Haha, Sorbo, geeft
trix niks, hoor! Ik vind het sowieso onzin dat mensen zich verontschuldigen voor egoposts. Alsof het een verplichting is om om iedereen te reageren. Nergens voor nodig wmb, ik vind het altijd leuk om posts van anderen te lezen.
Naja, leuk... Voor jou vind ik het gewoon k*t op het moment, Sorbo. Sorry als ik je hiermee tegen de borst stuit, maar is laten huilen echt geen optie? Isabeau is natuurlijk een temperamentvol meiske (kijk naar de flessenperikelen) die dondersgoed doorheeft hoe ze jullie kan manipuleren. Wat iemand anders ook al zei: ze heeft niets te verliezen en zal er alles aan doen om het te doen overkomen alsof haar het het grootst mogelijke onrecht wordt aangedaan. Maar is het wel zo erg/zielig, of is het vooral een hoop herrie? Wat is het ergste dat er kan gebeuren als je 'r wel een nachtje laat huilen? Wij hebben dat met Lente ook gedaan, die huilde zich een ongeluk, maar slaapt nu als een roosje. Toegegeven, het was niet leuk, maar het heeft wel geholpen. Sorry als ik het niet zo tactisch breng, daar ben ik niet zo goed in, maar ik wil alleen maar benadrukken dat het gehuil van je kind je nu eenmaal breekt, en da's precies de bedoeling natuurlijk, maar kleine slimmerikjes als Isabeau kunnen daar wel eens misbruik van maken, waar jij er elke keer weer 'intuint'. Anyway, veel sterkte vannacht!
Lin, wat dapper idd! Ik denk dat heel veel mensen van dit soort periodes hebben hoor, maar dat maar weinigen ervoor uitkomen. Ik heb het ook gehad met Lente, weliswaar wat korter dan jij met Lotte, maar ik vond er ook weinig meer aan. D'r koosnaampje was destijds 'Jankbral'. Echt alles was mieren, slaan en brullen. Ik dacht echt dat ik een verwend huilebalkje op de wereld had gezet. Maar het komt goed, echt waar! Nog even je verstand op nul en kiezen op elkaar! Hou je taai, meis!