Ja precies!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:30 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
onee dat bedoel ik ook absoluut niet zo.
Bedoel het ook gewoon van dat ik het me voor kan stellen dat je er op een gegeven moment klaar mee bent omdat je dan gewoon 's avonds iig ff tijd voor jezelf en/of man hebt.
Wij zitten ook niet iedere avond bij elkaar op schoot hoormaar het is gewoon prettig, hoe leuk je kind ook is, om s avonds ff je eigen ding te kunnen doen, en ieder kan daar zijn eigen invulling aan geven........
quote:
Nee joh, je voelde gewoon aan dat ze zou gaan slapen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet goed genoeg gelezen. Sorry.
Te gehaast.
Soms zo lastig verwoorden via internet maar fijn dat je me nu snapt haha, dacht al, oeps das verkeerd overgekomen........quote:
Da's grappig, want dat dacht ik juist van mijn reactie op jou (ik dacht: "oh nu denkt ze vast dat haar opmerking verkeerd overkwam" terwijl ik je al snapte..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:47 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Soms zo lastig verwoorden via internet maar fijn dat je me nu snapt haha, dacht al, oeps das verkeerd overgekomen........
Nou, zinloos............quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:33 schreef Aoraki het volgende:
[..]
Ik kende hem ook niet, totdat ie overal naast nijntje opdook... Boris dus, en het meisje heet Barbara (die heeft sproeten...)
[/zinloze feiten]
Ja zeg, zit ik daarvoor zo m'n best te doen op een tactische post.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef Sorbootje het volgende:
Ssserpente, nou is dat dus precies waar ik vanavond mee begonnen ben. Ik heb haar net eerst tien minuten laten huilen, toen heb ik haar even getroost, toen 15 minuten laten huilen, toen weer even getroost en ik hoefde uiteindelijk geen derde keer naar boven....Ik realiseerde me ook dat het een gebed zonder end begon te worden met die slimme meid van me en dat we écht door de zure appel heen moeten bijten.
En toch he...ik wil zo graag een tweede. Het kriebelt echt. En dan vraag ik me af wat ik me in godsnaam in mn kop haal. Ik krijg volgens mij een zenuwinzinking als ik er 2 heb...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:25 schreef Ca.ra het volgende:
Linda, de behangplak-methode is niet voor niets uitgevonden heMaar op de een of andere manier 'mag' je de hele kleintjes nog niet irritant vinden ofzo, je 'mag' pas klagen als ze in de peuterpuberteit zitten. Terwijl ze, zo klein als ze zijn, soms donders goed weten op welk knopje ze moeten drukken om papa of mama tegen het plafond te krijgen.
Kijk maar naar Isabeau!
En het maakt niet dat ze minder lieve kinderen zijn, ze zoeken gewoon de grenzen op.
Oh en je vroeg nog naar Thomas he. Hij is wel inventief, maar het beperkt hem wel flink. Maar daar is de fysio ook voor, die helpt hem om manieren te vinden waarop hij zijn dingen kan doen. Sinds de fysio er is is er ZOOOOOON brok frustratie weg bij hem.
Met deze krommere spalkjes was hij vanavond al wat kruip-achtige bewegingen aan het maken. Ik ben benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen.
dit is zo herkenbaar! Ik heb dat nu vooral met Amber..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:04 schreef Linda2205 het volgende:
Lief allemaal, jullie reacties. Ik weet niet zo goed hoe ik er op moet reageren, omdat het best moeilijk voor me is er over te praten. Ik heb laatst een stukje brood naar dr hoofd gegooid bijv.Dat kan gewoon niet en ik snap niet waar het vandaan komt. Met andermans kinderen ben ik de rust zelve en kunnen ze gillen en schreeuwen wat ze willen, maar met Lotte krijg ik het niet voor elkaar rustig te blijven. Misschien omdat het me raakt dat ze zo boos is, hoe goed ik ook probeert je best te doen ofzo...
Sorbo, heb je de Fokwet alweer onder controle? Hopelijk maakt ze een lekkere nacht en kan jij ook even bijtanken..
Cara, ik vind de spalkjes niet eng, maar het lijkt me wel lastig voor Thomas dat hij zo in zn vrijheid beperkt wordt. Of is hij zo inventief dattie alsnog alles kan wat hij wil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |