abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84866061
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:43 schreef Groofsken het volgende:
Hoi :W .

Als het dit weer blijft, ga ik niet op vakantie, en hoewel ik denk dat dat toch de beste beslissing is, baal ik er ook enorm van }:|.
Ik kan het me helemaal voorstellen, had ik ook niet gedaan. Weersverwachting is ook niet optimaal voor volgende week... Jammer, ik hoop voor jullie dat het toch nog opklaart, en anders prop je jezelf gewoon in mijn koffer mee naar Spanje :P

*fluister zachtjes* Woehoee Isabeau *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84866228
Nee kamperen met dit weer lijkt me ook zonder baby geen pretje, laat staan mét. Maar echt heel erg jammer! Hopelijk draait het weer snel bij!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:15:43 #153
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84866257
Oh Spanje O+ . Deal *O* .

Wanneer gaan jullie? Met de auto/trein/vliegtuig? Zie je het zitten met Wolf?
pi_84866928
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:50 schreef Sorbootje het volgende:
Groofsken, dat is écht balen! Hoe lang zou je gaan?

Ik kom hier weer even klagen hoor......................................................................

ZE GING METEEN SLAPEN!!!

Waar moet ik hier nou nog over mopperen?! :( :o :o *O*

Oh well, de avond is nog jong :')
Go. Go. Isabeau!!! *O*

Groofsken, wat rot... kan me wel voorstellen dat het niet echt iets is zo met 2 kleintjes en dit weer, maar balen is het zeker wel. Hopelijk wordt het voor vrijdag wat beter. :*
pi_84867068
He get, Groof, dat rotweer ook. Jammer zeg. En ik vond het zo stoer van je!

Ja zeg, Sorbo, da's ook wat. Wat moet je nu in godsnaam met je avond? :{w :P
pi_84867108
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:32 schreef Ssserpente het volgende:
Ja zeg, Sorbo, da's ook wat. Wat moet je nu in godsnaam met je avond? :{w :P
Bij d'r man op schoot zitten. c_/
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84867166
D8 dat het weer wat beter zou worden?
Wij gaan volgende week zondag op vakantie...dus let the sun shine please!
Maar wij gaan hoe dan ook, er is ook vanalles binnen te doen, dus kom maar op!
Wij zijn er helemaal aan toe, en dat gaat niemand ons meer afpakken.

Isabeau...!!! Yeah! Super Sorbo!
De tactiek werkt! *O*
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84867496
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:15 schreef Groofsken het volgende:
Oh Spanje O+ . Deal *O* .

Wanneer gaan jullie? Met de auto/trein/vliegtuig? Zie je het zitten met Wolf?
aanstaande dinsdagmiddag vliegen we vanaf Schiphol *O* Ik zie het helemaal zitten, die 2 uurtjes moeten te doen zijn, en de transfer naar appartement is gelukkig maar kort.(ben zelf gauw ziek in een bus)
Voor Wolf gewoon wat speeltjes mee in handbagage, ik denk dat die zich wel vermaakt, hij zal vast wel moe zijn bij aankomst maar dat zal iedereen wel zijn.
Dagje Tarragona,pretpark,waterpretpark,marktjes bezoeken; ik heb er zin an *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:43:26 #159
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84867561
hellow; niet bijgelezen; druk gehad op het werk vandaag en nu enorm moe.
Mijn meisje lekker op bed en slaapt alweer :Y

en ik jompel ff voorzichtig voor Sorboo en Isabeau *O*
*fingers crossed*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84867605
Ohw heerlijk vooruitzicht Poppejans! Lekker van genieten!
pi_84867698
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Bij d'r man op schoot zitten. c_/
:D
Die is d'r niet. Toch jammer voor hem!

Ik heb net maar even :X gestofzuigd :X . Dit moet ze niet te vaak gaan doen!
pi_84867724
Sorbo *O*

[ Bericht 22% gewijzigd door XXXKarinXXX op 04-08-2010 21:34:19 ]
pi_84868205
Ongelooflijk Sorbo, geniet ervan. Ze kan het wel! Ik had dat vanmiddag ook. Hij heeft uiteindelijk 2,5 uur geslapen, wat een tijd heb je dan...

Jammer Groof, dat je vakantie in het water dreigt te vallen...

:* voor Incantrix. Ik hoop echt van harte dat het snel beter gaat.

Vandaag bruine bonen met tomaat en kip uit opperdepop gemaakt. Dat ging er wel in. En ik heb eindelijk het eerste ding gevonden wat Thomas niet lust: volle yoghurt met niks erin. Hij deed zijn mondje steeds minder ver open. Ik heb er een ienieminie scheutje diksap in gedaan en toen was het weer happen als vanouds.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 21:06:05 #164
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84868634
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:42 schreef Poppejans het volgende:

[..]

aanstaande dinsdagmiddag vliegen we vanaf Schiphol *O* Ik zie het helemaal zitten, die 2 uurtjes moeten te doen zijn, en de transfer naar appartement is gelukkig maar kort.(ben zelf gauw ziek in een bus)
Voor Wolf gewoon wat speeltjes mee in handbagage, ik denk dat die zich wel vermaakt, hij zal vast wel moe zijn bij aankomst maar dat zal iedereen wel zijn.
Dagje Tarragona,pretpark,waterpretpark,marktjes bezoeken; ik heb er zin an *O*
Dat klinkt heerlijk Poppejans! Wat zullen jullie genieten daar. Zo heerlijk met z'n drietjes, beetje trots lopen doen met Wolf :P en geieten van het zonnetje en de omgeving. O+ O+ O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Groofsken op 04-08-2010 21:17:31 ]
pi_84869209
Joehoe Isabeau!! *O*

Balen Groof, ik duim met je mee dat het weer beter wordt! Wij hebben zelf na deze week ook 2 weken vakantie en zijn nog van plan om ergens in NL een huisje te huren.
pi_84869345
Hoe is het nu met Isa dan NieuweUser?
pi_84869813
Net toen ik haar naar bedje bracht had ze 38,5. Het is dus iets minder dan vanmiddag en ik had het idee dat ze vanavond ook weer wat levendiger was. Ze is wel de hele dag moe geweest, ze is zelfs 2 keer op mijn schoot in slaap gevallen! Dat is maanden geleden dat ze dat deed! O+ De aanleiding is wat minder, maar ik kon vandaag wel even extra met haar knuffelen dus. Hopelijk is het morgen over, moet eerst naar het cb en dan laatste werkdagje voor de vakantie.
pi_84870000
Och ook nog naar het CB....gelukkig hoeft ze geen prikjes.
En gaat ze naar het kdv als je werkt?

Ik hoop dat ze snel opknapt, het klinkt in ieder geval positief.
En ook wel lekker he, zo'n knuffeldag! O+
pi_84870338
Nee gelukkig geen prikjes morgen! En ze gaat inderdaad naar het kdv als ik werk, dus ik hoop dat ze geen koorts meer heeft. Anders moet ik wat anders bedenken!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 21:35:41 #170
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84870407
oo heerlijk knuffelen met je meisje O+ O+ O+
Ik hoop dat ze zich snel beter gaat voelen... :Y
pi_84874055
Sorbo, slaapt ze nog steeds? Goed van dr zeg! Heb je vandaag iets anders gedaan als gisteren?
Lotte!
Noah!
pi_84874808
Ze slaapt nog steeds. En ik heb niets anders gedaan. Verschil met gisteren is dat ze vanavond strontchagrijnig was... Schiet mij maar lek, maar fijn is het wel!
pi_84875047
Ivan heeft zulke hoge koorts dat ik niet durf te gaan slapen.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:53:29 #174
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84875133
Jeuj Sorbo!
Ik ga alvast voor jullie duimen voor morgen.

NU dat op schoot in slaap vallen deed Thomas ook toen hij koorts had. De aanleiding is ids zielig, maar zo'n klein lijfje dat vol vertrouwen tegen je aan ligt is wel erg O+c
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84875183
Jee Claudia hoe hoog dan? Misschien bij jullie in bed? Of campingbedje op de kamer?
pi_84875357
Fijn Sorboo!! :)

Hoe hoog is de koorts dan Claudia? Wat vervelend zeg!
pi_84875406
Claudia, hoe hoog is de koorts? heb je hem al pcm gegeven?
Ga anders bij hem liggen. Toen Mette hoge koorts had heb ik samen met haar geslapen op onze slaapbank, lag ze ook direct naast me. Toen hebben we saampjes toch best goede nachten gehad

Voor de rest nog niet echt bijgelezen, maar al wel alvast een jompel voor Isabeau *O*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_84875467
Nee, dat wordt niks, want dan slapen we allemaal heel belabberd. Nu krijgen Ivan en mijn vriend in ieder geval nog genoeg slaap en waarschijnlijk ben ikzelf tegen een uur of 3 zo moe dat ik alsnog in slaap val.

Hij werd in de loop van de dag steeds zieliger. Zijn avondeten wilde hij niet (vaders had zitten zwoegen op courgettepannenkoekjes) en van zijn fles dronk hij maar 80ml. Hij had 40.0 graden koorts. Omdat het nog binnen de marge is vind ik het ook onzin om de huisartsenpraktijk te bellen. Ik weet ook niet wat ik kan doen door wakker te blijven, maarja. Ivan slaapt momenteel als een roosje, dat is het probleem niet.

Oh, en hij heeft vandaag al 3x paracetamol gehad.
pi_84876197
Ik heb niet meer bijgelezen hier want mijn moeder was/is jarig.

Ik heb Leah vanmiddag ziekig uit bed gehaald, Voordat we om 17.30 naar mijn ouders vertrokken had ze normale temperatuur. Bij mijn ouders om 18.30 had ze ineens 38,8. Ze heeft wel nog normaal gegeten en is ook haar blije zelf alleen veel snotteriger en traanogen enzo.

Maar haar eerste koorts dus.

Ik heb haar haar eerste paracetamol gegeven (valt toch mee met 7 maanden) om die tijd en we waren om 21.45 thuis en toen was haar temperatuur weer normaal (37,3).

Nu slaapt ze weer sinds 21.45
pi_84876345
jeetje wat een dramatische post, als ik zo nalees :')
pi_84883202
goedemorgen ;)

he bah weer zieke kindjes... niet leuk hoor..

@Claudia; hoe is het met Ivan? is zijn koorts gezakt? en heeft hij wel gewoon geslapen afgelopen nacht? En jij?

@Lily: en met Leah? hoop dat het meevalt? en de 1e PCM is keurig hoor! (Evie heeft dr al 3 keer eentje gehad inmiddels).

@Sorboo: mag ik nu helemaal jompelen?? *O*

Ik denk dat mijn meisje een sprongetje heeft gemaakt afgelopen week, want de laatste 3 nachten slaapt ze weer prima; ik heb dr van8 helemaal niet wakker gehoord zelfs.. :Y
en o ja, mijn meisje is vandaag alweer 8 maanden! OMG wat gaat dat snel :Y

[ Bericht 9% gewijzigd door Beessie-Jen op 05-08-2010 07:05:22 ]
pi_84883277
Ik ben ook benieuwd hoe het met Leah en Ivan gaat!? Zijn jullie goed de nacht doorgekomen?

Wij hebben rond middernacht nog de HAP gebeld voor Isa. Misschien overdreven, maar toch. We maakten haar rond half 12 wakker om toch nog even te tempen, ze voelde zo warm. Ze lag vervolgens wakker te worden op het aankleedkussen met haar hoofd naar de muur. Als we haar riepen, of met een speeltje rammelden bleef ze naar de muur kijken met de ogen open. Het leek wel alsof ze haar hoofdje niet kon draaien!! Toen maar eens op schoot genomen en toen lukte het uiteindelijk wel, maar echt alleen omdat ze nieuwsgierig was. Ik vond dat zo raar, dat ik toch even gebeld heb. Volgens de HAP leek het niet ernstig, omdat ze geen pijn leek te hebben als ze met haar kinnetje op haar borst lag, maar ze vroeg het wel in de gaten te houden.
Nu ligt ze nog in bed maar net wilde ze weer niet draaien toen we even de speen aangaven. Bah, ik vind het maar eng!!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 07:24:25 #183
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_84883370
Goodmornings mensen!

Haha, ik ging net met teruglezen wel even van :o , ik heb een eigen werkwoord :o Maar er zijn toch veel meer mensen die lang/uitgebreid reageren?? :)

Isabeau! *O* Meisje, heb jij stiekum even Stef gemaild ofzo? Gisteravond legden we hem in bed en hij heeft nog een tijdje liggen spelen, maar zonder ook maar één huiltje is hij gaan slapen :o _O_ We waren allebei zo perplex dat we dachten "dán wordt hij rond drieën wakker ofzo" dus we zijn meteen ons bed in gehold. En daar werden we wakker.. Van de wekker van mijn lief! :o *O* Ik snap er helemaal niks van, maar mensen, wat was dát fijn zeg! Ik heb ook echt heel vaak aan de babyfoon geplakt gelegen met mijn oor om te horen of hij nog wel ademde, want hij sliep zo rustig. Dat kermen in zijn slaap komt dus door de manier waarop hij in slaap valt, nu heb ik hem gewoonweg niet meer gehoord. Hij ging ook eerst weer even spelen toen hij wakker werd en ging pas later huilen.

Hij had trouwens wel een ontploffing gepleegd vannacht, gelukkig was het geen hit and run en was de dader nog op plaats delict. Hij kon worden ingerekend en zonder al te veel tegenwerking kon zijn luier onklaar worden gemaakt ;)

Claudia, bah zeg, heb je uiteindelijk nog wel kunnen slapen? :* Vervelend dat je niet kunt slapen (ik denk dat ik daar ook moeite mee zou hebben als je alles dat je kunt doen al hebt gedaan) en natuurlijk nog vervelender dat Ivan zo ziek is. Dat kan ook zo snel gaan bij die kleintjes he? In een paar uur tijd heb je ineens een halfdood vogeltje.. Beterschap voor je mooie man en een dikke :* voor beiden!

Lily, dramatisch? Hoezo dat? :) Ik vind het netjes hoor, nu pas voor het eerst pcm! Ook beterschap voor jouw meisje, ik hoop dat het heel snel weer over is :*

Groofsken, boehoe, wat een domper :'( Ik snap zó goed hoe je je hier op verheugd hebt en dat het dan enorm tegenvalt als het weer zo tegenzit. Dat is nou juist dat éne ding waar je zelf helemaal niks aan kunt beïnvloeden.. :*

Spannend Poppejans, vliegen met Wolf! Wel gaaf! *O* Ik weet niet of ik dat zou durven, ben je niet bang dat hij last krijgt van zijn oren ofzo?

En woah! :o :o :o Kan iemand mijn baby even bellen en zeggen dat het allemaal niet zo snel hóeft? Isabeau ofzo, jij hebt klaarblijkelijk toch al contact met hem?

Stef probeert te lópen :o

Nog wel terwijl hij zich vasthoudt en ik dacht gisteren en eergisteren ook al zoiets te zien, maar net had hij zich aan me opgetrokken en toen liep hij zo een stap of 4 achter elkaar.. Wel aan mijn handen, maar écht zeg.. :o
3!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 07:25:42 #184
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_84883380
BJ, 8 maanden alweer? :o *O*

NU, terecht dat je gebeld hebt hoor, met zulke dingen zou ik zéker geen risico nemen! Ook een dikke :* en beterschap voor jullie!
3!
pi_84883709
Kleine zieke kindjes :* voor de mama's en :* voor de kindjes.
Goed de nacht door gekomen?
Fake it till you make it...
pi_84884257
goedemorgen allemaal :)

Claudia, wat naar dat Ivan zo ziek is. Hoe gaat het nu? En heb je nog een beetje kunnen slapen? :*

Lily, hoe is het nu met Leah?

En nieuwe user, daar zou ik ook een beetje nerveus van worden. Maar goed in de gaten houden. Goed dat de wel de HAP hebt gebeld. Liever een keer te veel dan te weinig.

Hopelijk gaat het vandaag met alle koortsige kindjes wat beter.

Incantrix, nou jaaaaaaaaaaa, die Stef!! Ik denk dat Isabeau hem inderdaad gemaild heeft.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat heerlijk voor jullie zeg! En wat voel je je dan een ander mens hè?! *O* En ik vraag maar niet aan Isabeau om Stef te vragen wat rustiger aan te doen, want ze is zelf momenteel nogal van de snelle...

Isabeau heeft het zelf ook weer best goed gedaan vannacht. Om 11 uur begon mijn lief heel hard te vloeken toen hij zag dat de kat onder de trap gepoept had.... tsja...toen was ze wakker (en bedankt). Ik heb haar toen nog even wat te drinken gegeven en ze ging onmiddelijk weer slapen. Vervolgens moest mijn inmiddels 'lief' tussen aanhalingstekens om half 1 naar het toilet, waarbij hij ergens tegenaan stootte en door die knal werd Isabeau weer wakker (en bedankt nr2). Toen heeft hij haar even ingestopt en een aai over d'r bol gegeven --> wheeeeeeeeeeeeeeeeeh.... vijf minuten laten huilen en toen heb ik hetzelfde nog even gedaan --> WHEEEEEEEEEEEEEEH!!! En vijf minuten later sliep ze weer als een roosje tot ná onze wekker.

Het wordt mij steeds meer duidelijk dat Isabeau het íets te gezellig vindt bij ons en het krijsen inzet om eruit gehaald te worden. Niet berekenend ofzo, ik bedoel, het is een báby... maar gewoon omdat ze liever beneden is dan in haar bedje (saai) gaat ze huilen. Deze aanpak wérkt. Maar ik moest er wel echt aan toe zijn om hem in te zetten. Laten huilen vind ik namelijk héél moeilijk.
pi_84884288
Sorbo! *O* Geau Isabeau! *O*

Och Ivan, Isa en Leah allemaal ziek -O- Hoe gaat het nu met ze? Beterschap :*

Trix haha, mooi he, je eigen werkwoord? :D Stef probeert te lopen :o Woah! :o Wat goed *O*

Mijn kind heeft geen behoefte aan lopen. Ze heeft al een paar keer geflikt dat de stap tussen object 1 en object 2 net iets te groot was, en dat ze dan zo hoppa, stap stap en dan ben je d'r ook doet, maar verder laat ze zich meestal gewoon braaf op d'r knietjes zakken om te kruipen, en dan weer ergens anders tegenaan te gaan staan :')
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_84884372
BJ een grote jompel voor Evie's 8maanddag *O* wat gaat het snel he?

Dikke :* voor Leah en Ivan met koorts. Hoe is het vannacht met ze gegaan en nu?
Claudia, meerdere dagen 40c koorts bij een baby krijg je altijd wel gehoor bij je huisarts hoor, als hij nou nog steeds koorts blijft hebben zou ik als ik jou was toch vrijdag effe naar je arts gaan, dan ga je ook niet vervelend het weekend in met huisartsposten enzo. Maar dat is hopelijk allemaal niet nodig

Stef die probeert te lopen :o hij is echt snel v zn leeftijd Inca!
en ik zie het vliegen met Wolf helemaal zitten hoor, ze raden aan je kind te laten drinken bij stijgen en dalen om zo te proberen druk op de oortjes tegen te gaan

Dat gelukzalige hoofd van Isabeau met de laptop :D en wat heeft ze goed geslapen, goed man! *O*
pi_84884533
Ivan ook al ziek. Bah, beterschap.

en Isa ook. Eng is het heh, NieuweUser. Ik kan er ook altijd heel slecht tegen hoor..

^O^ voor het slapen van Isabeau en Stef, en Stef lopen :o (kin van grond raapt).

Die foto van Isabeau, haha
pi_84884587
Oh ja

Leah heeft heel goed geslapen verder. Ik heb haar vanochtend helaas moeten wakker maken om 6.30 omdat ik moet werken vandaag (laatste werkdag, heb straks 3 weken vakantie).
Ze had geen koorts meer maar heeft wel een snipverkouden "gezicht". Ze zit erg vol. Dikke groene snot plakt overal door haar gezicht. Pus oogjes, die voortdurend tranen. Rochelen.
Maar ze blijft lachen.

Ik heb haar (en haar broers) vanochtend bij mijn ouders afgegeven en daar kan ze lekker slapen en wordt ze verzorgd.
pi_84884700
Lily, fijn dat de koorts weg is en dat ze in vertrouwde handen is vandaag. Hopelijk zal ze haar verkoudheid ook snel de baas zijn.
pi_84885127
Poeh, hoop zieke kindjes... Beterschap voor allen.

Wat goed van isabeau! En wat fijn dat jullie eindelijk een aanpak hebben gevonden die werkt. Nu nog even kijken of je vriend wat subtieler kan zijn 's nachts ;-)

Stef lopen??!!! Goed man! Hij is echt een vlotte!
pi_84885152
Och, al die zieke en verkouden kindjes toch... Beterschap!

Incantrix, je baby wordt grooooooot!!

Poppejans, wat klinkt dat heerlijk allemaal! Lekker naar Spanje 8-)

Groofsken en Karin, ik hoop zo dat jullie goed weer gaan hebben! Vakantie in eigen land, altijd riskant....

Innepin, het komt vanzelf joh! Ik dacht zelfs dat 14 maanden de gemiddelde leeftijd is waarop ze zelfstandig gaan lopen.

Sorbootje, is toch wel logisch he? Ze wil gewoon niks missen, dat kleine gezelligheidsdier van je :Y
.... met gevoel voor drama....
pi_84885193
ahhh Isa ook ziekjes nog steeds, kan me voorstellen dat het eng was NieuweUser :*

Fijn dat Isabeau goed heeft geslapen.. nu vriendlief nog in toom houden :Y

en het gaat iets beter bij Leah begrijp ik??

Ik ben op het werk; alles onder controle tnt.
Maar prijs de dag niet voordat hij voorbij is :Y :o
pi_84885479
NieuweUser: ik vind het in dat geval helemaal niet overdreven om de huisarts te bellen! Dat apathische lijkt me best eng.

quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:09 schreef Poppejans het volgende:
Dikke :* voor Leah en Ivan met koorts. Hoe is het vannacht met ze gegaan en nu?
Claudia, meerdere dagen 40c koorts bij een baby krijg je altijd wel gehoor bij je huisarts hoor, als hij nou nog steeds koorts blijft hebben zou ik als ik jou was toch vrijdag effe naar je arts gaan, dan ga je ook niet vervelend het weekend in met huisartsposten enzo. Maar dat is hopelijk allemaal niet nodig
Goed punt. Ik zal morgen inderdaad de huisarts bellen als hij er dan nog zo aan toe is.

Ivan heeft vannacht prima geslapen. Een van de symptomen lijkt juist te zijn dat hij heel slaperig is en nog meer slaap nodig heeft dan normaal. Hij heeft nu nog steeds koorts maar hij heeft vanochtend wel goed gegeten en eventjes gespeeld. Dat is eigenlijk de tendens, hij is niet ontzettend ziek maar hij is wel uit zijn doen en heeft hoge koorts.

