abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84824904
nee, ze heeft geen zin, maar we geven het nog niet op. ik ga voor een verbetering van de tijd van gisteren. :{

Ssserpente, laat die bom inderdaad maar afgaan als ze op het kdv is :D
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:53:30 #27
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84824980
Heb ik al geroepen dat ik ook blij ben met twee *O* .

En dat de droom voor een derde niet een droom is die persé waarheid moet worden ;) .
pi_84824998
HUH? :? Ze is stil! Ik dacht ik laat haar even vijf minuten krijsen..... :o

Ik durf nog niet te juichen, maar hoopgevend is het wel!
pi_84825031
Ik dacht dus echt even dat de babyfoon stuk was :D
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:56:55 #30
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84825097
Oh Sorbo... :D ... :X ... :D O+ .

En lente wat loop je hard joh O+ . En fijn dat de eerste drol eruit is ;) .

En Thomas, jeetje dat ziet er heftig uit zeg. Dat het maar snel resultaat geeft :* .
pi_84825195
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:53 schreef Groofsken het volgende:
Heb ik al geroepen dat ik ook blij ben met twee *O* .

En dat de droom voor een derde niet een droom is die persé waarheid moet worden ;) .
:D

Wauw Lente loopt echt achter dat ding! *O* en dat huiltje als ze niet verder kan, echt zo'n dramaqueen hoofd erbij :D

Fijn dat Lars geen last van de prikjes gehad heeft! Ik vind het toch altijd sneu

Ik duim dat ze nu lekker in slaap is gevallen en blijft slapen Sorbo *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84825375
Sorbo, succes :*

Sssserpente, wat een grietje :), lekker racen achter die kar, heb je nou Nijntje en/of Boris gesaboteerd? Want bij ons maakt het ding veul meer herrie, hij staat inmiddels weer op zolder ;). Iris heeft 'em niet meer nodig en als Mirte ermee gaat rennen dan word ik helemaal gek 8)7 .
Ik duim voor je dat ze morgen op het KDV de poepbonus uitdeelt ;).
Fake it till you make it...
pi_84825395
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:04 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, waarom moeilijk doen idd. :P Volgens mij zijn meiden ook echt sneller, toch?
}:| :{w
Help me eraan herinneren dat ik morgen een filmpje van tijn achter dat ding maak............. ;)

ttssskkkk haha ;) :P

@ Sorbo klinkt goed tot nu toe.......hopelijk blijft ze het volhouden

@ Keshet, welkom met Emma

en de rest moet ik me nog ff in verdiepen

@ Loopwagentje, wel makkelijk want ik zet dat ding startklaar in de kamer neer en dan ben ik bijv. in de keuken en dan hoor ik ineens gepiep en denk ik, oja hij komt eraan, helemaal trots haha
pi_84825474
Sorbo! :o Mag ik al jompelen..?

Nijna, hij staat zo strak vastgedraaid dat ie niet rolt maar schuift. Vandaar dat er maar af en toe iets piept. Maar het is idd een onding qua geluid. Stom ook dat je dat niet uit kan zetten. Hoewel, je zei saboteren, toch..?

Bedankt voor de duimen!
pi_84825483
Isabeau, wat doe je nou :o
Mogen we voor je juichen??

Ssserpente, dat loopwagentje is zo tof!
Hmmmz, ik zie net dat je het zelf minder vindt :P Devin was er destijds als grote baby op de 9maanden beurs vandoor gegaan met dat ding :D

Ca.ra, het ziet er stukken minder erg uit dan ik in m'n hoofd had. Hopelijk slaan deze beter aan!

Hoera voor Oscar z'n bolletje *O*

En ook voor de zittende Esmee!

Om even in stijl te blijven: Toby heeft vanavond slavink gegeten (minus de buitenkant, die haal ik er voor hem altijd af), gebakken krieltjes, wortels, mais en als toetje bosbessen soja-yoghurt :Y)
Toen hij genoeg van de yoghurt had begon hij het in z'n haar te smeren, met een flinke paarse kuif als gevolg :D
.... met gevoel voor drama....
pi_84825501
Lente is echt een snellerd. Moet je d'r zien gaan O+

Even heel stom hoor, maar zet je je kind op een gegeven moment gewoon achter zo'n ding als ze kunnen staan en lopen aan de handjes? Of moeten ze dat zelf uitvogelen?
pi_84825565
Sorbo, ze hebben het zelf door :Y
Probeer het eens!
.... met gevoel voor drama....
pi_84825598
Helaas.... ik hoor alweer gehuil
pi_84825621
@ Sorbo,

tijn ging overal aan staan, optrekken en langslopen en toen hij het boodschappenkrat als "rollatör" gebruikte hebbben we zo'n ding gekocht, als je ziet hoe hij binnen een week alweer anders loopt, nu is het al meer lopen, vorige week gingen die benen ong. een meter uit elkaar en nu red hij zich er zelf mee.
Hij wordt wel boos als hij tot het eind is gelopen (tegen muur of deur) en neit verder kan, hij kan nog niet draaien met dat ding........
pi_84825626
Da's al een echte grote mensen-maaltijd, kers! :Y)

Het-is-mij, kom maar op met dat filmpje, hoor! :P :D

Sorbo, ik heb 'm van een vriendin overgenomen toen Lente zich begon op te trekken. Ik dacht: dan heeft ze iets stabiels... Niet dus, want dan ding weegt geen drol, dus ze kukelde zo achterover. Dus zodra ze zelf wat stabieler stond, hebben we 'r er opnieuw achter gezet en meegeholpen met lopen, want hij gaat veel te snel, en toen had ze het vrij snel in de gaten.
pi_84825710
Ok thanks, ik zal eens zo'n ding op de kop tikken. :)
pi_84826029
Lindaaaaaaaa! Hoe is het met jullie dan?
pi_84826186
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:21 schreef Ssserpente het volgende:
Lindaaaaaaaa! Hoe is het met jullie dan?
Rook je dat ik aan het lezen was? :+
Lotte!
Noah!
pi_84826191
Hmm, sorbootje, succes weer :*
Lente, goed bezig hoor!!! *O*
Toby lekker aan het smikkelen geweest kerel! Goed zo...

Nou, ons nieuwe eetschema lijkt goed te werken nu. De boterham ging er met veel smaak voor 3/4 in en alle fruit, groente en yoghurt was ook weer smullen. En dus tot nu toe pas 3 flessen gehad, en ze krijgt er straks nog eentje over een uurtje. Heerlijk als dit zo blijft! _O_
pi_84826351
Ssserpente, er moet vast wel iets te doen zijn aan die piepjes... ;). Wat ik wel eens heb gedaan is er een knuffel tussen gepropt, tussen Nijntje en Boris en als je dan mazzel hebt blijven ze hangen, dat scheelt ook ;).

Kers, leuk ding als je er niet constant in zit, want je wordt echt gek ;) zeker als ze hard gaan... :P
Wat een lekkere smikkel die Toby! Paarse kuif foto... ?! :D

Sorbo, ik heb er nog een op zolder staan met Nijntje en Boris... interesse? Anders gooi ik 'em ook nog even in het V&A kinderspullen topic...
Fake it till you make it...
pi_84826381
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:24 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Rook je dat ik aan het lezen was? :+
:Y

Bratwurst! :Y)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:31:22 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84826478
Dat handige wat ik zei? Dat kan dus nog helemaal niet. :@ Alleen voor abbohouders. :P -O- Ik zeg ook eens wat hoor!

Enneh Sorbo, wat fijn zeg! *O*(
pi_84826529
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:11 schreef Ssserpente het volgende:
Het-is-mij, kom maar op met dat filmpje, hoor! :P :D
is goed, morgenvroeg ff maken en kijken of ik m online kan krijgen

@ Lijnloos, ik zag wat van schema's, weet niet of je er nog wat aan hebt maar bij deze

4 flessen:
Tussen 7:00 - 8:00 fles
Rond 9:30/10:00 beetje fruit
Rond 11:30/12:00 fles
Rond 14:00 zo'n mini rijstwafeltje of stukje soepstengel
Rond 16:00 fles
Rond 17:30 klein beetje groente met aardappel
Rond 20:00 / 20:30 fles

3 Flessen

Tussen 7:00 - 8:00 Papfles
Rond 9:30/10:00 fruit
Rond 12:00 1 boterham met iets erop en een beker water of diksap
Rond 14:00 Fles (na hij zijn slaapje uit heeft)
Rond 15:30 diksap of water met rijstwafel, soepstengel of soms liga
Rond 17:30 avondeten & joghurt
Rond 19:00 Fles
pi_84826599
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:28 schreef Nijna het volgende:
Nijntje en Boris
Ow die andere heet dus boris, daar wilde ik me iedere keer nog ff in verdiepen want die kende ik helemaal niet :@ was die er vroeger ook al? :? zoja, dan heeft boris weinig indruk gemaakt.

Wel irritante piepjes maar ik vind het nog wel makkelijk om tijn aan te horen komen ;)
En wij hebben hem ook vrij zwaar staan hoor nog
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:34:25 #50
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84826604
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:31 schreef Brighteyes het volgende:

Enneh Sorbo, wat fijn zeg! *O*(
Ik dacht dat ze alweer huilde -O- .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: