Zo, Stef ligt zichzelf in slaap te klagen as we speak, maar dat kunnen we hebben

Hij heeft vandaag heel lief gespeeld en is, ondanks zijn verkoudheid, heel vrolijk en lief. Staan heeft hij nu echt heel flink onder de knie, lopen is dus de nieuwe inzet. Ik verbaas me er maar half over, gezien de dingen die hij de afgelopen weken zo verbeten heeft geprobeerd te leren en uiteindelijk onder de knie heeft gekregen. Ik was trouwens ook een vroege loper, al hoop ik niet dat dat bij Stef óók resulteert in kromme benen en 2 jaar lang 's-nachts een spalk dragen

Isabeau, hahaha, zíe je wel? Ik wíst het, die twee zijn gewoon al aan het interdaten joh! En dan heimelijk afspreken wanneer ze moeilijk gaan doen en hun ouders gaan treiteren

Maarehm, Sorbo, wat een heerlijkheid zeg, dat je nu lijkt te hebben gevonden waar het probleem ligt en wat je kunt doen om het beter te krijgen

Jelief was trouwens wel ERG onhandig, ik denk dat ik echt wel een beetje boos zou zijn geweest

Wat je schrijft over het temperament van Isabeau herken ik wel, zou het gewoon daaraan liggen? Of maken ze nu tegelijk een sprongetje mee misschien? Laten huilen vind ik zelf ook verschrikkelijk trouwens..
Claudia, je weet 'm inderdaad weer precies te raken, dat pijnpunt. Die constante twijfel, waar doe je goed aan, welke methode werkt, maar ook: moet je elke methode niet wat langer de kans geven? Of juist niet? Gok je erop dat het gewoon niet werkt terwijl het met wat tijd wel wonderen zou verrichten, of neem je het risico dat je wékenlang blijft proberen een methode toe te passen die gewoonweg niet werkt bij jouw kind? Ik vind het echt moeilijk hoor, maar ik prijs mezelf gelukkig dat we eergisteren en gisteren een makkie hadden.. Heel erg fijn

Ennuhm, ja, wij hebben ook al zitten denken: misschien zou hij hierna dan eindelijk zijn rust weer vinden, als hij alles onder de knie heeft dat hij wil. We gaan het zien he? Telkens denk ik 'en nu is hij er eindelijk, nu blijft het even zo' maar hij stoomt gewoon keihard door..
Nijna, hoe is het bij jou?

Huups! Dat fímpje!

Je meisje is echt zó stoer, en groot ook al!

NU, hopelijk is het laatste restje bluh ook snel weg he?

En dan nu: voedsel!!