Ik had 2 maanden geleden m'n zusje op paiq.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heeft m'n broer zijn huidige vriendin (en de vorige twee) ook op internet leren kennen. Ik was altijd bang dat ik hem tegen zou komen op RP ofzo (of hij mij
).
Yup, jij wint.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
cu2! whaha, ja, daar had ik ook mijn eerste echte vriendinnetje vandaan.. 11 jaar geleden..
kak.. ik ben al MEER dan 10 jaar aan het internet daten
Je broer is nog van de generatie die "via-via" zegt ipv datingsite - zelfs tegen zijn eigen zus?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heeft m'n broer zijn huidige vriendin (en de vorige twee) ook op internet leren kennen. Ik was altijd bang dat ik hem tegen zou komen op RP ofzo (of hij mij
).
Ik weet mijn nick niet meer. Maar schaar mij ook maar onder die suffe foute sukkels..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:11 schreef Silenus het volgende:
Als ik überhaupt al denk aan het fijn dat ik eind 1999 ook een CU2-profiel had krijg ik spontane hartkramp, *gruwel*.
Mijn nickname daar was 'thyzzz'. Ik ben zelden zo'n suffe foute sukkel geweest in mijn leven als in die periode.
CU2 heb ik ook gehad.,.. die andere die je noemt nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:48 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik weet mijn nick niet meer. Maar schaar mij ook maar onder die suffe foute sukkels..![]()
cu2, superdudes, funkyhunks, sugababes....
linkjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:44 schreef Lolaatje het volgende:
Geïnspireerd door jullie ben ik eens gaan kijken of ik nog kan inloggen op ML75, en mijn toffe profiel met gastenboek bestaat gewoon nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The problem with common sense is that most people are morons."
Dus ik sms terug:quote:Wat tragisch dat 't morgen geen bbq-weer wordt! Nou ja, dan moeten we een ander leuk plannetje verzinnen... Begrijp ik goed dat jij morgenavond uren lang aan de televisie gekluisterd zal zijn, met bij voorkeur een prop in de mond van je geliefde? Liefs!
Waarop ik terugkrijg:quote:Wow, heb dagen zitten dubben over het moment dat ik je dat moest vertellen maar: inderdaad! Die prop is overdreven hoor, als je gewoon in de keuken gaat staan is ook goed. Ik denk nog even na over een leuke dagbesteding!:P xx!
Ok, deze ga ik houden!quote:Mag ik dan tijdens de rust de kamer wel even binnenkomen? Wellicht met een paar goed uitgekozen hapjes? Koud bier? Een paar lepeltjes chocoladeijs en een fijne massage? Natuurlijk zorg ik ervoor dat ik ruim voor het fluitsignaal weer verdwenen ben! X
Heb toch 't idee dat dit zo'n copy/paste mailtje isquote:Hey hey goede dag,
Hier ilse Ik was heerlijk vrij dan, dus ik denk kom ik ga me even full member maken zodat ik je kan antwoorden. Vond het namelijk erg fijn te zien dat je geïnteresseerd in me bent en vind het dan wel zo netjes om wat terug te sturen.
In dit geval is het een positief iets. Ik ben ook zeker geïnteresseerd in jou en zou graag nog lekker het 1 en ander van je willen weten.
Er hebben ook nog een paar andere gereageerd maar vond jouw profiel toch op 1 of andere manier het leukst. Ik denk dat je een eerlijk lief persoon bent en hoop dat ik hier gelijk in hebt.
De andere zal ik een mail sturen die iets minder positief is haha, maar goed hoop dat je dit als compliment beschouwt.
Ikzelf zit dus nog niet zo lang op relatie planet en had er ook niet zulke hoge verwachtingen van, maar niets is minder waar gebleken want jij hebt gelukkig gereageerd.
Mocht je nou nog steeds interesse in me hebben zou ik het enorm waarderen als je me nog een persoonlijk mailtje zou sturen naar ***
Ik hoop overigens dat dat mag een mailadres doorgeven, dit is gewoon net even wat persoonlijker en dan heb ik gelijk ook jouw mailadres mocht je dit willen geven natuurlijk.
Veel liefs
nu maar hopen dat ze niet lelijk isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:47 schreef Silenus het volgende:
Zo, mijn vindt-mijn-date-het-wel-goed-dat-ik-Ajax-wil-kijken-probleem heeft zich ook al vanzelf opgelost. Kreeg vanmiddag een smsje:
[..]
Dus ik sms terug:
[..]
Waarop ik terugkrijg:
[..]
Ok, deze ga ik houden!![]()
Hehe zo'n periode heb ik ook nog gehadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Wat een gekloot was dat CU2 zeg, toen was ik zo'n gothic-wannabe met allemaal van die stomme plaatjes van grafzerken erop enzo, en liep ik te hannesen met html-codes voor lettertypes, centreren en kleurtjes enzo. En de meest onhandige manier om bij elkaar berichtjes achter te laten.
Een beetje net zoals Hyves dus
Volgens mij compleet fake. Veel te aanhankelijk al... en stereotiep...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:16 schreef Civilian het volgende:
Een paar dagen geleden een interesseberichtje naar iemand gestuurd, kreeg ik dit vandaag terug:
[..]
Heb toch 't idee dat dit zo'n copy/paste mailtje is![]()
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:16 schreef sjippen het volgende:
[..]
Volgens mij compleet fake. Veel te aanhankelijk al... en stereotiep...
Jaaaaa! Bedankt, die zocht ik... daar heb ik dus in 2000 mijn eerste date gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |