Ja, dat zou me heel erg leuk lijken!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:33 schreef Twinkly het volgende:
Poppejans Wolf kan straks ook ineens heel goed zitten, wacht maar af en dan gaan we samen fietsen!!Laten we een keer naar Rhenen gaan, naar de dierentuin! (als onze conditie het toe laat
anders gaa nwe wel met de bus)
Thanksquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:05 schreef lily het volgende:
Ik gebruik overdag geen babyfoon.
Lekker, vakantie. Vele plezier alvast!
Ik heb ze nooit gehad en gebruik er nu voor het eerst eentje omdat we nu een verdieping hoger liggen dan de kinderen. Maar dan ook alleen 's nachts.quote:
's nachts hoor ik ze gewoon ademen door de dunne wandjes heen (wij liggen op drie kamertjes op de eerste verdieping, zeer knus, vlak bij elkaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:10 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit gehad en gebruik er nu voor het eerst eentje omdat we nu een verdieping hoger liggen dan de kinderen. Maar dan ook alleen 's nachts.
Eigenlijk is het helemaal niet nodig want ik hoor haar nooit alleen een beetje gemekker iedere ochtend om 5.30/6.00 want dan krijgt ze haar eerste voeding weer.
Maar dat is vaste prik daar heb ik eigenlijk geen babyfoon voor nodig...
Maar goed; ik had het ding gekregen anders had ik er geen gekocht.
Wat een mooi meiske is het toch!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:19 schreef Stiemie het volgende:
Wat leuk al die verschillende slaaprituelen.![]()
BE wat is Oscar een lekker stevig ventje. Of lijkt dat maar zo? En fijn dat alles helemaal goed was!
En het dametje kan zelf gaan zitten![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |