Het leek me de logische manier om die naam uit te spreken eigenlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja zo haha
ik verwacht dat jij t wel zou weten![]()
Eigenlijk net als Elodie of Valerie maar dan Amélie![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het leek me de logische manier om die naam uit te spreken eigenlijkEigenlijk nooit gedacht om het anders uit te spreken
![]()
En eigenlijk net als Leonie, maar dan Amélie![]()
maar ook dat schijnen mensen op heel veel verschillende manieren uit te spreken
Rubenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:08 schreef leonieke het volgende:
De uitspraak van anderen is bij ons trouwens de reden geweest waarom we voor Thomas gekozen hebben en niet voor Ruben.
Maar dat van jouw oma heb ik gemist, denk ik. Ze spreekt de naam opzettelijk verkeerd uit ofzo?
In West-Vlaanderen (en heel mijn familie is Westvlaams): heel platquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:22 schreef Aoraki het volgende:
[..]
RubenHoe kan je dat dan anders uitspreken??
Yes!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:33 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb net een poeslief meisje in bed gelegd dat zich meteen op haar zij draaide en ging slapen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- BJ, Ssserpente, Mefke, wat rot dat het zo zwaar/rottig gaat op jullie werk.Zeker als er ook nog eens geen waardering uit komt maar juist het tegenovergestelde. Bah!
- Zieke kindjes, nog eens bah! NU, fijn dat het nu wat beter lijkt te gaan met Isa, hoe ging het vannacht met de koorts?voor jullie allemaal
- Isa, heeft ook mooie specs weer! Daar ga ik ook voor volgende week, lijkt me prima!
- BJ, hopelijk geen BO,erop!
- Huup, moet je maar niet zo'n moeilijke naam voor je kind verzinnen hoor![]()
Maar heel apart dat men daar zoveel moeite mee heeft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Lily, vakantie![]()
lekker joh, geniet ervan! (Hebben jouw jongens ook nog even vakantie, of moeten die alweer bijna naar school?)
- Groofsken, weet je al of je gaat? In dat geval heel veel plezier, anders lekker van je 2 knapperds genieten thuis!
Hier weinig spannends te melden, eten gaat als een dolle! Kind is net een kliko, je kan er alles in kwijt. Brood gaat prima, daarvan eet ze prima bijna een hele weg (met een beetje smeerkaas) en op de 4 flessen gaat ook prima nu. Verder fruit, groente, yoghurt = een groot feest.
Wel grappig, de laatste dagen is het "moe zijn/worden" een nieuw fenomeen, dan wordt ze echt bijna hyperactief... kruipend over alles en iedereen (ja, echt!) heen... en maar soort van schreeuwen (op een leuke manier), best grappig. En dan gewoon in bed nog heel even keten en in slaap vallen. Raar kind.![]()
Dat vind ik dus ook.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:42 schreef huuphuup het volgende:
ik word alleen zo verdrietig van mn oma die na bijna een jaar nog steeds Amalia zegt of op zn best Eemelie. Als ik dan al tig keer heb gezegd hoe het wél uitgesproken wordt en je hoort bijna dagelijks de naam wel goed uitgesproken dan heb je gewoon een bepaalde mate van desinteresse die ik pijnlijk vind.
That's all.
Ja joh. Wij nemen natuurlijk niet vakantie als onze jongens weer naar school zouden moeten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:47 schreef Lijnloos het volgende:
- Lily, vakantie![]()
lekker joh, geniet ervan! (Hebben jouw jongens ook nog even vakantie, of moeten die alweer bijna naar school?)
heerlijke baby, die Minkequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:47 schreef Lijnloos het volgende:
Hier weinig spannends te melden, eten gaat als een dolle! Kind is net een kliko, je kan er alles in kwijt. Brood gaat prima, daarvan eet ze prima bijna een hele weg (met een beetje smeerkaas) en op de 4 flessen gaat ook prima nu. Verder fruit, groente, yoghurt = een groot feest.
Wel grappig, de laatste dagen is het "moe zijn/worden" een nieuw fenomeen, dan wordt ze echt bijna hyperactief... kruipend over alles en iedereen (ja, echt!) heen... en maar soort van schreeuwen (op een leuke manier), best grappig. En dan gewoon in bed nog heel even keten en in slaap vallen. Raar kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |