SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acht Cola, Acht Bier!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:28 schreef right_turn het volgende:
Ik kreeg haar hartje! Ik ben vurlieft!
Ze is al gewend om met probleemjongeren te werken, misschien ziet ze in jou een potentiële klant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:43 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Ze is al gewend om met probleemjongeren te werken, misschien ziet ze in jou een potentiële klant.
Whehehe, die is fake !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker ding !
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
Ze heeft hyves... dus dat maakt haar al weer wat echterquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:49 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Whehehe, die is fake !
lekker ding !
Ik kreeg vandaag een nieuwe match van Paiq. Ze is 16.. ik ben 26..quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:57 schreef Silenus het volgende:
Ah, weer een nieuw berichtje op paiq!
[..]
Ok bedankt!
Ik ga me daar uitschrijven.
Paig is een leuk, uniek concept. Maar 't matched voor geen meter op punten die een beetje belangrijk zijn als afstand en leeftijdquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:11 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een nieuwe match van Paiq. Ze is 16.. ik ben 26..
Haar Q&A is "Hou jij ook zo van BuitenaardseGemuteerdeSoepstengelPraktijken?"______
Awwquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:41 schreef Civilian het volgende:
Zo, weer ff op 't TVPknopje gedrukt
Nu al een tijdje met 't zelfde meisje aan 't msn'en en gister kwam ik erachter dat ze haar profiel heeft verwijderd van RP..
Vraag ik me toch af waaromZo leuk kan ik vast niet zijn
Als je te beperkt bent om de lijstjes correct in te vullen dan matched het inderdaad niet. Je kunt gewoon leeftijd en afstand invullen en dan word je daar op gematched!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Paig is een leuk, uniek concept. Maar 't matched voor geen meter op punten die een beetje belangrijk zijn als afstand en leeftijd
Nee, ik denk serieus dat 't een andere reden heeftquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef right_turn het volgende:
[..]
Als je te beperkt bent om de lijstjes correct in te vullen dan matched het inderdaad niet. Je kunt gewoon leeftijd en afstand invullen en dan word je daar op gematched!
Maaruuhh had jij niet al een date?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
Ja, ik heb een profiel aangemaakt om dit topic te kunnen volgen en om mijn minder succesvolle broeders in den liefde van raad te voorzienquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:59 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Maaruuhh had jij niet al een date?
Nee idd.. je kan aangeven of leeftijdsverschil voor jou een probleem is.. Maar ik zou graag aan willen geven hoeveel jaar verschil ik maximaal wilquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Paig is een leuk, uniek concept. Maar 't matched voor geen meter op punten die een beetje belangrijk zijn als afstand en leeftijd
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:05 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ja, ik heb een profiel aangemaakt om dit topic te kunnen volgen en om mijn minder succesvolle broeders in den liefde van raad te voorzien
Ja!! Ik wil geen man van 35!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:07 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Nee idd.. je kan aangeven of leeftijdsverschil voor jou een probleem is.. Maar ik zou graag aan willen geven hoeveel jaar verschil ik maximaal wil
Wat een nobele gedachte of ga je nu langs je schoenen lopen vanwege die meid op de waterscooterquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:05 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ja, ik heb een profiel aangemaakt om dit topic te kunnen volgen en om mijn minder succesvolle broeders in den liefde van raad te voorzien
inderdaad ... eewquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:09 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ja!! Ik wil geen man van 35!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |