abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84829528
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:30 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

onee dat bedoel ik ook absoluut niet zo.
Bedoel het ook gewoon van dat ik het me voor kan stellen dat je er op een gegeven moment klaar mee bent omdat je dan gewoon 's avonds iig ff tijd voor jezelf en/of man hebt.
Wij zitten ook niet iedere avond bij elkaar op schoot hoor ;) maar het is gewoon prettig, hoe leuk je kind ook is, om s avonds ff je eigen ding te kunnen doen, en ieder kan daar zijn eigen invulling aan geven........
Ja precies!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:38:12 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84829637
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:34 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze alweer huilde -O- .
:@ Niet goed genoeg gelezen. Sorry. :@
Te gehaast. :@

En een dikke :* voor Linda. Ik herken het. Niet van Oscar, wel van Sasha. Idd schrikken van mijn eigen reactie en felheid. -O- Niet leuk, zeker niet. :*
pi_84829764
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:38 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:@ Niet goed genoeg gelezen. Sorry. :@
Te gehaast. :@

Nee joh, je voelde gewoon aan dat ze zou gaan slapen!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:42:47 #79
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84829881
we kunnen ook niet allemaal icantrixen, dat is volgens mij een gave _O_ (nomineert alvast weer voor 2010 ;:)

en Sorboo ik duim ff met je mee dat je meisje lekker doorslaapt de komende uren. :Y

@Ca.Ra; ik vind Thomas zijn spalkes ook niet eng ofzo. maar snap wel dat mensen kijken. Dat doet nou iedereen gewoon als iets anders is dan 'normaal'. Maar ik vind het super dat je dat nu ook naast je neer kan leggen en gewoon lekker samen op stap bent :*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84830102
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:35 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ja precies!
Soms zo lastig verwoorden via internet maar fijn dat je me nu snapt haha, dacht al, oeps das verkeerd overgekomen........
pi_84830300
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:47 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Soms zo lastig verwoorden via internet maar fijn dat je me nu snapt haha, dacht al, oeps das verkeerd overgekomen........
Da's grappig, want dat dacht ik juist van mijn reactie op jou (ik dacht: "oh nu denkt ze vast dat haar opmerking verkeerd overkwam" terwijl ik je al snapte.. :D

Hier nog steeds diepe rust. Bijna jammer dat mijn lief zo thuiskomt. :7
pi_84830368
Wel pvd stomme k*t fokwet
pi_84830407
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:33 schreef Aoraki het volgende:

[..]

_O- Ik kende hem ook niet, totdat ie overal naast nijntje opdook... Boris dus, en het meisje heet Barbara (die heeft sproeten...)

[/zinloze feiten]
Nou, zinloos............
Stel dat ik tijn alleen nijntje leer en de rest niet, komt hij straks op de basisschool ofzo en kan hij daar niet ovver meepraten en met alle gevolgen van dien ;)
pi_84830657
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef Sorbootje het volgende:
Ssserpente, nou is dat dus precies waar ik vanavond mee begonnen ben. Ik heb haar net eerst tien minuten laten huilen, toen heb ik haar even getroost, toen 15 minuten laten huilen, toen weer even getroost en ik hoefde uiteindelijk geen derde keer naar boven....

:) Ik realiseerde me ook dat het een gebed zonder end begon te worden met die slimme meid van me en dat we écht door de zure appel heen moeten bijten.
Ja zeg, zit ik daarvoor zo m'n best te doen op een tactische post. :{w

Sterkte met je slimme meid!
pi_84830931
Ze slaapt weer. Eén keertje bij haar geweest, alleen even ingestopt en weer weggegaan. KRIJSEN, maar vijf minuten later... stil.

Ik krijg toch heel sterk het idee dat dit de methode is. Hoe loodzwaar ik het ook vind.
pi_84830937
Lief allemaal, jullie reacties. Ik weet niet zo goed hoe ik er op moet reageren, omdat het best moeilijk voor me is er over te praten. Ik heb laatst een stukje brood naar dr hoofd gegooid bijv. :@ Dat kan gewoon niet en ik snap niet waar het vandaan komt. Met andermans kinderen ben ik de rust zelve en kunnen ze gillen en schreeuwen wat ze willen, maar met Lotte krijg ik het niet voor elkaar rustig te blijven. Misschien omdat het me raakt dat ze zo boos is, hoe goed ik ook probeert je best te doen ofzo...

Sorbo, heb je de Fokwet alweer onder controle? Hopelijk maakt ze een lekkere nacht en kan jij ook even bijtanken.. :*

Cara, ik vind de spalkjes niet eng, maar het lijkt me wel lastig voor Thomas dat hij zo in zn vrijheid beperkt wordt. Of is hij zo inventief dattie alsnog alles kan wat hij wil?
Lotte!
Noah!
pi_84831057
Linda, ik denk dat je de spijker op zijn kop slaat. Andere kinderen zijn domweg jouw probleem niet, Lotte wel. Het raakt je, je wilt je kind blij en lief zien.
pi_84831805
Linda wat moeilijk zeg, maar ook goed dat je het bespreekbaar maakt! Ik denk dat dat al een hele grote stap is!

Sorbo, ik hoop dat het op deze manier beter gaat met het slapen!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:25:19 #89
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84831927
Linda, de behangplak-methode is niet voor niets uitgevonden he ;) Maar op de een of andere manier 'mag' je de hele kleintjes nog niet irritant vinden ofzo, je 'mag' pas klagen als ze in de peuterpuberteit zitten. Terwijl ze, zo klein als ze zijn, soms donders goed weten op welk knopje ze moeten drukken om papa of mama tegen het plafond te krijgen.
Kijk maar naar Isabeau!

En het maakt niet dat ze minder lieve kinderen zijn, ze zoeken gewoon de grenzen op.

Oh en je vroeg nog naar Thomas he. Hij is wel inventief, maar het beperkt hem wel flink. Maar daar is de fysio ook voor, die helpt hem om manieren te vinden waarop hij zijn dingen kan doen. Sinds de fysio er is is er ZOOOOOON brok frustratie weg bij hem.
Met deze krommere spalkjes was hij vanavond al wat kruip-achtige bewegingen aan het maken. Ik ben benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84832467
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:25 schreef Ca.ra het volgende:
Linda, de behangplak-methode is niet voor niets uitgevonden he ;) Maar op de een of andere manier 'mag' je de hele kleintjes nog niet irritant vinden ofzo, je 'mag' pas klagen als ze in de peuterpuberteit zitten. Terwijl ze, zo klein als ze zijn, soms donders goed weten op welk knopje ze moeten drukken om papa of mama tegen het plafond te krijgen.
Kijk maar naar Isabeau!

En het maakt niet dat ze minder lieve kinderen zijn, ze zoeken gewoon de grenzen op.

Oh en je vroeg nog naar Thomas he. Hij is wel inventief, maar het beperkt hem wel flink. Maar daar is de fysio ook voor, die helpt hem om manieren te vinden waarop hij zijn dingen kan doen. Sinds de fysio er is is er ZOOOOOON brok frustratie weg bij hem.
Met deze krommere spalkjes was hij vanavond al wat kruip-achtige bewegingen aan het maken. Ik ben benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen.
En toch he...ik wil zo graag een tweede. Het kriebelt echt. En dan vraag ik me af wat ik me in godsnaam in mn kop haal. Ik krijg volgens mij een zenuwinzinking als ik er 2 heb...

Fijn dat het met deze spalkjes nu al beter lijkt te gaan. Het lijkt me best frustrerend voor Thomas, juist in die fase waar de lichamelijke ontwikkeling zo groot is, dan zo "gebonden" te zijn... hoe lang moet hij ze nog dragen?
Lotte!
Noah!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:46:32 #91
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84835873
Als je er twee hebt dan kunnen ze elkaar vervelen, en dan kun je je dáár weer aan ergeren :P

Thomas moet zijn spalken dragen zo lang ze nodig zijn. Hoe lang dat wordt is nog niet te zeggen. De kinderorthopeed had het erover dat hij aan het eind van het jaar het grootste deel van de dag zonder spalkjes zou moeten kunnen als alles goed gaat.

Ik vind 'het einde van het jaar' zo snel klinken, en ik ben eigenlijk heel bang om daar mijn hoop op te vestigen mocht het niet blijken te lukken.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84841378
mornings allemaal ;)

Hoe is het gegaan bij de slecht slapende kindjes? hoop dat ze allemaal lekker de nacht hebben doorgeslapen.
Evie lag om 4 uur ook wat te gillen, maar bij goed luisteren was het niet huilerig ofzo, maar meer spelerig.. daarna werd het mopperig/moe en na een kwartiertje sliep ze weer.
we zijn dus ook niet naar haar toe gegaan...

en nu moet ik dus aan het werk, nog ff snel kolven en dan gaan we die kant maar op.

allemaal een fijne dag!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84841506
Isabeau heeft de hele nacht doorgeslapen! Ze werd pas om kwart over zes wakker, omdat ik ging douchen!

:o :D O+

Vanavond ga ik weer voor dezelfde aanpak en dan zou ik dit klankbord wel weer eens hard nodig kunnen hebben, maar ik heb in elk geval energie voor tien na deze nacht 1
pi_84841548
*O* Isabeau wat goed! En kom gerust weer even steun zoeken vanavond hoor Sorbootje! :*
BJ, werkse!
Linda, ik vind het knap dat je het zo weet te verwoorden, ook je twijfel over nog een kindje en het effect op jou. Ik denk dat je die situatie toch niet echt kunt voorspellen omdat een 2e erbij nouo eenmaal anders is dan de 1e zeg maar. Je bent zelf al iets zekerder in je bezigheden en zult daarin ook sterker staan denk ik. En wat Ca.ra al zegt, dan kkunnen ze elkaar leuk irriteren en etteren... ook leuk! Maar het is wel lastig nu, zeker omdat het maatschappelijk gezien gewenst is om je kind heel leuk te vinden... :* voor jou meid!

Hier alles prima, gisteren heeft mijn moeder de middag op Minke gepast en dat ging er goed. Ze heeft zelfs van 15:00-17.15 uur geslapen en da;s voor haar doen een hele lange ruk in de middag. Daarna nog lekker groente en yoghurt (dat gaat er echt supergoed in) en rond 8 uur naar bed. Nog wel wat aan het keten in bed, maar niet huilerig of zo, en uiteindelijk wel lekker in slaap gevallen. Ik ben wel blij dat ze tot nu toe het nieuwe eetschema goed oppikt. Ook met het cb in mijn achterhoofd waar ik volgende week weer terecht mag staan. Hopelijk hebben we dan een keer geen gezeik over groei of dingen... :{w
pi_84841570
Sorbo wat fijn zeg!! *O* :) Hopelijk zet dit zich voort!!

Lijnloos, goed zeg, dat het zo goed gaat met het eten van Minke! Wij mogen morgen ook weer naar het cb!
pi_84841842
Ik haal Isa net uit bedje en vond dat ze wat warm aanvoelde, dus even haar temp opgemeten, is het 38 graden! :? Zo'n 2 a 3 Weken geleden heeft ze een paar dagen rond de 39 graden gehad! Ik hoop niet dat ze weer ziek wordt!
pi_84841868
Linda, ik vind het dapper dat je er zo over praat! Erkenning is al driekwart van de oplossing.... Goed hoor!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_84841929
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:04 schreef Linda2205 het volgende:
Lief allemaal, jullie reacties. Ik weet niet zo goed hoe ik er op moet reageren, omdat het best moeilijk voor me is er over te praten. Ik heb laatst een stukje brood naar dr hoofd gegooid bijv. :@ Dat kan gewoon niet en ik snap niet waar het vandaan komt. Met andermans kinderen ben ik de rust zelve en kunnen ze gillen en schreeuwen wat ze willen, maar met Lotte krijg ik het niet voor elkaar rustig te blijven. Misschien omdat het me raakt dat ze zo boos is, hoe goed ik ook probeert je best te doen ofzo...

Sorbo, heb je de Fokwet alweer onder controle? Hopelijk maakt ze een lekkere nacht en kan jij ook even bijtanken.. :*

Cara, ik vind de spalkjes niet eng, maar het lijkt me wel lastig voor Thomas dat hij zo in zn vrijheid beperkt wordt. Of is hij zo inventief dattie alsnog alles kan wat hij wil?
dit is zo herkenbaar! Ik heb dat nu vooral met Amber..

Ik ben stapelgek op die 2 maar soms..... :X ~O> }) o|O :X

:*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84842158
Lijnloos laat je niet opnaaien door het CB. Minke doet het hartstikke goed! En jij ook!

ZO! ^O^
pi_84842201
:*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')