Hehe, ff je prijzenkast showenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:54 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Jaaaaa! Bedankt, die zocht ik... daar heb ik dus in 2000 mijn eerste date gehad
En het wordt tijd dat ik mijn Paiq matches eens opruim
[ afbeelding ]
Gozer, wat is er mis met je. Dat doe je toch niet om dat hier te plaatsen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:54 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Jaaaaa! Bedankt, die zocht ik... daar heb ik dus in 2000 mijn eerste date gehad
En het wordt tijd dat ik mijn Paiq matches eens opruim
[ afbeelding ]
Zoiets moet je gewoon met een knipoog zienquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Gozer, wat is er mis met je. Dat doe je toch niet om dat hier te plaatsen.
Dus die man zit nu hopeloos verliefd te vloeken dat hij je profiel niet meer kan bezoeken?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:41 schreef Spirit82 het volgende:
RP profiel geblokkeerd vanochtend![]()
Was eigenlijk niet eens in me opgekomentotdat gisteren de discussie begon wie wie nou het eerste berichtje had gestuurd. Hij mij, maar hij bleef volhouden dat ik hem een stom hartje had gestuurd. Dat moest ik natuurlijk winnen, dus ik log in en krijg meteen het ene berichtje na het andere (hehe) waarop hij duidelijk geïrriteerd reageerde. Bezitterige man
Die teksten zie ik ook regelmatig bij mijn achternichtje van 13 staan op MSN... en minimaal een keer per maand verandert de naam, geloof ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:00 schreef MMUFC het volgende:
En al eerder via Knuz iemand gesproken en die had binnen een week ineens in haar msn naam staan "[insert haar naam] en [inster mannen naam] voor altijd"Dus ik denk dat die ook na 2 weken besloten hebben te gaan trouwen en na 4 weken om ook maar meteen kinderen te nemen..
zij was 21... en de naam bleef hetzelfde.. maar heb haar inmiddels maar geblokkeerd..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die teksten zie ik ook regelmatig bij mijn achternichtje van 13 staan op MSN... en minimaal een keer per maand verandert de naam, geloof ik.
Die man moet niet zeiken want hij heeft me irlquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:00 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dus die man zit nu hopeloos verliefd te vloeken dat hij je profiel niet meer kan bezoeken?
Ben jij zo´n playert dan?!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:28 schreef THS het volgende:
Het is net "uit" met het psychomeisje die ik via RP een aantal keer heb gedate. Ze heeft het uitgemaakt omdat ze niet mijn "toy" wilde zijn
Niet het hele topic doorgelezen :$quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die man moet niet zeiken want hij heeft me irl![]()
Stomme gast, door hem helemaal vergeten dat ik vanavond een concert heb. Heb ik hem gesmst, krijg ik een sms terug: Ik ben erger. Helemaal vergeten dat mijn vliegtuig NU gaat. Oeps..![]()
Klinkt als een communicatieprobleem? Mijn gast had onmiddelijk zijn profiel geblokkeerd en vond het niet zo tof dat ik dat niet had gedaan. Niet dat hij me vroeg om het te doen, maar ik merkte het wel aan hem. Heb het dus ook voor hem vanochtend geblokkeerd, want ik ga er toch niks meer mee doen (al vond ik het wel grappig om de berichtjes te lezen).quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:48 schreef THS het volgende:
[..]
Nee.
Ik had mijn profiel permanent stopgezet omdat ik graag wat serieuzer met haar wilde zijn en zij verlangde dat ook. Ondertussen was zij gewoon elke dag online op RP. Toen had ik gezegd dat ik eigenlijk niet te serieus wilde worden in de relatie (want ze was regelmatig online op RP) en heb ik dus een nieuwe profiel aangemaakt. Met als gevolg dat ze zei dat ik te veel twijfelde aan haar en de relatie en dat het beter is om alles stop te zetten.
Maar dat is niet de hoofdreden denk ik. Ik ben meer op lust gericht en zij is puur op karakter en diepe gesprekken. Het is wel goed dat het niks is geworden.
Zij had alles afgekapt. Ze zei dat ze er klaar mee was. Ik denk dat ze kon ruiken dat ik eigenlijk meer fysiek in haar geïnteresseerd was, dan op inhoudelijk vlak. Alle dates zijn ook intiem geweest.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Klinkt als een communicatieprobleem? Mijn gast had onmiddelijk zijn profiel geblokkeerd en vond het niet zo tof dat ik dat niet had gedaan. Niet dat hij me vroeg om het te doen, maar ik merkte het wel aan hem. Heb het dus ook voor hem vanochtend geblokkeerd, want ik ga er toch niks meer mee doen (al vond ik het wel grappig om de berichtjes te lezen).
Lust en karakter kunnen toch allebei?! Zonder beide zou ik het niet lang volhouden.. Denk je niet dat het wat te voorbarig is om alles af te kappen puur en alleen om bovenstaande? Het klinkt zo raar?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:27 schreef Spirit82 het volgende:
Stomme gast, door hem helemaal vergeten dat ik vanavond een concert heb. Heb ik hem gesmst, krijg ik een sms terug: Ik ben erger. Helemaal vergeten dat mijn vliegtuig NU gaat. Oeps..![]()
Logisch toch, je bent niet meer op de markt!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:06 schreef Maanvis het volgende:
wtf, verwachten dat je je profiel blokkeert?
Nou ja.. ik zou uit mezelf al mijn profiel blokkeren als ik een vriendin zou hebben, maar je kan toch moeilijk haar dwingen dat ook te doen..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:08 schreef right_turn het volgende:
[..]
Logisch toch, je bent niet meer op de markt!
ik blijf het onzin vinden, je hebt toch betaald voor een periode dan ga je 'm toch niet halverwege blokkerenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:08 schreef right_turn het volgende:
[..]
Logisch toch, je bent niet meer op de markt!
Zeg dan gewoon dat je alle opties open wil houdenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik blijf het onzin vinden, je hebt toch betaald voor een periode dan ga je 'm toch niet halverwege blokkeren
Shut up!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:22 schreef Silenus het volgende:
Of natuurlijk dat je niet iemand na 2 dates dat voor je laat bepalen. Ik zou m'n abonnement expres met een maand verlengen, om duidelijk te maken dat ik dat
GODVERDOMME ZELF WEL BEPAAL!!!![]()
![]()
Nee, 1 dagje training in Denemarken. Gelukkig konden ze zn ticket omboeken. Ben benieuwd wat hij als excuus heeft aangevoerd bij zijn baas, haha. Morgen vliegt ie weer terug en zie ik hem weerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:03 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
![]()
Maar vliegtuig? Gaat hij lang weg?
waarom doen jouw verhalen over hem, mij denken aan een fout typequote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, 1 dagje training in Denemarken. Gelukkig konden ze zn ticket omboeken. Ben benieuwd wat hij als excuus heeft aangevoerd bij zijn baas, haha. Morgen vliegt ie weer terug en zie ik hem weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |