Precies! Ze eet hartstikke goed en met smaak, verder gaat ook alles goed. Je kunt haar moeilijk oprekken niet waar?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:47 schreef Sorbootje het volgende:
Lijnloos laat je niet opnaaien door het CB. Minke doet het hartstikke goed! En jij ook!
ZO!
Dat is wat de crecheleiding iig wel tegen mij zegt, dat zij veel makkelijker kalm kunnen blijven bij Sasha omdat zij de deur achter zich dicht kunnen trekken zeg maar, en dat het mij idd raakt, het is mijn kind dat zo lastig is, en hoe kan dat nou en waarom kan ik daar niet mee om gaan etc. etc. etc.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:04 schreef Linda2205 het volgende:
Lief allemaal, jullie reacties. Ik weet niet zo goed hoe ik er op moet reageren, omdat het best moeilijk voor me is er over te praten. Ik heb laatst een stukje brood naar dr hoofd gegooid bijv.Dat kan gewoon niet en ik snap niet waar het vandaan komt. Met andermans kinderen ben ik de rust zelve en kunnen ze gillen en schreeuwen wat ze willen, maar met Lotte krijg ik het niet voor elkaar rustig te blijven. Misschien omdat het me raakt dat ze zo boos is, hoe goed ik ook probeert je best te doen ofzo...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:31 schreef Sorbootje het volgende:
Innepin, ik hoop dat het iets éénmaligs was!
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:30 schreef Sorbootje het volgende:
Lily, wat lekker dat je hebt uitgeslapen!
Wat jij met het CB hebt had ik ook, alleen meten en wegen en verder niet meer vragen of zeggen. Ik had eerst een afgrijselijk CB. Ongemotiveerde mensen, een arts waarvan het héél duidelijk was dat dit het enige artsenvak was wat ze uberhaupt kón uitoefenen. Platte opmerkingen terwijl ik het helemaal niet meer zag zitten (over het flesweigeren van Isabeau: "Ze houdt gewoon niet van rubber in haar mond, daar houd ik ook niet van!"). Een verpleegkundige die zegt: "Waarschijnlijk wil ze gewoon niet dat je gaat werken en kun je beter stoppen met werken". Een ruimte die naar sigarettenrook stonk met tafel tussen de biljarttafels etc... Echt niet normaal.
Maarrrrrrr dat CB is nu opgeheven en de vorige keer mocht ik voor het eerst naar een nieuw cb. Een lieve, kundige arts. Een schone frisse ruimte. Kreeg een kop koffie. Ik vond het gewoon leuk!
dit heb ik dus momenteel met Amber.... Ze gedraagt zich overal netjes behalve thuis!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:09 schreef lily het volgende:
Ja, wat BE zegt.
Ik zat vaak jankend op de bank ivm het gedrag van mijn oudste. Toen ik zijn juffrouw van groep 3 vroeg of zij dat niet had met hem, zei ze nee: maar wel met mijn eigen kinderen. Met hen heb ik veeel minder geduld.
echt? wowquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:30 schreef Sorbootje het volgende:
Ongemotiveerde mensen, een arts waarvan het héél duidelijk was dat dit het enige artsenvak was wat ze uberhaupt kón uitoefenen. Platte opmerkingen terwijl ik het helemaal niet meer zag zitten (over het flesweigeren van Isabeau: "Ze houdt gewoon niet van rubber in haar mond, daar houd ik ook niet van!"). Een verpleegkundige die zegt: "Waarschijnlijk wil ze gewoon niet dat je gaat werken en kun je beter stoppen met werken". Een ruimte die naar sigarettenrook stonk met tafel tussen de biljarttafels etc... Echt niet normaal.
Online, hier.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:11 schreef Lijnloos het volgende:
Oh die is wel heel leuk Xenia, waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
Nou, inderdaad!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:12 schreef Twinkly het volgende:
Och Linda, het is soms ook harstikke zwaar en niet leukDat Lotte zo tegen jouw doet komt ook doordat jij altijd bij haar bent, ze heeft het meeste vertrouwen in jou en voelt zich vrij om zich helemaal te laten gaan. En jij bent ook degene die haar het meest "berispt" of vervelende dingen doet als luier verschonen. Jouw Lief is degene die thuis komt en enthousiast met haar gaat spelen. Logisch dat ze dan helemaal blij wordt
Ja het geluid kijken we nog even hoe lang dat erin blijft en of het te demonteren isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:29 schreef Ca.ra het volgende:
Het-is-mij, jouw filmpje is het eerste met een nijntje-karretje dat ik kijk met geluid (gisteravond zat manlief aan de telefoon, vandaar) en het getik en gepiep lijkt me inderdaad wel - eeeeh - rete-irritant!
Maar Tijn kijkt wel heel trots he. Lief!
En waar heb je dat leuke vloerkleed vandaan?
oh leuk boekje!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft binnen alleen een romper aan. Als we op pad gaan doe ik er een vestje overheen en neem ik voor de zekerheid een shirtje in mijn tas mee, maar hij heeft al maanden geen 2 laagjes kleding meer gedragen. Een broekje heeft hij ook alleen aan als we op pad gaan en dan het liefst een luchtig broekje. Ivan heeft het al gauw warm, dus de regel '1 laagje meer dan ikzelf' houd ik absoluut niet aan. Hij is vaak zelfs iets luchtiger gekleed dan ik.
Momenteel heeft Ivan weer koorts. Hij is gauw moe, soms een beetje hangerig, maar over het algemeen is hij wel vrolijk. Hij eet sowieso ontzettend goed. Nou ja, goed, ik maak me geen zorgen dus.
Ivan is trouwens wild van dit boekje:
[ afbeelding ]
Dat dus!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:12 schreef Twinkly het volgende:
Och Linda, het is soms ook harstikke zwaar en niet leukDat Lotte zo tegen jouw doet komt ook doordat jij altijd bij haar bent, ze heeft het meeste vertrouwen in jou en voelt zich vrij om zich helemaal te laten gaan. En jij bent ook degene die haar het meest "berispt" of vervelende dingen doet als luier verschonen. Jouw Lief is degene die thuis komt en enthousiast met haar gaat spelen. Logisch dat ze dan helemaal blij wordt
Ik zou een kleine week gaan. Maar ik zou pas zaterdag vetrekken, dus ik geef mezelf tot en met vrijdag om te beslissen. Maar blèh zeg. Hoewel ik eerlijk gezegd dit weer liever heb met een baby in the house dan die overdreven hitte van een tijdje terugquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:50 schreef Sorbootje het volgende:
Groofsken, dat is écht balen! Hoe lang zou je gaan?
Ik kom hier weer even klagen hoor......................................................................
ZE GING METEEN SLAPEN!!!
Waar moet ik hier nou nog over mopperen?!![]()
![]()
![]()
![]()
Oh well, de avond is nog jong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |