Het is een betaalde opdracht, dus wie weet is jou kindje straks beroemd.quote:Voor een tvcommercial van Zwitsal zijn wij op zoek naar new born baby's. Van circa 1 maand oud.
Mail foto en telefoonnummer naar liesbeth@moederannecasting.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Done...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:11 schreef Webcrowler het volgende:
Trouwens, mag Lara ook in de OP?
Ze is ook geboren op 11 juli 2010!
Maar dit vind ik dus bijna nooit!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:08 schreef leonieke het volgende:
Maar idd, die glimlach als je in de kamer komtNog elke keer is het goosebumps bij mij
![]()
Ook al weer bijna een grote babyquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar dit vind ik dus bijna nooit!
Ik vind altijd een jongetje wat net gestopt is met huilen/krijsen en dikke tranen in zijn ogen. Pas als ik hem oppak, dan legt hij zijn hoofd in mijn nek en dan na enkele seconden kijkt ie me aan en begint breeduit te lachen...
Het zal ooit wel goed komen
ik ga aardappelsalade maken voor de bbq van vanavond.
Nog een paar nachtjes slapen en onze man kan ook mee gaan snoepen van fruit en groenten
Dit is best normaal hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:39 schreef Webcrowler het volgende:
Pff wat een heerlijk kinderen zeg..
Lara krijgt rond half 12 haar laatste voeding en dan gaat ze naar bed, dan word ze of om half 3 of half 4 wakker, krijsend van de honger en dan na de voeding slaapt ze door tot half 7 of half 8.
Elke nacht hetzelfde, we hebben al geprobeerd om haar over dag iets langer/vaker wakker te houden en om de laatste voeding fles voeding te doen. Maar dat helpt allemaal niets.
Sta soms echt als een zombie op mn werk achter de drukpers...
Ow, maar de dikke tranen, daar trekken wij ons niets van aan. Thomas weent altijd met dikke tranenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik vind altijd een jongetje wat net gestopt is met huilen/krijsen en dikke tranen in zijn ogen. Pas als ik hem oppak, dan legt hij zijn hoofd in mijn nek en dan na enkele seconden kijkt ie me aan en begint breeduit te lachen...
Nog een paar nachtjes slapen en onze man kan ook mee gaan snoepen van fruit en groenten
Hey heb ik dat getikt?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Bij Dewi, onze eerste dochter was het heel anders hoor. Die sliep vanaf nacht 3 al door en doet ze nu, 3,5 jaar later nog steeds!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:44 schreef ymme het volgende:
[..]
Dit is best normaal hoorZe is nog geen maand oud.
De eerste komende 15 jaar zal uitslapen er niet meer in zitten hoor
Het is meer dat we dit niet gewend zijn. Wat ik hierboven al zei, Dewi sliep gewoon goed door.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:09 schreef leonieke het volgende:
Webcrowler als je terug leest naar ergens eind maart/begin april zal je van mij zelfs een post zien dat ik samen met Thomas zat te wenen en P. met twee treurwilgen zat opgescheept midden in de nacht. Ik kon niet meer op dat momentOnze nachtvoedingen duurden gemiddeld 1 uur, die nacht meer dan 2 uur een krijsende baby van de krampen (en die krampen begonnen bij ons soms rond 18u en bleven maar duren).
Lara is nog maar één maand oud, het is moeilijk vergelijken met baby's van 5 maand ofzo (maar ik heb hier soms ook wel gezeten van: "oh dat wil ik ook)
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey heb ik dat getikt?
Maar dat koppie in je nek is ook altijd wel schattig
Sowieso gaat Florian kopjes geven als hij moe is
Ik kan je voorbeelden geven waar je niet goed zou van zijn over verschillen tussen twee kinderenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:47 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Bij Dewi, onze eerste dochter was het heel anders hoor. Die sliep vanaf nacht 3 al door en doet ze nu, 3,5 jaar later nog steeds!
[..]
Het is meer dat we dit niet gewend zijn. Wat ik hierboven al zei, Dewi sliep gewoon goed door.
Je kan ze natuurlijk niet meer elkaar vergelijken (het zijn ook 2 totaal andere meiden), maar door Dewi zijn we gewoon verwend
Dat zou inderdaad een wonder zijn!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
En twee kinderen als Dewi die van nacht 3 doorslapen... tjah, het moet al een wonder zijn als je er zo twee hebt![]()
Pessie, er is hier geen CB in het centrum dus moet ik naar Vinkhuizen. Selwerd kom ik ook niet zo snel en zo'n bvcafé spreekt met ook niet echt aan. Wat een mooie luiertas met bijpassen boxkleedquote:Mereltje, ik ga naar de vensterschool in Selwerd/Paddepoel. Normaal gesproken op loopafstand maar ik wil zelf het lopen weer rustig opbouwen zodat straks mijn bekkenklachten volledig over zijn. Al is het echt al veeeeel minder. Dus daarom maandag met manlief met de auto. Wat vreemd dat jij naar Vinkhuizen moet! Ik had begrepen dat CB's altijd op loopafstand moeten zijn . Kom je anders ook een keer naar het bvcafé in Selwerd?
Misschien een TR plaatsenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Leo, jammer dat ik de OP niet meer aan kan passen... anders had ik 'm er gelijk ff bijgezet. Je bent een internetbaby of je bent het niet hè!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |