abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84836258
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:54 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Jaaaaa! Bedankt, die zocht ik... daar heb ik dus in 2000 mijn eerste date gehad :Y

En het wordt tijd dat ik mijn Paiq matches eens opruim :')

[ afbeelding ]
Hehe, ff je prijzenkast showen :P
  woensdag 4 augustus 2010 @ 00:32:29 #252
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_84837512
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:54 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Jaaaaa! Bedankt, die zocht ik... daar heb ik dus in 2000 mijn eerste date gehad :Y

En het wordt tijd dat ik mijn Paiq matches eens opruim :')

[ afbeelding ]
Gozer, wat is er mis met je. Dat doe je toch niet om dat hier te plaatsen.
Overal verstand van.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 00:46:25 #253
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_84837941
Linda-8

Je verslijt er nogal wat. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_84841449
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:32 schreef macondo het volgende:

[..]

Gozer, wat is er mis met je. Dat doe je toch niet om dat hier te plaatsen.
Zoiets moet je gewoon met een knipoog zien ;)
Acht Cola, Acht Bier!
pi_84842964
RP profiel geblokkeerd vanochtend :s)

Was eigenlijk niet eens in me opgekomen :@ totdat gisteren de discussie begon wie wie nou het eerste berichtje had gestuurd. Hij mij, maar hij bleef volhouden dat ik hem een stom hartje had gestuurd. Dat moest ik natuurlijk winnen, dus ik log in en krijg meteen het ene berichtje na het andere (hehe) waarop hij duidelijk geïrriteerd reageerde. Bezitterige man O+
Sarcasme. Herken het.
pi_84844803
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:41 schreef Spirit82 het volgende:
RP profiel geblokkeerd vanochtend :s)

Was eigenlijk niet eens in me opgekomen :@ totdat gisteren de discussie begon wie wie nou het eerste berichtje had gestuurd. Hij mij, maar hij bleef volhouden dat ik hem een stom hartje had gestuurd. Dat moest ik natuurlijk winnen, dus ik log in en krijg meteen het ene berichtje na het andere (hehe) waarop hij duidelijk geïrriteerd reageerde. Bezitterige man O+
Dus die man zit nu hopeloos verliefd te vloeken dat hij je profiel niet meer kan bezoeken? :')
Gister en vandaag contact gehad via Knuz met een dame.. eerst via knuz en later op msn.. staat er als ondertitel in haar msn naam "I think I O+ Him"..
Dus dat wordt ook enkel een paar keer spreken op msn en verder niet..

En al eerder via Knuz iemand gesproken en die had binnen een week ineens in haar msn naam staan "[insert haar naam] en [inster mannen naam] voor altijd" :') Dus ik denk dat die ook na 2 weken besloten hebben te gaan trouwen en na 4 weken om ook maar meteen kinderen te nemen.. :')
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 11:03:16 #257
42184 crew  DaMart
pi_84844892
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:00 schreef MMUFC het volgende:

En al eerder via Knuz iemand gesproken en die had binnen een week ineens in haar msn naam staan "[insert haar naam] en [inster mannen naam] voor altijd" :') Dus ik denk dat die ook na 2 weken besloten hebben te gaan trouwen en na 4 weken om ook maar meteen kinderen te nemen.. :')
Die teksten zie ik ook regelmatig bij mijn achternichtje van 13 staan op MSN... en minimaal een keer per maand verandert de naam, geloof ik :').
pi_84845114
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef DaMart het volgende:

[..]

Die teksten zie ik ook regelmatig bij mijn achternichtje van 13 staan op MSN... en minimaal een keer per maand verandert de naam, geloof ik :').
zij was 21... en de naam bleef hetzelfde.. maar heb haar inmiddels maar geblokkeerd.. :P
pi_84845647
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:00 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Dus die man zit nu hopeloos verliefd te vloeken dat hij je profiel niet meer kan bezoeken? :')
Die man moet niet zeiken want hij heeft me irl :D

Stomme gast, door hem helemaal vergeten dat ik vanavond een concert heb. Heb ik hem gesmst, krijg ik een sms terug: Ik ben erger. Helemaal vergeten dat mijn vliegtuig NU gaat. Oeps.. :') O+
Sarcasme. Herken het.
pi_84845677
Het is net "uit" met het psychomeisje die ik via RP een aantal keer heb gedate. Ze heeft het uitgemaakt omdat ze niet mijn "toy" wilde zijn :')
pi_84845722
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:28 schreef THS het volgende:
Het is net "uit" met het psychomeisje die ik via RP een aantal keer heb gedate. Ze heeft het uitgemaakt omdat ze niet mijn "toy" wilde zijn :')
Ben jij zo´n playert dan?! :D
Sarcasme. Herken het.
pi_84846096
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:27 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Die man moet niet zeiken want hij heeft me irl :D

Stomme gast, door hem helemaal vergeten dat ik vanavond een concert heb. Heb ik hem gesmst, krijg ik een sms terug: Ik ben erger. Helemaal vergeten dat mijn vliegtuig NU gaat. Oeps.. :') O+
Niet het hele topic doorgelezen :$
Maar je hebt dus je eigen profiel op inactief gezet ipv dat je hem geblokkeerd hebt)(wat ik dacht..)
pi_84846304
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ben jij zo´n playert dan?! :D
Nee

[ Bericht 43% gewijzigd door THS op 04-08-2010 11:55:59 ]
pi_84846544
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:48 schreef THS het volgende:

[..]

Nee.

Ik had mijn profiel permanent stopgezet omdat ik graag wat serieuzer met haar wilde zijn en zij verlangde dat ook. Ondertussen was zij gewoon elke dag online op RP. Toen had ik gezegd dat ik eigenlijk niet te serieus wilde worden in de relatie (want ze was regelmatig online op RP) en heb ik dus een nieuwe profiel aangemaakt. Met als gevolg dat ze zei dat ik te veel twijfelde aan haar en de relatie en dat het beter is om alles stop te zetten.

Maar dat is niet de hoofdreden denk ik. Ik ben meer op lust gericht en zij is puur op karakter en diepe gesprekken. Het is wel goed dat het niks is geworden.
Klinkt als een communicatieprobleem? Mijn gast had onmiddelijk zijn profiel geblokkeerd en vond het niet zo tof dat ik dat niet had gedaan. Niet dat hij me vroeg om het te doen, maar ik merkte het wel aan hem. Heb het dus ook voor hem vanochtend geblokkeerd, want ik ga er toch niks meer mee doen (al vond ik het wel grappig om de berichtjes te lezen).

Lust en karakter kunnen toch allebei?! Zonder beide zou ik het niet lang volhouden.. Denk je niet dat het wat te voorbarig is om alles af te kappen puur en alleen om bovenstaande? Het klinkt zo raar? -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_84846784
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:55 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Klinkt als een communicatieprobleem? Mijn gast had onmiddelijk zijn profiel geblokkeerd en vond het niet zo tof dat ik dat niet had gedaan. Niet dat hij me vroeg om het te doen, maar ik merkte het wel aan hem. Heb het dus ook voor hem vanochtend geblokkeerd, want ik ga er toch niks meer mee doen (al vond ik het wel grappig om de berichtjes te lezen).

Lust en karakter kunnen toch allebei?! Zonder beide zou ik het niet lang volhouden.. Denk je niet dat het wat te voorbarig is om alles af te kappen puur en alleen om bovenstaande? Het klinkt zo raar? -O-
Zij had alles afgekapt. Ze zei dat ze er klaar mee was. Ik denk dat ze kon ruiken dat ik eigenlijk meer fysiek in haar geïnteresseerd was, dan op inhoudelijk vlak. Alle dates zijn ook intiem geweest.
pi_84846806
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:27 schreef Spirit82 het volgende:

:D

Maar vliegtuig? Gaat hij lang weg?
"The problem with common sense is that most people are morons."
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:06:56 #267
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84846926
wtf, verwachten dat je je profiel blokkeert? :')
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_84846976
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:06 schreef Maanvis het volgende:
wtf, verwachten dat je je profiel blokkeert? :')
Logisch toch, je bent niet meer op de markt! oO<
Acht Cola, Acht Bier!
pi_84847139
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:08 schreef right_turn het volgende:

[..]

Nou ja.. ik zou uit mezelf al mijn profiel blokkeren als ik een vriendin zou hebben, maar je kan toch moeilijk haar dwingen dat ook te doen..
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:15:51 #270
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84847169
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:08 schreef right_turn het volgende:

[..]

ik blijf het onzin vinden, je hebt toch betaald voor een periode dan ga je 'm toch niet halverwege blokkeren :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_84847230
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik blijf het onzin vinden, je hebt toch betaald voor een periode dan ga je 'm toch niet halverwege blokkeren :D
Zeg dan gewoon dat je alle opties open wil houden
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:22:11 #272
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84847383
Of natuurlijk dat je niet iemand na 2 dates dat voor je laat bepalen. Ik zou m'n abonnement expres met een maand verlengen, om duidelijk te maken dat ik dat

GODVERDOMME ZELF WEL BEPAAL!!! :( :( o|O
Gourmetten of steengrillen?
pi_84847944
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:22 schreef Silenus het volgende:
Of natuurlijk dat je niet iemand na 2 dates dat voor je laat bepalen. Ik zou m'n abonnement expres met een maand verlengen, om duidelijk te maken dat ik dat

GODVERDOMME ZELF WEL BEPAAL!!! :( :( o|O
Shut up!! }:| :P

Profiel is gratis (vrouw he) en het boeit me werkelijk van geen kant. Hij bepaalt dat niet voor mij, ik heb het zelf gedaan, maar wel omdat ik aan hem merkte dat hij het niet leuk vond dat ik nog een actief profiel had op RP. Kleine moeite imo.
Sarcasme. Herken het.
pi_84847997
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:03 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

:D

Maar vliegtuig? Gaat hij lang weg?
Nee, 1 dagje training in Denemarken. Gelukkig konden ze zn ticket omboeken. Ben benieuwd wat hij als excuus heeft aangevoerd bij zijn baas, haha. Morgen vliegt ie weer terug en zie ik hem weer :9
Sarcasme. Herken het.
pi_84855821
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:40 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, 1 dagje training in Denemarken. Gelukkig konden ze zn ticket omboeken. Ben benieuwd wat hij als excuus heeft aangevoerd bij zijn baas, haha. Morgen vliegt ie weer terug en zie ik hem weer :9
waarom doen jouw verhalen over hem, mij denken aan een fout type :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')