze zijn wakker geworden of ongeveer 5 minuten erna. Idem voor eten. En daarna ongeveer elke 20-30 minuten. Dus niet direct na het wakker worden/voeden verschonen. Dat kan al een heleboel natte kussenhoezen schelen ;)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:47:24 #103
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84958205
Asy goede tip!

WC: zwitsal is O+ . Kreeg van manlief al een "ja, mama behandelt je nu al als meisje met dat haarlotion spul" :6 voor manlief, mijn broertje kreeg nog zwitsal haarlotion in toen die 6 was!

Leo, lekker dat Thomas kan zitten! Misschien wordt hij wel een kontschuiver (of poepschuiver op zn vlaams ;) ) mn nichtje heeft nooit gekropen, heeft altijd alles op dr kont gedaan.

Son, hier hebben ze deel 1 van de hechtingen er na 4 dagen en deel 2 na 7 dagen uitgehaald. Niet ontstoken of ingegroeid! Wel een flap overgehouden maar het kan zijn dat die nog wegtrekt. Manlief zegt het niet erg te vinden.

Oh ja, vandaag een 10 dagen post partum buikfoto gemaakt, spam em morgen wel even.
Verder nog een vraagje, mijn moeder heeft een miss little luiertas gemaakt en een boxkleed voor Nathan, is er een fototopic waar ik die kan laten zien?
pi_84958385
Ik denk dat Thomas een permanente plasser is :D

En pessie, er mogen hier ook foto's geplaatst worden hoor ;)
En damn, een kontschuiver is zo vervelend... kan je niet echt een natte dweil aanhangen :N ;)
pi_84958485
tis hier allemaal dicht hoor pessie
hechtingen konden hier er niet uitgehaald worden. intracutaan gehecht en geknoopt. kunstwerk van de hun ;)

oeh k heb een jongetje van een maand oud ;)
ik hou van zwitsel, en ook van de haarlotion idd pessie, vertel maar aan je man ;)
pi_84958898
Ik denk dat Thomas allergisch is aan Zwitsal -O- Toch aan de massageolie want toen ik het gebruikt had, zat hij de dag erna onder de kleine bubbeltjes.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 23:17:40 #107
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84959676
ik smeer ook Zwitsal haarlotion en gel in mijn zoons haren hoor ;)

pessie, ik vind dit een prima topic om even je luiertas en boxkleed te showen :Y

Ow Leonie, ik ben laatst helemaal vergeten te jompelen voor je zittende Thomas! Bij deze dus *O* *O*
pi_84967192
Mijn kinderen ook aan de Zwitsal hoor! Jongetjes of niet!
Alhoewel,, de oudste dan, Florian had helemaal een rood koppie na de haarlotion :') Dus dat doen we niet weer.

Dus ik heb nog wel over :+

Asy, je man met een hoog stemmetje :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84967683
Freecell wat goed voor de nachtrust!
Maar ik weet alleszins wie het niet gedaan heeft ;) Echt, dat hij wakker wordt 's nachts is normaal en is niet erg, maar niet meer met zo'n gekrijs. Mijn hart stond vannacht op een bepaald moment stil van het verschieten.
pi_84967697
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:11 schreef Webcrowler het volgende:
Trouwens, mag Lara ook in de OP?

Ze is ook geboren op 11 juli 2010!
Done...

Free!! :o *O* voor je spoiler! :*

Leo, -O- voor jouw nacht! :*

Gisteren hebben wij een BBQ avondje gehad en Lisa was ook mee. Er was daar een ledikantje aanwezig dus wij haar erin gelegd. Heeft ze gewoon geslapen van half 9 tot half 11. Toen moesten we haar mee naar huis nemen en was ze echt klaarwakker, lag nog even te flirten met iedereen ook!
Ik dacht echt dat ze niet meer zou gaan slapen voorlopig. Eenmaal thuis toch maar geprobeerd en na 2 minuten waren haar oogjes alweer dicht tot vanmorgen half 9. :D

En nu ligt ze naast me op bed naar baby tv te kijken en gekke bekken te trekken en te brabbelen. O+ Ik ben zo verliefd! O+
pi_84967917
Hij heeft het gehoord, denk ik ;)
Thomas ligt nu lekker te brabbelen en te kakelen in zijn bedje O+ Zo kan het dus ook :)

Nikki, wat leuk dat het zo goed gegaan is gisterenavond :) Altijd leuk om op die manier ergens naartoe te gaan met jullie kleine meid. En zalig dat ze zo vlug in slaap is gevallen :)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 10:40:26 #112
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84968462
freecell, wat fijn! *O*

Leonie, hier begint Harry ook altijd te brullen als hij wakker wordt. Ik heb eigenlijk nooit dat ik hem uit bed ga halen omdat hij gezellig ligt te brabbelen. :N
Hij begint wel heel snel te lachen als je eenmaal bij hem bent, maar echt niet dat ik ga kijken en hij ligt lief te spelen en ik krijg een brede lach :N

nikki, heerlijk toch! O+

Misschien heeft er wel wat in de lucht gezeten want Harry heeft vannacht ook 2x 5 uur tussen de voedingen gelaten :D
20:00u voeding, 20:30u in bed slapen, 1:00 voeding en 6 uur voeding en om 7:30u wakker *O*
pi_84969025
Oh, Asyniur, normaalgezien begint Thomas stilletjes te wenen, hoor (en dat gaat dan crescendo tot echt huilen ;) ). Brabbelen in zijn bed is nog maar 3 keer voorgevallen ofzo. Maar vannacht was het echt één krijs waar al het haar op je armen van gaat recht staan.
Maar Thomas brabbelt dan weer niet tegen speeltjes of tv ;)
Maar idd, die glimlach als je in de kamer komt O+ Nog elke keer is het goosebumps bij mij O+

En wat tof dat Harry zo netjes heeft geslapen *O*
pi_84969088
Hier ook gister voor het eerst Mart meegenomen naar een verjaardag.
Campingbedje mee. Meneertje er om 21u00 in gelegd om om 00u00 wakker gemaakt om mee naar huis te gaan. Eenmaal thuis, in ledikantje en slapen tot 06u30. Zoals elke morgen :)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:16:03 #115
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84969220
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:08 schreef leonieke het volgende:

Maar idd, die glimlach als je in de kamer komt O+ Nog elke keer is het goosebumps bij mij O+
Maar dit vind ik dus bijna nooit!
Ik vind altijd een jongetje wat net gestopt is met huilen/krijsen en dikke tranen in zijn ogen. Pas als ik hem oppak, dan legt hij zijn hoofd in mijn nek en dan na enkele seconden kijkt ie me aan en begint breeduit te lachen...
Het zal ooit wel goed komen ;)

ik ga aardappelsalade maken voor de bbq van vanavond.
Nog een paar nachtjes slapen en onze man kan ook mee gaan snoepen van fruit en groenten O+
pi_84969250
het was vannacht slaapnacht zeker :D
floris heeft van 11,30 tot 5 geslapen. was wel lekker, want we hadden bezoek tot 1uur ofzo e k verwachtte m dus eerder, maar niet dus

lisa en mart ook lekker geslapen op visite O+
pi_84969637
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:16 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik vind altijd een jongetje wat net gestopt is met huilen/krijsen en dikke tranen in zijn ogen. Pas als ik hem oppak, dan legt hij zijn hoofd in mijn nek en dan na enkele seconden kijkt ie me aan en begint breeduit te lachen...

Nog een paar nachtjes slapen en onze man kan ook mee gaan snoepen van fruit en groenten O+
Ook al weer bijna een grote baby :D O+
pi_84969739
Pff wat een heerlijk kinderen zeg..

Lara krijgt rond half 12 haar laatste voeding en dan gaat ze naar bed, dan word ze of om half 3 of half 4 wakker, krijsend van de honger en dan na de voeding slaapt ze door tot half 7 of half 8.

Elke nacht hetzelfde, we hebben al geprobeerd om haar over dag iets langer/vaker wakker te houden en om de laatste voeding fles voeding te doen. Maar dat helpt allemaal niets.

Sta soms echt als een zombie op mn werk achter de drukpers...
pi_84969844
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:39 schreef Webcrowler het volgende:
Pff wat een heerlijk kinderen zeg..

Lara krijgt rond half 12 haar laatste voeding en dan gaat ze naar bed, dan word ze of om half 3 of half 4 wakker, krijsend van de honger en dan na de voeding slaapt ze door tot half 7 of half 8.

Elke nacht hetzelfde, we hebben al geprobeerd om haar over dag iets langer/vaker wakker te houden en om de laatste voeding fles voeding te doen. Maar dat helpt allemaal niets.

Sta soms echt als een zombie op mn werk achter de drukpers...
Dit is best normaal hoor ;) Ze is nog geen maand oud.
De eerste komende 15 jaar zal uitslapen er niet meer in zitten hoor :D
pi_84970204
lekker toch dat ze maar 1 keer komt :)
Floris komt vaak 2 keer per nacht
en soms zit k wel s een uur/1,5 uur met m op omdat hij wakker is...
Wat ymme al zei, ze is nog geen maand oud.
pi_84970516
Webcrowler als je terug leest naar ergens eind maart/begin april zal je van mij zelfs een post zien dat ik samen met Thomas zat te wenen en P. met twee treurwilgen zat opgescheept midden in de nacht. Ik kon niet meer op dat moment :N Onze nachtvoedingen duurden gemiddeld 1 uur, die nacht meer dan 2 uur een krijsende baby van de krampen (en die krampen begonnen bij ons soms rond 18u en bleven maar duren).
Lara is nog maar één maand oud, het is moeilijk vergelijken met baby's van 5 maand ofzo (maar ik heb hier soms ook wel gezeten van: "oh dat wil ik ook :o )
pi_84970562
quote:

[..]

Ow, maar de dikke tranen, daar trekken wij ons niets van aan. Thomas weent altijd met dikke tranen ;) Maar die glimlach zal wel komen, hoor :Y
pi_84970804
Robin krijg nu meestal haar laatste voeding (papfles) tussen 20:00 en 21:00 en gaat daarna slapen tot smorgens 7 a 8 uur :D
pi_84970928
quote:

[..]

Hey heb ik dat getikt? :D
Maar dat koppie in je nek is ook altijd wel schattig O+

Sowieso gaat Florian kopjes geven als hij moe is O+
pi_84971516
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:44 schreef ymme het volgende:

[..]

Dit is best normaal hoor ;) Ze is nog geen maand oud.
De eerste komende 15 jaar zal uitslapen er niet meer in zitten hoor :D
Bij Dewi, onze eerste dochter was het heel anders hoor. Die sliep vanaf nacht 3 al door en doet ze nu, 3,5 jaar later nog steeds!

quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 12:09 schreef leonieke het volgende:
Webcrowler als je terug leest naar ergens eind maart/begin april zal je van mij zelfs een post zien dat ik samen met Thomas zat te wenen en P. met twee treurwilgen zat opgescheept midden in de nacht. Ik kon niet meer op dat moment :N Onze nachtvoedingen duurden gemiddeld 1 uur, die nacht meer dan 2 uur een krijsende baby van de krampen (en die krampen begonnen bij ons soms rond 18u en bleven maar duren).
Lara is nog maar één maand oud, het is moeilijk vergelijken met baby's van 5 maand ofzo (maar ik heb hier soms ook wel gezeten van: "oh dat wil ik ook :o )
Het is meer dat we dit niet gewend zijn. Wat ik hierboven al zei, Dewi sliep gewoon goed door.
Je kan ze natuurlijk niet meer elkaar vergelijken (het zijn ook 2 totaal andere meiden), maar door Dewi zijn we gewoon verwend :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')