Helemaal mee eens!quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Soms chat je nou eenmaal met iemand en weet je vanaf de eerste zin "Ja!". Dat is héél zeldzaam, 80% is het namelijk 'nee' en 19% 'mwoah laten we het eens aankijken'.
Dat heeft niks met omhoog maken te zitten, soms merk je direct een klik, vind je elkaar beide leuk, en waarom wachten? Ik ben wel eens naar de stad gefietst na afloop van een paiq-speeddate. Was zaterdagavond, beide niks te doen, woonden vlak bij elkaar, why not.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:49 schreef MalleJongen het volgende:
Dan heb ik voor jou de vrouw met deze aantrekkelijke tekst:
Ik kan nog niet mijn voto ik heb nog niet komt nog wel maar ik ben luuker vrouw hoor ik mag grag lagen lol maaken en met de kinder
Mijn hobby's zijn ge zelug hijt romanties ik vet alles mooi
Muziek dat vet ik heel mooi
Televisieprogramma duits en nederlant
Wijf, je bent verliefd, niet zeiken!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:09 schreef Spirit82 het volgende:
Het wordt overigens wel een mega-OP als er straks nog meer info bij komt...
Je moest eens wetenquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij klinkt nu echt ineens papa-acthig
Vanaf 25 internetdates.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:16 schreef Turbomuis het volgende:
Wanneer bereik je de status van ervaringsdeskundige in de OP?
U heeft ambities?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:16 schreef Turbomuis het volgende:
Oh... ik zit op 17 ofzo... Ga je nou zeggen dat ik ondeskundig ben op dategebiedquote:
Oooh, al lang gehad in die 10 jaar dat ik nu internetdate. Tellen FOK!-dates ook mee?quote:
Fok is toch ook internet? Duh... sufferdquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Oooh, al lang gehad in die 10 jaar dat ik nu internetdate. Tellen FOK!-dates ook mee?
Ow. Nou, dat hoop ik niet te halen...quote:
dan ben jij de grandmaster van ons allemaal..quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Oooh, al lang gehad in die 10 jaar dat ik nu internetdate. Tellen FOK!-dates ook mee?
In het kader van 'dan heb ik tenminste 1 ambitie'quote:
Haal mijn usericon dan maar weg...quote:
Gooi mij dan maar uit de OP.quote:
Dat zou Techno ook wel willen weten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:16 schreef Turbomuis het volgende:
Dan ben ik nog benieuwd naar Q. zijn score..quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:25 schreef Spirit82 het volgende:
Ik denk na 10 dates expert, na 25 dates date-slet
Dan ben je gewoon een onwijs soepele regel-koning.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan ben ik nog benieuwd naar Q. zijn score..en vanaf de 50 dates?
Op hoeveel dates zat jij ook alweer??quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een onwijs soepele regel-koning.
Wacht, even een kloon aanmaken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Op hoeveel dates zat jij ook alweer??
Nee ja hallo, anders worden het wel héél schandalige cijfers.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heheof verslaafd.. maar gaat het om unieke gevallen of mag je ook 2e dates mee rekenen?
Unieke gevallen, lijkt me?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
heheof verslaafd.. maar gaat het om unieke gevallen of mag je ook 2e dates mee rekenen?
Ja, ik weet niet welke ik nu schandaliger ga vinden.. ik ga eens even kijken of ik er achter kan komen op wat voor getal ik zit na een jaar of 8..quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee ja hallo, anders worden het wel héél schandalige cijfers.Unieke gevallen natuurlijk.
Naah, de 25 haal ik niet eens.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan ben ik nog benieuwd naar Q. zijn score..en vanaf de 50 dates?
Via internet? Stuk of 15 denk ik. Valt wel mee.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:25 schreef Silenus het volgende:
Hahaha ik lul ook maar wat.
Q, hoeveel dates heb jij dan al gehad bijv?
Excel bestand met daarin foto icoontjes en natuurlijk cijfers voor gezelligheid (quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:40 schreef Silenus het volgende:
Ja da's 1,5 per jaar. Héle laffe score hoor.
Houdt er dan helemaal níemand hier een excel-bestand bij?
Hmmm, als ik het allemaal bekijk denk ik dat ik daar ook op kom.. kan er wel 1 of 2 gemist hebben.. valt allemaal nog best mee eigenlijk..quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Via internet? Stuk of 15 denk ik. Valt wel mee.
Ik heb maar één keer online gedate, met een Fokster nota bene. En het was zowaar een groot succes.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
Niks geen soepele regelkoningen hier dus...![]()
Ben ik dan de enige soepele regelkoningin?
Wat een nep-sletten zijn we toch ook hè?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, als ik het allemaal bekijk denk ik dat ik daar ook op kom.. kan er wel 1 of 2 gemist hebben.. valt allemaal nog best mee eigenlijk..
Beetje deskundig lopen doen hierquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een nep-sletten zijn we toch ook hè?
tijd om de score weer wat op te vijzelen dan..quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een nep-sletten zijn we toch ook hè?
Ok bedankt!quote:heej fijne mattie hoe is het met je? Ben je nog blij? Ik wel! Ga bijna festivalhoppen in den lande dus dan ben ik er even niet. Dit weekend al de aftrap gehad met het knusse festival vlakbij huis waar ik ook vrijwillig en dat was een heeeel fijn weekend met allemaal tevreden ontspannen mensen die ons aan de infostand kwamen bedanken voor het fijne festival. En dat was het ook! Het hele park was aan het bellenblazen (want wij hadden een paar honderd speciale duizelpotjes om uit te delen), schrijversvoordrachten, beeldende installaties, muziek, voorstellingen... ik heb nog iets fanatastisch in de try out meegemaakt dat heette peperkoekenbed (wel de kinderversie en niet de volwassenenversie, want daarin neemt Roodkapje de wolf (laat maar) en het was ook echt een bed van peperkoek waar je op moest liggen. Nou ja, je moet het meemaken, kan ik niet uitleggen, het is niet voor niets ervaringstheater. Kortom: we waren allemaal weemoedig zondagavond dat het alweer was afgelopen en vandaag moet ik nog helemaal landen. Heb ik dan al iets gedaan op m;n werk? Nee! Maar ik heb nog twee uur Nou hopelijk is het in Utrecht ook zo gezellig en ik vergeet je niet Liefs, C.
wat een ontzettend spontane en avontuurlijke meid die haar geweldige leven met iemand wil delenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:57 schreef Silenus het volgende:
Ah, weer een nieuw berichtje op paiq!
[..]
Ok bedankt!
Ik ga me daar uitschrijven.
Als wij je in het vervolg "fijne mattie" gaan noemen, stop je dan ook met Fok?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ok bedankt!
Commandoboy... je weet tochquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Als wij je in het vervolg "fijne mattie" gaan noemen, stop je dan ook met Fok?
waaaaaaaat?? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:09 schreef Silenus het volgende:
Ik bén gewoon een best wel fijne mattie. Nee het is een heel aardig meisje hoor maar ze past niet echt bij me.
Volgens mij is ze best een alternatief tiepje?quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:09 schreef Silenus het volgende:
Nee het is een heel aardig meisje hoor maar ze past niet echt bij me.
Dumpen die hap... kennelijk vind ze haar eigen leven dusdanig interessant dat er geen ruimte meer is voor iets anders... fijne mattiequote:Op maandag 2 augustus 2010 14:57 schreef Silenus het volgende:
Ok bedankt!
Ja, met d'r peperkoekquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens mij is ze best een alternatief tiepje?
Hahahaha, niet beschikbaar!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:12 schreef Silenus het volgende:
Nee hoor.![]()
Ik ben nog steeds niet beschikbaar, heb nu 90% van m'n contacten eruit gegooid alleen heb nog wel een paar 'gezellige contacten' erin staan. Waaronder mijn scrabbledatevrouw.
Het is toch fijn om te weten dat ze daar vrijwillig was en niemand haar dus heeft gedwongenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ok bedankt!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:57 schreef Silenus het volgende:
[..niet de volwassenenversie, want daarin neemt Roodkapje de wolf..]
Ok bedankt!
Hehquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:09 schreef MalleJongen het volgende:
Had net even een chat op RP met iemand, maar binnen 5 minutendaar kwam geen normaal antwoord uit. Alleen ja en nee, of oke..... Ze had ook geen hobby's.....gezellig tiepje
Daar zijn er teveel vanquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:09 schreef MalleJongen het volgende:
Had net even een chat op RP met iemand, maar binnen 5 minutendaar kwam geen normaal antwoord uit. Alleen ja en nee, of oke..... Ze had ook geen hobby's.....gezellig tiepje
Het gesprek was zo enerverend, daar had ik helemaal geen belangstelling meer voor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:19 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Heh
Kon ze nog wel een beetje poetsen? ^_^
Ik ook hoor. Eerste date: ergens in 2000 via een van de allereerste datingsites wiens naam mij is ontschoten. We zijn nu in 2010quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acht Cola, Acht Bier!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:28 schreef right_turn het volgende:
Ik kreeg haar hartje! Ik ben vurlieft!
Ze is al gewend om met probleemjongeren te werken, misschien ziet ze in jou een potentiële klant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:43 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Ze is al gewend om met probleemjongeren te werken, misschien ziet ze in jou een potentiële klant.
Whehehe, die is fake !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker ding !
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
Ze heeft hyves... dus dat maakt haar al weer wat echterquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:49 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Whehehe, die is fake !
lekker ding !
Ik kreeg vandaag een nieuwe match van Paiq. Ze is 16.. ik ben 26..quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ok bedankt!
Paig is een leuk, uniek concept. Maar 't matched voor geen meter op punten die een beetje belangrijk zijn als afstand en leeftijdquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:11 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een nieuwe match van Paiq. Ze is 16.. ik ben 26..
Haar Q&A is "Hou jij ook zo van BuitenaardseGemuteerdeSoepstengelPraktijken?"______
Awwquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:41 schreef Civilian het volgende:
Zo, weer ff op 't TVPknopje gedrukt
Nu al een tijdje met 't zelfde meisje aan 't msn'en en gister kwam ik erachter dat ze haar profiel heeft verwijderd van RP..
Vraag ik me toch af waaromZo leuk kan ik vast niet zijn
Als je te beperkt bent om de lijstjes correct in te vullen dan matched het inderdaad niet. Je kunt gewoon leeftijd en afstand invullen en dan word je daar op gematched!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Paig is een leuk, uniek concept. Maar 't matched voor geen meter op punten die een beetje belangrijk zijn als afstand en leeftijd
Nee, ik denk serieus dat 't een andere reden heeftquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef right_turn het volgende:
[..]
Als je te beperkt bent om de lijstjes correct in te vullen dan matched het inderdaad niet. Je kunt gewoon leeftijd en afstand invullen en dan word je daar op gematched!
Maaruuhh had jij niet al een date?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
Ja, ik heb een profiel aangemaakt om dit topic te kunnen volgen en om mijn minder succesvolle broeders in den liefde van raad te voorzienquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:59 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Maaruuhh had jij niet al een date?
Nee idd.. je kan aangeven of leeftijdsverschil voor jou een probleem is.. Maar ik zou graag aan willen geven hoeveel jaar verschil ik maximaal wilquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Paig is een leuk, uniek concept. Maar 't matched voor geen meter op punten die een beetje belangrijk zijn als afstand en leeftijd
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:05 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ja, ik heb een profiel aangemaakt om dit topic te kunnen volgen en om mijn minder succesvolle broeders in den liefde van raad te voorzien
Ja!! Ik wil geen man van 35!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:07 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Nee idd.. je kan aangeven of leeftijdsverschil voor jou een probleem is.. Maar ik zou graag aan willen geven hoeveel jaar verschil ik maximaal wil
Wat een nobele gedachte of ga je nu langs je schoenen lopen vanwege die meid op de waterscooterquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:05 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ja, ik heb een profiel aangemaakt om dit topic te kunnen volgen en om mijn minder succesvolle broeders in den liefde van raad te voorzien
inderdaad ... eewquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:09 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ja!! Ik wil geen man van 35!!
en ik geen meisje van 16quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:09 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ja!! Ik wil geen man van 35!!
Sorryquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:45 schreef Krullehoofd het volgende:
Ik heb bij RP toch een lelijk wijf als eerste bij mijn matches staan. Doe ik F5 zit ik er de hele tijd tegen aan te kijken...
Ik ook geen onzelfstandige man van 21quote:
Dus jij hebt geen eisen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
pfffffff.. vrijgezel zijn en nog eisen stellen ook.. het moet niet mogen..
nou ja, eisen.. die heb ik wel redelijk laten varen ja. Dingen als harde eis zien doe ik een stuk minder. Natuurlijk zijn er wel grenzen waarbinnen het moet vallen, dat welquote:
Shoutquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nou ja, eisen.. die heb ik wel redelijk laten varen ja. Dingen als harde eis zien doe ik een stuk minder. Natuurlijk zijn er wel grenzen waarbinnen het moet vallen, dat wel
Whahaquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:40 schreef MMUFC het volgende:
[..]
denk dat hij van het principe "als het maar ademt en er een gat in zit" is..
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:40 schreef MMUFC het volgende:
[..]
denk dat hij van het principe "als het maar ademt en er een gat in zit" is..
Nee ok.. dat snap ik..quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nou ja, eisen.. die heb ik wel redelijk laten varen ja. Dingen als harde eis zien doe ik een stuk minder. Natuurlijk zijn er wel grenzen waarbinnen het moet vallen, dat wel
tuurlijk, er werd alleen zo lekker gehapt netquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:01 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Nee ok.. dat snap ik..Maar ik mach toch wel zeggen dat 16 toch echt te jong is
ik zoek een vriendin en geen meisje waar ik (overdreven gezegd) oppas over moet spelen
![]()
normaal happen we niet.. doen we alleen om jou een leuke avond te bezorgenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tuurlijk, er werd alleen zo lekker gehapt net
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:10 schreef MMUFC het volgende:
[..]
normaal happen we niet.. doen we alleen om jou een leuke avond te bezorgen
Wat een tekst zegquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:24 schreef Goldmund het volgende:
Sta nu al even op RP maar ben nog geen betalend lid dus kan niet reageren. Maar kreeg nu een interesseberichtje van iemand uit Engeland. Haar profiel moet haast wel vertaald zijn via google ofzo.
Nee, de zoveelste idealistische gans die op haar 21e allemaal plannen heeft over schooltjes opzetten in Tanzania en uiteindelijk gewoon in loondienst gaat bij de Rabobank.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:35 schreef Maanvis het volgende:
Nu heb ik er één op PaiQ die met kindsoldaten in afrika wil gaan werken. Heb ik de nieuwe Tanja Nijmeijer op PaiQ?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, de zoveelste idealistische gans die op haar 21e allemaal plannen heeft over schooltjes opzetten in Tanzania en uiteindelijk gewoon in loondienst gaat bij de Rabobank.
Nee ik kom er ook niet doorheen. Maar deze zin vond ik ook wel erg intrigerend: Dus waardeer de mensen in je leven terwijl ze in je leven.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:27 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Wat een tekst zegNiet eens zin om het helemaal te lezen.
ze is 19, dus geef haar nog ff de kansquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, de zoveelste idealistische gans die op haar 21e allemaal plannen heeft over schooltjes opzetten in Tanzania en uiteindelijk gewoon in loondienst gaat bij de Rabobank.
Ik denk niet dat we in dat profiel met de nieuwe Schopenhauer te maken hebben. Het lijkt wel een random liedje van Blöf, zo belabberd is het.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:39 schreef Goldmund het volgende:
Kan erg filosofisch zijn maar net zo goed erg plat.
Voor mij al een afknapper kan gewoon NIET kloppen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:39 schreef Goldmund het volgende:
[..]
Nee ik kom er ook niet doorheen. Maar deze zin vond ik ook wel erg intrigerend: Dus waardeer de mensen in je leven terwijl ze in je leven.
Nee maar voor mij wel. Niks persoonlijks maar tja ik heb me grenzen..quote:
My Philosophy -- Powered by Google Translator.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:39 schreef Goldmund het volgende:
Ik word hier ook altijd wat cynisch van. Ze wil zeker iets betekenen en zich ontplooien.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:46 schreef Maanvis het volgende:
mmmm ze heeft dus die film van Marco Borsato gezien daarom
Tja, ik ben geen 18 meer hè?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:43 schreef Prinsesje4you het volgende:
Nee maar voor mij wel. Niks persoonlijks maar tja ik heb me grenzen..
En zelf te laf om wat foto's in je fobo te zetten?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:14 schreef skippy22 het volgende:
Paiq is helemaal erg zegDe een nog dikker dan de ander
En dan met de kop als een stoeptegel ook nog eisen stellen
Ik ben het toch echtquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
En zelf te laf om wat foto's in je fobo te zetten?
Ik heb in een topic gelezen dat hij niet eens zindelijk isquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:18 schreef Silenus het volgende:
Ik begrijp dat je zelf fucking lekker bent?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:22 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik heb in een topic gelezen dat hij niet eens zindelijk is
Haha, maakt niet uit, haha, we weten in ieder geval met welke grap je ons aan het lachen wil maken. Namelijk: Net doen of je daadwerkelijk een kangaroe bent!quote:
Ja lekker boeiend toch? Hij/zij is toch lelijk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:28 schreef sitting_elfling het volgende:
Je zult maar iemand tegen komen die je ontzettend lelijk vind en die jou gaat afwijzen
Lol, ik heb er ook zo 1quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:35 schreef Maanvis het volgende:
Nu heb ik er één op PaiQ die met kindsoldaten in afrika wil gaan werken. Heb ik de nieuwe Tanja Nijmeijer op PaiQ?
Is in loondienst zijn bij de Rabobank het toonbeeld van saaiheid?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ach gus, gewoon evenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:27 schreef Karina het volgende:
Dating staat totaal stil momenteel. Geen nieuwe berichtjes, helemaal niets meer.
Lekker rustig toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:27 schreef Karina het volgende:
Dating staat totaal stil momenteel. Geen nieuwe berichtjes, helemaal niets meer.
Nou denk het niet eigenlijk. Hooguit een mailtje hier van een collega.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:43 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Ach gus, gewoon evenen in de loop van de dag krijg je wel post.
Ik wil je wel een hartje sturen, maar heb je daar nou aan?
Troost je met de gedachte dat ik ook niks krijg, oh ja, afwijzingen....
degelijkheidquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 06:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Is in loondienst zijn bij de Rabobank het toonbeeld van saaiheid?
Is dat niet hetzelfde?quote:
Neuh laat maar staan, degelijke vrouwen met labrador en klapperende eierstokken kicken daar juist op. Alleen vrouwen die bij notarissen etc werken zullen er op af knappen, aangezien de rabo zo'n drama is om mee te werkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde?
Toch maar even van mijn RP-profiel halen dat ik bij de Rabo in loondienst werk
Maar dat is toch wat iedere man wil? een vrouw met een labrador, 2 katten en rete hard klapperende eierstokken die op zoek zijn naar zekerheid en degelijkheid.. Ik teken ervoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Neuh laat maar staan, degelijke vrouwen met labrador en klapperende eierstokken kicken daar juist op. Alleen vrouwen die bij notarissen etc werken zullen er op af knappen, aangezien de rabo zo'n drama is om mee te werken.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar dat is toch wat iedere man wil? een vrouw met een labrador, 2 katten en rete hard klapperende eierstokken die op zoek zijn naar zekerheid en degelijkheid.. Ik teken ervoor
En even dikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
behalve dat die vaak even suf zijn als de baasjes..
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar dat is toch wat iedere man wil? een vrouw met een labrador, 2 katten en rete hard klapperende eierstokken die op zoek zijn naar zekerheid en degelijkheid.. Ik teken ervoor
Jij hebt ook een labrador?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
behalve dat die vaak even suf zijn als de baasjes..
quote:
Morgen staat ie met z'n koffers voor de deur.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
Ik had gister toch wel even een schrikmomentje met de nieuwe Mr. Spirit (). Ik zat aan de telefoon met een vriend ergens na 10 uur en kreeg een smsje met de vraag of ik al sliep. Kon niet reageren dus, volgend smsje "Oh.. jammer". Tien minuten later belde ik hem even op, zegt ie ineens dat ie naar me op weg was, maar ondertussen alweer halverwege terug omdat ie dacht dat ik al sliep, in het kader van spontane acties... ik schrok me dood
Schrikmomentje? Dat lijkt mij een understatement. Ik wil niet stoken in een goed huwelijk, maar weet je zeker dat mr Spirit wel goed bij zijn hoofd is?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
Ik had gister toch wel even een schrikmomentje met de nieuwe Mr. Spirit (). Ik zat aan de telefoon met een vriend ergens na 10 uur en kreeg een smsje met de vraag of ik al sliep. Kon niet reageren dus, volgend smsje "Oh.. jammer". Tien minuten later belde ik hem even op, zegt ie ineens dat ie naar me op weg was, maar ondertussen alweer halverwege terug omdat ie dacht dat ik al sliep, in het kader van spontane acties... ik schrok me dood
Het is gewoon een spontane mallerd!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
De kans bestaat dat ik van iemand ook 2 reacties krijg.. Had gister iemand een interesse berichtje gestuurd(ben geen full member op RP).. alleen aangezien ik gister erg moe en duf was, had ik vanochtend per ongelijk naar dezelfde dame nog een interesse berichtje gestuurdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:08 schreef ManAtWork het volgende:
Sow,... iemand wil direct heel duidelijk laten weten geen interesse te hebben: krijg direct twee geen-interesse-berichtjes. En ik had nog wel netjes de vragen in haar oproep beantwoord.
Ach, ik had gisteren een wispelturige dame op RP... ze stuurde eerst zelf een interessebericht. Omdat zij geen betalend lid is, stuurde ik een reactie met daarin mijn e-mailadres, waarop zij een geen-interessebericht terugstuurdequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:08 schreef ManAtWork het volgende:
Sow,... iemand wil direct heel duidelijk laten weten geen interesse te hebben: krijg direct twee geen-interesse-berichtjes. En ik had nog wel netjes de vragen in haar oproep beantwoord.
Wow, binnen een minuut ingeruild voor een leukere (lees aantrekkelijkere) manquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, ik had gisteren een wispelturige dame op RP... ze stuurde eerst zelf een interessebericht. Omdat zij geen betalend lid is, stuurde ik een reactie met daarin mijn e-mailadres, waarop zij een geen-interessebericht terugstuurde
Da's inderdaad wel heel bijzonder.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, ik had gisteren een wispelturige dame op RP... ze stuurde eerst zelf een interessebericht. Omdat zij geen betalend lid is, stuurde ik een reactie met daarin mijn e-mailadres, waarop zij een geen-interessebericht terugstuurde
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar ik maakte het ook mee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:35 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Da's inderdaad wel heel bijzonder.
Misschien staat je naam in je emailadres en heeft ze je gegoogeledquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:07 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar ik maakte het ook mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik er iets mee doe
Acht Cola, Acht Bier!
Onmogelijk, speciaal emailadres voor RP aangemaakt. (slapen doe ik snachts)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien staat je naam in je emailadres en heeft ze je gegoogeled
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:11 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Onmogelijk, speciaal emailadres voor RP aangemaakt. (slapen doe ik snachts)
Ik probeer mensen altijd op Hyves op te sporenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien staat je naam in je emailadres en heeft ze je gegoogeled
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:09 schreef right_turn het volgende:
Ik kreeg een berichtje van haar! Ik ben vurlieft! vurlieft!
MBOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik er iets mee doe
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
Ik heb je een 'geen interesse' berichtje gestuurd, maar ik zie je nog steeds bij mijn matches...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik probeer mensen altijd op Hyves op te sporen
Sorry, ik zal RP even mailenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:23 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik heb je een 'geen interesse' berichtje gestuurd, maar ik zie je nog steeds bij mijn matches...
Jij bent niet de enige hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hyves / LinkedIn / Facebook / Google.. beetje interesse hoort er bij toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aparte telefoon? voor dates? Dat klinkt als getrouwd en vreemdgaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Vind ik altijd een beetje vrumd... Net zoals dat sommigen een aparte telefoon aanschaffen...
Nee hoor, die gebruikt wel gewoon zijn eigen telefoonquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Aparte telefoon? voor dates? Dat klinkt als getrouwd en vreemdgaan
Inderdaad, en dan gewoon daar lekker gezellig krabbelenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Hyves / LinkedIn / Facebook / Google.. beetje interesse hoort er bij toch?
Love @Lycos?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:00 schreef CherryLips het volgende:
Lycos! Dat ken ik nogIk chatte altijd bij Lycos/Tripod
... maar het zit er aan te komen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:03 schreef Silenus het volgende:
Als ik het goed begrijp zijn er dus mensen die al sinds de jaren '90 een date proberen te regelen?
M'n nicht heeft haar man leren kennen via CU2. Maar ik ben verder de enige die dat weetquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:26 schreef Silenus het volgende:
Ik weet nog wel dat je toen echt werd uitgelachen als je een internetdate had. Ik tenminste wel door m'n vrienden destijds.
Nu is het toch vrij algemeen geaccepteerd.
Romantiek via TMFquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:35 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn eerste internetdate was met oud en nieuw 2000. Via TMF chat in contact gekomen en we gingen altijd in dezelfde kroeg stappen, maar waren elkaar nog nooit tegen gekomen. Heeft dik 9 jaar en een huwelijk geduurd
Haha logisch. Je zou echt compleet kapotgemaakt worden op je huwelijk, en terecht.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n nicht heeft haar man leren kennen via CU2. Maar ik ben verder de enige die dat weet.
Pioniers worden altijd geminacht.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:26 schreef Silenus het volgende:
Ik weet nog wel dat je toen echt werd uitgelachen als je een internetdate had. Ik tenminste wel door m'n vrienden destijds.
Nu is het toch vrij algemeen geaccepteerd.
CU2.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha logisch. Je zou echt compleet kapotgemaakt worden op je huwelijk, en terecht.
En... ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:24 schreef Krullehoofd het volgende:
Mijn eerste internet-date was ook in 2004. Een meisje via OneHello, we hadden afgesproken op de Grote Markt in Den Haag om samen wat te drinken. Ze wilde mij laten zien hoe leuk online daten wel niet was.
Dat was natuurlijk ook nog de tijd waarin 'men' dacht dat er alleen enge potloodventers en lelijke ict'ers op internet zaten. "Dat hele internet, je kunt niemand vertrouwen, een verzamelplaats voor pedofielen, seksverslaafden en zwervers!"quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Pioniers worden altijd geminacht.Vroeger zei ik er niets over, inmiddels zijn ook ooms en tantes via datingsites aan partners gekomen.
Het is haar niet gelukt...quote:
Er zitten wel knappe vrouwen op datingsites maar die hebben ook allemaal wel een gebrekquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk ook nog de tijd waarin 'men' dacht dat er alleen enge potloodventers en lelijke ict'ers op internet zaten. "Dat hele internet, je kunt niemand vertrouwen, een verzamelplaats voor pedofielen, seksverslaafden en zwervers!"
En nog steeds zijn er mensen die niet geloven dat er ook knappe vrouwen op datingsites zitten.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:49 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder van de week: 'Schrijf je eens in op zo'n datingsite, misschien vind je daar nog eens wat!'
Ze moet eens weten
Die van mij kwamen daar twee jaar geleden ook mee, toen ik daar al jaren op zat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:49 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder van de week: 'Schrijf je eens in op zo'n datingsite, misschien vind je daar nog eens wat!'
Ze moet eens weten
Dat is ook zo! Nog steeds!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk ook nog de tijd waarin 'men' dacht dat er alleen enge potloodventers en lelijke ict'ers op internet zaten. "Dat hele internet, je kunt niemand vertrouwen, een verzamelplaats voor pedofielen, seksverslaafden en zwervers!"
Al jaren op een datingsite zitten is prima, maar een ongeduldige moeder is een stuk rampzaliger lijkt mijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Die van mij kwamen daar twee jaar geleden ook mee, toen ik daar al jaren op zat.
Oh, dat klinkt gelukkig niet triest..
Ligt er aan, ik kan die van mij behoorlijk goed negeren, ze woont dan ook meer dan 100 km hier vandaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Al jaren op een datingsite zitten is prima, maar een ongeduldige moeder is een stuk rampzaliger lijkt mij
Ik had 2 maanden geleden m'n zusje op paiq.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heeft m'n broer zijn huidige vriendin (en de vorige twee) ook op internet leren kennen. Ik was altijd bang dat ik hem tegen zou komen op RP ofzo (of hij mij
).
Yup, jij wint.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
cu2! whaha, ja, daar had ik ook mijn eerste echte vriendinnetje vandaan.. 11 jaar geleden..
kak.. ik ben al MEER dan 10 jaar aan het internet daten
Je broer is nog van de generatie die "via-via" zegt ipv datingsite - zelfs tegen zijn eigen zus?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heeft m'n broer zijn huidige vriendin (en de vorige twee) ook op internet leren kennen. Ik was altijd bang dat ik hem tegen zou komen op RP ofzo (of hij mij
).
Ik weet mijn nick niet meer. Maar schaar mij ook maar onder die suffe foute sukkels..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:11 schreef Silenus het volgende:
Als ik überhaupt al denk aan het fijn dat ik eind 1999 ook een CU2-profiel had krijg ik spontane hartkramp, *gruwel*.
Mijn nickname daar was 'thyzzz'. Ik ben zelden zo'n suffe foute sukkel geweest in mijn leven als in die periode.
CU2 heb ik ook gehad.,.. die andere die je noemt nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:48 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik weet mijn nick niet meer. Maar schaar mij ook maar onder die suffe foute sukkels..![]()
cu2, superdudes, funkyhunks, sugababes....
linkjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:44 schreef Lolaatje het volgende:
Geïnspireerd door jullie ben ik eens gaan kijken of ik nog kan inloggen op ML75, en mijn toffe profiel met gastenboek bestaat gewoon nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The problem with common sense is that most people are morons."
Dus ik sms terug:quote:Wat tragisch dat 't morgen geen bbq-weer wordt! Nou ja, dan moeten we een ander leuk plannetje verzinnen... Begrijp ik goed dat jij morgenavond uren lang aan de televisie gekluisterd zal zijn, met bij voorkeur een prop in de mond van je geliefde? Liefs!
Waarop ik terugkrijg:quote:Wow, heb dagen zitten dubben over het moment dat ik je dat moest vertellen maar: inderdaad! Die prop is overdreven hoor, als je gewoon in de keuken gaat staan is ook goed. Ik denk nog even na over een leuke dagbesteding!:P xx!
Ok, deze ga ik houden!quote:Mag ik dan tijdens de rust de kamer wel even binnenkomen? Wellicht met een paar goed uitgekozen hapjes? Koud bier? Een paar lepeltjes chocoladeijs en een fijne massage? Natuurlijk zorg ik ervoor dat ik ruim voor het fluitsignaal weer verdwenen ben! X
Heb toch 't idee dat dit zo'n copy/paste mailtje isquote:Hey hey goede dag,
Hier ilse Ik was heerlijk vrij dan, dus ik denk kom ik ga me even full member maken zodat ik je kan antwoorden. Vond het namelijk erg fijn te zien dat je geïnteresseerd in me bent en vind het dan wel zo netjes om wat terug te sturen.
In dit geval is het een positief iets. Ik ben ook zeker geïnteresseerd in jou en zou graag nog lekker het 1 en ander van je willen weten.
Er hebben ook nog een paar andere gereageerd maar vond jouw profiel toch op 1 of andere manier het leukst. Ik denk dat je een eerlijk lief persoon bent en hoop dat ik hier gelijk in hebt.
De andere zal ik een mail sturen die iets minder positief is haha, maar goed hoop dat je dit als compliment beschouwt.
Ikzelf zit dus nog niet zo lang op relatie planet en had er ook niet zulke hoge verwachtingen van, maar niets is minder waar gebleken want jij hebt gelukkig gereageerd.
Mocht je nou nog steeds interesse in me hebben zou ik het enorm waarderen als je me nog een persoonlijk mailtje zou sturen naar ***
Ik hoop overigens dat dat mag een mailadres doorgeven, dit is gewoon net even wat persoonlijker en dan heb ik gelijk ook jouw mailadres mocht je dit willen geven natuurlijk.
Veel liefs
nu maar hopen dat ze niet lelijk isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:47 schreef Silenus het volgende:
Zo, mijn vindt-mijn-date-het-wel-goed-dat-ik-Ajax-wil-kijken-probleem heeft zich ook al vanzelf opgelost. Kreeg vanmiddag een smsje:
[..]
Dus ik sms terug:
[..]
Waarop ik terugkrijg:
[..]
Ok, deze ga ik houden!![]()
Hehe zo'n periode heb ik ook nog gehadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Wat een gekloot was dat CU2 zeg, toen was ik zo'n gothic-wannabe met allemaal van die stomme plaatjes van grafzerken erop enzo, en liep ik te hannesen met html-codes voor lettertypes, centreren en kleurtjes enzo. En de meest onhandige manier om bij elkaar berichtjes achter te laten.
Een beetje net zoals Hyves dus
Volgens mij compleet fake. Veel te aanhankelijk al... en stereotiep...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:16 schreef Civilian het volgende:
Een paar dagen geleden een interesseberichtje naar iemand gestuurd, kreeg ik dit vandaag terug:
[..]
Heb toch 't idee dat dit zo'n copy/paste mailtje is![]()
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:16 schreef sjippen het volgende:
[..]
Volgens mij compleet fake. Veel te aanhankelijk al... en stereotiep...
Jaaaaa! Bedankt, die zocht ik... daar heb ik dus in 2000 mijn eerste date gehadquote:
Hehe, ff je prijzenkast showenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:54 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Jaaaaa! Bedankt, die zocht ik... daar heb ik dus in 2000 mijn eerste date gehad
En het wordt tijd dat ik mijn Paiq matches eens opruim
[ afbeelding ]
Gozer, wat is er mis met je. Dat doe je toch niet om dat hier te plaatsen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:54 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Jaaaaa! Bedankt, die zocht ik... daar heb ik dus in 2000 mijn eerste date gehad
En het wordt tijd dat ik mijn Paiq matches eens opruim
[ afbeelding ]
Zoiets moet je gewoon met een knipoog zienquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Gozer, wat is er mis met je. Dat doe je toch niet om dat hier te plaatsen.
Dus die man zit nu hopeloos verliefd te vloeken dat hij je profiel niet meer kan bezoeken?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:41 schreef Spirit82 het volgende:
RP profiel geblokkeerd vanochtend![]()
Was eigenlijk niet eens in me opgekomentotdat gisteren de discussie begon wie wie nou het eerste berichtje had gestuurd. Hij mij, maar hij bleef volhouden dat ik hem een stom hartje had gestuurd. Dat moest ik natuurlijk winnen, dus ik log in en krijg meteen het ene berichtje na het andere (hehe) waarop hij duidelijk geïrriteerd reageerde. Bezitterige man
Die teksten zie ik ook regelmatig bij mijn achternichtje van 13 staan op MSN... en minimaal een keer per maand verandert de naam, geloof ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:00 schreef MMUFC het volgende:
En al eerder via Knuz iemand gesproken en die had binnen een week ineens in haar msn naam staan "[insert haar naam] en [inster mannen naam] voor altijd"Dus ik denk dat die ook na 2 weken besloten hebben te gaan trouwen en na 4 weken om ook maar meteen kinderen te nemen..
zij was 21... en de naam bleef hetzelfde.. maar heb haar inmiddels maar geblokkeerd..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die teksten zie ik ook regelmatig bij mijn achternichtje van 13 staan op MSN... en minimaal een keer per maand verandert de naam, geloof ik.
Die man moet niet zeiken want hij heeft me irlquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:00 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dus die man zit nu hopeloos verliefd te vloeken dat hij je profiel niet meer kan bezoeken?
Ben jij zo´n playert dan?!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:28 schreef THS het volgende:
Het is net "uit" met het psychomeisje die ik via RP een aantal keer heb gedate. Ze heeft het uitgemaakt omdat ze niet mijn "toy" wilde zijn
Niet het hele topic doorgelezen :$quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die man moet niet zeiken want hij heeft me irl![]()
Stomme gast, door hem helemaal vergeten dat ik vanavond een concert heb. Heb ik hem gesmst, krijg ik een sms terug: Ik ben erger. Helemaal vergeten dat mijn vliegtuig NU gaat. Oeps..![]()
Klinkt als een communicatieprobleem? Mijn gast had onmiddelijk zijn profiel geblokkeerd en vond het niet zo tof dat ik dat niet had gedaan. Niet dat hij me vroeg om het te doen, maar ik merkte het wel aan hem. Heb het dus ook voor hem vanochtend geblokkeerd, want ik ga er toch niks meer mee doen (al vond ik het wel grappig om de berichtjes te lezen).quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:48 schreef THS het volgende:
[..]
Nee.
Ik had mijn profiel permanent stopgezet omdat ik graag wat serieuzer met haar wilde zijn en zij verlangde dat ook. Ondertussen was zij gewoon elke dag online op RP. Toen had ik gezegd dat ik eigenlijk niet te serieus wilde worden in de relatie (want ze was regelmatig online op RP) en heb ik dus een nieuwe profiel aangemaakt. Met als gevolg dat ze zei dat ik te veel twijfelde aan haar en de relatie en dat het beter is om alles stop te zetten.
Maar dat is niet de hoofdreden denk ik. Ik ben meer op lust gericht en zij is puur op karakter en diepe gesprekken. Het is wel goed dat het niks is geworden.
Zij had alles afgekapt. Ze zei dat ze er klaar mee was. Ik denk dat ze kon ruiken dat ik eigenlijk meer fysiek in haar geïnteresseerd was, dan op inhoudelijk vlak. Alle dates zijn ook intiem geweest.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Klinkt als een communicatieprobleem? Mijn gast had onmiddelijk zijn profiel geblokkeerd en vond het niet zo tof dat ik dat niet had gedaan. Niet dat hij me vroeg om het te doen, maar ik merkte het wel aan hem. Heb het dus ook voor hem vanochtend geblokkeerd, want ik ga er toch niks meer mee doen (al vond ik het wel grappig om de berichtjes te lezen).
Lust en karakter kunnen toch allebei?! Zonder beide zou ik het niet lang volhouden.. Denk je niet dat het wat te voorbarig is om alles af te kappen puur en alleen om bovenstaande? Het klinkt zo raar?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:27 schreef Spirit82 het volgende:
Stomme gast, door hem helemaal vergeten dat ik vanavond een concert heb. Heb ik hem gesmst, krijg ik een sms terug: Ik ben erger. Helemaal vergeten dat mijn vliegtuig NU gaat. Oeps..![]()
Logisch toch, je bent niet meer op de markt!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:06 schreef Maanvis het volgende:
wtf, verwachten dat je je profiel blokkeert?
Nou ja.. ik zou uit mezelf al mijn profiel blokkeren als ik een vriendin zou hebben, maar je kan toch moeilijk haar dwingen dat ook te doen..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:08 schreef right_turn het volgende:
[..]
Logisch toch, je bent niet meer op de markt!
ik blijf het onzin vinden, je hebt toch betaald voor een periode dan ga je 'm toch niet halverwege blokkerenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:08 schreef right_turn het volgende:
[..]
Logisch toch, je bent niet meer op de markt!
Zeg dan gewoon dat je alle opties open wil houdenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik blijf het onzin vinden, je hebt toch betaald voor een periode dan ga je 'm toch niet halverwege blokkeren
Shut up!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:22 schreef Silenus het volgende:
Of natuurlijk dat je niet iemand na 2 dates dat voor je laat bepalen. Ik zou m'n abonnement expres met een maand verlengen, om duidelijk te maken dat ik dat
GODVERDOMME ZELF WEL BEPAAL!!!![]()
![]()
Nee, 1 dagje training in Denemarken. Gelukkig konden ze zn ticket omboeken. Ben benieuwd wat hij als excuus heeft aangevoerd bij zijn baas, haha. Morgen vliegt ie weer terug en zie ik hem weerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:03 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
![]()
Maar vliegtuig? Gaat hij lang weg?
waarom doen jouw verhalen over hem, mij denken aan een fout typequote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, 1 dagje training in Denemarken. Gelukkig konden ze zn ticket omboeken. Ben benieuwd wat hij als excuus heeft aangevoerd bij zijn baas, haha. Morgen vliegt ie weer terug en zie ik hem weer
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
waarom doen jouw verhalen over hem, mij denken aan een fout type
Ach, wellicht kan ze hem doen veranderenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent niet de enigeMaar ik ben altijd heel achterdochtig
Weet ik niet? Hij is juist ontzettend liefquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
waarom doen jouw verhalen over hem, mij denken aan een fout type
Een vrouw die hoteldebotel van je is heeft het nooit te druk..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:27 schreef MMUFC het volgende:
Heb vandaag de dame die de date verschoven heeft weer gesproken!
Het feit dat haar nichtje naar Ghana gaat is niet de enige reden dat ze het verschoven heeft.. Ze heeft het thuis en op het werk ook erg druk..
En toen ik vroeg of de afspraak nog wel door gaat antwoordde ze met Ja. dus ik wacht even af.. hopelijk niet voor niets maar dat ze een vrouw van haar woord is
En anders uithuilen en opnieuw beginnen..
Ik heb het momenteel ook veel te druk om uberhaupt aan daten te denken.. Dus ik kan het me wel voorstellen.. en hotel de botel zijn op iemand die je nog nooit gezien hebt?!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een vrouw die hoteldebotel van je is heeft het nooit te druk..
ahja ik zal het voor je opsommen..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weet ik niet? Hij is juist ontzettend lief
Het gaat om een 2e date.. dus we hebben elkaar 1x gezienquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb het momenteel ook veel te druk om uberhaupt aan daten te denken.. Dus ik kan het me wel voorstellen.. en hotel de botel zijn op iemand die je nog nooit gezien hebt?!
kan, kanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb het momenteel ook veel te druk om uberhaupt aan daten te denken.. Dus ik kan het me wel voorstellen.. en hotel de botel zijn op iemand die je nog nooit gezien hebt?!
Nou, hier dusquote:Het begint met vriendschap, maar waar eindigd het?
Maand geleden..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:41 schreef Lolaatje het volgende:
@ MMUFC, ik hoop voor je dat ze oprecht is. Hoe lang geleden was jullie eerste date? Ruim twee weken inmiddels denk ik?
[..]
Nou, hier dus.
Een maand tussen twee dates? Ik ken het verhaal niet verder maar als ze het nu al te druk heeft om een fatsoenlijke 2e date te plannen...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:44 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Maand geleden..
Maar ik houd in mijn achterhoofd dat het toch kan zijn dat het niet door gaat.. dan is de klap minder, alhoewel ik dat wel heel erg jammer zou vinden..
Een maand al? Oei. In dat geval vrees ik dat je het kunt schudden. Ik kan me best voorstellen dat ze het druk heeft, maar dat er in een maand tijd geen enkele gelegenheid voor een tweede date is geweest vind ik op z'n minst nogal frappant.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:49 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Een maand tussen twee dates? Ik ken het verhaal niet verder maar als ze het nu al te druk heeft om een fatsoenlijke 2e date te plannen...
Ach zoals ik al zei.. we zien wel.. gaat het goed is dat mooi en gaat het niet goed heb ik pech.. en dan is het NEXTquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:58 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Een maand al? Oei. In dat geval vrees ik dat je het kunt schudden. Ik kan me best voorstellen dat ze het druk heeft, maar dat er in een maand tijd geen enkele gelegenheid voor een tweede date is geweest vind ik op z'n minst nogal frappant.
En als ze echt weg van je zou zijn dan zou ze toch ook wel wat moeite willen doen om die date voor elkaar te krijgen? Daarnaast vind ik het ook niet zo positief dat jij naar die date moest vragen.
Man, man wat sla jij die spijker toch iedere keer weer raak. Zeer vermakelijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:22 schreef Silenus het volgende:
Of natuurlijk dat je niet iemand na 2 dates dat voor je laat bepalen. Ik zou m'n abonnement expres met een maand verlengen, om duidelijk te maken dat ik dat
GODVERDOMME ZELF WEL BEPAAL!!!![]()
![]()
Het zou me mijn eer te na zijn om nog op d'r te wachten, maar dat is natuurlijk persoonlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:00 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ach zoals ik al zei.. we zien wel.. gaat het goed is dat mooi en gaat het niet goed heb ik pech.. en dan is het NEXT
Ja maar ik ga ook weer niet op de bank zitten met de telefoon op tafel en de hele tijd naar de telefoon kijken wanneer die nou eens over gaat..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:10 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Het zou me mijn eer te na zijn om nog op d'r te wachten, maar dat is natuurlijk persoonlijk
Gelukkig maarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:12 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ja maar ik ga ook weer niet op de bank zitten met de telefoon op tafel en de hele tijd naar de telefoon kijken wanneer die nou eens over gaat..
Gratis VIP? Krijg je dan een Marco Borsato gratis bij een date ofzo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:09 schreef Byte_Me het volgende:
dit weekend gratis VIP op lexamore, dus meld je aan
In dat geval bedank ik vriendelijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Gratis VIP? Krijg je dan een Marco Borsato gratis bij een date ofzo?
Nu moet Marco vast heel hard huilen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:48 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
In dat geval bedank ik vriendelijk
En de heren dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Gratis VIP? Krijg je dan een Marco Borsato gratis bij een date ofzo?
Het ligt niet aan hem, het ligt aan mijquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu moet Marco vast heel hard huilen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |