Jeetje hey, wat een stellages!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:52 schreef Ca.ra het volgende:
Nog niet bijgelezen hoor, maar Thomas heeft nieuwe pootjes gekregen vandaag!
Nu met de trein onderweg terug naar huis. Wil iemand anders even een nieuwe openen?
Karin is de naamquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:37 schreef Ssserpente het volgende:
Wta goed, Meike, dat ie er geen last van heeft! De vorige keren ook niet? Lente krijgt het volgende bezoekje ook weer prikjes...
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:41 schreef Ssserpente het volgende:
Dat staat er toch? beetje mijn quote veranderen...
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
zowiezo zijn meiden sneller heb ik het idee
Hmmm, dan moet ik echt eerst een man vinden hoor en dan ook nog één die nog wel een kindje wil... Ik schat jouw kansen hoger inquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
Oh Groofsken, een nakomertje!Jij lucky jij dat je dat helemaal zelf kan beslissen!
Niet rot bedoeld hoor, ik snap dat het niet alleen maar rozengeur is, maar wat dit soort dingen betreft...
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:53 schreef Groofsken het volgende:
Heb ik al geroepen dat ik ook blij ben met twee.
En dat de droom voor een derde niet een droom is die persé waarheid moet worden.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:04 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, waarom moeilijk doen idd.Volgens mij zijn meiden ook echt sneller, toch?
Rook je dat ik aan het lezen was?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:21 schreef Ssserpente het volgende:
Lindaaaaaaaa! Hoe is het met jullie dan?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:24 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Rook je dat ik aan het lezen was?
is goed, morgenvroeg ff maken en kijken of ik m online kan krijgenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:11 schreef Ssserpente het volgende:
Het-is-mij, kom maar op met dat filmpje, hoor!![]()
![]()
Ow die andere heet dus boris, daar wilde ik me iedere keer nog ff in verdiepen want die kende ik helemaal nietquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:24 schreef Lijnloos het volgende:
Nou, ons nieuwe eetschema lijkt goed te werken nu. De boterham ging er met veel smaak voor 3/4 in en alle fruit, groente en yoghurt was ook weer smullen. En dus tot nu toe pas 3 flessen gehad, en ze krijgt er straks nog eentje over een uurtje. Heerlijk als dit zo blijft!
Fout, Schnitzelquote:
Ja en dat heeft ze ook flink volgehouden. Ben al twee keer bij haar geweest en nu lijkt het weer stil te zijn of ik heb een gehoorbeschadiging opgelopen van haar gegil, dat kan ook.quote:
Linda, onwijs dapper van je dat je dat gewoon zégt. Echt! En zo gek vind ik het helemaal niet. Als Lotte momenteel vrij moeilijk is dan snap ik best dat je er even niet zo van geniet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Fout, Schnitzel
Maar niet zo veel te melden hier. Of naja, niet zo veel om te stuiteren. Vind het af en toe moeilijk om hier te reageren. Iedereen kan zo genieten van zn kind en ik kijk 's ochtends om 7u alweer uit naar de tijd dat ik Lotte naar het kdv mag brengen.
Ik ben heel blij met dr, echt waar, maar ik kan ff niet van dr genieten. Ze gilt bij het minste of geringste, slaat, schopt of gooit expres dingen naar je. Ze kan heel gezellig zijn, maar binnen 5min. kan alles weer helemaal anders zijn. Ze merkt ook heel erg dat ik er niet tegen kan volgens mij, want bij papa is ze, meestal, veel gezelliger en als hij er is wil ze al helemaal niks met me te maken hebben![]()
Gaat vast wel weer over, van beide kanten, maar atm hebben we het niet zo gezellig saampjes.
En ik solliciteer nu. Baan die ik graag wil is 40u pw, das wel veel, maar op het moment vind ik dat helemaal niet zo erg![]()
Dus...
quote:
Nou van het incantriksen ben ik afgestapt en mijn kind slaapt gewoon goed 's avonds maar daar heb ik zowieso al weinig tijd voor en dat neemt niemand je vlgs mij kwalijk, ik iig niet want ik doe het zelf ook niet, sorry voor de rest.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:59 schreef Sorbootje het volgende:
Jongens het spijt me echt als ik wel erg aan het ego-posten ben. Ik vind dit gewoon zo'n fijn klankbord in een situatie waar ik af en toe echt geen raad meer mee weet!
Maar ik leef echt met jullie allemaal mee, kan het alleen even niet opbrengen om te incantriksen.
onee dat bedoel ik ook absoluut niet zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:14 schreef Sorbootje het volgende:
Het is mij, ik hoef ook niet elke avond bij mijn man op schoot te zitten hoor, maar af en toe een uurtje privé zonder een door het huis denderende Isabeau zou wel fijn zijn.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:34 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ow die andere heet dus boris, daar wilde ik me iedere keer nog ff in verdiepen want die kende ik helemaal nietwas die er vroeger ook al?
zoja, dan heeft boris weinig indruk gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |