abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84811236
Volgens mij heeft m'n broer zijn huidige vriendin (en de vorige twee :') ) ook op internet leren kennen. Ik was altijd bang dat ik hem tegen zou komen op RP ofzo (of hij mij :') ).
Tap tap tap
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:03:21 #227
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84811305
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heeft m'n broer zijn huidige vriendin (en de vorige twee :') ) ook op internet leren kennen. Ik was altijd bang dat ik hem tegen zou komen op RP ofzo (of hij mij :') ).
Ik had 2 maanden geleden m'n zusje op paiq. :')

Zag haar tijdens het foto's beoordelen, dus toen een oneliner gestuurd. :D Gelukkig niet met een speeddate. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_84811314
cu2! whaha, ja, daar had ik ook mijn eerste echte vriendinnetje vandaan.. 11 jaar geleden..

kak.. ik ben al MEER dan 10 jaar aan het internet daten :')
pi_84811361
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
cu2! whaha, ja, daar had ik ook mijn eerste echte vriendinnetje vandaan.. 11 jaar geleden..

kak.. ik ben al MEER dan 10 jaar aan het internet daten :')
Yup, jij wint.
Tap tap tap
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:10:19 #230
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_84811592
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Je broer is nog van de generatie die "via-via" zegt ipv datingsite - zelfs tegen zijn eigen zus?

Wel cute verhaal trouwens :D . Lijkt mij overigens niet zo vergezocht, dat soort dingen moeten toch ook in het echt gebeuren? En helemaal als je in een desolaat boerendorpje woont en daar vooral ook in de omgeving zoekt..
Overal verstand van.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:11:37 #231
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84811631
Als ik überhaupt al denk aan het fijn dat ik eind 1999 ook een CU2-profiel had krijg ik spontane hartkramp, *gruwel*.
Mijn nickname daar was 'thyzzz'. Ik ben zelden zo'n suffe foute sukkel geweest in mijn leven als in die periode. :')
pi_84811702
Wat een gekloot was dat CU2 zeg, toen was ik zo'n gothic-wannabe met allemaal van die stomme plaatjes van grafzerken erop enzo, en liep ik te hannesen met html-codes voor lettertypes, centreren en kleurtjes enzo :r . En de meest onhandige manier om bij elkaar berichtjes achter te laten.
Een beetje net zoals Hyves dus :')
Tap tap tap
pi_84811777
Nostalgie!
Volgens mij had ik gewoon Axel als nick.. Met die stomme vragenlijsten en dergelijke :') Yup, wat een heerlijk drama was dat, gelukkig bestond toen ICQ al :P

:o en ik bedenk me net dat ik tijdens mijn CU2 periode kaal werd :') boehoeeeee :P
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 14:48:34 #234
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_84813063
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:11 schreef Silenus het volgende:
Als ik überhaupt al denk aan het fijn dat ik eind 1999 ook een CU2-profiel had krijg ik spontane hartkramp, *gruwel*.
Mijn nickname daar was 'thyzzz'. Ik ben zelden zo'n suffe foute sukkel geweest in mijn leven als in die periode. :')
Ik weet mijn nick niet meer. Maar schaar mij ook maar onder die suffe foute sukkels.. ;(

cu2, superdudes, funkyhunks, sugababes.... :')
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_84813524
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:48 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Ik weet mijn nick niet meer. Maar schaar mij ook maar onder die suffe foute sukkels.. ;(

cu2, superdudes, funkyhunks, sugababes.... :')
CU2 heb ik ook gehad.,.. die andere die je noemt niet :P
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:37:00 #236
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_84814960
50 pageviews in 1 dag op RP en 1 interesse berichtje. Doe ik toch goed... :P
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_84818025
Geïnspireerd door jullie ben ik eens gaan kijken of ik nog kan inloggen op ML75, en mijn toffe profiel met gastenboek bestaat gewoon nog :')
"The problem with common sense is that most people are morons."
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:49:42 #238
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84818274
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:44 schreef Lolaatje het volgende:
Geïnspireerd door jullie ben ik eens gaan kijken of ik nog kan inloggen op ML75, en mijn toffe profiel met gastenboek bestaat gewoon nog :')
linkje ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_84820278
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:47:37 #240
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84820487
Zo, mijn vindt-mijn-date-het-wel-goed-dat-ik-Ajax-wil-kijken-probleem heeft zich ook al vanzelf opgelost. Kreeg vanmiddag een smsje:

quote:
Wat tragisch dat 't morgen geen bbq-weer wordt! Nou ja, dan moeten we een ander leuk plannetje verzinnen... Begrijp ik goed dat jij morgenavond uren lang aan de televisie gekluisterd zal zijn, met bij voorkeur een prop in de mond van je geliefde? Liefs!
Dus ik sms terug:

quote:
Wow, heb dagen zitten dubben over het moment dat ik je dat moest vertellen maar: inderdaad! Die prop is overdreven hoor, als je gewoon in de keuken gaat staan is ook goed. Ik denk nog even na over een leuke dagbesteding!:P xx!
Waarop ik terugkrijg:

quote:
Mag ik dan tijdens de rust de kamer wel even binnenkomen? Wellicht met een paar goed uitgekozen hapjes? Koud bier? Een paar lepeltjes chocoladeijs en een fijne massage? Natuurlijk zorg ik ervoor dat ik ruim voor het fluitsignaal weer verdwenen ben! X
Ok, deze ga ik houden! ^O^ _O_
pi_84820772
quote:
als je gewoon in de keuken gaat staan is ook goed
_O-
Tap tap tap
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:16:30 #242
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84823470
Een paar dagen geleden een interesseberichtje naar iemand gestuurd, kreeg ik dit vandaag terug:
quote:
Hey hey goede dag,

Hier ilse Ik was heerlijk vrij dan, dus ik denk kom ik ga me even full member maken zodat ik je kan antwoorden. Vond het namelijk erg fijn te zien dat je geïnteresseerd in me bent en vind het dan wel zo netjes om wat terug te sturen.
In dit geval is het een positief iets. Ik ben ook zeker geïnteresseerd in jou en zou graag nog lekker het 1 en ander van je willen weten.
Er hebben ook nog een paar andere gereageerd maar vond jouw profiel toch op 1 of andere manier het leukst. Ik denk dat je een eerlijk lief persoon bent en hoop dat ik hier gelijk in hebt.
De andere zal ik een mail sturen die iets minder positief is haha, maar goed hoop dat je dit als compliment beschouwt.
Ikzelf zit dus nog niet zo lang op relatie planet en had er ook niet zulke hoge verwachtingen van, maar niets is minder waar gebleken want jij hebt gelukkig gereageerd.
Mocht je nou nog steeds interesse in me hebben zou ik het enorm waarderen als je me nog een persoonlijk mailtje zou sturen naar ***
Ik hoop overigens dat dat mag een mailadres doorgeven, dit is gewoon net even wat persoonlijker en dan heb ik gelijk ook jouw mailadres mocht je dit willen geven natuurlijk.

Veel liefs
Heb toch 't idee dat dit zo'n copy/paste mailtje is :') :@
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:24:14 #243
239372 MalleJongen
rekt t niet dan scheurt t wel
pi_84823764
Ze begint al met je naam........ :')
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:26:04 #244
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84823847
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:47 schreef Silenus het volgende:
Zo, mijn vindt-mijn-date-het-wel-goed-dat-ik-Ajax-wil-kijken-probleem heeft zich ook al vanzelf opgelost. Kreeg vanmiddag een smsje:
[..]

Dus ik sms terug:
[..]

Waarop ik terugkrijg:
[..]

Ok, deze ga ik houden! ^O^ _O_
nu maar hopen dat ze niet lelijk is :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_84826272
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Wat een gekloot was dat CU2 zeg, toen was ik zo'n gothic-wannabe met allemaal van die stomme plaatjes van grafzerken erop enzo, en liep ik te hannesen met html-codes voor lettertypes, centreren en kleurtjes enzo :r . En de meest onhandige manier om bij elkaar berichtjes achter te laten.
Een beetje net zoals Hyves dus :')
Hehe zo'n periode heb ik ook nog gehad :') om nog een stapje verder te gaan ik deed ook zo'n lekker depressief muziekje op mn profiel. Alleen deed ik t op myid. CU2 kon je maar 1 berichtje op achterlaten altijd :N
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:03:07 #246
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84827780
Cu2 heb ik ook nog gehad :') En een profiel op iets wat DreamCommunity heette :P
pi_84828426
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:16 schreef Civilian het volgende:
Een paar dagen geleden een interesseberichtje naar iemand gestuurd, kreeg ik dit vandaag terug:
[..]

Heb toch 't idee dat dit zo'n copy/paste mailtje is :') :@
Volgens mij compleet fake. Veel te aanhankelijk al... en stereotiep...
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:17:24 #248
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_84828489
CU2 vond ik vroeger al kut gelukkig :)
451 °F
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:28:23 #249
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84829125
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:16 schreef sjippen het volgende:

[..]

Volgens mij compleet fake. Veel te aanhankelijk al... en stereotiep...
Zo'n vermoeden had ik al :P
pi_84836187
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:05 schreef Q. het volgende:

[..]

Love @Lycos? :+
Jaaaaa! Bedankt, die zocht ik... daar heb ik dus in 2000 mijn eerste date gehad :Y

En het wordt tijd dat ik mijn Paiq matches eens opruim :')

beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')