Jeetje hey, wat een stellages!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:52 schreef Ca.ra het volgende:
Nog niet bijgelezen hoor, maar Thomas heeft nieuwe pootjes gekregen vandaag!
Nu met de trein onderweg terug naar huis. Wil iemand anders even een nieuwe openen?
Karin is de naamquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:37 schreef Ssserpente het volgende:
Wta goed, Meike, dat ie er geen last van heeft! De vorige keren ook niet? Lente krijgt het volgende bezoekje ook weer prikjes...
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:41 schreef Ssserpente het volgende:
Dat staat er toch? beetje mijn quote veranderen...
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
zowiezo zijn meiden sneller heb ik het idee
Hmmm, dan moet ik echt eerst een man vinden hoor en dan ook nog één die nog wel een kindje wil... Ik schat jouw kansen hoger inquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
Oh Groofsken, een nakomertje!Jij lucky jij dat je dat helemaal zelf kan beslissen!
Niet rot bedoeld hoor, ik snap dat het niet alleen maar rozengeur is, maar wat dit soort dingen betreft...
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:53 schreef Groofsken het volgende:
Heb ik al geroepen dat ik ook blij ben met twee.
En dat de droom voor een derde niet een droom is die persé waarheid moet worden.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:04 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, waarom moeilijk doen idd.Volgens mij zijn meiden ook echt sneller, toch?
Rook je dat ik aan het lezen was?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:21 schreef Ssserpente het volgende:
Lindaaaaaaaa! Hoe is het met jullie dan?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:24 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Rook je dat ik aan het lezen was?
is goed, morgenvroeg ff maken en kijken of ik m online kan krijgenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:11 schreef Ssserpente het volgende:
Het-is-mij, kom maar op met dat filmpje, hoor!![]()
![]()
Ow die andere heet dus boris, daar wilde ik me iedere keer nog ff in verdiepen want die kende ik helemaal nietquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:24 schreef Lijnloos het volgende:
Nou, ons nieuwe eetschema lijkt goed te werken nu. De boterham ging er met veel smaak voor 3/4 in en alle fruit, groente en yoghurt was ook weer smullen. En dus tot nu toe pas 3 flessen gehad, en ze krijgt er straks nog eentje over een uurtje. Heerlijk als dit zo blijft!
Fout, Schnitzelquote:
Ja en dat heeft ze ook flink volgehouden. Ben al twee keer bij haar geweest en nu lijkt het weer stil te zijn of ik heb een gehoorbeschadiging opgelopen van haar gegil, dat kan ook.quote:
Linda, onwijs dapper van je dat je dat gewoon zégt. Echt! En zo gek vind ik het helemaal niet. Als Lotte momenteel vrij moeilijk is dan snap ik best dat je er even niet zo van geniet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Fout, Schnitzel
Maar niet zo veel te melden hier. Of naja, niet zo veel om te stuiteren. Vind het af en toe moeilijk om hier te reageren. Iedereen kan zo genieten van zn kind en ik kijk 's ochtends om 7u alweer uit naar de tijd dat ik Lotte naar het kdv mag brengen.
Ik ben heel blij met dr, echt waar, maar ik kan ff niet van dr genieten. Ze gilt bij het minste of geringste, slaat, schopt of gooit expres dingen naar je. Ze kan heel gezellig zijn, maar binnen 5min. kan alles weer helemaal anders zijn. Ze merkt ook heel erg dat ik er niet tegen kan volgens mij, want bij papa is ze, meestal, veel gezelliger en als hij er is wil ze al helemaal niks met me te maken hebben![]()
Gaat vast wel weer over, van beide kanten, maar atm hebben we het niet zo gezellig saampjes.
En ik solliciteer nu. Baan die ik graag wil is 40u pw, das wel veel, maar op het moment vind ik dat helemaal niet zo erg![]()
Dus...
quote:
Nou van het incantriksen ben ik afgestapt en mijn kind slaapt gewoon goed 's avonds maar daar heb ik zowieso al weinig tijd voor en dat neemt niemand je vlgs mij kwalijk, ik iig niet want ik doe het zelf ook niet, sorry voor de rest.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:59 schreef Sorbootje het volgende:
Jongens het spijt me echt als ik wel erg aan het ego-posten ben. Ik vind dit gewoon zo'n fijn klankbord in een situatie waar ik af en toe echt geen raad meer mee weet!
Maar ik leef echt met jullie allemaal mee, kan het alleen even niet opbrengen om te incantriksen.
onee dat bedoel ik ook absoluut niet zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:14 schreef Sorbootje het volgende:
Het is mij, ik hoef ook niet elke avond bij mijn man op schoot te zitten hoor, maar af en toe een uurtje privé zonder een door het huis denderende Isabeau zou wel fijn zijn.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:34 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ow die andere heet dus boris, daar wilde ik me iedere keer nog ff in verdiepen want die kende ik helemaal nietwas die er vroeger ook al?
zoja, dan heeft boris weinig indruk gemaakt.
