abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84842305
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 08:47 schreef Sorbootje het volgende:
Lijnloos laat je niet opnaaien door het CB. Minke doet het hartstikke goed! En jij ook!

ZO! ^O^
Precies! Ze eet hartstikke goed en met smaak, verder gaat ook alles goed. Je kunt haar moeilijk oprekken niet waar?
Wij moeten volgende week ook weer naar CB, maandag de 10e
Wel even gewicht en lengte posten he? vind het altijd zo leuk dat van iedereen te lezen!

Linda :* alles is hier verder al gezegd, maar voel je dus absoluut niet raar of schuldig, we hebben allemaal die momenten/periodes wel eens denk ik.

Niet ziek worden hoor Emma, hopelijk zakt de koorts weer en was het een toevalstreffer dat je haar zo warm uit bedje haalde
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 4 augustus 2010 @ 09:04:39 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84842387
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:04 schreef Linda2205 het volgende:
Lief allemaal, jullie reacties. Ik weet niet zo goed hoe ik er op moet reageren, omdat het best moeilijk voor me is er over te praten. Ik heb laatst een stukje brood naar dr hoofd gegooid bijv. :@ Dat kan gewoon niet en ik snap niet waar het vandaan komt. Met andermans kinderen ben ik de rust zelve en kunnen ze gillen en schreeuwen wat ze willen, maar met Lotte krijg ik het niet voor elkaar rustig te blijven. Misschien omdat het me raakt dat ze zo boos is, hoe goed ik ook probeert je best te doen ofzo...
Dat is wat de crecheleiding iig wel tegen mij zegt, dat zij veel makkelijker kalm kunnen blijven bij Sasha omdat zij de deur achter zich dicht kunnen trekken zeg maar, en dat het mij idd raakt, het is mijn kind dat zo lastig is, en hoe kan dat nou en waarom kan ik daar niet mee om gaan etc. etc. etc.

Ca.ra, veel kindjes kunnen met spreidbroekjes ook kruipen enzo, dus wie weet gaat het Thomas idd ook wel lukken. :Y
pi_84842426
Hier uitgeslapen tot 7.45. Dan komt niet vaak voor.
Ik heb vrij op woensdag en de jongens hebben vakantie dus ik hoefde geen wekker te zetten (man moet om 5.20 uur op dus die was al lang weg).
Hoorde ik Leah pas om 7.45! Lekker.

Ik vind het CB alleen handig wat betreft het meten en wegen en de inentingen (en later oogtesten).
De rest boeit me niks. Ik zeg er niks en knik alleen maar.
pi_84842454
Ja, wat BE zegt.

Ik zat vaak jankend op de bank ivm het gedrag van mijn oudste. Toen ik zijn juffrouw van groep 3 vroeg of zij dat niet had met hem, zei ze nee: maar wel met mijn eigen kinderen. Met hen heb ik veeel minder geduld.
pi_84842726
Linda :* Het moge duidelijk zijn van alle andere reacties (ik ben even spuit elf :P ); we veroordelen je niet, maar begrijpen het juist. Lijkt me loodzwaar, niet alleen om je kindje zo te zien, maar ook om zo met jezelf geconfronteerd te worden. *knuffel*

Isabeau heeft doorgeslapen, wat fijn! *O*
Heeft ze 't aan Willow doorgegeven ofzo? Zat ik om 3 uur met een doodmoe maar compleet overstuur meisje in m'n armen :? Tot half 4. En daarna van 4 tot half 5. :? En waarom, géén idee. Nou ja, ze heeft in elk geval wel uitgeslapen vanmorgen want om 8 uur ging ik weg en toen was ze nog niet wakker.

Lijnloos, laat het CB je niet onzeker maken hoor! Jij weet toch zelf ook dat je meisje 't goed doet? :*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_84842781
Lily, wat lekker dat je hebt uitgeslapen!

Wat jij met het CB hebt had ik ook, alleen meten en wegen en verder niet meer vragen of zeggen. Ik had eerst een afgrijselijk CB. Ongemotiveerde mensen, een arts waarvan het héél duidelijk was dat dit het enige artsenvak was wat ze uberhaupt kón uitoefenen. Platte opmerkingen terwijl ik het helemaal niet meer zag zitten (over het flesweigeren van Isabeau: "Ze houdt gewoon niet van rubber in haar mond, daar houd ik ook niet van!"). Een verpleegkundige die zegt: "Waarschijnlijk wil ze gewoon niet dat je gaat werken en kun je beter stoppen met werken". Een ruimte die naar sigarettenrook stonk met tafel tussen de biljarttafels etc... Echt niet normaal.

Maarrrrrrr dat CB is nu opgeheven en de vorige keer mocht ik voor het eerst naar een nieuw cb. Een lieve, kundige arts. Een schone frisse ruimte. Kreeg een kop koffie. Ik vond het gewoon leuk!
pi_84842797
Innepin, ik hoop dat het iets éénmaligs was!
pi_84842840
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:31 schreef Sorbootje het volgende:
Innepin, ik hoop dat het iets éénmaligs was!
:D Ik hoop voor jou dat jouw fijne nacht níet eenmalig was.
Nee zonder gekheid, we hebben echt wel vaker dramanachten en de laatste tijd is het met naar bed gaan ook echt een ramp (vaak slaapt ze 's middags van 12 tot 2 en dan is ze om half 10 's avonds nog niet moe genoeg om naar bed te gaan :{ En dan ineens is ze té moe en raakt ze helemaal overstuur :{ ) maar vannacht was gewoon raar omdat ik echt niet snapte wat er aan de hand was. Honger herken ik, gewoon speentje willen ook, maar dit was meer een soort mamahonger, maar dan slecht getimed. Ofzo. :?
pi_84842849
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:30 schreef Sorbootje het volgende:
Lily, wat lekker dat je hebt uitgeslapen!

Wat jij met het CB hebt had ik ook, alleen meten en wegen en verder niet meer vragen of zeggen. Ik had eerst een afgrijselijk CB. Ongemotiveerde mensen, een arts waarvan het héél duidelijk was dat dit het enige artsenvak was wat ze uberhaupt kón uitoefenen. Platte opmerkingen terwijl ik het helemaal niet meer zag zitten (over het flesweigeren van Isabeau: "Ze houdt gewoon niet van rubber in haar mond, daar houd ik ook niet van!"). Een verpleegkundige die zegt: "Waarschijnlijk wil ze gewoon niet dat je gaat werken en kun je beter stoppen met werken". Een ruimte die naar sigarettenrook stonk met tafel tussen de biljarttafels etc... Echt niet normaal.

Maarrrrrrr dat CB is nu opgeheven en de vorige keer mocht ik voor het eerst naar een nieuw cb. Een lieve, kundige arts. Een schone frisse ruimte. Kreeg een kop koffie. Ik vond het gewoon leuk!
:o :o OMG die opmerkingen :o Schandalig!
pi_84842850
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:09 schreef lily het volgende:
Ja, wat BE zegt.

Ik zat vaak jankend op de bank ivm het gedrag van mijn oudste. Toen ik zijn juffrouw van groep 3 vroeg of zij dat niet had met hem, zei ze nee: maar wel met mijn eigen kinderen. Met hen heb ik veeel minder geduld.
dit heb ik dus momenteel met Amber.... Ze gedraagt zich overal netjes behalve thuis!!

En het cb, tja, ik ga er ook heen om te meten, wegen, de prikken en de ogentest maar ik heb ook wel geleerd om niet meer alles te zeggen daar want je doet het bijna nooit goed. Ik heb ook al een paar keer verkeerde adviezen gehad: geef Amber maar lekker yoghurt.. uhhh volgens mij staat er met grote letters dat ze koemelkallergie heeft... OOPS...

Ik moet zeggen, ik heb nu een hele fijne wijkvpk. Ze weet hoe ik over het cb denk en heeft daar alle begrip voor. Als ik een vraag heb over Tess vraag ik ook specifiek of zij mij terug kan bellen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84843008
Oh da's ook niet best Vicky!

Deze was trouwens ook erg. Isabeau was in anderhalve maand 30 gram aangekomen en een halve centimeter gegroeid. We moesten naar de wijkverpleegkundige. We gaan zitten, ze slaat de map open: "Weer goed gegroeid zie ik!"

Pardon?! Ze heeft dus helemaal niet gekeken en gewoon maar wat geroepen. Stom mens.
pi_84843286
Die verhalen over de CB's, soms écht te gek voor woorden zeg!! En wat jij zegt Sorbo, ze zeggen soms zo maar wat, zonder te kijken!! Ik kan hier altijd weinig met het advies van het CB, heb het idee dat ze maar met mee-praten en het wel best vinden.
pi_84843332
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:30 schreef Sorbootje het volgende:
Ongemotiveerde mensen, een arts waarvan het héél duidelijk was dat dit het enige artsenvak was wat ze uberhaupt kón uitoefenen. Platte opmerkingen terwijl ik het helemaal niet meer zag zitten (over het flesweigeren van Isabeau: "Ze houdt gewoon niet van rubber in haar mond, daar houd ik ook niet van!"). Een verpleegkundige die zegt: "Waarschijnlijk wil ze gewoon niet dat je gaat werken en kun je beter stoppen met werken". Een ruimte die naar sigarettenrook stonk met tafel tussen de biljarttafels etc... Echt niet normaal.
echt? wow

Ik kom nu 9 jaar bij CB's en ik heb eigenlijk geen slechte ervaringen hoor. De artsen zijn altijd wel kundig geweest en de wijkverpleegkundigen aardig, maar die laatste categorie waren toch altijd een beetje mutsentypes, vond ik.
Niet onaardig ofzo maar ik schat hen echt niet hoger in dan mezelf (en ik ben allergisch voor betutteling).
pi_84843616
Wat schandalig slecht die CB's van Sorbootje en Vicky :')

Lijnloos Minke eet hartstikke goed, is super vrolijk en ontwikkeld zich als een razende, als haar gewicht nog wat aan de lage kant is kun je dat ook toeschrijven aan dat ze nu zo bewegelijk is :*

Sorbootje dat klinkt al heel goed *O* Ik duim heel hard dat het vanavond weer zo goed gaat en dat ze de smaak van het slapen te pakken krijgt!!!!!!!!!!!!!! ^O^

Ca.ra wat fijn dat Thomas nieuwe spalkjes gekregen heeft ^O^ Hopelijk heeft hij nu geen last meer van zijn beentjes.

Hopelijk wordt Isa niet ziek :*

Och Linda, het is soms ook harstikke zwaar en niet leuk :* Dat Lotte zo tegen jouw doet komt ook doordat jij altijd bij haar bent, ze heeft het meeste vertrouwen in jou en voelt zich vrij om zich helemaal te laten gaan. En jij bent ook degene die haar het meest "berispt" of vervelende dingen doet als luier verschonen. Jouw Lief is degene die thuis komt en enthousiast met haar gaat spelen. Logisch dat ze dan helemaal blij wordt :*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_84843878
Wat doen jullie je kind trouwens voor kleding aan met dit weer? Het is zo wisselvallig laatste dagen. Het lijkt nou wel herfst hier, ik ben maar gegaan voor lange broek,shirt lange mouw.
Soms zo lastig in te schatten, dan verkleed ik hem alsnog 's middags wel eens
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84844003
Poppejans, ik doe Isabeau momenteel steeds een lang broekje aan met een shirt met korte mouwen. Op het kdv is het binnen best warm en het is buiten ook niet koud. Ik draag zelf ook korte mouwen. Ik geef wel een vestje oid mee voor als ze naar buiten gaan in de tuin.
pi_84844037
Voor binnen kan inderdaad een tshirtje eigenlijk ook wel, ik ga zo weer omkleden :+
pi_84844742
De laatste dagen shirtje lange mouwen en lange broek. Hiervoor shirtje korte mouwen en lange broek (om haar knietjes te beschermen met dat vele kruipen). Al weken geen rompers, heerlijk. Ik hou echt niet van dat gefrut met rompers heb ik gemerkt :N

Linda, ik ben ervan overtuigd dat het een fase is voor Lotte waar ze nu doorheen gaat. Binnenkort is ze ongetwijfeld weer een vrolijk lief snoepje die haar armpjes naar je omhoog steekt om te knuffelen.
En zelfs dan is het best zwaar af en toe, vind ik zelf ook hoor. Als ik een dag vrij ben, tel ik soms echt de uren af dat vriend weer thuis komt zodat hij het even over kan nemen. Op mijn werk kan ik me momenteel meer ontspannen dan thuis met Xeentje. Ik kan me zo voorstellen dat als je niet werkt en je dus vaak Lotte's enige vorm van vermaak bent, het zwaar kan worden. Daarbij heb je volgens mij zelf een nogal zware emotionele tijd achter de rug, dat speelt ook mee in hoe goed je nu kunt incasseren. :*

Over een loopkar, hoe dat ooit goed moet gaan snap ik nog niet. Ik heb deze gekocht want 'super stabiel door de in te stellen tegendruk van de wieltjes' en ik vind hem gewoon heel cute.
Maar ik heb haar er nog niet alleen achter durven zetten. Volgens mij kukelt ze met ding en al om naar achter of schiet die er als een speer vandoor en ligt Xeentje languit naar voren op de grond. Ik zie nog niet hoe dat ooit goed moet gaan.
pi_84844906
Hij is wel leuk zeg!
pi_84844955
Die is ook leuk Xenia O+ En die Poppejans postte ook!

Niels heeft een romper met korte mouwen, een shirt met lange mouwen en een lange broek aan. Hij is sowieso best wel een koudkleum, in de winter heeft hij een romper met lange mouwen eronder.

Wat ik net nog vergeten was te vertellen is dat Niels drie boventanden in een keer krijgt! Twee zijn al bijna door, het wit schijnt door het tandvlees. Hij kwijlt als een gek, verslikt zich er zelfs in _O- en vanmorgen had hij wat rode billen. Maar verder heeft hij er niet zoveel last van.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_84845146
Oh die is wel heel leuk Xenia, waar heb je die vandaan als ik vragen mag? :@

En allemaal, :* thanks voor jullie bemoedigende woorden. Ik weet wel dat ik me niet zoveel van het cb moet aantrekken, maar ik zie een beetje op tegen de komende keer, want dan heb ik een afspraak met zowel de wvk als de arts ivm vorige keer. Gelukkig heb ik wel een brief van de huisarts die mij steunt ;)

wow Niels, wat een tanden ineens... :o

Poppejans, ik doe minke nu ook gewoon weer lange mouwen en pijpen aan hoor, met daaronder dan een romper met korte of geen mouwen. Op het kdv kunnen ze dan in elk geval bij mooi weer wel naar buiten met haar zonder dat ze het te warm krijgt en binnen is het daar zo ook lekker, niet te warm en niet te koud.
pi_84845326
Lars heeft een romper aan met korte mouw, en een tshirt met korte mouw. Wel een lange broek, maar geen dikke.

Wat bij mijn kindjes nog wel eens het geval is als ze slechter slapen, dat ze het koud hebben.
Lars heeft er nogal een handje van om de dekens af te schoppen, en dat scheelt zo weer een graad of wat.
Doe ik ze dan wat warmers aan in bed slapen ze ineens weer goed.

Leuke loopkar Xenia!

Och en Niels, 3 tanden tegelijk!! Gelukkig maar dat hij er niet zoveel last van heeft.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84846404
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:11 schreef Lijnloos het volgende:
Oh die is wel heel leuk Xenia, waar heb je die vandaan als ik vragen mag? :@
Online, hier.

En ik heb deze er ook meteen bij besteld. Ze vindt hem geweldig. Hij staat op tafel, dus als we gaan eten zijn haar handjes lekker met dat ding aan het spelen ipv tegen de lepel slaan :')
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:51:58 #124
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84846423
Thomas heeft een romper met lange mouw en een (lange) tuinbroek erover. Vanochtend in de wandelwagen nog wel een jasje erover.

Thomas is voor het eerst naar de kapper geweest vanochtend. Het ging best wel goed, een beetje gemopper zo nu en dan, maar geen grote drama's. En nu kunnen ze in ieder geval niet meer zeggen dat ie op een meisje lijkt! Foto's in het fototopic :)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84846500
Ivan heeft binnen alleen een romper aan. Als we op pad gaan doe ik er een vestje overheen en neem ik voor de zekerheid een shirtje in mijn tas mee, maar hij heeft al maanden geen 2 laagjes kleding meer gedragen. Een broekje heeft hij ook alleen aan als we op pad gaan en dan het liefst een luchtig broekje. Ivan heeft het al gauw warm, dus de regel '1 laagje meer dan ikzelf' houd ik absoluut niet aan. Hij is vaak zelfs iets luchtiger gekleed dan ik.

Momenteel heeft Ivan weer koorts. Hij is gauw moe, soms een beetje hangerig, maar over het algemeen is hij wel vrolijk. Hij eet sowieso ontzettend goed. Nou ja, goed, ik maak me geen zorgen dus.

Ivan is trouwens wild van dit boekje:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')