Het klinkt misschien een beetje raar, maar ik vraag me af of hij eigenlijk niet héél ziek is en deze manier van ermee omgaan gewoon bij hem hoort. Ik heb in al die tijd nooit gemerkt dat hij ergens heel erg onder gebukt ging. Nou ja, ik probeer in ieder geval om niet al te laconiek te denken over de symptomen die hij heeft.

Fijn dat Leah koortsvrij is! Het klinkt heel sneu, zo verkouden zijn. Drinkt ze dan wel goed?
pi_84885532
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 07:24 schreef Incantrix het volgende:
Stef probeert te lópen :o

Nog wel terwijl hij zich vasthoudt en ik dacht gisteren en eergisteren ook al zoiets te zien, maar net had hij zich aan me opgetrokken en toen liep hij zo een stap of 4 achter elkaar.. Wel aan mijn handen, maar écht zeg.. :o
Wow! :o Wat knap zeg. Hij moet en zal het allemaal kunnen, hè? Misschien wordt het dagelijks leven rustiger als hij alles onder de knie heeft waar hij zijn zinnen op heeft gezet.
pi_84885678
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:06 schreef Claudia_x het volgende:
Drinkt ze dan wel goed?
Wonderbaarlijk wel.
Haar neus zit potdicht en bij het drinken hoor ik ook dat ze dicht zit maar ze drinkt wel gewoon door.
Het is dan wel een snotfestijn tussen haar gezicht en mijn borsten.
pi_84885739
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:03 schreef Sorbootje het volgende:

Het wordt mij steeds meer duidelijk dat Isabeau het íets te gezellig vindt bij ons en het krijsen inzet om eruit gehaald te worden. Niet berekenend ofzo, ik bedoel, het is een báby... maar gewoon omdat ze liever beneden is dan in haar bedje (saai) gaat ze huilen. Deze aanpak wérkt. Maar ik moest er wel echt aan toe zijn om hem in te zetten. Laten huilen vind ik namelijk héél moeilijk.
'Berekenend' klinkt zo naar, hè? Ze is een baby'tje en heeft zo haar eigen wensen en verlangens die ze op niet zoveel manieren kenbaar kan maken. Ze is sociaal, extravert en nieuwsgierig - geen wonder dat ze bij jullie wil zijn en niets van de actie wil missen! Maar ze moet ook leren dat het op een bepaald moment slaaptijd is. Jullie aanpak klinkt mij constructief in de oren.

Ik kan me trouwens voorstellen dat jij, en misschien ook Icantrix, het gevoel hebt aan te rommelen. Maar weet je, dat lijkt me ontzettend logisch. Als hetgeen je doet niet werkt dan probeer je natúúrlijk iets anders! Het lijkt misschien alsof ik voor Ivan een opvoedkundig plan uitgestippeld heb, maar in werkelijkheid is het zo dat er geen echte problemen zijn en ik dus geen noodzaak voel om iets uit te stippelen of aan te passen. Daar zit geen bewuste keuze achter of zo.

Nou ja, ik wou gewoon even cheerleaden omdat je zo'n leuke moeder bent voor Isabeau. *O* Geweldige foto trouwens met die laptop!
pi_84885885
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 10:16 schreef lily het volgende:

[..]

Wonderbaarlijk wel.
Haar neus zit potdicht en bij het drinken hoor ik ook dat ze dicht zit maar ze drinkt wel gewoon door.
Het is dan wel een snotfestijn tussen haar gezicht en mijn borsten.
Waren jouw zoons ook zo 'onverstoorbaar'? (Ik ben benieuwd of dat een karaktertrek is die er al vroeg in kan zitten.)
pi_84886013
Ja, eigenlijk wel nu ik erover nadenk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')