Je had zeker geen leven?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:27 schreef Godshand het volgende:
Zie TT.
En mijn vraag is: waarom?
Ze hebben je toch gekozen om wie je bent? En nu moet je opeens veranderen..
Je moet minder uitgaan, even naar je vrienden gaat niet want "we gingen toch een dvdtje kijken?".
En stinken in je bed tot 12 uur kon eerst wel, maar nu wil ze "wat aan mijn dag hebben, je kan toch ook eens aan mij denken en fris eruit springen nu het zonnetje schijnt?"
En dan doe je water bij de wijn, maar dan moet je oppassen want je vrienden mailen je met de vraag of je nog wel leeft?
Dus dames, enig zinnig antwoord?
En heren, herkenbaar of veranderen jullie haar?![]()
En ja ik ben weer vrijgezel
ik herken het een beetje andersom, mannen die opeens veranderen...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:27 schreef Godshand het volgende:
Zie TT.
En mijn vraag is: waarom?
Ze hebben je toch gekozen om wie je bent? En nu moet je opeens veranderen..
Je moet minder uitgaan, even naar je vrienden gaat niet want "we gingen toch een dvdtje kijken?".
En stinken in je bed tot 12 uur kon eerst wel, maar nu wil ze "wat aan mijn dag hebben, je kan toch ook eens aan mij denken en fris eruit springen nu het zonnetje schijnt?"
En dan doe je water bij de wijn, maar dan moet je oppassen want je vrienden mailen je met de vraag of je nog wel leeft?
Dus dames, enig zinnig antwoord?
En heren, herkenbaar of veranderen jullie haar?![]()
En ja ik ben weer vrijgezel
Alsof dat een keuze is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:27 schreef Godshand het volgende:
"wat aan mijn dag hebben, je kan toch ook eens aan mij denken en fris eruit springen nu het zonnetje schijnt?"
Ja maar de zon is heilig voor Nederlandse vrouwen. Worden ze geilig vanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:36 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Alsof dat een keuze is.
Als je geen ochtendmens bent kun je dat gewoonweg niet. Tuurlijk kun je jezelf forceren om op te staan maar niet fris als een hoentje de ochtend ingaan.
Dat is een tegenreactie op een gebrek aan (goede) seks. Ligt aan jou dusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik herken het een beetje andersom, mannen die opeens veranderen...
de eerste weken maken ze het bed op, ze maken ontbijtjes en verzinnen leuke dingen om te doen
het dopje wordt op de tandpasta tube gedraaid en vieze onderbroeken netjes in de was gegooid enzo
en dan OPEENS merk je dat het bed nooit meer opgemaakt wordt je al weken je eigen ontbijt maakt en weer op de bank hangt savonds. De tandpasta ligt er halfuitgedroogd bij en naast vieze onderbroeken vind je ook gore sokken in elk hoekje van de slaapkamer.
Wat heeft dat nou weer met seks te makenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:38 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Dat is een tegenreactie op een gebrek aan (goede) seks. Ligt aan jou dus
hehe teveel geen "leven"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:31 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Je had zeker geen leven?
Spui uw gal: "Een eigen leven hebben"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
hehe teveel geen "leven"
het begint me nu wel op te vallen, als ik nu terugkijk bij sommige relaties...
hoewel de ene vrouw meer last heeft van veranderen, dan de andere...
Das niet veranderen, maar terug keren van geforceerd gedrag om bij je in de smaak te vallen naar hun eigen gedrag,quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de eerste weken maken ze het bed op, ze maken ontbijtjes en verzinnen leuke dingen om te doen
het dopje wordt op de tandpasta tube gedraaid en vieze onderbroeken netjes in de was gegooid enzo
en dan OPEENS merk je dat het bed nooit meer opgemaakt wordt je al weken je eigen ontbijt maakt en weer op de bank hangt savonds. De tandpasta ligt er halfuitgedroogd bij en naast vieze onderbroeken vind je ook gore sokken in elk hoekje van de slaapkamer.
Dat voortdurende veranderen is een methode (waarvan ze zichzelf niet bewust zijn) om jouw eigen leven cq. standvastigheid ten opzichte van hen te testen. Hoe meer je meegeeft, hoe heftiger ze "veranderen". Best triest dat vrouwen dit spelletje zelf niet door hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
hoewel de ene vrouw meer last heeft van veranderen, dan de andere...
klopt de buit is binnen he...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:37 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Je wilt elkaar juist veranderen
dat is niet vergelijkbaar met dit topique..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:44 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Spui uw gal: "Een eigen leven hebben"
Dat heeft juist alles met elkaar te maken. De veranderdrang is een regen aan kleine testjes die de standvastigheid (eigen leven) van een man moeten beproeven.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
dat is niet vergelijkbaar met dit topique..
het gaat hier over de veranderdwang, niet de noodzaak van eigen levens bij mannen
ja als je opeens niet meer meeverandert, gaan ze opeens weer meer om je hals vliegen en vragen aan je of je haar nog wel leuk genoeg vind?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:46 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Dat voortdurende veranderen is een methode (waarvan ze zichzelf niet bewust zijn) om jouw eigen leven cq. standvastigheid ten opzichte van hen te testen. Hoe meer je meegeeft, hoe heftiger ze "veranderen". Best triest dat vrouwen dit spelletje zelf niet door hebben
ik heb ook vrouwen gekend die veel minder die dwang hadden..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:50 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Dat heeft juist alles met elkaar te maken. De veranderdrang is een regen aan kleine testjes die de standvastigheid (eigen leven) van een man moeten beproeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |