Is in loondienst zijn bij de Rabobank het toonbeeld van saaiheid?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, de zoveelste idealistische gans die op haar 21e allemaal plannen heeft over schooltjes opzetten in Tanzania en uiteindelijk gewoon in loondienst gaat bij de Rabobank.
Ach gus, gewoon evenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:27 schreef Karina het volgende:
Dating staat totaal stil momenteel. Geen nieuwe berichtjes, helemaal niets meer.
Lekker rustig toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:27 schreef Karina het volgende:
Dating staat totaal stil momenteel. Geen nieuwe berichtjes, helemaal niets meer.
Nou denk het niet eigenlijk. Hooguit een mailtje hier van een collega.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:43 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Ach gus, gewoon evenen in de loop van de dag krijg je wel post.
Ik wil je wel een hartje sturen, maar heb je daar nou aan?
Troost je met de gedachte dat ik ook niks krijg, oh ja, afwijzingen....
degelijkheidquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 06:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Is in loondienst zijn bij de Rabobank het toonbeeld van saaiheid?
Is dat niet hetzelfde?quote:
Neuh laat maar staan, degelijke vrouwen met labrador en klapperende eierstokken kicken daar juist op. Alleen vrouwen die bij notarissen etc werken zullen er op af knappen, aangezien de rabo zo'n drama is om mee te werkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde?
Toch maar even van mijn RP-profiel halen dat ik bij de Rabo in loondienst werk
Maar dat is toch wat iedere man wil? een vrouw met een labrador, 2 katten en rete hard klapperende eierstokken die op zoek zijn naar zekerheid en degelijkheid.. Ik teken ervoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Neuh laat maar staan, degelijke vrouwen met labrador en klapperende eierstokken kicken daar juist op. Alleen vrouwen die bij notarissen etc werken zullen er op af knappen, aangezien de rabo zo'n drama is om mee te werken.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar dat is toch wat iedere man wil? een vrouw met een labrador, 2 katten en rete hard klapperende eierstokken die op zoek zijn naar zekerheid en degelijkheid.. Ik teken ervoor
En even dikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
behalve dat die vaak even suf zijn als de baasjes..
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar dat is toch wat iedere man wil? een vrouw met een labrador, 2 katten en rete hard klapperende eierstokken die op zoek zijn naar zekerheid en degelijkheid.. Ik teken ervoor
Jij hebt ook een labrador?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
behalve dat die vaak even suf zijn als de baasjes..
quote:
Morgen staat ie met z'n koffers voor de deur.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
Ik had gister toch wel even een schrikmomentje met de nieuwe Mr. Spirit (). Ik zat aan de telefoon met een vriend ergens na 10 uur en kreeg een smsje met de vraag of ik al sliep. Kon niet reageren dus, volgend smsje "Oh.. jammer". Tien minuten later belde ik hem even op, zegt ie ineens dat ie naar me op weg was, maar ondertussen alweer halverwege terug omdat ie dacht dat ik al sliep, in het kader van spontane acties... ik schrok me dood
Schrikmomentje? Dat lijkt mij een understatement. Ik wil niet stoken in een goed huwelijk, maar weet je zeker dat mr Spirit wel goed bij zijn hoofd is?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
Ik had gister toch wel even een schrikmomentje met de nieuwe Mr. Spirit (). Ik zat aan de telefoon met een vriend ergens na 10 uur en kreeg een smsje met de vraag of ik al sliep. Kon niet reageren dus, volgend smsje "Oh.. jammer". Tien minuten later belde ik hem even op, zegt ie ineens dat ie naar me op weg was, maar ondertussen alweer halverwege terug omdat ie dacht dat ik al sliep, in het kader van spontane acties... ik schrok me dood
Het is gewoon een spontane mallerd!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
De kans bestaat dat ik van iemand ook 2 reacties krijg.. Had gister iemand een interesse berichtje gestuurd(ben geen full member op RP).. alleen aangezien ik gister erg moe en duf was, had ik vanochtend per ongelijk naar dezelfde dame nog een interesse berichtje gestuurdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:08 schreef ManAtWork het volgende:
Sow,... iemand wil direct heel duidelijk laten weten geen interesse te hebben: krijg direct twee geen-interesse-berichtjes. En ik had nog wel netjes de vragen in haar oproep beantwoord.
Ach, ik had gisteren een wispelturige dame op RP... ze stuurde eerst zelf een interessebericht. Omdat zij geen betalend lid is, stuurde ik een reactie met daarin mijn e-mailadres, waarop zij een geen-interessebericht terugstuurdequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:08 schreef ManAtWork het volgende:
Sow,... iemand wil direct heel duidelijk laten weten geen interesse te hebben: krijg direct twee geen-interesse-berichtjes. En ik had nog wel netjes de vragen in haar oproep beantwoord.
Wow, binnen een minuut ingeruild voor een leukere (lees aantrekkelijkere) manquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, ik had gisteren een wispelturige dame op RP... ze stuurde eerst zelf een interessebericht. Omdat zij geen betalend lid is, stuurde ik een reactie met daarin mijn e-mailadres, waarop zij een geen-interessebericht terugstuurde
Da's inderdaad wel heel bijzonder.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, ik had gisteren een wispelturige dame op RP... ze stuurde eerst zelf een interessebericht. Omdat zij geen betalend lid is, stuurde ik een reactie met daarin mijn e-mailadres, waarop zij een geen-interessebericht terugstuurde
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar ik maakte het ook mee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:35 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Da's inderdaad wel heel bijzonder.
Misschien staat je naam in je emailadres en heeft ze je gegoogeledquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:07 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar ik maakte het ook mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik er iets mee doe
Acht Cola, Acht Bier!
Onmogelijk, speciaal emailadres voor RP aangemaakt. (slapen doe ik snachts)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien staat je naam in je emailadres en heeft ze je gegoogeled
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:11 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Onmogelijk, speciaal emailadres voor RP aangemaakt. (slapen doe ik snachts)
Ik probeer mensen altijd op Hyves op te sporenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien staat je naam in je emailadres en heeft ze je gegoogeled
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:09 schreef right_turn het volgende:
Ik kreeg een berichtje van haar! Ik ben vurlieft! vurlieft!
MBOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik er iets mee doe
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
Ik heb je een 'geen interesse' berichtje gestuurd, maar ik zie je nog steeds bij mijn matches...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik probeer mensen altijd op Hyves op te sporen
Sorry, ik zal RP even mailenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:23 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik heb je een 'geen interesse' berichtje gestuurd, maar ik zie je nog steeds bij mijn matches...
Jij bent niet de enige hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hyves / LinkedIn / Facebook / Google.. beetje interesse hoort er bij toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aparte telefoon? voor dates? Dat klinkt als getrouwd en vreemdgaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Vind ik altijd een beetje vrumd... Net zoals dat sommigen een aparte telefoon aanschaffen...
Nee hoor, die gebruikt wel gewoon zijn eigen telefoonquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Aparte telefoon? voor dates? Dat klinkt als getrouwd en vreemdgaan
Inderdaad, en dan gewoon daar lekker gezellig krabbelenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Hyves / LinkedIn / Facebook / Google.. beetje interesse hoort er bij toch?
Love @Lycos?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:00 schreef CherryLips het volgende:
Lycos! Dat ken ik nogIk chatte altijd bij Lycos/Tripod
... maar het zit er aan te komen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:03 schreef Silenus het volgende:
Als ik het goed begrijp zijn er dus mensen die al sinds de jaren '90 een date proberen te regelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |