abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84808079
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:33 schreef Twinkly het volgende:

Poppejans Wolf kan straks ook ineens heel goed zitten, wacht maar af en dan gaan we samen fietsen!! *O* Laten we een keer naar Rhenen gaan, naar de dierentuin! (als onze conditie het toe laat :X anders gaa nwe wel met de bus)

Ja, dat zou me heel erg leuk lijken! *O* midden/eind sept is het soms nog wel lekker weer, dan moet het misschien al wel te doen zijn in de fietsstoel. En ik heb niet bepaald conditie, maar dat stukkie moet wel te doen zijn, desnoods lopend de Grebbeberg op.
En pasta met pesto ga ik ook eens proberen te geven, dat eten we zelf eigenlijk heel vaak.

Gefeliciteerd kleine grote Iris *O* Wat zie je er feestelijk uit

Oscar weer een ok-sticker *O* 11,4 kilo :o kleine beer O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:41:38 #277
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84808372
hey Harry en Asy, leuk dat jullie er ook zijn zeg!!

@lijnloos; heb je nog geoefend met het brood? ben echt benieuwd hoe het gaat!

@Ssserpente; heeft de lactulose al wat effect?? (het kan ook een paar dagen duren hoor :Y )

jeeeujjjj een sticker voor BE en Oscar! *O* *O* *O*

Evie doet dr middagdutje en we wilden vanmiddag nog even naar de dierentuin; maar nu regent het hier keihard ineens, dus dat gaat niet lukken.
Even nadenken wat we wel gaan doen, of dat we dan maar gewoon thuisblijven...
(maja dat doen we al bijna elke dag als ik vrij ben... :@ )

en o ja, slaapritueel; die hebben we hier, alleen doe ik niets leuks of lolligs ;)
Evie krijgt haar papfles, gaan naar boven, Evie in de slaapzak, krijgt tutje, doet dr duim in dr mond, draait op haar zij, en papa en mama geven Evie nog een kusje en verlaten de kamer.
Regelmatig valt ze dan direct in slaap en soms hoor ik tutje nog wat heen en weer vliegen... :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84808680
Slaapritueel hier: papfles rond 19.00, nog even spelen en wanneer hij tekenen van moeheid vertoond naar bed.
Schone luier,daarna in slaapzakje.Hij slaapt met speen en zn knuffelgeit-doekje. Muziekdino zetten we aan, dan nog een kusje en loop ik weg. Ik sta er dus nooit bij als hij in slaap valt.
Vaak nog een paar keer heen en weer lopen om speen erin te doen, of even goed leggen want hij ligt in de raarste standen, maar eenmaal in slaap slaapt hij ook hele nacht door tot 6.30

Boekjes kijken doen we ook veel samen, maar nog niet voor het naar bed gaan, maar ga ik zeker mee beginnen als hij ietsje ouder is.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:56:43 #279
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84808817
grappig dat er zoveel verschil in de slaaprituelen zit ...
ik geef Evie juist de fles bij de eerste tekenen van moeheid; en vaak gaat ze dan onder de fles in dr oogjes wrijven en valt ze al half in slaap...dus niet meer spelen erna. En dat werkt juist hier erg goed..
grappig dat alle kindjes zo verschillend reageren :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84811935
Wat leuk al die verschillende slaaprituelen. :)

BE wat is Oscar een lekker stevig ventje. Of lijkt dat maar zo? En fijn dat alles helemaal goed was!

En het dametje kan zelf gaan zitten *O*
pi_84812180
Slaapritueel is hier ook pas als ze tekenen van moeheid geeft (kan verschillen van wrijven in ogen, mopperen, hyperactief worden met schreeuwen) richting bed. Dan is het wanneer nodig een schone luier, maar sowieso slaapzak aan en dan het bed in. Slaapknuffel aangeven en nog een kus en dan deur dicht (op een kier, zit een badeend tussen om te voorkomen dat ie dichtklapt) en weglopen, ongeacht of ze nog wakker is of al ligt te dromen. Ze valt van zelf wel in slaap, met of zonder mopperen. En afhankelijk van wanneer ze de vorige fles heeft gehad krijgt ze die nog, en in dat geval geef ik die tussen het aantrekken van slaapzak en in bed leggen gewoon op haar kamertje in de luie stoel.

BJ, nog geen brood geprobeerd, maar als het goed is, is dat vandaag gebeurd voor het eerst eigenlijk. Hoor het straks wel van mijn moeder die nu oppast.
pi_84812488
Wat een mooie foto Stiemie O+

en nog gefeliciteerd met Iris, Nijna *O*

Oscar ook alweer 11 maanden...pff
pi_84812615
OScar goedgekeurd *O*

Stiemie O+

Ons slaapritueeltje: naar boven, pyama aan, flesje drinken, boekje lezen, tanden poetsen en dan het bed in, speen in de mond, Iris kus, pip (knuffeltje) een kus en mevrouw gaat met een lach op haar gezicht lekker liggen :).

Bedankt voor de felicitaties :) :*
Fake it till you make it...
pi_84812679
Slaapritueel van Leah

1. Leah wrijft door oogjes.
2. Mama (of papa) brengt haar naar boven.
3. Mama (of papa) stopt haar in haar slaapzak die al in bed ligt.
4. Leah draait op haar zij, pakt haar pop en duimpje.
5. Leah krijgt nog een kus in haar nek (en moet dan lachen).
6. Mama (of papa) doen deur dicht.

Ik kan trouwens zonder de deur open te doen horen of ze slaapt of niet. Als het stil is slaapt ze en anders hoor ik duimgeluiden (sop sop sop).
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:39:08 #285
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84812702
Zo ik heb net een boek besteld en een telefoon waarmee je kunt mailen/ internetten *) (nu nog uitpluizen :X , ik ben niet zo'n held in die dingen), de tent enzo ligt al in de auto. Waar ik het eerst vooral spannend vond en gewaagd van mezelf, krijg ik er zo langzamerhand gewoon heel erg veel zin in *O* . Er komt veel bezoek, enne ik weet het niet, ik denk dat we ons wel vermaken daaro O+ .

Dan nu nog drie dagen elke dag een beetje inpakken en voorbereiden en dan zaterdag hoppakee, wegwezen :Y .
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:58:44 #286
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84813429
Ik hoor door de babyfoon aan de adem of ze wakker zijn :D . Daarbij gaat mijn dochter bijna altijd kletsen en zingen als ze wakker is en mijn zoon doet dat ook vaak (oké, een soort van kletsen dan :P ) .
pi_84813673
Ik gebruik overdag geen babyfoon.

Lekker, vakantie. Veel plezier alvast! Het weer wordt ook weer wat beter, toch? In ieder geval minder kans op regen en wat warmer.

[ Bericht 17% gewijzigd door lily op 03-08-2010 15:08:11 (spelfout) ]
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:06:37 #288
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84813730
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:05 schreef lily het volgende:
Ik gebruik overdag geen babyfoon.

Lekker, vakantie. Vele plezier alvast!
Thanks :* . Als ik mijn telefoon tegen die tijd snap, kom ik vast wel eevn melden hoe het is daaro :P .

En hier staan die dingen 24/7 aan :D .
pi_84813905
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:06 schreef Groofsken het volgende:
En hier staan die dingen 24/7 aan :D .
Ik heb ze nooit gehad en gebruik er nu voor het eerst eentje omdat we nu een verdieping hoger liggen dan de kinderen. Maar dan ook alleen 's nachts.
Eigenlijk is het helemaal niet nodig want ik hoor haar nooit alleen een beetje gemekker iedere ochtend om 5.30/6.00 want dan krijgt ze haar eerste voeding weer.
Maar dat is vaste prik daar heb ik eigenlijk geen babyfoon voor nodig...

Maar goed; ik had het ding gekregen anders had ik er, denk ik, niet eens een gekocht.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:13:00 #290
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84813967
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:10 schreef lily het volgende:

[..]

Ik heb ze nooit gehad en gebruik er nu voor het eerst eentje omdat we nu een verdieping hoger liggen dan de kinderen. Maar dan ook alleen 's nachts.
Eigenlijk is het helemaal niet nodig want ik hoor haar nooit alleen een beetje gemekker iedere ochtend om 5.30/6.00 want dan krijgt ze haar eerste voeding weer.
Maar dat is vaste prik daar heb ik eigenlijk geen babyfoon voor nodig...

Maar goed; ik had het ding gekregen anders had ik er geen gekocht.
's nachts hoor ik ze gewoon ademen door de dunne wandjes heen (wij liggen op drie kamertjes op de eerste verdieping, zeer knus, vlak bij elkaar :P ). Maar overdag zou ik ze van beneden niet snel horen denk ik. zeker niet als ik met de ander in de tuin ben ofzo.

Ik kan echt niet meer zonder, juist overdag niet.
pi_84814044
mwah

ik heb ze nooit gemist (die apparaten)

Ik vraag wel eens aan een van de kinderen als we in de tuin zijn; ga eens luisteren of je Leah hoort :+
is goed genoeg
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:17:36 #292
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84814121
Fijn toch, dat je daar zo relaxt in bent. ^O^

Ik wil trouwens net als jij, over een jaar of 4 à 5 een nakomertje. En dat ik dan tegen S of R zeg "Ga eens luisteren of je Bobbie hoort" O+
pi_84814250
Hahaha

ja, best handig, oudere kinderen en een baby :Y
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:22:36 #294
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84814366
S helpt nu zelfs al vaak. Luiers weggooien, doekjes aangeven, speeltje pakken,...

Ik ga haar maar eens wakker maken. Jezus zeg, die slaapt echt een gat in de dag.

:W
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:25:12 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84814477
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:19 schreef Stiemie het volgende:
Wat leuk al die verschillende slaaprituelen. :)

BE wat is Oscar een lekker stevig ventje. Of lijkt dat maar zo? En fijn dat alles helemaal goed was!

En het dametje kan zelf gaan zitten *O*
[ afbeelding ]
Wat een mooi meiske is het toch! O+

Oscar is niet per se stevig, hij is helemaal in verhouding, maar wel groter en zwaarder dan gemiddeld zeg maar. Hij zit net boven het lijntje van het bovenste kwart.

Oh Groofsken, een nakomertje! O+ Jij lucky jij dat je dat helemaal zelf kan beslissen! O+
Niet rot bedoeld hoor, ik snap dat het niet alleen maar rozengeur is, maar wat dit soort dingen betreft...
pi_84814680
Iris is 1!!! Hieperdepiep! hoera!! Wat ben je mooi meisje! en heb je mooie kado's gekregen?

Incantrix, ik ben zo benieuwd hoe het bij jullie gegaan in vannacht. En hoe het fietsen was natuurlijk!

BE, fijn dat alles goed was met Oscar. Grote vent al! gewoon 4cm langer als Lars!
Hoe gaat het eigenlijk met zijn hoofdje?
Heeft hij de helm nog op?

Sorbo, wat heerlijk joh dat ze zo intens reageert als ze je weer ziet! Heerlijk moment ook, als je haar dan ophaalt van het kdv en ze is zo blij om je te zien!

Lars heeft gister de prikken gehad, maar net als de vorige keren, helemaal geen last van! *O*
Zelfs zijn beentjes zijn niet hard geworden dit keer...(ben wel meteen als een gek gaan smeren met srl-gelei rondom de prikplekken) Zo fijn!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84814817
Wat fijn zeg dat Lars helemaal geen last van zijn prikken heeft/1

BE een lekker groot ventje dus O+
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:45:37 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84815309
Hoofdje gaat goed Karin. :Y Lief dat je het vraagt.
We hebben vanmorgen een meting gehad met de fysio en als je naar de omtrek daarvan kijkt, maar dat wisten we eig. al, ziet het er prima uit. Ik ben benieuwd naar de waardes, maar die moest ze nog even doorrekenen.
Hij heeft de helm nog wel, tot eind deze maand, maar ik ben wel aan het aftellen hoor. Hij is zo leuk zonder helm. ;) Met ook wel hoor, daar niet van, maar toch... :+
pi_84815488
Oh wat is dat dan snel gegaan zeg! En wat fijn dat het er zo goed uitziet. Weet je meteen waarvoor je het gedaan hebt!
pi_84815526
Da's zeker snel gegaan, Be!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')