Ja precies!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:30 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
onee dat bedoel ik ook absoluut niet zo.
Bedoel het ook gewoon van dat ik het me voor kan stellen dat je er op een gegeven moment klaar mee bent omdat je dan gewoon 's avonds iig ff tijd voor jezelf en/of man hebt.
Wij zitten ook niet iedere avond bij elkaar op schoot hoormaar het is gewoon prettig, hoe leuk je kind ook is, om s avonds ff je eigen ding te kunnen doen, en ieder kan daar zijn eigen invulling aan geven........
quote:
Nee joh, je voelde gewoon aan dat ze zou gaan slapen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet goed genoeg gelezen. Sorry.
Te gehaast.
Soms zo lastig verwoorden via internet maar fijn dat je me nu snapt haha, dacht al, oeps das verkeerd overgekomen........quote:
Da's grappig, want dat dacht ik juist van mijn reactie op jou (ik dacht: "oh nu denkt ze vast dat haar opmerking verkeerd overkwam" terwijl ik je al snapte..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:47 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Soms zo lastig verwoorden via internet maar fijn dat je me nu snapt haha, dacht al, oeps das verkeerd overgekomen........
Nou, zinloos............quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:33 schreef Aoraki het volgende:
[..]
Ik kende hem ook niet, totdat ie overal naast nijntje opdook... Boris dus, en het meisje heet Barbara (die heeft sproeten...)
[/zinloze feiten]
Ja zeg, zit ik daarvoor zo m'n best te doen op een tactische post.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef Sorbootje het volgende:
Ssserpente, nou is dat dus precies waar ik vanavond mee begonnen ben. Ik heb haar net eerst tien minuten laten huilen, toen heb ik haar even getroost, toen 15 minuten laten huilen, toen weer even getroost en ik hoefde uiteindelijk geen derde keer naar boven....Ik realiseerde me ook dat het een gebed zonder end begon te worden met die slimme meid van me en dat we écht door de zure appel heen moeten bijten.
En toch he...ik wil zo graag een tweede. Het kriebelt echt. En dan vraag ik me af wat ik me in godsnaam in mn kop haal. Ik krijg volgens mij een zenuwinzinking als ik er 2 heb...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:25 schreef Ca.ra het volgende:
Linda, de behangplak-methode is niet voor niets uitgevonden heMaar op de een of andere manier 'mag' je de hele kleintjes nog niet irritant vinden ofzo, je 'mag' pas klagen als ze in de peuterpuberteit zitten. Terwijl ze, zo klein als ze zijn, soms donders goed weten op welk knopje ze moeten drukken om papa of mama tegen het plafond te krijgen.
Kijk maar naar Isabeau!
En het maakt niet dat ze minder lieve kinderen zijn, ze zoeken gewoon de grenzen op.
Oh en je vroeg nog naar Thomas he. Hij is wel inventief, maar het beperkt hem wel flink. Maar daar is de fysio ook voor, die helpt hem om manieren te vinden waarop hij zijn dingen kan doen. Sinds de fysio er is is er ZOOOOOON brok frustratie weg bij hem.
Met deze krommere spalkjes was hij vanavond al wat kruip-achtige bewegingen aan het maken. Ik ben benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen.
dit is zo herkenbaar! Ik heb dat nu vooral met Amber..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:04 schreef Linda2205 het volgende:
Lief allemaal, jullie reacties. Ik weet niet zo goed hoe ik er op moet reageren, omdat het best moeilijk voor me is er over te praten. Ik heb laatst een stukje brood naar dr hoofd gegooid bijv.Dat kan gewoon niet en ik snap niet waar het vandaan komt. Met andermans kinderen ben ik de rust zelve en kunnen ze gillen en schreeuwen wat ze willen, maar met Lotte krijg ik het niet voor elkaar rustig te blijven. Misschien omdat het me raakt dat ze zo boos is, hoe goed ik ook probeert je best te doen ofzo...
Sorbo, heb je de Fokwet alweer onder controle? Hopelijk maakt ze een lekkere nacht en kan jij ook even bijtanken..
Cara, ik vind de spalkjes niet eng, maar het lijkt me wel lastig voor Thomas dat hij zo in zn vrijheid beperkt wordt. Of is hij zo inventief dattie alsnog alles kan wat hij wil?
Precies! Ze eet hartstikke goed en met smaak, verder gaat ook alles goed. Je kunt haar moeilijk oprekken niet waar?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:47 schreef Sorbootje het volgende:
Lijnloos laat je niet opnaaien door het CB. Minke doet het hartstikke goed! En jij ook!
ZO!
Dat is wat de crecheleiding iig wel tegen mij zegt, dat zij veel makkelijker kalm kunnen blijven bij Sasha omdat zij de deur achter zich dicht kunnen trekken zeg maar, en dat het mij idd raakt, het is mijn kind dat zo lastig is, en hoe kan dat nou en waarom kan ik daar niet mee om gaan etc. etc. etc.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:04 schreef Linda2205 het volgende:
Lief allemaal, jullie reacties. Ik weet niet zo goed hoe ik er op moet reageren, omdat het best moeilijk voor me is er over te praten. Ik heb laatst een stukje brood naar dr hoofd gegooid bijv.Dat kan gewoon niet en ik snap niet waar het vandaan komt. Met andermans kinderen ben ik de rust zelve en kunnen ze gillen en schreeuwen wat ze willen, maar met Lotte krijg ik het niet voor elkaar rustig te blijven. Misschien omdat het me raakt dat ze zo boos is, hoe goed ik ook probeert je best te doen ofzo...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:31 schreef Sorbootje het volgende:
Innepin, ik hoop dat het iets éénmaligs was!
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:30 schreef Sorbootje het volgende:
Lily, wat lekker dat je hebt uitgeslapen!
Wat jij met het CB hebt had ik ook, alleen meten en wegen en verder niet meer vragen of zeggen. Ik had eerst een afgrijselijk CB. Ongemotiveerde mensen, een arts waarvan het héél duidelijk was dat dit het enige artsenvak was wat ze uberhaupt kón uitoefenen. Platte opmerkingen terwijl ik het helemaal niet meer zag zitten (over het flesweigeren van Isabeau: "Ze houdt gewoon niet van rubber in haar mond, daar houd ik ook niet van!"). Een verpleegkundige die zegt: "Waarschijnlijk wil ze gewoon niet dat je gaat werken en kun je beter stoppen met werken". Een ruimte die naar sigarettenrook stonk met tafel tussen de biljarttafels etc... Echt niet normaal.
Maarrrrrrr dat CB is nu opgeheven en de vorige keer mocht ik voor het eerst naar een nieuw cb. Een lieve, kundige arts. Een schone frisse ruimte. Kreeg een kop koffie. Ik vond het gewoon leuk!
dit heb ik dus momenteel met Amber.... Ze gedraagt zich overal netjes behalve thuis!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:09 schreef lily het volgende:
Ja, wat BE zegt.
Ik zat vaak jankend op de bank ivm het gedrag van mijn oudste. Toen ik zijn juffrouw van groep 3 vroeg of zij dat niet had met hem, zei ze nee: maar wel met mijn eigen kinderen. Met hen heb ik veeel minder geduld.
echt? wowquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:30 schreef Sorbootje het volgende:
Ongemotiveerde mensen, een arts waarvan het héél duidelijk was dat dit het enige artsenvak was wat ze uberhaupt kón uitoefenen. Platte opmerkingen terwijl ik het helemaal niet meer zag zitten (over het flesweigeren van Isabeau: "Ze houdt gewoon niet van rubber in haar mond, daar houd ik ook niet van!"). Een verpleegkundige die zegt: "Waarschijnlijk wil ze gewoon niet dat je gaat werken en kun je beter stoppen met werken". Een ruimte die naar sigarettenrook stonk met tafel tussen de biljarttafels etc... Echt niet normaal.
Online, hier.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:11 schreef Lijnloos het volgende:
Oh die is wel heel leuk Xenia, waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
Nou, inderdaad!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:12 schreef Twinkly het volgende:
Och Linda, het is soms ook harstikke zwaar en niet leukDat Lotte zo tegen jouw doet komt ook doordat jij altijd bij haar bent, ze heeft het meeste vertrouwen in jou en voelt zich vrij om zich helemaal te laten gaan. En jij bent ook degene die haar het meest "berispt" of vervelende dingen doet als luier verschonen. Jouw Lief is degene die thuis komt en enthousiast met haar gaat spelen. Logisch dat ze dan helemaal blij wordt
Ja het geluid kijken we nog even hoe lang dat erin blijft en of het te demonteren isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:29 schreef Ca.ra het volgende:
Het-is-mij, jouw filmpje is het eerste met een nijntje-karretje dat ik kijk met geluid (gisteravond zat manlief aan de telefoon, vandaar) en het getik en gepiep lijkt me inderdaad wel - eeeeh - rete-irritant!
Maar Tijn kijkt wel heel trots he. Lief!
En waar heb je dat leuke vloerkleed vandaan?
oh leuk boekje!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft binnen alleen een romper aan. Als we op pad gaan doe ik er een vestje overheen en neem ik voor de zekerheid een shirtje in mijn tas mee, maar hij heeft al maanden geen 2 laagjes kleding meer gedragen. Een broekje heeft hij ook alleen aan als we op pad gaan en dan het liefst een luchtig broekje. Ivan heeft het al gauw warm, dus de regel '1 laagje meer dan ikzelf' houd ik absoluut niet aan. Hij is vaak zelfs iets luchtiger gekleed dan ik.
Momenteel heeft Ivan weer koorts. Hij is gauw moe, soms een beetje hangerig, maar over het algemeen is hij wel vrolijk. Hij eet sowieso ontzettend goed. Nou ja, goed, ik maak me geen zorgen dus.
Ivan is trouwens wild van dit boekje:
[ afbeelding ]
Dat dus!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:12 schreef Twinkly het volgende:
Och Linda, het is soms ook harstikke zwaar en niet leukDat Lotte zo tegen jouw doet komt ook doordat jij altijd bij haar bent, ze heeft het meeste vertrouwen in jou en voelt zich vrij om zich helemaal te laten gaan. En jij bent ook degene die haar het meest "berispt" of vervelende dingen doet als luier verschonen. Jouw Lief is degene die thuis komt en enthousiast met haar gaat spelen. Logisch dat ze dan helemaal blij wordt
Ik zou een kleine week gaan. Maar ik zou pas zaterdag vetrekken, dus ik geef mezelf tot en met vrijdag om te beslissen. Maar blèh zeg. Hoewel ik eerlijk gezegd dit weer liever heb met een baby in the house dan die overdreven hitte van een tijdje terugquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:50 schreef Sorbootje het volgende:
Groofsken, dat is écht balen! Hoe lang zou je gaan?
Ik kom hier weer even klagen hoor......................................................................
ZE GING METEEN SLAPEN!!!
Waar moet ik hier nou nog over mopperen?!![]()
![]()
![]()
![]()
Oh well, de avond is nog jong
Ik kan het me helemaal voorstellen, had ik ook niet gedaan. Weersverwachting is ook niet optimaal voor volgende week... Jammer, ik hoop voor jullie dat het toch nog opklaart, en anders prop je jezelf gewoon in mijn koffer mee naar Spanjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:43 schreef Groofsken het volgende:
Hoi.
Als het dit weer blijft, ga ik niet op vakantie, en hoewel ik denk dat dat toch de beste beslissing is, baal ik er ook enorm van.
Go. Go. Isabeau!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:50 schreef Sorbootje het volgende:
Groofsken, dat is écht balen! Hoe lang zou je gaan?
Ik kom hier weer even klagen hoor......................................................................
ZE GING METEEN SLAPEN!!!
Waar moet ik hier nou nog over mopperen?!![]()
![]()
![]()
![]()
Oh well, de avond is nog jong
Bij d'r man op schoot zitten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:32 schreef Ssserpente het volgende:
Ja zeg, Sorbo, da's ook wat. Wat moet je nu in godsnaam met je avond?![]()
aanstaande dinsdagmiddag vliegen we vanaf Schipholquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:15 schreef Groofsken het volgende:
Oh Spanje. Deal
.
Wanneer gaan jullie? Met de auto/trein/vliegtuig? Zie je het zitten met Wolf?
quote:
Dat klinkt heerlijk Poppejans! Wat zullen jullie genieten daar. Zo heerlijk met z'n drietjes, beetje trots lopen doen met Wolfquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
aanstaande dinsdagmiddag vliegen we vanaf SchipholIk zie het helemaal zitten, die 2 uurtjes moeten te doen zijn, en de transfer naar appartement is gelukkig maar kort.(ben zelf gauw ziek in een bus)
Voor Wolf gewoon wat speeltjes mee in handbagage, ik denk dat die zich wel vermaakt, hij zal vast wel moe zijn bij aankomst maar dat zal iedereen wel zijn.
Dagje Tarragona,pretpark,waterpretpark,marktjes bezoeken; ik heb er zin an
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat heerlijk voor jullie zeg! En wat voel je je dan een ander mens hè?!En ik vraag maar niet aan Isabeau om Stef te vragen wat rustiger aan te doen, want ze is zelf momenteel nogal van de snelle...
Isabeau heeft het zelf ook weer best goed gedaan vannacht. Om 11 uur begon mijn lief heel hard te vloeken toen hij zag dat de kat onder de trap gepoept had.... tsja...toen was ze wakker (en bedankt). Ik heb haar toen nog even wat te drinken gegeven en ze ging onmiddelijk weer slapen. Vervolgens moest mijn inmiddels 'lief' tussen aanhalingstekens om half 1 naar het toilet, waarbij hij ergens tegenaan stootte en door die knal werd Isabeau weer wakker (en bedankt nr2). Toen heeft hij haar even ingestopt en een aai over d'r bol gegeven --> wheeeeeeeeeeeeeeeeeh.... vijf minuten laten huilen en toen heb ik hetzelfde nog even gedaan --> WHEEEEEEEEEEEEEEH!!! En vijf minuten later sliep ze weer als een roosje tot ná onze wekker.
Het wordt mij steeds meer duidelijk dat Isabeau het íets te gezellig vindt bij ons en het krijsen inzet om eruit gehaald te worden. Niet berekenend ofzo, ik bedoel, het is een báby... maar gewoon omdat ze liever beneden is dan in haar bedje (saai) gaat ze huilen. Deze aanpak wérkt. Maar ik moest er wel echt aan toe zijn om hem in te zetten. Laten huilen vind ik namelijk héél moeilijk.
Goed punt. Ik zal morgen inderdaad de huisarts bellen als hij er dan nog zo aan toe is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:09 schreef Poppejans het volgende:
Dikkevoor Leah en Ivan met koorts. Hoe is het vannacht met ze gegaan en nu?
Claudia, meerdere dagen 40c koorts bij een baby krijg je altijd wel gehoor bij je huisarts hoor, als hij nou nog steeds koorts blijft hebben zou ik als ik jou was toch vrijdag effe naar je arts gaan, dan ga je ook niet vervelend het weekend in met huisartsposten enzo. Maar dat is hopelijk allemaal niet nodig
Wow!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:24 schreef Incantrix het volgende:
Stef probeert te lópen
Nog wel terwijl hij zich vasthoudt en ik dacht gisteren en eergisteren ook al zoiets te zien, maar net had hij zich aan me opgetrokken en toen liep hij zo een stap of 4 achter elkaar.. Wel aan mijn handen, maar écht zeg..
Wonderbaarlijk wel.quote:
'Berekenend' klinkt zo naar, hè? Ze is een baby'tje en heeft zo haar eigen wensen en verlangens die ze op niet zoveel manieren kenbaar kan maken. Ze is sociaal, extravert en nieuwsgierig - geen wonder dat ze bij jullie wil zijn en niets van de actie wil missen! Maar ze moet ook leren dat het op een bepaald moment slaaptijd is. Jullie aanpak klinkt mij constructief in de oren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:03 schreef Sorbootje het volgende:
Het wordt mij steeds meer duidelijk dat Isabeau het íets te gezellig vindt bij ons en het krijsen inzet om eruit gehaald te worden. Niet berekenend ofzo, ik bedoel, het is een báby... maar gewoon omdat ze liever beneden is dan in haar bedje (saai) gaat ze huilen. Deze aanpak wérkt. Maar ik moest er wel echt aan toe zijn om hem in te zetten. Laten huilen vind ik namelijk héél moeilijk.
Waren jouw zoons ook zo 'onverstoorbaar'? (Ik ben benieuwd of dat een karaktertrek is die er al vroeg in kan zitten.)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:16 schreef lily het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk wel.
Haar neus zit potdicht en bij het drinken hoor ik ook dat ze dicht zit maar ze drinkt wel gewoon door.
Het is dan wel een snotfestijn tussen haar gezicht en mijn borsten.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:58 schreef Sorbootje het volgende:
Vreselijk off-topic, maar ik moest het gewoon even zeggen; ik vind jou juist slim én heel mooi Claudia![]()
Echt!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:19 schreef Sorbootje het volgende:
Nog iemand tips tegen een hárd bijtende baby? Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar ik zou het echt heel fijn vinden als ze niet meer zo hard in mijn bovenarmen zou bijten.
Ik zat net dit filmpje te kijken.. Mila hoort het, klimt op de bank en gaat heel geïnteresseerd zitten kijken.. Halverwege gaf ze mijn beeldscherm een kus dus ik denk dat ik een kusje van Mila moet overbrengen naar Améliequote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:05 schreef huuphuup het volgende:
Filmpje![]()
en we hebben ook gelijk de piratengrom op film![]()
Hier gaat het vaak op en neer met de temperatuur. Als Ivan paracetamol heeft gehad en goed heeft geslapen is zijn temperatuur vaak wat lager, maar die kan ook zomaar aan het einde van de dag weer stijgen. Misschien is ze er nog niet helemaal doorheen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:07 schreef NieuweUser het volgende:
Isa heeft inmiddels geen koorts meer (was net 37,6), maar is nog niet helemaal haarzelf. Snel huilerig en moe.
Ik denk het ook Claudia!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hier gaat het vaak op en neer met de temperatuur. Als Ivan paracetamol heeft gehad en goed heeft geslapen is zijn temperatuur vaak wat lager, maar die kan ook zomaar aan het einde van de dag weer stijgen. Misschien is ze er nog niet helemaal doorheen?
Dit! zo leuk ook om te zien hoe trots jullie zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:27 schreef lily het volgende:
Ik vind het ook een erg leuk "feel good" filmpje, huup
Oh!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:54 schreef Claudia_x het volgende:
Na de 'feel good' van Amélie de 'not so good' van Ivan:
[ afbeelding ]
Hij heeft al een tijdje behoorlijke hapwangen. Deze foto heb ik gemaakt op de dag dat hij 6 maanden oud werd en daar heeft hij al een bol gezichtje! Het hangt er missschien ook maar net vanaf hoe hij zijn hoofd houdt. Maar ik hoor het vaker!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh!![]()
Wat een bekkie zo! Ligt het aan mij cq de foto Claudia, of heeft hij lekker bolle hapwangetjes gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, inderdaad! Nu ik erover nadenk vind ik de uitspraak best logisch maar ik sprak het zelf heel anders uitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:12 schreef Ssserpente het volgende:
Fijn dat ik B. nu d'r naam hardop hebben horen zeggen...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Te laat!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:55 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, je moet er ook geen spelletje van maken, 'het eerste woord dat bij je te binnen schiet als je aan je kind denkt '.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe anders kun je Amelie nog uitspreken dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:52 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nou, inderdaad! Nu ik erover nadenk vind ik de uitspraak best logisch maar ik sprak het zelf heel anders uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat van mij is iig niet persoonlijk. Claudia en SsserptenteBJ, ik hoop dat je nu even vrij bent
Ben totaal niet bijgelezen, zag veel koortsige kindjes. Daar sluiten wij nog steeds bij aan. Al heb ik besloten gewoon niet meer te meten. Tis al meer dan een week vooral in de avond een klam koppie. Maar, ontstoken ogen zijn weg (en ik ben kampioen oogzalf geven), zijn snotneus is open en hij hoest nog steeds als een zeehond. En doorslapen...meneer hoest, wil zijn fles, is em kwijt en zo gaan we een keer of drie per nacht. Ach...ik heb een goede wallen-stift voor mijn ogen gekocht.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Weet je dat ik die niet eens zou WILLEN helpen, van die lui waarvoor je nog moet oppassen ook...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Poppejans; yeps dat lijkt me ook nog wel leuk, maar psychiatrie, en dan helemaal deze categorie; draaideurcriminelen/ junks en alcoholisten, dat zijn echt niet mijn categorie patienten..
zolang ze maar gesedeerd zijn en een tube (beademingsbuis) inhebben, is er weinig aan de hand..maar OMG als ze wakker zijn...
Ik had gehoopt dat ik het had gemist, een nieuwe baan. Helaas heeft hij nog niks anders. Ik kan me voorstellen dat Evie hem door deze tijd heen sleept. Dat laatste is inderdaad een zegen! Ook tegenwoordig is dat nog niet zo heel vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Claudia; vriendlief geniet ook enorm van ons vrolijke meisje. Het is ook voor hem heeeel erg goed dat Evie er is, want hij heeft nog steeds geen nieuwe baan.. en dan is Evie haar vrolijkheid en aanwezigheid wel heel erg goed om een vreselijke dip te voorkomen...![]()
hij is inmiddels al ruim 5 maanden thuis en solliciteert zich rot, maar de banenmarkt is echt niet gunstig momenteel...
maja ik probeer het positief te zien, en ben blij dat Evie en papa zo een hele goede band kunnen opbouwen..![]()
yups en die van mij valt ook in die categoriequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:29 schreef Poppejans het volgende:
Jeetje wat heftig Mefke, dat zou ik nooit kunnen. Maar dat roepen mensen ook vaak over mijn beroep
Aaamelie, Eeemelie, Aameelie, Ammelie of de mooiste die ik tot nu toe heb gehoord, Eemieliee, hoe haal je het eruitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:20 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hoe anders kun je Amelie nog uitspreken dan?
Wat rot Ssserpente dat je daar slecht van geslapen hebt...
ach gos, dat witte koppie met rode kringen om de ogen van Ivan![]()
Een nieuwe client BJ? Klinkt leukik werk in de gehandicaptenzorg en ben zo blij met mijn clubje bewoners, een heel tam clubje zonder ook maar enige gedragsproblematiek die wel kunnen praten enzo, maar bijv niet weet van zichzelf dat ze gehandicapt zijn. Boven onze woning hebben we een jongere licht verst beperkte client wonen,das totaal wat anders en ik vind hem begeleiden soms vrij lastig
Wat knap van Evie![]()
jeetje dat is wel echt een heel nieuwe ontwikkeling er bij
Ach, dat arme kereltje. Het wordt hoog tijd dat hij de oude wordt. En drie keer per nacht eruit, pff. Doorbijten geblazen dus!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:24 schreef mefke79 het volgende:
Ben totaal niet bijgelezen, zag veel koortsige kindjes. Daar sluiten wij nog steeds bij aan. Al heb ik besloten gewoon niet meer te meten. Tis al meer dan een week vooral in de avond een klam koppie. Maar, ontstoken ogen zijn weg (en ik ben kampioen oogzalf geven), zijn snotneus is open en hij hoest nog steeds als een zeehond. En doorslapen...meneer hoest, wil zijn fles, is em kwijt en zo gaan we een keer of drie per nacht. Ach...ik heb een goede wallen-stift voor mijn ogen gekocht.
ik verbaas mij echt nergens meer over... de laatste maanden is het op onze IC net een ontwenningkliniek..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Weet je dat ik die niet eens zou WILLEN helpen, van die lui waarvoor je nog moet oppassen ook...
Petje af hoor, echt mega heftige dingen zul je vast wel hebben meegemaakt.
Haha, ik vind die laatste opmerking zo lief en grappig tegelijkertijd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef lily het volgende:
Sterkte dames, met jullie "werk-leed" (en aanverwantschap).
Ik heb sinds vanmiddag 17.00 uur vakantie. Drie weken!
Prachtige foto van Ivan trouwens. Ik vind hem wijs uitzien. Een oude ziel zeg maar (ja, sorry, ik geloof in reincarnatie en denk niet dat het in Claudia's straatje past, maar ik zeg het toch)
Die is wel heel vergezocht, het kind heet toch geen Amy-Leequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Aaamelie, Eeemelie, Aameelie, Ammelie of de mooiste die ik tot nu toe heb gehoord, Eemieliee, hoe haal je het eruit![]()
Maar goed, als mensen de naam niet kennen kan ik me best voorstellen dat je je even afvraagt hoe en wat.
Mooi gevoel is dat, vind je niet, dat jullie hem zo goed kennen? Hij is er eigenlijk nog maar zo kort en toch is het ouderschap al zo vertrouwd dat je geroutineerd het advies geeft om gewoon wat meer eten te geven. En dan werkt het ook nog! Dat zijn echt fijne momenten, vind ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:32 schreef Aoraki het volgende:
Hier werden we vandaag door het kdv gebeld. Thomas was aan het krijsen, niet huilen, krijsen, en ze kregen hem niet stil. Of wij nog ideeen hadden. Hij heeft de laatste tijd veel trek dus wij stelden voor om hem nog maar wat te eten te geven. En idd daarna heeft hij nog lekker gespeeld... Gek kind.
Huup is ook een ontzettende uitspraakfascist.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
@ Huup; en wat is nu de exacte uitspraak??ik zou bijna dr naam niet durven uitspreken als ik je IRL zou ontmoeten, aangezien ik die dan hoogstwaarschijnlijk fout zou uitspreken...
![]()
Oh!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Huup is ook een ontzettende uitspraakfascist.
Tsja, normaal zijn ze op het kdv heel vindingrijk, maar hij had nog geen 1,5 uur eerder 2 botehammen + zijn 210ml fles volledig op... Dus vandaar dat ze dachten dat het geen honger kon zijn. Ik geef ze groot gelijk, ik had dat ook niet verwacht als het afgelopen week niet al eerder was voorgekomen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mooi gevoel is dat, vind je niet, dat jullie hem zo goed kennen? Hij is er eigenlijk nog maar zo kort en toch is het ouderschap al zo vertrouwd dat je geroutineerd het advies geeft om gewoon wat meer eten te geven. En dan werkt het ook nog! Dat zijn echt fijne momenten, vind ik.
Nu doe je mij zo twijfelen, maar hoe spreek je het wel uit?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Aaamelie, Eeemelie, Aameelie, Ammelie of de mooiste die ik tot nu toe heb gehoord, Eemieliee, hoe haal je het eruit![]()
Maar goed, als mensen de naam niet kennen kan ik me best voorstellen dat je je even afvraagt hoe en wat.
Ja zo hahaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nu doe je mij zo twijfelen, maar hoe spreek je het wel uit?
A mé lie toch?
*weer stilletjes wegschuifelt
Been there, done that...maar ons manneke maakt geen zieke indruk. Sterker nog "bent u de moeder van dat kindje dat zijn vader afbrak in de spreekkamer?" Ja dat ben ik. En ja, dat doet ie nog steeds. Hij slaapt meer en langer en heeft wat lastiger gegeten, maar dat is het dan ook wel. Hij is er niet ziek van in de zin van hangerig huilerig. En dan doet de huisarts (vervanging helaas) weinig. We blijven trouw de pufjes geven en de neusspray, maar meer konden we niet doen. Virusje...Nou ja, we overleven het vast. En ondertussen moeten we gewoon een manier vinden om die fles met water bij zijn mond in de buurt te houden. Hopelijk gaat het vannacht beter omdat ie zijn oogjes weer goed open kan, dan kan ie zelf zoeken naar zijn fles. Want de laatste nachten zaten zijn ogen dicht en dat zoekt zo lastig...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Mefke, zou je niet eens met Driekus naar de huisarts v een antobiotica kuurtje dan? Ik ben met Wolf wel gegaan toen hij 4 dagen 40c koorts bleef houden.Zo'n kuurtje moet je opmaken maar deed hier binnen een dag al wonderen, kind klaarde helemaal op
Het leek me de logische manier om die naam uit te spreken eigenlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja zo haha
ik verwacht dat jij t wel zou weten![]()
Eigenlijk net als Elodie of Valerie maar dan Amélie![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het leek me de logische manier om die naam uit te spreken eigenlijkEigenlijk nooit gedacht om het anders uit te spreken
![]()
En eigenlijk net als Leonie, maar dan Amélie![]()
maar ook dat schijnen mensen op heel veel verschillende manieren uit te spreken
Rubenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:08 schreef leonieke het volgende:
De uitspraak van anderen is bij ons trouwens de reden geweest waarom we voor Thomas gekozen hebben en niet voor Ruben.
Maar dat van jouw oma heb ik gemist, denk ik. Ze spreekt de naam opzettelijk verkeerd uit ofzo?
In West-Vlaanderen (en heel mijn familie is Westvlaams): heel platquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:22 schreef Aoraki het volgende:
[..]
RubenHoe kan je dat dan anders uitspreken??
Yes!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:33 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb net een poeslief meisje in bed gelegd dat zich meteen op haar zij draaide en ging slapen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- BJ, Ssserpente, Mefke, wat rot dat het zo zwaar/rottig gaat op jullie werk.Zeker als er ook nog eens geen waardering uit komt maar juist het tegenovergestelde. Bah!
- Zieke kindjes, nog eens bah! NU, fijn dat het nu wat beter lijkt te gaan met Isa, hoe ging het vannacht met de koorts?voor jullie allemaal
- Isa, heeft ook mooie specs weer! Daar ga ik ook voor volgende week, lijkt me prima!
- BJ, hopelijk geen BO,erop!
- Huup, moet je maar niet zo'n moeilijke naam voor je kind verzinnen hoor![]()
Maar heel apart dat men daar zoveel moeite mee heeft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Lily, vakantie![]()
lekker joh, geniet ervan! (Hebben jouw jongens ook nog even vakantie, of moeten die alweer bijna naar school?)
- Groofsken, weet je al of je gaat? In dat geval heel veel plezier, anders lekker van je 2 knapperds genieten thuis!
Hier weinig spannends te melden, eten gaat als een dolle! Kind is net een kliko, je kan er alles in kwijt. Brood gaat prima, daarvan eet ze prima bijna een hele weg (met een beetje smeerkaas) en op de 4 flessen gaat ook prima nu. Verder fruit, groente, yoghurt = een groot feest.
Wel grappig, de laatste dagen is het "moe zijn/worden" een nieuw fenomeen, dan wordt ze echt bijna hyperactief... kruipend over alles en iedereen (ja, echt!) heen... en maar soort van schreeuwen (op een leuke manier), best grappig. En dan gewoon in bed nog heel even keten en in slaap vallen. Raar kind.![]()
Dat vind ik dus ook.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:42 schreef huuphuup het volgende:
ik word alleen zo verdrietig van mn oma die na bijna een jaar nog steeds Amalia zegt of op zn best Eemelie. Als ik dan al tig keer heb gezegd hoe het wél uitgesproken wordt en je hoort bijna dagelijks de naam wel goed uitgesproken dan heb je gewoon een bepaalde mate van desinteresse die ik pijnlijk vind.
That's all.
Ja joh. Wij nemen natuurlijk niet vakantie als onze jongens weer naar school zouden moeten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:47 schreef Lijnloos het volgende:
- Lily, vakantie![]()
lekker joh, geniet ervan! (Hebben jouw jongens ook nog even vakantie, of moeten die alweer bijna naar school?)
heerlijke baby, die Minkequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:47 schreef Lijnloos het volgende:
Hier weinig spannends te melden, eten gaat als een dolle! Kind is net een kliko, je kan er alles in kwijt. Brood gaat prima, daarvan eet ze prima bijna een hele weg (met een beetje smeerkaas) en op de 4 flessen gaat ook prima nu. Verder fruit, groente, yoghurt = een groot feest.
Wel grappig, de laatste dagen is het "moe zijn/worden" een nieuw fenomeen, dan wordt ze echt bijna hyperactief... kruipend over alles en iedereen (ja, echt!) heen... en maar soort van schreeuwen (op een leuke manier), best grappig. En dan gewoon in bed nog heel even keten en in slaap vallen. Raar kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |