Helemaal mee eens!quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Soms chat je nou eenmaal met iemand en weet je vanaf de eerste zin "Ja!". Dat is héél zeldzaam, 80% is het namelijk 'nee' en 19% 'mwoah laten we het eens aankijken'.
Dat heeft niks met omhoog maken te zitten, soms merk je direct een klik, vind je elkaar beide leuk, en waarom wachten? Ik ben wel eens naar de stad gefietst na afloop van een paiq-speeddate. Was zaterdagavond, beide niks te doen, woonden vlak bij elkaar, why not.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:49 schreef MalleJongen het volgende:
Dan heb ik voor jou de vrouw met deze aantrekkelijke tekst:
Ik kan nog niet mijn voto ik heb nog niet komt nog wel maar ik ben luuker vrouw hoor ik mag grag lagen lol maaken en met de kinder
Mijn hobby's zijn ge zelug hijt romanties ik vet alles mooi
Muziek dat vet ik heel mooi
Televisieprogramma duits en nederlant
Wijf, je bent verliefd, niet zeiken!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:09 schreef Spirit82 het volgende:
Het wordt overigens wel een mega-OP als er straks nog meer info bij komt...
Je moest eens wetenquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij klinkt nu echt ineens papa-acthig
Vanaf 25 internetdates.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:16 schreef Turbomuis het volgende:
Wanneer bereik je de status van ervaringsdeskundige in de OP?
U heeft ambities?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:16 schreef Turbomuis het volgende:
Oh... ik zit op 17 ofzo... Ga je nou zeggen dat ik ondeskundig ben op dategebiedquote:
Oooh, al lang gehad in die 10 jaar dat ik nu internetdate. Tellen FOK!-dates ook mee?quote:
Fok is toch ook internet? Duh... sufferdquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Oooh, al lang gehad in die 10 jaar dat ik nu internetdate. Tellen FOK!-dates ook mee?
Ow. Nou, dat hoop ik niet te halen...quote:
dan ben jij de grandmaster van ons allemaal..quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Oooh, al lang gehad in die 10 jaar dat ik nu internetdate. Tellen FOK!-dates ook mee?
In het kader van 'dan heb ik tenminste 1 ambitie'quote:
Haal mijn usericon dan maar weg...quote:
Gooi mij dan maar uit de OP.quote:
Dat zou Techno ook wel willen weten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:16 schreef Turbomuis het volgende:
Dan ben ik nog benieuwd naar Q. zijn score..quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:25 schreef Spirit82 het volgende:
Ik denk na 10 dates expert, na 25 dates date-slet
Dan ben je gewoon een onwijs soepele regel-koning.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan ben ik nog benieuwd naar Q. zijn score..en vanaf de 50 dates?
Op hoeveel dates zat jij ook alweer??quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een onwijs soepele regel-koning.
Wacht, even een kloon aanmaken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Op hoeveel dates zat jij ook alweer??
Nee ja hallo, anders worden het wel héél schandalige cijfers.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heheof verslaafd.. maar gaat het om unieke gevallen of mag je ook 2e dates mee rekenen?
Unieke gevallen, lijkt me?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
heheof verslaafd.. maar gaat het om unieke gevallen of mag je ook 2e dates mee rekenen?
Ja, ik weet niet welke ik nu schandaliger ga vinden.. ik ga eens even kijken of ik er achter kan komen op wat voor getal ik zit na een jaar of 8..quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee ja hallo, anders worden het wel héél schandalige cijfers.Unieke gevallen natuurlijk.
Naah, de 25 haal ik niet eens.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan ben ik nog benieuwd naar Q. zijn score..en vanaf de 50 dates?
Via internet? Stuk of 15 denk ik. Valt wel mee.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:25 schreef Silenus het volgende:
Hahaha ik lul ook maar wat.
Q, hoeveel dates heb jij dan al gehad bijv?
Excel bestand met daarin foto icoontjes en natuurlijk cijfers voor gezelligheid (quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:40 schreef Silenus het volgende:
Ja da's 1,5 per jaar. Héle laffe score hoor.
Houdt er dan helemaal níemand hier een excel-bestand bij?
Hmmm, als ik het allemaal bekijk denk ik dat ik daar ook op kom.. kan er wel 1 of 2 gemist hebben.. valt allemaal nog best mee eigenlijk..quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Via internet? Stuk of 15 denk ik. Valt wel mee.
Ik heb maar één keer online gedate, met een Fokster nota bene. En het was zowaar een groot succes.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
Niks geen soepele regelkoningen hier dus...![]()
Ben ik dan de enige soepele regelkoningin?
Wat een nep-sletten zijn we toch ook hè?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, als ik het allemaal bekijk denk ik dat ik daar ook op kom.. kan er wel 1 of 2 gemist hebben.. valt allemaal nog best mee eigenlijk..
Beetje deskundig lopen doen hierquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een nep-sletten zijn we toch ook hè?
tijd om de score weer wat op te vijzelen dan..quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een nep-sletten zijn we toch ook hè?
Ok bedankt!quote:heej fijne mattie hoe is het met je? Ben je nog blij? Ik wel! Ga bijna festivalhoppen in den lande dus dan ben ik er even niet. Dit weekend al de aftrap gehad met het knusse festival vlakbij huis waar ik ook vrijwillig en dat was een heeeel fijn weekend met allemaal tevreden ontspannen mensen die ons aan de infostand kwamen bedanken voor het fijne festival. En dat was het ook! Het hele park was aan het bellenblazen (want wij hadden een paar honderd speciale duizelpotjes om uit te delen), schrijversvoordrachten, beeldende installaties, muziek, voorstellingen... ik heb nog iets fanatastisch in de try out meegemaakt dat heette peperkoekenbed (wel de kinderversie en niet de volwassenenversie, want daarin neemt Roodkapje de wolf (laat maar) en het was ook echt een bed van peperkoek waar je op moest liggen. Nou ja, je moet het meemaken, kan ik niet uitleggen, het is niet voor niets ervaringstheater. Kortom: we waren allemaal weemoedig zondagavond dat het alweer was afgelopen en vandaag moet ik nog helemaal landen. Heb ik dan al iets gedaan op m;n werk? Nee! Maar ik heb nog twee uur Nou hopelijk is het in Utrecht ook zo gezellig en ik vergeet je niet Liefs, C.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |