abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84826615
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:24 schreef Lijnloos het volgende:
Nou, ons nieuwe eetschema lijkt goed te werken nu. De boterham ging er met veel smaak voor 3/4 in en alle fruit, groente en yoghurt was ook weer smullen. En dus tot nu toe pas 3 flessen gehad, en ze krijgt er straks nog eentje over een uurtje. Heerlijk als dit zo blijft! _O_
^O^
pi_84826712
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:29 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

:Y

Bratwurst! :Y)
Fout, Schnitzel ;)

Maar niet zo veel te melden hier. Of naja, niet zo veel om te stuiteren. Vind het af en toe moeilijk om hier te reageren. Iedereen kan zo genieten van zn kind en ik kijk 's ochtends om 7u alweer uit naar de tijd dat ik Lotte naar het kdv mag brengen.
Ik ben heel blij met dr, echt waar, maar ik kan ff niet van dr genieten. Ze gilt bij het minste of geringste, slaat, schopt of gooit expres dingen naar je. Ze kan heel gezellig zijn, maar binnen 5min. kan alles weer helemaal anders zijn. Ze merkt ook heel erg dat ik er niet tegen kan volgens mij, want bij papa is ze, meestal, veel gezelliger en als hij er is wil ze al helemaal niks met me te maken hebben :')
Gaat vast wel weer over, van beide kanten, maar atm hebben we het niet zo gezellig saampjes.

En ik solliciteer nu. Baan die ik graag wil is 40u pw, das wel veel, maar op het moment vind ik dat helemaal niet zo erg :@

Dus... -O-
Lotte!
Noah!
pi_84826735
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:34 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze alweer huilde -O- .
Ja en dat heeft ze ook flink volgehouden. Ben al twee keer bij haar geweest en nu lijkt het weer stil te zijn of ik heb een gehoorbeschadiging opgelopen van haar gegil, dat kan ook.

Nijna, waar woon je ongeveer? Op zich heb ik denk ik wel interesse. Ik pm je wel even.
pi_84826742
Over loopkarren gesproken,deze vind ik zo leuk voor een jongetje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84826801
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Fout, Schnitzel ;)

Maar niet zo veel te melden hier. Of naja, niet zo veel om te stuiteren. Vind het af en toe moeilijk om hier te reageren. Iedereen kan zo genieten van zn kind en ik kijk 's ochtends om 7u alweer uit naar de tijd dat ik Lotte naar het kdv mag brengen.
Ik ben heel blij met dr, echt waar, maar ik kan ff niet van dr genieten. Ze gilt bij het minste of geringste, slaat, schopt of gooit expres dingen naar je. Ze kan heel gezellig zijn, maar binnen 5min. kan alles weer helemaal anders zijn. Ze merkt ook heel erg dat ik er niet tegen kan volgens mij, want bij papa is ze, meestal, veel gezelliger en als hij er is wil ze al helemaal niks met me te maken hebben :')
Gaat vast wel weer over, van beide kanten, maar atm hebben we het niet zo gezellig saampjes.

En ik solliciteer nu. Baan die ik graag wil is 40u pw, das wel veel, maar op het moment vind ik dat helemaal niet zo erg :@

Dus... -O-
Linda, onwijs dapper van je dat je dat gewoon zégt. Echt! En zo gek vind ik het helemaal niet. Als Lotte momenteel vrij moeilijk is dan snap ik best dat je er even niet zo van geniet. :*
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:40:38 #56
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84826823
Oh Linda, wat rot meis. -O-
pi_84826832
Maargoed, het gaat hier eigenlijk over Lotte en niet over mij. Ze heeft 1 tandje, de ander heeft een hoekje dat door is. Ze trekt zich op, kruipt, kan dr tong uitsteken, in dr handjes klappen en dr loopwagentje vindt ze niks aan, of ze durft niet, dat kan ook nog
Lotte!
Noah!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:43:06 #58
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84826921
jeeeujjjj voor Minke en Lijnloos; wat goed joh!!!

en Linda wat vervelend dat je dat gevoel hebt de laatste tijd en je meisje momenteel niet zo gezellig is. Moeilijk...
ik hoop dat de bui overtrekt en je meisje snel weer vrolijk is en je weer samen kunt genieten O+

Evie ligt weer in bed. Redelijk gegeten... hoop dat ze van8 weer lekker doorslaapt, want mijn wekker gaat om zes uur morgenochtend. (en do en vrij ook...).
(naja nog 3 weekjes werken en dan hebben wel lekker vakantie!!)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84827093
Nouja, we zaten een beetje in de "het-is-een-fase" zeg maar, maar dat was toen ze niet kon kruipen...dat ging toen een maand goed en toen begon het gedonder weer. Ik schrik steeds zo van mezelf hoe ik er op reageer...niet echt mama-like ;(
Lotte!
Noah!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:54:42 #60
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84827396
Ik weet niet zo goed wat te zeggen Linda. Wat naar dat je zo 'teleurgesteld' (is dat het woord?) bent in je eigen reactie.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:54:50 #61
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84827405
oooo Linda; je moet je niet schuldig voelen... :*
komt vast allemaal snel weer goed...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84827442
Wat een leuk ding Poppejans! wow! Lijkt wel de Pluk-wagen! O+

Ow Linda wat naar! Zo sneu dat je niet van je meisje kunt genieten, en als je een leukere mama bent als je veel werkt, prima toch? Je moet doen wat bij je past hoor! :*

Sorbo, succes de rest van de avond, ik hoop dat ze het snel opgeeft... :z

Evie, welterusten :Z

Ssserpente, oh ze gaat echt als een kanon joh! megasnel! Maar wat is ze toch leuk! Klein boefje! O+

Toby met paarse kuif....klinkt inderdaad als foto-moment! Fijn dat het zo goed met hem gaat! En dat hij zo geniet van al dat lekkers :Y)

en Minke ook al zo lekker vanalles aan het ontdekken op smul-gebied. ^O^ heerlijk dat ze het allemaal lekker vindt.

Lars is vanavond nog even weer met Meike in bad geweest, en een lol dat ze dan hebben! :Y
Lars heeft echt het grootste woord, lollig! :s)
Nu ligt ie weer lekker op 1 oor.... :Z
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84827614
Isabeau slaapt nu bijna een half uur. Nu is het gewoon duimen dat ze de eerste uren niet wakker wordt. Als ze midden in de nacht wakker wordt dan kan ik haar een klein flesje geven en daarna slaapt ze verder, wordt ze nu echter na een half uur of drie kwartier wakker, dan is ze over de ergste slaap heen en begint het hele drama van voor af aan.

Jongens het spijt me echt als ik wel erg aan het ego-posten ben. Ik vind dit gewoon zo'n fijn klankbord in een situatie waar ik af en toe echt geen raad meer mee weet!

Maar ik leef echt met jullie allemaal mee, kan het alleen even niet opbrengen om te incantriksen. :*
pi_84827697
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:59 schreef Sorbootje het volgende:
te incantriksen. :*
_O-
zoals haar kan ik het ook niet hoor!

Maar ik zal voor je duimen dat het mooi rustig blijft in huize Sorbo!
Trouwens het beertje van Secret Santa is standaard bed-inventaris van Lars!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:02:02 #65
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84827736
No worries Sorbootje. We leven met je mee :* .
pi_84827882
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:59 schreef Sorbootje het volgende:

Jongens het spijt me echt als ik wel erg aan het ego-posten ben. Ik vind dit gewoon zo'n fijn klankbord in een situatie waar ik af en toe echt geen raad meer mee weet!

Maar ik leef echt met jullie allemaal mee, kan het alleen even niet opbrengen om te incantriksen. :*
Nou van het incantriksen ben ik afgestapt en mijn kind slaapt gewoon goed 's avonds maar daar heb ik zowieso al weinig tijd voor en dat neemt niemand je vlgs mij kwalijk, ik iig niet want ik doe het zelf ook niet, sorry voor de rest.
Soms word er ook zoveel geluld.

Maarre...........dat ego posten vind ik niet erg, fijn als je hier je ei kwijt kunt.
Ik vind het van mezelf lulliger dat ik gewoon niet weet wat erop te zeggen want als ik alle tips lees heb ik ook geen nieuwe tips en ben niet zo van de kus-knuffel-kroels en iedere keer sterkte vind ik dan ookweer zo dooddoenerig klinken ofzo............

Terwijl het me echt heel kloterig lijkt.
Ik ben vaak echt blij om s avonds ff tidj voor mezelf/elkaar te hebben........
Maar in het gezonde..........

@ Linda, jij ook sterkte ermee.
Lijkt me heel vervelend als je dit bij jezelf bemerkt.
Kun je er goed met je (8> over praten?
Of met vriendinnen ofzo?
pi_84828340
Het is mij, ik hoef ook niet elke avond bij mijn man op schoot te zitten hoor, maar af en toe een uurtje privé zonder een door het huis denderende Isabeau zou wel fijn zijn. :)
pi_84828370
Fototoestel vertoont kuren, helaas geen paarse kuif-foto dus.

Karin, wat gezellig, samen in bad!

Incantrixen _O-
Ben daar zelf ook niet zo'n ster in, ik leef enorm mee met iedereen maar vergeet meestal waar ik op wilde reageren :@

Linda, wat ontzettend rot dat je je zo voelt -O-
Ik kan er verder weinig zinnigs over zeggen, maar er zijn mensen die dat wel goed kunnen, daar ook voor gestudeerd hebben enzo. En die zijn er om geraadpleegd te worden, ook door jou als je dat nodig acht :*

.... met gevoel voor drama....
pi_84828562
Haha, Sorbo, geeft trix niks, hoor! Ik vind het sowieso onzin dat mensen zich verontschuldigen voor egoposts. Alsof het een verplichting is om om iedereen te reageren. Nergens voor nodig wmb, ik vind het altijd leuk om posts van anderen te lezen.

Naja, leuk... Voor jou vind ik het gewoon k*t op het moment, Sorbo. Sorry als ik je hiermee tegen de borst stuit, maar is laten huilen echt geen optie? Isabeau is natuurlijk een temperamentvol meiske (kijk naar de flessenperikelen) die dondersgoed doorheeft hoe ze jullie kan manipuleren. Wat iemand anders ook al zei: ze heeft niets te verliezen en zal er alles aan doen om het te doen overkomen alsof haar het het grootst mogelijke onrecht wordt aangedaan. Maar is het wel zo erg/zielig, of is het vooral een hoop herrie? Wat is het ergste dat er kan gebeuren als je 'r wel een nachtje laat huilen? Wij hebben dat met Lente ook gedaan, die huilde zich een ongeluk, maar slaapt nu als een roosje. Toegegeven, het was niet leuk, maar het heeft wel geholpen. Sorry als ik het niet zo tactisch breng, daar ben ik niet zo goed in, maar ik wil alleen maar benadrukken dat het gehuil van je kind je nu eenmaal breekt, en da's precies de bedoeling natuurlijk, maar kleine slimmerikjes als Isabeau kunnen daar wel eens misbruik van maken, waar jij er elke keer weer 'intuint'. Anyway, veel sterkte vannacht! :*

Lin, wat dapper idd! Ik denk dat heel veel mensen van dit soort periodes hebben hoor, maar dat maar weinigen ervoor uitkomen. Ik heb het ook gehad met Lente, weliswaar wat korter dan jij met Lotte, maar ik vond er ook weinig meer aan. D'r koosnaampje was destijds 'Jankbral'. Echt alles was mieren, slaan en brullen. Ik dacht echt dat ik een verwend huilebalkje op de wereld had gezet. Maar het komt goed, echt waar! Nog even je verstand op nul en kiezen op elkaar! Hou je taai, meis! :*
pi_84828788
Ssserpente, nou is dat dus precies waar ik vanavond mee begonnen ben. Ik heb haar net eerst tien minuten laten huilen, toen heb ik haar even getroost, toen 15 minuten laten huilen, toen weer even getroost en ik hoefde uiteindelijk geen derde keer naar boven....

:) Ik realiseerde me ook dat het een gebed zonder end begon te worden met die slimme meid van me en dat we écht door de zure appel heen moeten bijten.
pi_84828869
Oh en ik vind ook niet dat je op álles hoeft te reageren, maar heb het gevoel dat ik toch best grote dingen heb gemist de afgelopen dagen doordat ik zo met mijn eigen situatie bezig ben..
pi_84829229
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:14 schreef Sorbootje het volgende:
Het is mij, ik hoef ook niet elke avond bij mijn man op schoot te zitten hoor, maar af en toe een uurtje privé zonder een door het huis denderende Isabeau zou wel fijn zijn. :)
onee dat bedoel ik ook absoluut niet zo.
Bedoel het ook gewoon van dat ik het me voor kan stellen dat je er op een gegeven moment klaar mee bent omdat je dan gewoon 's avonds iig ff tijd voor jezelf en/of man hebt.
Wij zitten ook niet iedere avond bij elkaar op schoot hoor ;) maar het is gewoon prettig, hoe leuk je kind ook is, om s avonds ff je eigen ding te kunnen doen, en ieder kan daar zijn eigen invulling aan geven........
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:31:13 #73
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84829282
Ik denk dat het bij iedereen wel een beetje zo werkt, je kunt niet op alles reageren. Het is meestal al zo'n lap tekst om te lezen, laat staan als iedereen nog een overal op reageert.
Ik pik meestal de laatste paar posts mee, of de 'heftige' verhalen zoals de dip van Linda ( :* ).

Linda, het klinkt moeilijk. Hopelijk vinden jullie snel een manier om de gezelligheid in huis weer de boventoon te laten voeren, evt. met een helpende hand zoals Kers zegt.

Ik had toch wel eerder foto's gepost van Thomas met spalkjes aan? Hadden jullie er zulke enge ideeën bij dan?
Tot nu toe gaat het prima, hij is er ook braaf mee gaan slapen. Na het ziekenhuis zijn we nog naar de bieb gewandeld, zo ongeveer aan de andere kant van de stad. Ik merk dat ik een beetje over de starende blikken heen ben nu. Ze kijken maar wat ze willen. Voor iemand die vroeger het liefst onzichtbaar was is dat best wel een overwinning :)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84829389
Ca.ra, ik zag zo'n Forrest Gump-achtige toestand voor me :@ Stom he?
.... met gevoel voor drama....
pi_84829421
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:34 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Ow die andere heet dus boris, daar wilde ik me iedere keer nog ff in verdiepen want die kende ik helemaal niet :@ was die er vroeger ook al? :? zoja, dan heeft boris weinig indruk gemaakt.

_O- Ik kende hem ook niet, totdat ie overal naast nijntje opdook... Boris dus, en het meisje heet Barbara (die heeft sproeten...)

[/zinloze feiten]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')