Ik kan het me helemaal voorstellen, had ik ook niet gedaan. Weersverwachting is ook niet optimaal voor volgende week... Jammer, ik hoop voor jullie dat het toch nog opklaart, en anders prop je jezelf gewoon in mijn koffer mee naar Spanjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:43 schreef Groofsken het volgende:
Hoi.
Als het dit weer blijft, ga ik niet op vakantie, en hoewel ik denk dat dat toch de beste beslissing is, baal ik er ook enorm van.
Go. Go. Isabeau!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:50 schreef Sorbootje het volgende:
Groofsken, dat is écht balen! Hoe lang zou je gaan?
Ik kom hier weer even klagen hoor......................................................................
ZE GING METEEN SLAPEN!!!
Waar moet ik hier nou nog over mopperen?!![]()
![]()
![]()
![]()
Oh well, de avond is nog jong
Bij d'r man op schoot zitten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:32 schreef Ssserpente het volgende:
Ja zeg, Sorbo, da's ook wat. Wat moet je nu in godsnaam met je avond?![]()
aanstaande dinsdagmiddag vliegen we vanaf Schipholquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:15 schreef Groofsken het volgende:
Oh Spanje. Deal
.
Wanneer gaan jullie? Met de auto/trein/vliegtuig? Zie je het zitten met Wolf?
quote:
Dat klinkt heerlijk Poppejans! Wat zullen jullie genieten daar. Zo heerlijk met z'n drietjes, beetje trots lopen doen met Wolfquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
aanstaande dinsdagmiddag vliegen we vanaf SchipholIk zie het helemaal zitten, die 2 uurtjes moeten te doen zijn, en de transfer naar appartement is gelukkig maar kort.(ben zelf gauw ziek in een bus)
Voor Wolf gewoon wat speeltjes mee in handbagage, ik denk dat die zich wel vermaakt, hij zal vast wel moe zijn bij aankomst maar dat zal iedereen wel zijn.
Dagje Tarragona,pretpark,waterpretpark,marktjes bezoeken; ik heb er zin an
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |