Je bent niet de enigequote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
waarom doen jouw verhalen over hem, mij denken aan een fout type
Ach, wellicht kan ze hem doen veranderenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent niet de enigeMaar ik ben altijd heel achterdochtig
Weet ik niet? Hij is juist ontzettend liefquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
waarom doen jouw verhalen over hem, mij denken aan een fout type
Een vrouw die hoteldebotel van je is heeft het nooit te druk..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:27 schreef MMUFC het volgende:
Heb vandaag de dame die de date verschoven heeft weer gesproken!
Het feit dat haar nichtje naar Ghana gaat is niet de enige reden dat ze het verschoven heeft.. Ze heeft het thuis en op het werk ook erg druk..
En toen ik vroeg of de afspraak nog wel door gaat antwoordde ze met Ja. dus ik wacht even af.. hopelijk niet voor niets maar dat ze een vrouw van haar woord is
En anders uithuilen en opnieuw beginnen..
Ik heb het momenteel ook veel te druk om uberhaupt aan daten te denken.. Dus ik kan het me wel voorstellen.. en hotel de botel zijn op iemand die je nog nooit gezien hebt?!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een vrouw die hoteldebotel van je is heeft het nooit te druk..
ahja ik zal het voor je opsommen..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weet ik niet? Hij is juist ontzettend lief
Het gaat om een 2e date.. dus we hebben elkaar 1x gezienquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb het momenteel ook veel te druk om uberhaupt aan daten te denken.. Dus ik kan het me wel voorstellen.. en hotel de botel zijn op iemand die je nog nooit gezien hebt?!
kan, kanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb het momenteel ook veel te druk om uberhaupt aan daten te denken.. Dus ik kan het me wel voorstellen.. en hotel de botel zijn op iemand die je nog nooit gezien hebt?!
Nou, hier dusquote:Het begint met vriendschap, maar waar eindigd het?
Maand geleden..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:41 schreef Lolaatje het volgende:
@ MMUFC, ik hoop voor je dat ze oprecht is. Hoe lang geleden was jullie eerste date? Ruim twee weken inmiddels denk ik?
[..]
Nou, hier dus.
Een maand tussen twee dates? Ik ken het verhaal niet verder maar als ze het nu al te druk heeft om een fatsoenlijke 2e date te plannen...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:44 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Maand geleden..
Maar ik houd in mijn achterhoofd dat het toch kan zijn dat het niet door gaat.. dan is de klap minder, alhoewel ik dat wel heel erg jammer zou vinden..
Een maand al? Oei. In dat geval vrees ik dat je het kunt schudden. Ik kan me best voorstellen dat ze het druk heeft, maar dat er in een maand tijd geen enkele gelegenheid voor een tweede date is geweest vind ik op z'n minst nogal frappant.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:49 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Een maand tussen twee dates? Ik ken het verhaal niet verder maar als ze het nu al te druk heeft om een fatsoenlijke 2e date te plannen...
Ach zoals ik al zei.. we zien wel.. gaat het goed is dat mooi en gaat het niet goed heb ik pech.. en dan is het NEXTquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:58 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Een maand al? Oei. In dat geval vrees ik dat je het kunt schudden. Ik kan me best voorstellen dat ze het druk heeft, maar dat er in een maand tijd geen enkele gelegenheid voor een tweede date is geweest vind ik op z'n minst nogal frappant.
En als ze echt weg van je zou zijn dan zou ze toch ook wel wat moeite willen doen om die date voor elkaar te krijgen? Daarnaast vind ik het ook niet zo positief dat jij naar die date moest vragen.
Man, man wat sla jij die spijker toch iedere keer weer raak. Zeer vermakelijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:22 schreef Silenus het volgende:
Of natuurlijk dat je niet iemand na 2 dates dat voor je laat bepalen. Ik zou m'n abonnement expres met een maand verlengen, om duidelijk te maken dat ik dat
GODVERDOMME ZELF WEL BEPAAL!!!![]()
![]()
Het zou me mijn eer te na zijn om nog op d'r te wachten, maar dat is natuurlijk persoonlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:00 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ach zoals ik al zei.. we zien wel.. gaat het goed is dat mooi en gaat het niet goed heb ik pech.. en dan is het NEXT
Ja maar ik ga ook weer niet op de bank zitten met de telefoon op tafel en de hele tijd naar de telefoon kijken wanneer die nou eens over gaat..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:10 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Het zou me mijn eer te na zijn om nog op d'r te wachten, maar dat is natuurlijk persoonlijk
Gelukkig maarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:12 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ja maar ik ga ook weer niet op de bank zitten met de telefoon op tafel en de hele tijd naar de telefoon kijken wanneer die nou eens over gaat..
Gratis VIP? Krijg je dan een Marco Borsato gratis bij een date ofzo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:09 schreef Byte_Me het volgende:
dit weekend gratis VIP op lexamore, dus meld je aan
In dat geval bedank ik vriendelijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Gratis VIP? Krijg je dan een Marco Borsato gratis bij een date ofzo?
Nu moet Marco vast heel hard huilen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:48 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
In dat geval bedank ik vriendelijk
En de heren dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Gratis VIP? Krijg je dan een Marco Borsato gratis bij een date ofzo?
Het ligt niet aan hem, het ligt aan mijquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu moet Marco vast heel hard huilen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |