Ik kan het me helemaal voorstellen, had ik ook niet gedaan. Weersverwachting is ook niet optimaal voor volgende week... Jammer, ik hoop voor jullie dat het toch nog opklaart, en anders prop je jezelf gewoon in mijn koffer mee naar Spanjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:43 schreef Groofsken het volgende:
Hoi.
Als het dit weer blijft, ga ik niet op vakantie, en hoewel ik denk dat dat toch de beste beslissing is, baal ik er ook enorm van.
Go. Go. Isabeau!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:50 schreef Sorbootje het volgende:
Groofsken, dat is écht balen! Hoe lang zou je gaan?
Ik kom hier weer even klagen hoor......................................................................
ZE GING METEEN SLAPEN!!!
Waar moet ik hier nou nog over mopperen?!![]()
![]()
![]()
![]()
Oh well, de avond is nog jong
Bij d'r man op schoot zitten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:32 schreef Ssserpente het volgende:
Ja zeg, Sorbo, da's ook wat. Wat moet je nu in godsnaam met je avond?![]()
aanstaande dinsdagmiddag vliegen we vanaf Schipholquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:15 schreef Groofsken het volgende:
Oh Spanje. Deal
.
Wanneer gaan jullie? Met de auto/trein/vliegtuig? Zie je het zitten met Wolf?
quote:
Dat klinkt heerlijk Poppejans! Wat zullen jullie genieten daar. Zo heerlijk met z'n drietjes, beetje trots lopen doen met Wolfquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
aanstaande dinsdagmiddag vliegen we vanaf SchipholIk zie het helemaal zitten, die 2 uurtjes moeten te doen zijn, en de transfer naar appartement is gelukkig maar kort.(ben zelf gauw ziek in een bus)
Voor Wolf gewoon wat speeltjes mee in handbagage, ik denk dat die zich wel vermaakt, hij zal vast wel moe zijn bij aankomst maar dat zal iedereen wel zijn.
Dagje Tarragona,pretpark,waterpretpark,marktjes bezoeken; ik heb er zin an
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat heerlijk voor jullie zeg! En wat voel je je dan een ander mens hè?!En ik vraag maar niet aan Isabeau om Stef te vragen wat rustiger aan te doen, want ze is zelf momenteel nogal van de snelle...
Isabeau heeft het zelf ook weer best goed gedaan vannacht. Om 11 uur begon mijn lief heel hard te vloeken toen hij zag dat de kat onder de trap gepoept had.... tsja...toen was ze wakker (en bedankt). Ik heb haar toen nog even wat te drinken gegeven en ze ging onmiddelijk weer slapen. Vervolgens moest mijn inmiddels 'lief' tussen aanhalingstekens om half 1 naar het toilet, waarbij hij ergens tegenaan stootte en door die knal werd Isabeau weer wakker (en bedankt nr2). Toen heeft hij haar even ingestopt en een aai over d'r bol gegeven --> wheeeeeeeeeeeeeeeeeh.... vijf minuten laten huilen en toen heb ik hetzelfde nog even gedaan --> WHEEEEEEEEEEEEEEH!!! En vijf minuten later sliep ze weer als een roosje tot ná onze wekker.
Het wordt mij steeds meer duidelijk dat Isabeau het íets te gezellig vindt bij ons en het krijsen inzet om eruit gehaald te worden. Niet berekenend ofzo, ik bedoel, het is een báby... maar gewoon omdat ze liever beneden is dan in haar bedje (saai) gaat ze huilen. Deze aanpak wérkt. Maar ik moest er wel echt aan toe zijn om hem in te zetten. Laten huilen vind ik namelijk héél moeilijk.
Goed punt. Ik zal morgen inderdaad de huisarts bellen als hij er dan nog zo aan toe is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:09 schreef Poppejans het volgende:
Dikkevoor Leah en Ivan met koorts. Hoe is het vannacht met ze gegaan en nu?
Claudia, meerdere dagen 40c koorts bij een baby krijg je altijd wel gehoor bij je huisarts hoor, als hij nou nog steeds koorts blijft hebben zou ik als ik jou was toch vrijdag effe naar je arts gaan, dan ga je ook niet vervelend het weekend in met huisartsposten enzo. Maar dat is hopelijk allemaal niet nodig
Wow!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:24 schreef Incantrix het volgende:
Stef probeert te lópen
Nog wel terwijl hij zich vasthoudt en ik dacht gisteren en eergisteren ook al zoiets te zien, maar net had hij zich aan me opgetrokken en toen liep hij zo een stap of 4 achter elkaar.. Wel aan mijn handen, maar écht zeg..
Wonderbaarlijk wel.quote:
'Berekenend' klinkt zo naar, hè? Ze is een baby'tje en heeft zo haar eigen wensen en verlangens die ze op niet zoveel manieren kenbaar kan maken. Ze is sociaal, extravert en nieuwsgierig - geen wonder dat ze bij jullie wil zijn en niets van de actie wil missen! Maar ze moet ook leren dat het op een bepaald moment slaaptijd is. Jullie aanpak klinkt mij constructief in de oren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:03 schreef Sorbootje het volgende:
Het wordt mij steeds meer duidelijk dat Isabeau het íets te gezellig vindt bij ons en het krijsen inzet om eruit gehaald te worden. Niet berekenend ofzo, ik bedoel, het is een báby... maar gewoon omdat ze liever beneden is dan in haar bedje (saai) gaat ze huilen. Deze aanpak wérkt. Maar ik moest er wel echt aan toe zijn om hem in te zetten. Laten huilen vind ik namelijk héél moeilijk.
Waren jouw zoons ook zo 'onverstoorbaar'? (Ik ben benieuwd of dat een karaktertrek is die er al vroeg in kan zitten.)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:16 schreef lily het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk wel.
Haar neus zit potdicht en bij het drinken hoor ik ook dat ze dicht zit maar ze drinkt wel gewoon door.
Het is dan wel een snotfestijn tussen haar gezicht en mijn borsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |