Precies! Ze eet hartstikke goed en met smaak, verder gaat ook alles goed. Je kunt haar moeilijk oprekken niet waar?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:47 schreef Sorbootje het volgende:
Lijnloos laat je niet opnaaien door het CB. Minke doet het hartstikke goed! En jij ook!
ZO!
Dat is wat de crecheleiding iig wel tegen mij zegt, dat zij veel makkelijker kalm kunnen blijven bij Sasha omdat zij de deur achter zich dicht kunnen trekken zeg maar, en dat het mij idd raakt, het is mijn kind dat zo lastig is, en hoe kan dat nou en waarom kan ik daar niet mee om gaan etc. etc. etc.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:04 schreef Linda2205 het volgende:
Lief allemaal, jullie reacties. Ik weet niet zo goed hoe ik er op moet reageren, omdat het best moeilijk voor me is er over te praten. Ik heb laatst een stukje brood naar dr hoofd gegooid bijv.Dat kan gewoon niet en ik snap niet waar het vandaan komt. Met andermans kinderen ben ik de rust zelve en kunnen ze gillen en schreeuwen wat ze willen, maar met Lotte krijg ik het niet voor elkaar rustig te blijven. Misschien omdat het me raakt dat ze zo boos is, hoe goed ik ook probeert je best te doen ofzo...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:31 schreef Sorbootje het volgende:
Innepin, ik hoop dat het iets éénmaligs was!
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:30 schreef Sorbootje het volgende:
Lily, wat lekker dat je hebt uitgeslapen!
Wat jij met het CB hebt had ik ook, alleen meten en wegen en verder niet meer vragen of zeggen. Ik had eerst een afgrijselijk CB. Ongemotiveerde mensen, een arts waarvan het héél duidelijk was dat dit het enige artsenvak was wat ze uberhaupt kón uitoefenen. Platte opmerkingen terwijl ik het helemaal niet meer zag zitten (over het flesweigeren van Isabeau: "Ze houdt gewoon niet van rubber in haar mond, daar houd ik ook niet van!"). Een verpleegkundige die zegt: "Waarschijnlijk wil ze gewoon niet dat je gaat werken en kun je beter stoppen met werken". Een ruimte die naar sigarettenrook stonk met tafel tussen de biljarttafels etc... Echt niet normaal.
Maarrrrrrr dat CB is nu opgeheven en de vorige keer mocht ik voor het eerst naar een nieuw cb. Een lieve, kundige arts. Een schone frisse ruimte. Kreeg een kop koffie. Ik vond het gewoon leuk!
dit heb ik dus momenteel met Amber.... Ze gedraagt zich overal netjes behalve thuis!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:09 schreef lily het volgende:
Ja, wat BE zegt.
Ik zat vaak jankend op de bank ivm het gedrag van mijn oudste. Toen ik zijn juffrouw van groep 3 vroeg of zij dat niet had met hem, zei ze nee: maar wel met mijn eigen kinderen. Met hen heb ik veeel minder geduld.
echt? wowquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:30 schreef Sorbootje het volgende:
Ongemotiveerde mensen, een arts waarvan het héél duidelijk was dat dit het enige artsenvak was wat ze uberhaupt kón uitoefenen. Platte opmerkingen terwijl ik het helemaal niet meer zag zitten (over het flesweigeren van Isabeau: "Ze houdt gewoon niet van rubber in haar mond, daar houd ik ook niet van!"). Een verpleegkundige die zegt: "Waarschijnlijk wil ze gewoon niet dat je gaat werken en kun je beter stoppen met werken". Een ruimte die naar sigarettenrook stonk met tafel tussen de biljarttafels etc... Echt niet normaal.
Online, hier.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:11 schreef Lijnloos het volgende:
Oh die is wel heel leuk Xenia, waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |