abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84909943
Pff, BJ, dat klinkt héél zwaar. Kun je je thuis weer goed opladen? Evie doet het zo goed en de vrolijkheid spat altijd van haar foto's af, dat moet je vast veel plezier geven. Misschien een suffe vraag, maar hoe ervaart je vriend/man het vaderschap? Ik weet niet hoe ik ineens op die vraag kom, misschien omdat je uit jezelf niet veel over hem vertelt (?).

Ach, Ssserpente, ik heb het inmiddels achter me gelaten, het is niet anders. Ik vind het nu vooral rot voor haar en niet voor mezelf. Kun jij nog iets met die klant, of het is een kwestie van incasseren en doorgaan? Het lijkt me erg naar voor jou als je je tekort gedaan blijft voelen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84910009
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 20:52 schreef Raissa het volgende:

[..]

Nou, inderdaad! Nu ik erover nadenk vind ik de uitspraak best logisch maar ik sprak het zelf heel anders uit :D
Hoe anders kun je Amelie nog uitspreken dan?

Wat rot Ssserpente dat je daar slecht van geslapen hebt...

ach gos, dat witte koppie met rode kringen om de ogen van Ivan :*

Een nieuwe client BJ? Klinkt leuk :X ik werk in de gehandicaptenzorg en ben zo blij met mijn clubje bewoners, een heel tam clubje zonder ook maar enige gedragsproblematiek die wel kunnen praten enzo, maar bijv niet weet van zichzelf dat ze gehandicapt zijn. Boven onze woning hebben we een jongere licht verst beperkte client wonen,das totaal wat anders en ik vind hem begeleiden soms vrij lastig
Wat knap van Evie :o *O* jeetje dat is wel echt een heel nieuwe ontwikkeling er bij
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 5 augustus 2010 @ 21:23:24 #253
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84910138
Pfffff, wat een vervelende werkverhalen zeg. Sterkte met het loslaten dames :* .
pi_84910198
Oh, dames en dan dacht ik hier een weinig inspirerende dag gehad te hebben, het kan veel erger hoor ik wel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat van mij is iig niet persoonlijk. Claudia en Ssserptente :* BJ, ik hoop dat je nu even vrij bent

Ben totaal niet bijgelezen, zag veel koortsige kindjes. Daar sluiten wij nog steeds bij aan. Al heb ik besloten gewoon niet meer te meten. Tis al meer dan een week vooral in de avond een klam koppie. Maar, ontstoken ogen zijn weg (en ik ben kampioen oogzalf geven), zijn snotneus is open en hij hoest nog steeds als een zeehond. En doorslapen... :N meneer hoest, wil zijn fles, is em kwijt en zo gaan we een keer of drie per nacht. Ach...ik heb een goede wallen-stift voor mijn ogen gekocht.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84910409
@Claudia; vriendlief geniet ook enorm van ons vrolijke meisje. Het is ook voor hem heeeel erg goed dat Evie er is, want hij heeft nog steeds geen nieuwe baan.. en dan is Evie haar vrolijkheid en aanwezigheid wel heel erg goed om een vreselijke dip te voorkomen... :Y
hij is inmiddels al ruim 5 maanden thuis en solliciteert zich rot, maar de banenmarkt is echt niet gunstig momenteel...
maja ik probeer het positief te zien, en ben blij dat Evie en papa zo een hele goede band kunnen opbouwen.. :Y

@Poppejans; yeps dat lijkt me ook nog wel leuk, maar psychiatrie, en dan helemaal deze categorie; draaideurcriminelen/ junks en alcoholisten, dat zijn echt niet mijn categorie patienten..
zolang ze maar gesedeerd zijn en een tube (beademingsbuis) inhebben, is er weinig aan de hand..maar OMG als ze wakker zijn... :(

@Mefke; ik moet nog een dag :{ dus moet me echt ff opladen en motiveren. Normaal vind ik mijn werk heeeeel leuk hoor, maar zulke situaties...baaaaah!
dikke knuffel voor je mooie mannetje, hoop dat hij snel weer opknapt... :*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84910450
Jeetje wat heftig Mefke, dat zou ik nooit kunnen. Maar dat roepen mensen ook vaak over mijn beroep
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84910540
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef Beessie-Jen het volgende:

@Poppejans; yeps dat lijkt me ook nog wel leuk, maar psychiatrie, en dan helemaal deze categorie; draaideurcriminelen/ junks en alcoholisten, dat zijn echt niet mijn categorie patienten..
zolang ze maar gesedeerd zijn en een tube (beademingsbuis) inhebben, is er weinig aan de hand..maar OMG als ze wakker zijn... :(
Weet je dat ik die niet eens zou WILLEN helpen, van die lui waarvoor je nog moet oppassen ook...
Petje af hoor, echt mega heftige dingen zul je vast wel hebben meegemaakt.
pi_84910568
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Claudia; vriendlief geniet ook enorm van ons vrolijke meisje. Het is ook voor hem heeeel erg goed dat Evie er is, want hij heeft nog steeds geen nieuwe baan.. en dan is Evie haar vrolijkheid en aanwezigheid wel heel erg goed om een vreselijke dip te voorkomen... :Y
hij is inmiddels al ruim 5 maanden thuis en solliciteert zich rot, maar de banenmarkt is echt niet gunstig momenteel...
maja ik probeer het positief te zien, en ben blij dat Evie en papa zo een hele goede band kunnen opbouwen.. :Y
Ik had gehoopt dat ik het had gemist, een nieuwe baan. Helaas heeft hij nog niks anders. Ik kan me voorstellen dat Evie hem door deze tijd heen sleept. Dat laatste is inderdaad een zegen! Ook tegenwoordig is dat nog niet zo heel vanzelfsprekend.
pi_84910607
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:29 schreef Poppejans het volgende:
Jeetje wat heftig Mefke, dat zou ik nooit kunnen. Maar dat roepen mensen ook vaak over mijn beroep
yups en die van mij valt ook in die categorie ;)
pi_84910612
Sterkte dames, met jullie "werk-leed" (en aanverwantschap).
Ik heb sinds vanmiddag 17.00 uur vakantie. Drie weken!

Prachtige foto van Ivan trouwens. Ik vind hem wijs uitzien. Een oude ziel zeg maar (ja, sorry, ik geloof in reincarnatie en denk niet dat het in Claudia's straatje past, maar ik zeg het toch ;) )
pi_84910651
Pfff, Ssserpente en Claudia, wat vervelend zeg... Hopelijk kunnen jullie het snel naast je neerleggen. Helemaal niet prettig als je voelt dat je niet fatsoenlijk de kans hebt gehad om te kunnen reageren.

Hier werden we vandaag door het kdv gebeld. Thomas was aan het krijsen, niet huilen, krijsen, en ze kregen hem niet stil. Of wij nog ideeen hadden. Hij heeft de laatste tijd veel trek dus wij stelden voor om hem nog maar wat te eten te geven. En idd daarna heeft hij nog lekker gespeeld... Gek kind.
Hij eet de laatste dagen echt absurd veel. Hij heeft vandaag gewoon 3 boterhammen met beleg op en zijn fruithapje en een flinke warme hap, wat yoghurt, een papfles en 2 normale flessen (niet in deze volgorde). Dat is toch belachelijk voor zo'n kleintje? Maargoed, hij zal het wel nodig gehad hebben...
pi_84910664
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:20 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hoe anders kun je Amelie nog uitspreken dan?

Wat rot Ssserpente dat je daar slecht van geslapen hebt...

ach gos, dat witte koppie met rode kringen om de ogen van Ivan :*

Een nieuwe client BJ? Klinkt leuk :X ik werk in de gehandicaptenzorg en ben zo blij met mijn clubje bewoners, een heel tam clubje zonder ook maar enige gedragsproblematiek die wel kunnen praten enzo, maar bijv niet weet van zichzelf dat ze gehandicapt zijn. Boven onze woning hebben we een jongere licht verst beperkte client wonen,das totaal wat anders en ik vind hem begeleiden soms vrij lastig
Wat knap van Evie :o *O* jeetje dat is wel echt een heel nieuwe ontwikkeling er bij
Aaamelie, Eeemelie, Aameelie, Ammelie of de mooiste die ik tot nu toe heb gehoord, Eemieliee, hoe haal je het eruit :D

Maar goed, als mensen de naam niet kennen kan ik me best voorstellen dat je je even afvraagt hoe en wat.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84910674
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:24 schreef mefke79 het volgende:
Ben totaal niet bijgelezen, zag veel koortsige kindjes. Daar sluiten wij nog steeds bij aan. Al heb ik besloten gewoon niet meer te meten. Tis al meer dan een week vooral in de avond een klam koppie. Maar, ontstoken ogen zijn weg (en ik ben kampioen oogzalf geven), zijn snotneus is open en hij hoest nog steeds als een zeehond. En doorslapen... :N meneer hoest, wil zijn fles, is em kwijt en zo gaan we een keer of drie per nacht. Ach...ik heb een goede wallen-stift voor mijn ogen gekocht.
Ach, dat arme kereltje. Het wordt hoog tijd dat hij de oude wordt. En drie keer per nacht eruit, pff. Doorbijten geblazen dus!
pi_84910766
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:30 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Weet je dat ik die niet eens zou WILLEN helpen, van die lui waarvoor je nog moet oppassen ook...
Petje af hoor, echt mega heftige dingen zul je vast wel hebben meegemaakt.
ik verbaas mij echt nergens meer over... de laatste maanden is het op onze IC net een ontwenningkliniek..
en o ja, vergeet te vermelden, dat het bij aankondiging meestal al; 'lost cases' zijn....
en eerlijk is eerlijk, ik doe mijn best om alle patienten een gelijke behandeling te geven, maar OMG ze maken het me soms echt niet makkelijk :{ (en denk dat uiteindelijk 75 % de uitgang van het ziekenhuis niet haalt, en dan van de overgebleven 25 % , ruim 20 procent in het oude gedrag vervalt....)

okee totaal offtopic allemaal... sorry
pi_84910774
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:31 schreef lily het volgende:
Sterkte dames, met jullie "werk-leed" (en aanverwantschap).
Ik heb sinds vanmiddag 17.00 uur vakantie. Drie weken!

Prachtige foto van Ivan trouwens. Ik vind hem wijs uitzien. Een oude ziel zeg maar (ja, sorry, ik geloof in reincarnatie en denk niet dat het in Claudia's straatje past, maar ik zeg het toch ;) )
Haha, ik vind die laatste opmerking zo lief en grappig tegelijkertijd. :*

Woohoo voor je vakantie! Drie weken, da's een eeuwigheid!
pi_84910861
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Aaamelie, Eeemelie, Aameelie, Ammelie of de mooiste die ik tot nu toe heb gehoord, Eemieliee, hoe haal je het eruit :D

Maar goed, als mensen de naam niet kennen kan ik me best voorstellen dat je je even afvraagt hoe en wat.
Die is wel heel vergezocht, het kind heet toch geen Amy-Lee :D
Ik ken bovengenoemde varianten ook niet, maar toen Raissa en Sserpente het opmerkten ben ik meteen nog eens het filpmje gaan luisteren haha

Mefke, zou je niet eens met Driekus naar de huisarts v een antobiotica kuurtje dan? Ik ben met Wolf wel gegaan toen hij 4 dagen 40c koorts bleef houden.Zo'n kuurtje moet je opmaken maar deed hier binnen een dag al wonderen, kind klaarde helemaal op

Oh heeeeerlijk Lily *O* *O* *O*
Ik morgenavond laatste dienst, dan ook (ruim) 3 weken vakantie
pi_84910884
@ Huup; en wat is nu de exacte uitspraak?? :+ ik zou bijna dr naam niet durven uitspreken als ik je IRL zou ontmoeten, aangezien ik die dan hoogstwaarschijnlijk fout zou uitspreken... :@

hahaaa Thomas, makkelijk oplosbaar probleem, HONGER! heel duidelijk!
en groeispurtje aan het maken zeker?
pi_84910891
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:32 schreef Aoraki het volgende:
Hier werden we vandaag door het kdv gebeld. Thomas was aan het krijsen, niet huilen, krijsen, en ze kregen hem niet stil. Of wij nog ideeen hadden. Hij heeft de laatste tijd veel trek dus wij stelden voor om hem nog maar wat te eten te geven. En idd daarna heeft hij nog lekker gespeeld... Gek kind.
Mooi gevoel is dat, vind je niet, dat jullie hem zo goed kennen? Hij is er eigenlijk nog maar zo kort en toch is het ouderschap al zo vertrouwd dat je geroutineerd het advies geeft om gewoon wat meer eten te geven. En dan werkt het ook nog! Dat zijn echt fijne momenten, vind ik.
pi_84910936
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
@ Huup; en wat is nu de exacte uitspraak?? :+ ik zou bijna dr naam niet durven uitspreken als ik je IRL zou ontmoeten, aangezien ik die dan hoogstwaarschijnlijk fout zou uitspreken... :@
Huup is ook een ontzettende uitspraakfascist. ~O>
pi_84911139
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Huup is ook een ontzettende uitspraakfascist. ~O>
Oh!
helemaal nie waar nie! ;(

ik word alleen zo verdrietig van mn oma die na bijna een jaar nog steeds Amalia zegt of op zn best Eemelie. Als ik dan al tig keer heb gezegd hoe het wél uitgesproken wordt en je hoort bijna dagelijks de naam wel goed uitgesproken dan heb je gewoon een bepaalde mate van desinteresse die ik pijnlijk vind.
That's all.

Verder maakt het mij niets uit hoor, ik snap het best als mensen het niet direct weten en als ik zeg hoe het hoort dan is het daarna ook nooit meer een punt eigk.
@BJ, je spreekt het op zn Frans uit. Probeer maar es 'bonjour Amélie' te zeggen dan gaat het wsl vanzelf goed :+ Op het filmpje hoor je B. aan het einde haar naam een paar keer zeggen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84911285
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Mooi gevoel is dat, vind je niet, dat jullie hem zo goed kennen? Hij is er eigenlijk nog maar zo kort en toch is het ouderschap al zo vertrouwd dat je geroutineerd het advies geeft om gewoon wat meer eten te geven. En dan werkt het ook nog! Dat zijn echt fijne momenten, vind ik.
Tsja, normaal zijn ze op het kdv heel vindingrijk, maar hij had nog geen 1,5 uur eerder 2 botehammen + zijn 210ml fles volledig op... Dus vandaar dat ze dachten dat het geen honger kon zijn. Ik geef ze groot gelijk, ik had dat ook niet verwacht als het afgelopen week niet al eerder was voorgekomen.
Maar idd, we kennen hem dus al wel een beetje. Alleen dat krijsen is nieuw, hij deed dat vanavond nog even voor... Mijn arme oren. Ik hoop dat dit niet iets nieuws is zeg. Pfff, allemachtig wat een herrie
pi_84911348
hihi mijn Frans is echttt zooooo slecht.. ;) maar geloof dat ik begrijp hoe het wordt uitgesproken.. ik zal zo dat mooie filmpje nog een keer kijken.. (L)

en ik heb last van mijn borst..(ok daar is een topic voor)... maar duimen jullie ff mee dat het geen BO wordt??
pi_84911495
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Nu doe je mij zo twijfelen, maar hoe spreek je het wel uit? :@
A mé lie toch?

*weer stilletjes wegschuifelt ;)
pi_84911606
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:49 schreef leonieke het volgende:

[..]

Nu doe je mij zo twijfelen, maar hoe spreek je het wel uit? :@
A mé lie toch?

*weer stilletjes wegschuifelt ;)
Ja zo haha :)
ik verwacht dat jij t wel zou weten :+
Eigenlijk net als Elodie of Valerie maar dan Amélie _O- :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84911955
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:37 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Mefke, zou je niet eens met Driekus naar de huisarts v een antobiotica kuurtje dan? Ik ben met Wolf wel gegaan toen hij 4 dagen 40c koorts bleef houden.Zo'n kuurtje moet je opmaken maar deed hier binnen een dag al wonderen, kind klaarde helemaal op
Been there, done that...maar ons manneke maakt geen zieke indruk. Sterker nog "bent u de moeder van dat kindje dat zijn vader afbrak in de spreekkamer?" Ja dat ben ik. En ja, dat doet ie nog steeds. Hij slaapt meer en langer en heeft wat lastiger gegeten, maar dat is het dan ook wel. Hij is er niet ziek van in de zin van hangerig huilerig. En dan doet de huisarts (vervanging helaas) weinig. We blijven trouw de pufjes geven en de neusspray, maar meer konden we niet doen. Virusje...Nou ja, we overleven het vast. En ondertussen moeten we gewoon een manier vinden om die fles met water bij zijn mond in de buurt te houden. Hopelijk gaat het vannacht beter omdat ie zijn oogjes weer goed open kan, dan kan ie zelf zoeken naar zijn fles. Want de laatste nachten zaten zijn ogen dicht en dat zoekt zo lastig...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')